Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo
Poiščite najboljše alternative za klepet v živo in službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev ter izdelavo zahtevkov na Capterre. Primerjajte LiveAgent z drugimi platformami.
The article discusses the differences between call center software and contact center software, emphasizing the importance of choosing the right software for a business's specific needs. Call center software can help businesses efficiently handle customer inquiries, manage outbound sales calls, and improve overall user experience. Contact center software can improve communication capabilities across various channels, allowing businesses to quickly respond to customer inquiries through social media, email, or live chat. It also enables businesses to collect and analyze customer data to better address their needs and improve customer satisfaction.
Preberite vse o LiveAgentovih spletnih seminarjih
LiveAgent omogoča neposreden stik s strankami in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih