Iščete Alternativo Aircall?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Aircall na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Pričakujete klice pa niste več zadovoljni z Aircall? LiveAgent predstavlja odlično alternativo za postavitev virtualnega klicnega centra in preprosto ter učinkovito nudenje podpore strankam. Migrirajte z Aircall k LiveAgent v nekaj minutah. Ponujamo vam pomoč pri Aircall migraciji, ki bo uvozila vse podatke iz Aircall v LiveAgent. Migracija je brezplačna in traja samo 5 minut.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

LiveAgent je več kot le klicni center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava AirCall in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent AirCall
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
AirCall ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
AirCall ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja klicni center v načrtu za 48 USD/agenta/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
AirCall ne ponuja samopostrežne storitve.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
AirCall ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
AirCall ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
AirCall ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
AirCall ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
AirCall ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
AirCall ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu s cenami na zahtevo.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja funkcije API v načrtu s cenami na zahtevo.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja funkcije IVR v načrtu s cenami na zahtevo.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
AirCall ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 83 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
AirCall ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
AirCall ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
AirCall ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 83 USD/agenta/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 48 USD/agenta/mesec.
Person deciding between two alternatives

Zmogljiva Aircall alternativa

LiveAgent vam ponuja veliko več kot le virtualni klicni center. Najhitrejši vmesnik za klepet v živo, integracija elektronske pošte, integracija družbenih omrežij in organiziran vstopnični sistem vam dajo vse, kar potebujete za najboljšo možno storitev za vaše stranke. In vse to za super ceno. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo funkcije za vsako obliko podjetja. Če iščete za zmogljivo in zanesljivo alternativo Aircall, razmislite o preizkusu LiveAgent. Za razumno ceno si zaslužite več, kot le virtualni klicni center.

Profesionalni klicni center

LiveAgent vam ponuja priložnost za postavitev lastnega virtualnega klicnega centra. Postavitev je enostavna in vam vzame le nekaj minut. Po tem že lahko kličete in sprejemate klice v brskalniku, preko telefona, ali pa druge opreme po vaši izbiri. Ne bo se vam treba zanašati na tretje ponudnike. LiveAgent poskrbi za vse, da se vi lahko osredotočite na pomembnejše stvari.
Professional built-in call center software

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in postopoma čez čas poveča stopnjo konverzij.

Povečana storilnost

Skrajšajte delovni čas agentov in rešite več zahtevkov strank, zahvaljujoč enotnemu predalu.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 funkcijami za pomoč strankam, bo nudenje podpore postalo izjemno enostavno.
Review shown on phone screen

Dobite več za manj

Želite s programsko opremo za podporo strankam narediti več, za pošteno ceno? LiveAgent vam ponuja vse, kar potrebujete. Klicni center, elektronsko pošto, klepet v živo, podpora družbenim omrežjem, bazo znanja in ogromno funkcij ter integracij. Vse to vam je na voljo po razumni ceni. Lahko tudi izbirate posamezne funkcije in si oblikujete svoj paket. Tako se lahko osredotočate na tisto, kar je najpomembnejše – skrbi za vaše stranke. Za vse ostalo bo poskrbel LiveAgent, ne da bi vas udaril po žepu.

Ste pripravljeni na spremembe?

Podjetja se selijo na LiveAgent in to z dobrim razlogom. LiveAgent vam prinaša vse najboljše s področja nudenja podpore strankam. In to vse v enem paketu. Tako prihranite na času in denarju. Osredotočite se na pomembne stvari. LiveAgent je najbolje ocenjena platforma za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Približajte se vašim strankam in jim pomagajte hitreje. Z LiveAgent.
Ready to switch to LiveAgent

Poglejte zakaj se podjetja selijo k LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAircall alternativa
Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in odhodne klice ter interakcije IVR prek enega sistema.

Gostujoči klicni center

Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in odhodne klice ter interakcije IVR prek enega sistema.

Pridružite se tisočem naših zadovoljnih strank s pomočjo LiveAgent-a. Ustvarite boljšo uporabniško izkušnjo zahvaljujoč večkanalni rešitvi.

Websignal

Pridružite se tisočem naših zadovoljnih strank s pomočjo LiveAgent-a. Ustvarite boljšo uporabniško izkušnjo zahvaljujoč večkanalni rešitvi.

Oglejte si najboljšo primerjavo klicnih centrov za leto 2022 na podlagi cene, funkcij, funkcionalnosti in mnenj strank iz Captterra, G2 in drugih!

Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo

Poiščite najboljše alternative za klepet v živo in službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev ter izdelavo zahtevkov na Capterre. Primerjajte LiveAgent z drugimi platformami.

The article discusses the differences between call center software and contact center software, emphasizing the importance of choosing the right software for a business's specific needs. Call center software can help businesses efficiently handle customer inquiries, manage outbound sales calls, and improve overall user experience. Contact center software can improve communication capabilities across various channels, allowing businesses to quickly respond to customer inquiries through social media, email, or live chat. It also enables businesses to collect and analyze customer data to better address their needs and improve customer satisfaction.

Kontaktni center v primerjavi s programsko opremo za klicni center – definicije, primerjave & Kateri je najboljši

The article discusses the differences between call center software and contact center software, emphasizing the importance of choosing the right software for a business's specific needs. Call center software can help businesses efficiently handle customer inquiries, manage outbound sales calls, and improve overall user experience. Contact center software can improve communication capabilities across various channels, allowing businesses to quickly respond to customer inquiries through social media, email, or live chat. It also enables businesses to collect and analyze customer data to better address their needs and improve customer satisfaction.

Iščete alternativo za Olark? Poglejte si LiveAgent zmogljivosti, orodja, funkcije in večkanalno podporo za ugodno ceno.

Iščete Olark alternativo?

LiveAgent je najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Ponuja tri plačljive pakete z odličnimi orodji, funkcijami in integracijami za izboljšanje delovnega toka. Ugodna cena za vse orodja.

LiveAgentov spletni seminar za storitve za stranke se osredotoča na večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom. Vključeni so klepet v živo, programska oprema za izdelavo zahtevkov, klepet v živo, vgrajeni klicni center in še veliko več. LiveAgentova brezplačna preizkusna različica je na voljo za omejen čas.

Preberite vse o LiveAgentovih spletnih seminarjih

LiveAgent omogoča neposreden stik s strankami in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico