Iščete Alternativo Aircall?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Aircall na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Pričakujete klice pa niste več zadovoljni z Aircall? LiveAgent predstavlja odlično alternativo za postavitev virtualnega klicnega centra in preprosto ter učinkovito nudenje podpore strankam. Migrirajte z Aircall k LiveAgent v nekaj minutah. Ponujamo vam pomoč pri Aircall migraciji, ki bo uvozila vse podatke iz Aircall v LiveAgent. Migracija je brezplačna in traja samo 5 minut.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

LiveAgent je več kot le klicni center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava AirCall in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
AirCall
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
AirCall ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
AirCall ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja klicni center v načrtu za 48 USD/agenta/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
AirCall ne ponuja samopostrežne storitve.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
AirCall ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
AirCall ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
AirCall ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
AirCall ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
AirCall ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
AirCall ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu s cenami na zahtevo.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja funkcije API v načrtu s cenami na zahtevo.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja funkcije IVR v načrtu s cenami na zahtevo.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
AirCall ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 83 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
AirCall ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
AirCall ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
AirCall ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 83 USD/agenta/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
AirCall ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 48 USD/agenta/mesec.
Person deciding between two alternatives

Zmogljiva Aircall alternativa

LiveAgent vam ponuja veliko več kot le virtualni klicni center. Najhitrejši vmesnik za klepet v živo, integracija elektronske pošte, integracija družbenih omrežij in organiziran vstopnični sistem vam dajo vse, kar potebujete za najboljšo možno storitev za vaše stranke. In vse to za super ceno. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo funkcije za vsako obliko podjetja. Če iščete za zmogljivo in zanesljivo alternativo Aircall, razmislite o preizkusu LiveAgent. Za razumno ceno si zaslužite več, kot le virtualni klicni center.

Profesionalni klicni center

LiveAgent vam ponuja priložnost za postavitev lastnega virtualnega klicnega centra. Postavitev je enostavna in vam vzame le nekaj minut. Po tem že lahko kličete in sprejemate klice v brskalniku, preko telefona, ali pa druge opreme po vaši izbiri. Ne bo se vam treba zanašati na tretje ponudnike. LiveAgent poskrbi za vse, da se vi lahko osredotočite na pomembnejše stvari.
Professional built-in call center software

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in postopoma čez čas poveča stopnjo konverzij.

Povečana storilnost

Skrajšajte delovni čas agentov in rešite več zahtevkov strank, zahvaljujoč enotnemu predalu.

Bogat nabor funkcij

Z več kot 175 funkcijami za pomoč strankam, bo nudenje podpore postalo izjemno enostavno.
Review shown on phone screen

Dobite več za manj

Želite s programsko opremo za podporo strankam narediti več, za pošteno ceno? LiveAgent vam ponuja vse, kar potrebujete. Klicni center, elektronsko pošto, klepet v živo, podpora družbenim omrežjem, bazo znanja in ogromno funkcij ter integracij. Vse to vam je na voljo po razumni ceni. Lahko tudi izbirate posamezne funkcije in si oblikujete svoj paket. Tako se lahko osredotočate na tisto, kar je najpomembnejše – skrbi za vaše stranke. Za vse ostalo bo poskrbel LiveAgent, ne da bi vas udaril po žepu.

Ste pripravljeni na spremembe?

Podjetja se selijo na LiveAgent in to z dobrim razlogom. LiveAgent vam prinaša vse najboljše s področja nudenja podpore strankam. In to vse v enem paketu. Tako prihranite na času in denarju. Osredotočite se na pomembne stvari. LiveAgent je najbolje ocenjena platforma za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Približajte se vašim strankam in jim pomagajte hitreje. Z LiveAgent.
Ready to switch to LiveAgent

Poglejte zakaj se podjetja selijo k LiveAgent

Želite primerjavo LiveAgent z ostalo programsko opremo za klicne centre?

Vas zanima kako se LiveAgent odreže v primerjavi z ostalimi rešitvami za klicni center? Poglejte si naše primerjalne strani in spoznajte, kaj vse ponujamo.
    Povezani članki zAircall alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x