Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
AirCall
|
---|---|---|
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
|
LiveAgent ponuja vstopnice.
|
AirCall ne ponuja vstopnic.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
AirCall ne ponuja klepeta v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja klicni center v načrtu za 48 USD/agenta/mesec.
|
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
|
AirCall ne ponuja samopostrežne storitve.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
|
AirCall ne ponuja integracije Facebooka.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
AirCall ne ponuja integracije Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
AirCall ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
AirCall ne ponuja integracije Viberja.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
AirCall ne ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
AirCall ne ponuja foruma za stranke.
|
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu s cenami na zahtevo.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja funkcije API v načrtu s cenami na zahtevo.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja funkcije IVR v načrtu s cenami na zahtevo.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
AirCall ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 83 USD/agenta/mesec.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
AirCall ne ponuja neomejenih spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
AirCall ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
AirCall ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja neomejeno snemanje klicev v načrtu za 83 USD/agenta/mesec.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
AirCall ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 48 USD/agenta/mesec.
|
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
LiveAgent je alternativa Aircall za vsakogar, ki želi povečati zmogljivosti podpore svojim strankam. LiveAgent je rešitev, ki združuje vse. Ponuja portal za stranke, klicni center, bazo znanja, forum, vstopnice, klepet v živo in integracijo socialnih omrežij. Vse za popolno podporo strankam.
LiveAgent je rešitev za podporo strankam, ki ponuja veliko prednosti, kot so večje zadovoljstvo strank, dobiček in izboljšana izkušnja strank.
LiveAgent je kompleksna platforma za podporo strankam z več kot 180 funkcijami. Te so bile ustvarjene, da avtomatizirajo čimveč delovnih procesov in izboljšajo potek dela agentov ter zagotovijo zadovoljstvo strank. Nekatere od pomembnejših funkcij so avtomatizirano razdeljevanje vstopnic, baza znanja, integracija socialnih omrežij, klepet v živo, pregled obiskovalcev na strani in interni klepet.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih