Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avtomatizacija e -pošte

Ali vam primanjkuje časa in sredstev za dosledno trženje prek e -pošte?

Neskladno ali nezadostno e -poštno trženje lahko sčasoma uniči vaše podjetje.

Ali ste vedeli …

Podjetja, ki pošiljajo avtomatizirana e -poštna sporočila, imajo 133% večjo verjetnost, da bodo poslala ustrezna sporočila, ki ustrezajo kupčevemu ciklu nakupa.

Orodja za avtomatizacijo e -pošte/integracije so najboljši način za izboljšanje učinkovitosti zaposlenih, hkrati pa povečujejo prodajo.

Kaj je avtomatizacija e -pošte in trženja?

Kaj je avtomatizacija trženja?

Avtomatizacija trženja je sistem, ki vam omogoča avtomatizacijo opravil, ki izboljšajo vašo prodajo. Najpomembnejša prednost je, da lahko tržniki udobno dajejo prednost drugim nalogam, hkrati pa zagotovijo, da vsaka stranka gre skozi isti marketinški tok.

Eden od primerov učinkovite avtomatizacije trženja je avtomatizacija e -poštnih sporočil za dostavo želenega sporočila na celoten seznam e -poštnih sporočil. E -poštna avtomatizacija se pogosto uporablja v vseh panogah, zlasti v podjetjih e -trgovine. Na primer, platforme za e -trgovino vključujejo orodja za avtomatizacijo e -pošte in integracije za blagovne znamke e -trgovine, da bi spodbudile ponavljajoče se vedenje in ustvarile zvesto bazo strank. Poglejmo podrobneje, kaj pomeni avtomatizacija e -pošte.

Kaj pomeni avtomatizacija e-pošte?

Avtomatizacija e-pošte je postopek, v katerem lahko ob pravem času ob opravljanju drugih nalog pošljete vnaprej pripravljena e-poštna sporočila občinstvu. Ker se e -poštna sporočila pošiljajo samodejno, lahko izkoristite veliko potencialov, ki izhajajo iz njih. Pošiljanje avtomatiziranih e -poštnih sporočil v zaporedju je tržna strategija, ki z dinamično vsebino cilja na ljudi glede na njihovo nakupno vedenje, prodajo in potrebe.

Na splošno je bistveni dejavnik pri avtomatizaciji trženja prek e -pošte pošiljanje e -poštnih serij ustrezne vsebine. Posledično lahko v določenem časovnem obdobju pridobite ogromne koristi, na primer zvestobo strank, ohranjanje strank in večjo prodajo.

Zakaj bi morali avtomatizirati tržna e -poštna sporočila?

Prednosti trženja prek e -pošte vključujejo;

Zadrževanje strank

Pošiljanje e -poštnih sporočil ob pravem času ciljni publiki lahko eksponentno poveča ponavljajočo se prodajo. E -poštna sporočila o opustitvi vozička ali e -poštna ponudba so na primer odlična za ponavljajočo se prodajo e -trgovine.

Zvestoba strank

E -pošta je pameten način za izboljšanje upravljanja odnosov s strankami. Na primer, pošiljanje e -pošte na rojstni dan stranke je način za izboljšanje odnosa in krepitev vezi stranke z blagovno znamko. Poleg tega e -poštna sporočila s povratnimi informacijami, e -poštna sporočila z anketami, posebna obvestila – vsa ta preprosta e -poštna sporočila za avtomatizacijo lahko ustvarijo zveste stranke.

Izboljšan potek trženja

Avtomatizacija e -poštnega trženja je odličen način za izboljšanje vašega trženja. Vaša blagovna znamka lahko sporočila pošlje vaši bazi strank, medtem ko delate na drugih nalogah, saj je postopek samodejen. Tako lahko zagotovite kakovostno pot strank in uporabniško izkušnjo.

Povečana prodaja

Ali ste vedeli, da lahko vaša blagovna znamka z e -poštnimi sporočili prinese več prihodkov? To je zato, ker lahko avtomatizacija e -pošte poveča ozaveščenost potencialnih strank in preoblikuje potencialne stranke v kupce.

Kako začeti z avtomatizacijo e -pošte

Prva stvar, ki jo morate določiti, je orodje ali programska oprema, ki je najbolj primerna za vaše podjetje. Zato pri določanju pravega orodja, ki strankam omogoča, da gredo skozi marketinški lijak po vaši izbiri, upoštevajte prilagoditve, ceno, napredne funkcije in enostavnost uporabe.

Kot smo že povedali, je ključnega pomena, da izberete pravi sistem za svoje podjetje; zato priporočamo, da s preglednimi platformami zožite seznam orodij, ki bodo povečala stopnjo konverzije vaše e -pošte. Poleg tega izkoristite brezplačne demo preizkuse, da začutite, kako orodja delujejo.

Če iščete celovito platformo za pomoč strankam, ki vam omogoča avtomatizacijo e -pošte za trženje in podporne storitve, je LiveAgent prava izbira.

Kaj je LiveAgent?

LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki zbira poizvedbe strank z več kanalov, kot so e -pošta, klepet v živo, telefon, forum, Facebook, Instagram, Viber, Twitter itd. Poleg tega ustvarja celovita poročila, tako da lahko vaši menedžerji vnaprej zlahka opazijo kakršne koli težave. Poleg tega avtomatizira vsakodnevne storitve za stranke/podporo za večjo učinkovitost. Sistem vključuje klicni center, zahtevke, bazo znanja, forum, portal za stranke, klepet v živo in drugo. Če želite izvedeti več, si oglejte spodnji video.

LiveAgent Product Tour

Vas zanima LiveAgent? LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje za vse naročnine. Zato ga poskusite takoj izboljšati.

Kako lahko avtomatizirate e -pošto v LiveAgentu?

LiveAgent ponuja več kot 180 integracij, s katerimi je večina informacij dostopna z enega vmesnika. Na primer, lahko integrirate tokove ActiveCampaign ali Clickfunnels. Obe integraciji avtomatizacije e -pošte lahko dolgoročno izboljšata dogodke konverzije.

Za več dejanj konverzije si oglejte razpoložljive integracije e -poštnega trženja v LiveAgentu.

Vrste e -poštnih sporočil, poslanih z orodjem za avtomatizacijo

Različna orodja za trženje po e -pošti zagotavljajo povečanje meritev, na primer stopnje nakupov in prihodkov. Spodaj si oglejte primere samodejnih e -poštnih sporočil, da dobite navdih.

Kdaj ne uporabljati samodejnih e -poštnih sporočil

Čeprav imajo avtomatizirana e -poštna sporočila številne prednosti, jih morate uporabljati zmerno. Nekatere situacije zahtevajo pozornost vaših agentov za pomoč strankam. Blagovne znamke na primer ne bi smele avtomatizirati odgovorov na poizvedbe strank. Stranka običajno potrebuje takojšen odgovor in pričakuje poseg človeka. Avtomatizirano e -poštno sporočilo ne more rešiti vsakega povpraševanja, saj je vsak primer drugačen. Preveč avtomatizacije e -pošte lahko odvzame človeški element vaši blagovni znamki.

Moreover, the more you practice communicating with customers, the better your skills and relationships are. Imagine the scenario where your email automation software does not work, and your employees don’t know how to troubleshoot customer problems. The key to email automation, as with everything else, is a balance. Test it out and see what suits your brand the best. However, please do not fall into the trap of automating it all, as it can be detrimental to your brand.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je avtomatizacija trženja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Avtomatizacija trženja je sistem, ki vam omogoča avtomatizacijo opravil, ki izboljšajo vašo prodajo.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je e-poštna avtomatizacija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “E-poštna avtomatizacija je postopek, v katerem lahko ob pravem času ob opravljanju drugih nalog pošljete vnaprej pripravljena e-poštna sporočila občinstvu.” } },{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi morali avtomatizirati poštno trženje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednosti e-poštnega trženja vključujejo; izboljšano zadrževanje strank, tržni potek dela, večja zvestoba strank in prodaja. ” } },{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako pričeti z avtomatizacijo e -pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Za začetek morate določiti orodje/programsko opremo, ki je najbolj primerna za vaše podjetje. Zato pri določanju pravega orodja za avtomatizacijo e -pošte upoštevajte prilagoditve, ceno, napredne funkcije in enostavnost uporabe, da zagotovite, da bodo vaše stranke šle skozi pravilen marketinški lijak. ” } },{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere vrste e -poštnih sporočil se pošiljajo z orodjem za avtomatizacijo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Nekaj primerov e -poštnih sporočil za avtomatizacijo vključuje; e -poštna sporočila dobrodošlice, e -poštna sporočila za rojstni dan, e -poštna sporočila za pošiljanje, e -poštna sporočila z povratnimi informacijami/anketami, e -poštna sporočila ob obletnici itd.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdaj ne uporabljati samodejnih e -poštnih sporočil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Čeprav imajo avtomatizirana e -poštna sporočila številne prednosti, jih morate uporabljati zmerno. Nekatere situacije zahtevajo pozornost vaših agentov za pomoč strankam. Na primer, odgovori na poizvedbe strank ne bi smeli biti avtomatizirani. Stranke običajno potrebujejo takojšen odgovor in pričakujejo človeški faktor.” } }] }
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.