Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaj je klicni center?

“Klicni center je velika pisarna, v kateri zaposleni v podjetju posredujejo informacije svojim strankam ali prodajajo ali oglašujejo svoje blago ali storitve prek telefona.” Cambridge slovar

Zakaj so klicni centri pomembni?

Nobena skrivnost ni, da postaja večkanalnost v teh dneh vse bolj priljubljen. Klicni centri pa ostajajo njegov sestavni del. Pravzaprav se skoraj 90% strank še vedno radi pogovarja z živim agentom. Zato je še vedno ključnega pomena zagotavljanje kakovostnih storitev za stranke prek telefona.

Kako lahko izboljšate svoj klicni center?

Upravljanje telefonske podpore je lahko za podjetja velik izziv. Običajno je najbolj zamuden, najmanj stroškovno učinkovit in najzahtevnejši za merjenje kanala podpore. Tu ima lahko ključno vlogo programska oprema klicnega centra. Programska oprema klicnega centra podjetjem omogoča učinkovito upravljanje komunikacij s strankami; z dohodnimi in odhodnimi klici. Brez ustrezne programske opreme bodo stranke ob klicu na podporo zadržane. Hkrati se agenti običajno trudijo hitro in učinkovito odgovoriti na vprašanja. Posledično večina današnjih programskih rešitev za pomoč uporabnikom ponuja funkcionalnost klicnega centra kot del svoje ponudbe.

Prednosti uporabe programske opreme klicnega centra

Izboljšana komunikacija s strankami

Ko stranke pokličejo vašo podporo, seveda želijo, da se hitro odzovete in učinkovito obravnavate njihove zahteve. Z avtomatiziranim preusmerjanjem klicev  in funkcijo IVR programske opreme klicnega centra se klici samodejno posredujejo ustreznim agentom, kar skrajša čakalne dobe za stranke. Na koncu je to izboljšalo komunikacijo in povečalo zadovoljstvo strank.

Preusmerjanje klicev

Boljše upravljanje storitev za stranke

Zanesljiva programska oprema klicnega centra vam omogoča spremljanje in upravljanje vseh vidikov vašega klicnega toka. Na primer stranke v čakalni vrsti, povprečna hitrost odgovora, povprečen čas pogovora, število neodgovorjenih/sprejetih klicev itd. S temi meritvami, ki so jim na voljo, lahko upravitelji vidijo, kako uspešna je njihova podpora. Zato se dobro obvestite o potrebnih izboljšavah.

Povečana produktivnost in učinkovitost agenta

S programsko opremo klicnega centra imajo agenti običajno takojšen dostop do strankinih podatkov, od osebnih podatkov do strankinih nakupov in celotne zgodovine prejšnjih interakcij. To jim omogoča bolj pravočasen, profesionalen in prilagojen način interakcije s strankami. Poleg tega povečuje učinkovitost in produktivnost.

Dodane prodajne možnosti

Poleg odgovarjanja na klice strank lahko s programsko opremo klicnega centra uporabite dodatne prodajne priložnosti. Agenti lahko na primer s popolnim vpogledom v podatke o klicateljih, kot so nakupne navade, zgodovina plačil in nastavitve izdelkov, prodajo in navzkrižno prodajo ustrezne izdelke ali storitve vašim obstoječim strankam, kadar je to primerno.

Izboljšana varnost podatkov

Nekateri od glavnih pomislekov vsake organizacije so; varnost podatkov, tveganje izgube občutljivih podatkov o stranki/podjetju. Sodobne programske rešitve klicnega centra ponujajo napredne varnostne funkcije. Ti vključujejo šifriranje podatkov, pravilnike o močnih geslih in varnostno kopiranje podatkov. Tako lahko popolnoma ohranite podatke o strankah in podjetju.

Zmanjšani operativni stroški

S programsko opremo za klicne centre v oblaku lahko z malo naložb nastavite in vodite svoj klicni center. Za upravljanje ne potrebuje več specializirane strojne opreme in sposobnih IT strokovnjakov. Ker prodajalec uporablja svoje strežnike, programsko opremo in ekipo IT, vam lahko programske rešitve za klicne centre v oblaku pomagajo zmanjšati operativne stroške.

Vrste programske opreme klicnega centra

1. Programska oprema lokalnega klicnega centra

Programska oprema lokalnega klicnega centra s programskimi sistemi lokalnega klicnega centra; programska, strojna in pripadajoča infrastruktura so nameščene v vaši pisarni. Nadgradila in vzdrževala vaša ekipa IT. Tako ohranite nadzor nad vsemi integriranimi sistemi in podatki. To so najbolj profesionalne  rešitve klicnih centrov. So pa tudi najdražje zaradi dragih vnaprejšnjih naložb v programsko opremo, strojno opremo, licenciranje in infrastrukturo. Na drugi strani sistemi lokalnega klicnega centra ponujajo omejene možnosti prilagajanja in integracije. Ta vrsta programske opreme ne zagotavlja enake ravni varnosti in neprekinjenega delovanja kot vrste v oblaku in brskalniki.

2. Gostujoča programska oprema klicnega centra

Programske rešitve gostujočega klicnega centra so nameščene zunaj mesta, v prostorih ponudnika ali na spletnem mestu, ki ga gosti tretja oseba, namesto v prostorih stranke. Prodajalec vzdržuje in dostopa do njega prek omrežne povezave. Ta vrsta programske opreme je običajno cenejša od rešitev na kraju samem. Zahtevajo pa tudi vnaprejšnjo naložbo, zato so dražji od sistemov v oblaku in brskalnikov. Poleg tega je treba gostiteljsko programsko opremo klicnega centra nadgraditi z vsako izdajo nove različice.

3. Programska oprema klicnega centra v oblaku

Sistemi programske opreme za klicne centre v oblaku gostujejo na spletu in do njih običajno dostopate prek aplikacije, nameščene v računalniku ali mobilne naprave prek interneta. Podatki so shranjeni v oblaku na strežnikih, ki pripadajo prodajalcu ali tretjim osebam. Te je mogoče unovčiti, kar uporabnikom omogoča dostop do njih brez povezave. Rešitve v oblaku; upravlja ponudnik storitev, hitra uvedba, vključuje minimalne vnaprejšnje naložbe in ne zahtevajo IT ali osebja za njihovo vzdrževanje. Ta vrsta programske opreme ponuja boljšo varnost podatkov, zasebnost in čas delovanja kot lokalna in gostujoča orodja. Poleg tega ga lahko preprosto integrirate z drugimi poslovnimi aplikacijami.

4. Programska oprema klicnega centra, ki temelji na brskalniku

Programska oprema klicnega centra v brskalniku je podobna programski opremi v oblaku. Glavna razlika je dostop prek spletnega brskalnika in ne prek nameščene aplikacije. Prodajalci programske opreme za klicne centre v oblaku pogosto ponujajo brskalniško različico svoje aplikacije za udobje svojih uporabnikov. To so najcenejše rešitve, hkrati pa jih je najlažje implementirati in razširiti.

Kaj je programska oprema za virtualni klicni center?

Programsko opremo za virtualne klicne centre vse pogosteje sprejemajo številna podjetja v različnih panogah. Gostuje v oblaku in deluje prek protokola Voice over Internet Protocol (VOIP). Programska oprema virtualnega klicnega centra namesto tradicionalne telefonske linije uporablja podatkovno omrežje za opravljanje telefonskega klica. Programska oprema omogoča agentom, da upravljajo klice strank tako rekoč z različnih geografskih lokacij, namesto da bi bili centralno na enem mestu, pri čemer mnogi pogosto delajo od doma. Razen tega ima programska oprema virtualnega klicnega centra običajno enak nabor funkcij kot običajna programska oprema klicnega centra.

Odkrijte sami

LiveAgent je celovita rešitev za pomoč uporabnikom, ki združuje vse interakcije strank v eno platformo. Sistem vključuje klicni center, portal za stranke, klepet v živo, integracijo družbenih medijev, vstopnični sistem in drugo. Če želite izvedeti več, si oglejte spodnji videoposnetek za več informacij.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko zmanjšate operativne stroške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “S programsko opremo za klicne centre v oblaku lahko z malo naložb nastavite in vodite svoj klicni center. Za upravljanje ne potrebuje več specializirane strojne opreme in sposobnih IT strokovnjakov. Ker prodajalec uporablja svoje strežnike, programsko opremo in ekipo IT, vam lahko programske rešitve za klicne centre v oblaku pomagajo zmanjšati operativne stroške.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je lokalna programska oprema klicnega centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “S sistemi programske opreme lokalnega klicnega centra so programska, strojna in pripadajoča infrastruktura nameščeni v vaši pisarni. Nadgradila in vzdrževala vaša ekipa IT. Tako ohranite nadzor nad vsemi integriranimi sistemi in podatki.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je programska oprema za virtualni klicni center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Programska oprema navideznega klicnega centra gostuje v oblaku in deluje prek protokola VOIP (Voice Over Internet Protocol). Poleg tega uporablja podatkovno omrežje za opravljanje telefonskega klica in ne tradicionalne telefonske linije.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.