Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Kaj je programska oprema za klepet v živo?

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

Kaj je programska oprema za klepet v živo?

Programska oprema za klepet v živo je sistem, ki omogoča takojšnjo podporo strankam. Kako? Potrošniki lahko preprosto kliknejo gumb za klepet v živo, običajno v spodnjem desnem kotu spletnega mesta, in poiščejo pomoč v realnem času. Podjetja lahko uporabljajo pripomoček za klepet za; podporo obstoječe stranke, komunikacijo s potencialnimi strankami in da bi pričeli pogovore z obiskovalci spletnega mesta, ki jih prvič obiščejo, tako da jih proaktivno povabijo k klepetu.

LiveAgent Live Chat Demo

Zgodovina programske opreme za podporo klepetu v živo

S porastom interneta so podjetja doživela več pomembnih sprememb, da bi dohitela tehnologijo in naraščajoče povpraševanje potrošnikov. Ker se je morala storitev za stranke ustrezno razvijati, se je spletni klepet za podjetja pojavil kot nov podporni kanal. Tako omogočite potrošnikom, da se neposredno obrnejo na podjetja in se izognejo neprijetnostim telefona (klic na čakanju, prekinjeni klici itd.).

Nekateri prvi ponudniki programske opreme za klepet v živo so nastali v začetku leta 2000. Zgodnji ponudniki klepetov so ponudili osnovno platformo za klepet v živo ena na ena. Koncept pa je počasi pritegnil pozornost med podjetji, ker se je običajno štel za nepotrebnega in ni vreden naložbe. Poleg tega je bila večina potrošnikov še vedno navajena dvigniti telefon, da bi dobili odgovore na svoja vprašanja in jih rešili.

V zadnjih letih se je priljubljenost programske opreme za podporo klepetom v živo povečala, saj so sodobni sistemi za klepet v živo postali bolj izpopolnjeni in vključujejo veliko naprednejše funkcije. Tako to ni več možnost, saj večina potrošnikov raje kupuje izdelke in storitve prek spleta in zahteva podporo na poti. Zaradi tega je bil svetovni trg programske opreme za klepet v živo v letu 2016 ocenjen na 590 milijonov dolarjev. Poleg tega naj bi do leta 2023 dosegel 997 milijonov dolarjev in se povečal na 7,5 -odstotni CAGR (poročilo zavezniških tržnih raziskav).

Katere panoge najbolj uporabljajo programsko opremo za klepet v živo?

  • Maloprodaja in e-trgovina
  • Potovanja in pogostitev
  • IT in svetovanje
  • Telekomunikacije in farmacija
Kaj-je-programska-oprema-za-klepet-v-živo

Ključna statistika podpore za klepet v živo

  • 44% spletnih potrošnikov pravi, da je odgovor na vprašanja žive osebe med spletnim nakupom ena najpomembnejših funkcij, ki jih lahko ponudi spletno mesto. (Forrester Research)
  • 63% strank se bolj verjetno vrne na spletno mesto, ki ponuja klepet v živo (Forrester Research)
  • 60% potrošnikov, starih od 18 do 34 let, redno uporablja klepet v živo za storitve za stranke. (Microsoftovo poročilo o stanju globalne storitve za stranke)
  • 53% strank bi raje uporabilo spletni klepet, preden pokličejo podjetje za podporo. (Harris Research)
  • 63%milenijcev raje odgovori na osnovna vprašanja o podpori strankam prek klepeta v primerjavi s tradicionalnimi kanali. (Software Advice)
  • Klepet v živo ima najvišjo stopnjo zadovoljstva za kateri koli kanal storitve za stranke s 73% v primerjavi s 61% za e -pošto in 44% za telefon. (eConsultancy)

Katere so glavne značilnosti programske opreme za klepet v živo?

Nekatere bistvene funkcije  programske opreme za klepet v živo vključujejo;

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
  • Funkcija distribucije klepeta prenaša klepete na brezplačne operaterje ali samodejno usmerja stranke do agentov, ki so z njimi že imeli prejšnje pogovore.
  • Vnaprej pripravljeni odgovori omogočajo podpornim agentom, da pospešijo odzivni čas z uporabo vnaprej določenih delčkov besedila za pogosto zastavljena vprašanja.
  • Obrazci brez povezave obiskovalcem omogočajo pošiljanje sporočil prek obrazca za stik, tudi če operaterji klepeta niso na spletu.

Glavni dejavniki, ki jih je treba upoštevati pri izbiri ponudnika programske opreme za klepet v živo

Zaradi številnih ponudnikov klepetov v živo, ki so na voljo na trgu, je morda težko izbrati enega. Tu so najpomembnejši dejavniki, ki jih morate upoštevati pri izbiri ponudnika klepeta;

V oblaku proti Samostojni gosti

Programska oprema za samostojno gostovanje gostuje na tehnični infrastrukturi organizacije. Vendar pa programska oprema v oblaku gostuje na strežniku drugega ponudnika in ima; redne posodobitve, dostopnost od koder koli, varnost, varnostno kopiranje podatkov in 24 -urno podporo. Nekateri ponudniki ponujajo obe možnosti.

Integracije programske opreme drugih proizvajalcev

Najnovejše rešitve za klepet v živo omogočajo integracijo aplikacij drugih proizvajalcev, kot so družbena omrežja, e-trgovina, e-poštno trženje, CRM, in orodja CMS, ki so lahko ključnega pomena za podjetje.

Enostaven sprejem in prilagajanje

Enostavnost namestitve in uporabniku prijazen vmesnik ter vrsta razpoložljivih možnosti prilagajanja so bistveni dejavniki pred nakupom programske opreme za klepet v živo. Poskrbite za prilagoditev jezikov, slogov, pisav in barv pripomočka za klepet.

Varnost

Varen klepet v živo je bistvenega pomena. Tako so šifrirana povezava, požarni zid prodajalca, načrt varnostnega kopiranja podatkov in politika zasebnosti nekateri ključni varnostni dejavniki, na katere se morate pozanimati pri raziskovanju ponudnikov klepeta.

Mobilna podpora

Dandanes ogromno potrošnikov dostopa do spletnih mest s pametnih telefonov. Zato je za vse platforme in mobilne naprave nujno imeti orodje za klepet, optimizirano za mobilne naprave, zlasti za podjetja z e-trgovino.

Napredne funkcije

Čeprav osnovne funkcije klepeta v živo običajno zadostujejo za mala podjetja, velike organizacije potrebujejo naprednejše funkcije programske opreme za klepet v živo. Večina prodajalcev ponuja brezplačne preizkuse, ki omogočajo preizkušanje vseh funkcij klepeta v živo.

Odkrijte sami

LiveAgent je celovita rešitev za pomoč uporabnikom, ki vašim agentom omogoča učinkovito reševanje poizvedb strank z enega vmesnika. Sistem vključuje zahtevke, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, bazo znanja, forum, integracijo družbenih medijev in drugo. Če želite izvedeti več, si oglejte spodnji video.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere panoge najbolj uporabljajo klepet v živo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Programska oprema za klepet v živo se danes uporablja v številnih različnih panogah. Vendar se večinoma uporablja v maloprodaji, e -trgovini, potovanjih in gostinstvu, IT in telekomunikacijski industriji.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere so glavne značilnosti programske opreme za klepet v živo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Glavne značilnosti programske opreme za klepet v živo vključujejo proaktiven klepet, distribucijo klepeta, pripravljene odgovore, prenos datotek, obrazce brez povezave, anketo po klepetu in spremljanje prometa v realnem času..” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi vaše podjetje vlagalo v ustrezno programsko opremo za klepet v živo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Po raziskavi Forrester Research 44% spletnih potrošnikov pravi, da na vprašanja, na katera odgovori živa oseba med spletnim nakupom; je ena najpomembnejših funkcij, ki jih lahko ponudi spletno mesto.” } }] }

Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.