Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Kako izbrati vstopnični sistem – Kontrolni seznam

Kako izbrati vstopnični sistem – Kontrolni seznam

Na trgu je na voljo široka paleta različnih orodij za zahtevke. Tako je lahko izbira pravega za vaše podjetje velika, zahtevna in dolgotrajna naloga. Ali se že borite z neustrezno rešitvijo ali šele začenjate raziskovati možnosti in ocenjevati platforme; verjetno boste naleteli na številne ponudnike, ki trdijo, da je njihov izdelek boljši od konkurentov. Premišljena izbira se prične že pred primerjavo seznamov funkcij. Spodaj je 8-stopenjski kontrolni seznam, s katerim lahko izberete najprimernejši sistem za upravljanje zahtevkov za vaše podjetje.

8 korakov za izbiro prave programske opreme za zahtevke za vaše podjetje

1. Ugotovite potrebe vaše ekipe za podporo

Vaša ekipa za podporo je tista, ki bo vstopnični sistem nenehno uporabljala in se nanj močno zanašala. Zato bi se kot prvi korak morda želeli pogovoriti s člani svoje ekipe in zbrati nekaj prispevkov. Na primer težave, s katerimi se trenutno srečujejo, in kakšno rešitev vstopničnega sistema bi raje izbrali. Zato lahko določite, katera programska oprema bi jim omogočila boljšo podporo strankam. Poleg tega poenostavljajo njihovo dnevno rutino in povečujejo produktivnost.

2. Upoštevajte potrebe strank

Medtem ko bo vaša glavna skrb iskanje programskega orodja vstopničnega sistema, ki bo povečalo učinkovitost vaše ekipe za podporo; prav tako želite ugotoviti, katera rešitev jim bo omogočila nemoteno in dosledno izkušnjo storitev za stranke. Pomislite na idealno interakcijo s podporo strankam. Kakšne so vaše trenutne storitvene izkušnje z vidika vaših strank? Katere lastnosti in funkcionalnosti vstopničnega sistema lahko vaši ekipi pomagajo izboljšati izkušnjo strank?

3. Odločite se glede višine proračuna za vaš vstopnični sistem

Številna mala podjetja ignorirajo programsko opremo za izdajanje zahtevkov, češ da si tega ne morejo privoščiti. Nekatera orodja za izdajanje zahtevkov pa ciljajo na velika podjetja in imajo višje naročniške načrte. Obstaja tudi veliko drugih, ki so odlične za mala in srednje velika podjetja in so veliko cenejša. Če so stroški kritični dejavnik za vašo organizacijo; določite proračun in raziščite možnosti, ki ustrezajo vašim proračunskim omejitvam. Če orodje v njem ne ponuja tistega, kar potrebujete, pojdite na oceno naslednjega.

4. Izberite ustrezno vrsto programske opreme za izdajanje zahtevkov

Pomislite na vrsto programske opreme za izdajanje zahtevkov, ki je najprimernejša za velikost in potrebe vašega podjetja. Tu so vrste zahtevkov; Rešitve v oblaku in na spletu (SaaS) so običajno bolj primerne za mala in srednje velika podjetja, saj jih je lažje namestiti in uporabljati, ponujajo veliko prilagodljivost, jih je mogoče implementirati po nizki ceni, ni jih treba namestiti na vašem strežniku in za njihovo upravljanje ne potrebujete lastnega znanja s področja IT. Medtem ko imajo lokalne organizacije, podjetja in odprtokodne sisteme večinoma raje velike organizacije, ki želijo imeti popoln nadzor nad varnostjo podatkov in zasebnostjo podatkov, saj te rešitve gostujejo lokalno na strežniku stranke. Ti so tudi dražji in težje izvedljivi.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk&t

5. Določite, katere funkcije iščete

Ustvarite seznam bistvenih (obveznih) in nebistvenih (lepo imeti) funkcij. Zato lahko zožite izbiro prodajalcev programske opreme in jo uporabite pri primerjavi različnih orodij. Če imate težave s seznamom, prosite skupino za podporo strankam, naj zapiše; vse funkcije, ki jim pridejo na misel in za katere menijo, da so koristne. Nato jih vstavite v enega od dveh stolpcev, da naredite pravilen kontrolni seznam funkcij vstopničnega sistema:

Če ponujate različne možnosti podpore strankam, bi morala biti zmožnost orodja, da združi vse dohodne zahteve iz več kanalov v eno samo centralizirano mapo »Prejeto«, poleg obveznih funkcij.

Zmogljivosti avtomatizacije so bistvene tudi za robusten sistem za upravljanje zahtevkov. To zagotavlja, da so zahtevki vedno preusmerjeni k ustreznim agentom, kar omogoča hitro in učinkovito reševanje.

Funkcije sodelovanja, označevanje, pripravljeni odgovori, upravljanje SLA, poročanje in analitika so lahko tudi ključne za vašo skupino za podporo strankam. Drugi pomembni dejavniki, ki jih je potrebno upoštevati pri izbiri lastnosti; enostavnost izvajanja in uporabe, možnosti prilagajanja, varnost in zasebnost podatkov, razpoložljivost podpore za orodja.

6. Bodite pozorni na razširljivost in možnosti integracije

Pri ocenjevanju možnosti bodite pozorni na razširljivost orodja. Ali lahko z vašim podjetjem raste, da bi lahko prešli na višji naročninski načrt? Bistveno je tudi zagotoviti, da se rešitev za upravljanje zahtevkov dobro integrira s programskimi orodji, ki jih uporabljate v svoji organizaciji. Kot so sistemi e-trgovine ali obdelave plačil, programska oprema za upravljanje odnosov s strankami, spletna analitika itd.

7. Potencialni ponudniki ožjega izbora

Ožja izbira potencialnih ponudnikov programske opreme za izdajanje zahtevkov, ki ustrezajo želenemu naboru nujnih funkcij in ponujajo cenovne načrte, ki ustrezajo vašemu proračunu. Ko imate na voljo nekaj možnosti, se prijavite za brezplačno preizkusno različico, da preizkusite vsako rešitev. Tako lahko vidite, kateri najbolj ustreza vašim zahtevam. Upoštevajte pa, da nekateri prodajalci ne ponujajo brezplačnega dostopa do vseh funkcij, ki so na voljo z orodjem. Vključite svojo skupino za podporo strankam, da preizkusi vsak vstopnični sistem. Najboljša rešitev bo tista, na katero se zlahka privadijo in delajo .

8. Preverite, kaj drugi uporabniki pravijo o orodju

Preizkusna obdobja so resnično v pomoč. Vendar pa orodja ne boste mogli uporabljati na enak način pri obravnavi resničnih zahtev strank pri celotnem obsegu. Zato, da bi imeli popolnejšo sliko; smiselno je dodatno preveriti ocene uporabnikov (na spletnih mestih, kot sta Capterra ali G2Crowd). Na ta način lahko vidite, kako stranke različnih vstopničnih sistemov; govorijo o svojih izkušnjah in o tem, kaj jim je všeč in kaj ne glede programske opreme, ki jo uporabljajo. Razen najboljše ocenjenih ocen si oglejte tudi negativne (če so). Tako lahko razumete, kje orodje ne uspe in s katerimi možnimi težavami se lahko soočite.

Pridobitev prave rešitve za upravljanje zahtevkov je odlična naložba v vašo podporno ekipo, vaše stranke in nazadnje tudi v vaše podjetje. S premišljenim in skrbnim preučevanjem orodij programske opreme za izdajanje zahtevkov in izbiro najbolj primernega za svojo organizacijo; svojo ekipo boste postavili za uspeh in izboljšali izkušnjo storitev za svoje stranke.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le, če se uresniči. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, v storitvi LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti zahtevkov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednosti zahtevkov vključujejo nemoten potek dela agenta, hiter odzivni čas, manj stroškov, večje prihodke, zadovoljstvo strank in zadrževanje strank.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako deluje vstopnični sistem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Vstopnicni sistem omogoča vašim agentom prejemanje poizvedb strank iz več kanalov. Na primer e -poštna sporočila, klici, klepet v živo, forum ali družabni mediji. Torej, ko stranka po teh kanalih stopi v stik z vašim podjetjem, se samodejno ustvari zahtevek in prikaže v univerzalnem nabiralniku, kjer lahko nanjo odgovorijo vaši agenti.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj pa, če po nakupu programske opreme za zahtevke niste zadovoljni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Veliko profesionalne programske opreme je opremljeno s preizkusnimi obdobji, ki vam bodo omogočila, da vnaprej preizkusite vse funkcionalnosti. LiveAgent ponuja tudi 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje za vse naše naročnine. ” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.