Klepet v živo je postal priljubljen kanal za storitve za vse večje število spletnih potrošnikov. Tako je gradnik za klepet v živo za spletno mesto nujen za podjetja vseh velikosti v kateri koli industriji. Omogoča vam hitro in pravočasno pomoč strankam. Poleg tega lahko pri strateški uporabi močno prispeva k; povečano angažiranost, povečano zadovoljstvo strank in izboljšana prodaja, hkrati pa se zmanjšajo tudi stroški podpore strankam.
Kako dodati klepet v živo na svojo spletno stran?
1. Izberite ponudnika programske opreme za klepet v živo
Glede na vpliv klepeta v živo na kakovost storitev za stranke in prihodke; vredno je vložiti nekaj časa v raziskovanje možnosti. Tako se čim več naučite o različnih ponudnikih programske opreme za klepet v živo preden izberete orodje, ki; ustreza vašim poslovnim potrebam in jo doda na vašo spletno stran. Nekateri dejavniki, ki jih je treba upoštevati, vključujejo; nabor funkcij, enostavno vključevanje in prilagajanje, integracija programske opreme drugih proizvajalcev, varnost, združljivost z mobilnimi napravami, cene, in podpora strankam.
2. Prijavite se s storitvijo
Verjetno ste zožili izbiro, ki ustreza vašim zahtevam in proračunu. Še vedno niste pripravljeni kupiti naročnine? Začnete lahko z brezplačnim preizkusom. Večina ponudnikov programske opreme za klepet v živo ponuja brezplačne preizkuse z vsemi funkcijami izdelka, ki potencialnim strankam omogočajo; preizkusiti vse funkcionalnosti ali možnost, da zahtevate predstavitev. Prijava na preizkus običajno traja največ nekaj minut in ne zahteva podatkov o kreditni kartici.
3. Na svojo spletno stran dodajte gumb za klepet v živo
Po prijavi morate izbrati gumb za klepet. Po tem preprosto prilepite kratko kodo HTML v telo vaše strani za izvajanje klepeta v živo. Ko v spletno stran vdelate klepet, lahko začnete klepetati s svojimi strankami in potencialnimi strankami v realnem času. Kadar koli obiskovalec klikne gumb za klepet v živo, ki je običajno prikazan v spodnjem desnem kotu spletnega mesta; prikaže se okno za klepet. S klikom na to okno obiskovalec sproži klepet s predstavnikom podjetja; ki je trenutno na spletu in je na voljo za prevzem zahteve za klepet.
4. Prilagodite pripomoček za klepet v živo
Ponudniki programske opreme za klepet v živo običajno ponujajo široko paleto prilagoditev orodja. Vključuje lahko prilagajanje zasnove spletnih (ko je klepet na voljo) in brez povezave (ko klepet ni na voljo) in okna za klepet, da bo videti kot domače za vaše spletno mesto, pa tudi spreminjanje jezika in besedil. Izberete lahko tudi, ali se s klikom na gumb za klepet takoj začne klepet ali odpre obrazec za klepet, ki ga izpolni obiskovalec. Oblikovanje obrazcev pred klepetom in obrazcev za stik (prikazanih, če na spletu ni nobenega agenta) je običajno mogoče prilagoditi tudi vašim potrebam.
5. Omogočite proaktivna povabila v klepet
Proaktivni klepet je pogosta funkcija, ki jo ponuja večina prodajalcev klepetov v živo. Proaktivna povabila v klepet so lahko prikazana na vsaki strani spletnega mesta ali na določenih straneh. Na primer vaše cene ali strani za plačilo, na katerih bodo uporabniki najverjetneje potrebovali pomoč v živo. Povabila se običajno lahko sprožijo ročno ali samodejno na podlagi vnaprej določenih pravil. Kot so informacije o obiskovalcih in različne meritve vedenja; geografska lokacija, trenutna stran, stran s priporočili, čas, porabljen na spletnem mestu, čas obiska itd.
6. Ustvarite seznam vnaprej pripravljenih odgovorov
Ustvarjanje sporočil v pločevinkah je pomemben del nastavitve pripomočka za klepet na vašem spletnem mestu in kar največ izkoristite. To so vnaprej določeni odgovori na pogosto zastavljena vprašanja strank. Omogočajo pospešitev odzivnega časa in povečanje učinkovitosti agentov, saj jim ne bo treba vnašati sporočil po meri na ponavljajoča se vprašanja, na katera je mogoče odgovoriti takoj, tako da v nekaj klikih pošljete pravilen vnaprej napisan odgovor. Vnaprej pripravljena sporočila so še posebej koristna, če morajo agenti obravnavati več zahtev za klepet hkrati.
Najboljši postopki za nastavitev podpore za klepet v živo
Znanje, kako integrirati klepet v živo s spletnim mestom, je le prvi korak. Tukaj je nekaj nasvetov in najboljših praks za optimizacijo orodja za klepet v živo, da bi zagotovili koristi tako vašemu podjetju kot vašim strankam;
Omogočite ga na desnih straneh
Medtem ko lahko gumb za klepet v živo dodate na vsako stran spletnega mesta, ga boste morda želeli imeti na voljo le na določenih straneh. V tem primeru razmislite o izbiri tistih strani, kjer bodo vaše stranke in obiskovalci spletnega mesta bolj verjetno imeli vprašanja. To so običajno cena, izdelek, kontakt, pogosta vprašanja in ciljne strani.
Uporabljajte proaktiven klepet strateško
Ko omogočite samodejna proaktivna povabila v klepet, se prepričajte, da se ne pojavijo v prvih nekaj sekundah, preden imajo obiskovalci sploh priložnost raziskati spletno mesto. Prav tako ne povabite obiskovalcev k večkratnemu klepetu, zlasti tistih, ki so že enkrat zavrnili vaše povabilo v klepet. Morda bi jih to samo zmotilo.
Obiskovalcem razjasnite stanje razpoložljivosti na spletu
Če svojega klepeta v živo ne nameravate izvajati 24 ur na dan, obiskovalcem jasno povejte, kdaj podpora v živo ni na voljo. To lahko storite tako, da nastavite gumb za klepet brez povezave, ki bo prikazan, ko vaši agenti niso na spletu in ne bodo mogli sprejeti zahtev za klepet. Smiselno je tudi, da na strani za stik določite delovni čas klepeta.
Zagotovite pravilno uporabo pripravljenih odgovorov
Čeprav lahko sporočila v pločevinkah bistveno izboljšajo odzivni čas, lahko ob neprimerni uporabi včasih povzročijo več škode kot koristi. Pravilo številka ena pri pripravljenih odgovorih je, da jih je treba vedno spremeniti in prilagoditi, da ustrezajo situaciji stranke in njenim posebnim potrebam.
Vlagajte v usposabljanje agentov za klepet v živo
Poleg vsega drugega kakovost podpore za klepet ni le prava programska oprema z naprednimi funkcijami. Gre bolj za ljudi, ki delajo s klepetom v živo. Vlagajte v ustrezno usposabljanje svojih agentov za klepet. Vključuje, da jih naučite uporabljati orodje za klepet na najučinkovitejši način-lahko pa tudi izboljša njihove mehke veščine.
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ali lahko omogočite gumb za klepet v živo na vsaki strani vašega spletnega mesta?
Medtem ko lahko gumb za klepet v živo dodate na vsako stran spletnega mesta, ga boste morda želeli imeti na voljo le na določenih straneh. V tem primeru razmislite o izbiri tistih strani, kjer bodo vaše stranke in obiskovalci spletnega mesta bolj verjetno imeli vprašanja. To so običajno cena, izdelek, kontakt, pogosta vprašanja in ciljne strani.
Zakaj bi vaše podjetje uporabljalo klepet v živo?
Omogoča vam hitro in pravočasno pomoč strankam. Poleg tega lahko pri strateški uporabi močno prispeva k; povečano angažiranost, povečano zadovoljstvo strank in izboljšana prodaja, hkrati pa se zmanjšajo tudi stroški podpore strankam.
Kako uporabljati ponudnika programske opreme za klepet v živo?
Naučite se čim več o različnih ponudnikih programske opreme za klepet v živo, preden izberete orodje, ki ustreza vašim poslovnim potrebam. Nekateri dejavniki, ki jih je treba upoštevati, so nabor funkcij, vključitev, prilagajanje, integracija programske opreme drugih proizvajalcev, varnost, združljivost z mobilnimi napravami, cene in podpora strankam.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.