Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Oprema službe za pomoč uporabnikom

Oprema službe za pomoč uporabnikom

Kakšna oprema je potrebna za vodenje službe za pomoč uporabnikom?

Agenti službe za pomoč uporabnikom se odzivajo na zahtevke za storitve in strankam zagotavljajo tehnično pomoč z uporabo programske opreme za pomoč uporabnikom. Vzpostavitev in delovanje službe za pomoč uporabnikom zahteva poleg zagotovitve pisarniških prostorov za ekipo službe za pomoč uporabnikom tudi minimalno naložbo v opremo. V osnovi potrebuje agent službe za pomoč uporabnikom računalnik, slušalke za sprejemanje dohodnih/odhodnih klicev in visokohitrostno internetno povezavo, da lahko začne z delom.

Računalniki in slušalke

Minimalne računalniške zahteve službe za pomoč uporabnikom v oblaku običajno vključujejo večjedrni procesor s taktom vsaj 2 GHz, vsaj 4 GB (po možnosti več) pomnilnika (RAM) in vsaj 500 MB razpoložljivega prostora na trdem disku. Če bo vaša služba za pomoč uporabnikom upravljala glasovne interakcije, vaša ekipa potrebuje tudi visokokakovostne slušalke. Te morajo imeti funkcijo odpravljanja šumov, ki pomaga zmanjšati motnje, ki bi agentom lahko preprečile zagotavljanje visokokakovostnih storitev.

Stabilna internetna povezava

Da bi zagotovili nemotene storitve in nemoteno delovanje programske opreme, je za delovanje službe za pomoč uporabnikom potrebna hitra in stabilna internetna povezava, ki ima dovolj pasovne širine, da lahko prenese količino prejetih zahtevkov in telefonskih klicev. Slaba internetna povezava bi negativno vplivala na kakovost interakcij med agenti službe za pomoč uporabnikom in vašimi strankami.

Namenski pisarniški prostori

Vzpostavitev lastne službe za pomoč uporabnikom zahteva dodelitev in opremljanje pisarniškega prostora, ki bi zagotavljal ustrezno raven udobja in varnosti za agente. Velikost delovnega prostora ter funkcionalne in strojne zahteve so močno odvisne od velikosti ekipe službe za pomoč uporabnikom in podprtih medijskih formatov.

Dodatna oprema

Čeprav so rešitve službe za pomoč uporabnikom v oblaku vse bolj razširjene v malih in srednje velikih podjetjih, se velike organizacije z večjimi ekipami službe za pomoč uporabnikom morda raje odločijo za lokalno namestitev. Za vzpostavitev in delovanje pisarne za pomoč na lokaciji je treba dodatno imeti lastne strežnike za gostovanje programske opreme za pomoč uporabnikom. Ponudnik programske opreme za pomoč uporabnikom običajno navede posebne zahteve za strežnike.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Try LiveAgent

Katera so orodja za pomoč uporabnikom?

Programska oprema za pomoč uporabnikom

Za učinkovito obravnavo interakcij s strankami in zahtevkov za storitve iz različnih kanalov podpore morajo biti agenti opremljeni s profesionalno programsko opremo za pomoč uporabnikom z ustreznim naborom funkcij in zmogljivosti. Upravljanje zahtevkov, pravila za avtomatizacijo, upravljanje SLA-jev, podpora večkanalni komunikaciji, poročanje in samopostrežne funkcije so nekatere od bistvenih funkcij sodobnih rešitev službe za pomoč uporabnikom.

LiveAgent - ustvarja vrednost za stranke s službo za pomoč uporabnikom

Upravljanje odnosov s strankami

Upravljanje odnosov s strankami je ključnega pomena za zagotavljanje visokokakovostne podpore in nemotene storitvene izkušnje. CRM hrani vse informacije, povezane s strankami, in zgodovino njihovih interakcij z organizacijo. To omogoča agentom službe za pomoč uporabnikom, da zagotavljajo ustrezno in osebno podporo. Večina sistemov za pomoč uporabnikom ima vgrajen sistem CRM ali omogoča integracijo z obstoječim CRM-jem podjetja.

CRM-LiveAgent

Orodja za upravljanje klicev

Agenti službe za pomoč uporabnikom lahko uporabljajo orodja za upravljanje klicev za podporo glasovnim interakcijam s strankami. S klicnim centrom in VoIP možnostmi, integriranimi v službo za pomoč uporabnikom, lahko agenti upravljajo dohodne klice in odhodne komunikacije. Funkcije, kot so samodejna distribucija klicev (ACD), usmerjanje klicev, snemanje klicev in druge funkcije klicnega centra, zagotavljajo učinkovito upravljanje dohodnih klicev, medtem ko so orodja za samodejno klicanje (kot so samodejni klicalnik, predvidevalni klicalnik in močni klicalnik) morda potrebna za upravljanje velikih količin odhodnih klicev.

Poročilo o uspešnosti v programski opremi za podporo strankam – LiveAgent

Orodja za uspešnost in spremljanje

Sistemi programske opreme za pomoč uporabnikom običajno vključujejo oz. se lahko integrirajo z orodji za poročanje in analitiko, ki managerjem omogočajo vpogled v produktivnost in uspešnost agentov ter sledenje kritičnim metrikam in ključnim kazalnikom uspešnosti službe za pomoč uporabnikom. Na podlagi teh podatkov lahko vodje službe za pomoč uporabnikom opredelijo področja, ki jih je treba izboljšati, ali odkrijejo slabo učinkovite agente, ki ne dosegajo ciljev uspešnosti in potrebujejo dodatno usposabljanje.

Poročilo o uspešnosti v programski opremi za podporo strankam - LiveAgent

Orodja za upravljanje delovne sile

Da bi zagotovili ustrezno kadrovsko zasedbo centra za pomoč uporabnikom in njegovo največjo učinkovitost, lahko vodje služb za pomoč uporabnikom dodatno uporabijo orodja za upravljanje delovne sile. Programska oprema WFM vodjem služb za pomoč uporabnikom omogoča, da izračunajo in predvidijo kadrovske potrebe službe za pomoč uporabnikom, oblikujejo in dodelijo agentom ustrezne urnike ter spremljajo njihovo upoštevanje.

Koliko v resnici stane vzpostavitev novega centra za pomoč uporabnikom?

Na dejanske stroške vzpostavitve centra za pomoč uporabnikom bodo vplivali številni dejavniki, kot so velikost vašega podjetja in ekipe za podporo, proračun za podporo strankam in vrsta programske opreme za pomoč uporabnikom (lokalna programska oprema za pomoč uporabnikom ali temelječa na brskalniku). Pri izračunu skupnih stroškov vzpostavitve in delovanja novega centra za pomoč uporabnikom za vaše podjetje upoštevajte naslednje stroške:

  • Strošek zaposlovanja in uvajanja novih agentov
  • Plače zaposlenih, ugodnosti in administrativni stroški
  • Strošek najema pisarniškega prostora (razen v primeru, da najamete agente, ki delajo na daljavo)
  • Tekoči stroški za pisarniške prostore in internetno povezavo
  • Pisarniška oprema (mize, stoli)
  • Oprema za agente (računalniki, slušalke)
  • Stroški programske opreme za pomoč uporabnikom in stroški klicev

Stroški vzpostavitve in delovanja centra za pomoč uporabnikom se razlikujejo tudi glede na to, ali se odločite za namestitev v oblaku ali na lokaciji. Programske rešitve za pomoč v oblaku, kot je  LiveAgent, zahtevajo mesečne naročnine, ki se lahko razlikujejo glede na izbrani cenovni paket in nabor razpoložljivih funkcij. Medtem ko lokalna orodja za pomoč uporabnikom zahtevajo začetno naložbo, ki vključuje nakup licence za programsko opremo in strežnikov ter tekoče vzdrževanje in obratovalne stroške.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kakšna oprema je potrebna za vodenje službe za pomoč uporabnikom?

Za vzpostavitev in delovanje lastne službe za pomoč uporabnikom so potrebni: pisarniški prostor (razen če boste vzpostavili službo za pomoč uporabnikom na daljavo, kjer bodo agenti delali od doma), ustrezna oprema za agente (namizni/prenosni računalniki, slušalke) in stabilna internetna povezava visoke hitrosti z dovolj veliko pasovno širino, da bo zadostovala količini zahtevkov. Za izvajanje lokalnih rešitev službe za pomoč uporabnikom so potrebni tudi lastni strežniki za shranjevanje in upravljanje podatkov.

Katera so orodja za pomoč uporabnikom?

Za učinkovito obdelavo povpraševanj za storitve, ki prihajajo iz različnih komunikacijskih orodij, morajo biti agenti opremljeni s popolnoma funkcionalno programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki je integrirana z orodji CRM in orodji za upravljanje klicev. Poleg tega lahko vodje služb za pomoč uporabnikom uporabljajo orodja za poročanje in analitiko za spremljanje različnih metrik in ključnih kazalnikov uspešnosti službe za pomoč uporabnikom ter orodja za upravljanje delovne sile, da zagotovijo učinkovito kadrovanje služb za pomoč uporabnikom in razporejanje agentov.

Koliko v resnici stane vzpostavitev novega centra za pomoč uporabnikom?

Pri izračunu stroškov vzpostavitve in delovanja novega centra za pomoč uporabnikom upoštevajte stroške najemnine pisarniških prostorov in komunalnih storitev, pohištva in opreme za agente, plače zaposlenih, zaposlitev in usposabljanje novih agentov ter stroške programske opreme za pomoč uporabnikom. Pri uvajanju lokalnih rešitev centra za pomoč uporabnikom bi dodatni stroški vključevali stroške licence za programsko opremo, gostovanje lastnih strežnikov in tekoče vzdrževanje, medtem ko bi rešitve v oblaku zahtevale stalna mesečna nadomestila.

Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.