Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predloge za storitve za stranke

Študija, ki jo je objavila skupina Gartner, kaže, da bo 80% prihodnjih prihodkov podjetja ustvarilo 20% njegovih strank.

Poleg tega se zdi, da bodo zadovoljni potrošniki v tretjem letu običajno porabili skoraj 70% več v primerjavi s prvim letom.

Zagotavljanje kakovostnih storitev za stranke pa zahteva čas in tu so predloge za storitve strank zelo priročne. V tem članku bomo govorili o širokem spektru prednosti, ki jih prinaša uporaba komunikacijskih predlog, in nekaj dragocenih nasvetov, ki jih boste lahko vključili, da povečate zadovoljstvo strank.

Zakaj bi torej sploh uporabljali predloge za storitve strankam?

Prihranite čas

Varno je domnevati, da se vaša stranka obrne na oddelek za podporo strankam, da bi rešila omejeno število težav. Recimo, 4-5 so pogosta vprašanja in zavzemajo približno 80% “pasovne širine” vašega oddelka za podporo.

Z uporabo predlog se lahko ekipa za podporo osredotoči na dejansko reševanje težav, na katere so naletele stranke, namesto da porabijo čas za tipkanje. Kljub temu je treba poudariti, da vseh težav ni mogoče rešiti z uporabo predlog, vendar bo to znatno zmanjšalo čas.

Manj prostora za napake

Ljudje smo nagnjeni k napakam, zlasti pri slovnici ali pravopisu, in to je v redu. Podjetja pa bi morala poskušati čim bolj zmanjšati možnost, da bi napačno napisane besede zdrsnile prek e -pošte, sporočil in drugih oblikah interakcije B2C. Predloge za storitve za stranke so odličen način za to.

Z razvojem nabora visokokakovostnih predlog lahko zagotovite, da bodo vaše stranke prejemale brezhibna e-poštna sporočila, ki jih predhodno preverijo vrhunske storitve za urejanje, ki bodo hitro rešile njihove težave.

https://youtu.be/dq04JKSJ6eo

Zadovoljstvo zaposlenih

Če obstaja možnost, da odpravite nepotrebna opravila za delovni dan vašega zaposlenega, bo to zelo cenjeno. Zaposleni imajo radi, ko njihovi delodajalci spoštujejo njihov čas in jim dovolijo, da svoj čas namenijo stvarem, ki so dejansko pomembne.

Povečana hitrost odziva

Potrošniki imajo glede odzivnega časa velika pričakovanja. Glede na poročilo, ki ga je objavila Harvard Business Review, pri veliki večini podjetij traja predolgo, da se odzove na zahteve strank. Povprečni odzivni čas med revidiranimi družbami je bil 42 ur, kar je, odkrito povedano, predolgo. Hiter odziv vam bo prinesel precejšnjo konkurenčno prednost.

Doslednost v komunikaciji

Podjetja, ki skrbijo za svojo blagovno znamko, veliko pozornosti namenjajo tonu blagovne znamke. To je pomemben vidik, ki opredeljuje izkušnje, ki jih kupec doživi pri interakciji s svojim podjetjem.

Neverjeten primer doslednega tona pri kopiranju in komunikaciji je MailChimp, storitev trženja prek e -pošte. Njihov “Vodnik po glasu in tonu” je vsekakor vreden ogleda, da bi bolje razumeli, kako pristopiti k pisanju vsebin in predlog, ki so skladne s podobo vaše blagovne znamke.

Komunikacijske predloge najboljše prakse

Predloge naredite osebne

Stranke cenijo, če jih obravnavajo “kot človeka” in ne le številko v preglednici. Več kot 70% potrošnikov izraža frustracije, ko njihove izkušnje niso prilagojene. Poleg tega so pogosto pripravljeni plačati premije za ustrezno obravnavo.

Čeprav morda uporabljate predlogo sporočila, si vedno vzemite čas, da vsaj uporabite ime stranke.

Logična struktura imen

Kot podjetje boste imeli stranke iz različnih etničnih okolij, kar pomeni, da imajo različne strukture imen. To upoštevajte pri oblikovanju sporočila predloge.

Poskusite pripraviti čim več člankov v bazi znanja

Bistveno je, da trajno posodobite svojo bazo znanja. Oddelek za podporo strankam lahko zato vaši stranki vedno posreduje točne podatke, ki so takoj dostopni.

“Dobro zgrajena baza znanja bo znatno izboljšala odnose z vašimi strankami, močno pa bo vplivala tudi na čas, potreben za usposabljanje novega osebja, kar bo samo po sebi tudi zmanjšalo stroške.”

Ronak Meghani – soustanovitelj Magneto IT Solutions.

Vrste komunikacijskih predlog

Uradne/poslovne e -poštne predloge

Ključni vidik te vrste predloge je, da je “formalna”. Bodite še posebej pozorni na napake, povezane z ločili, poskrbite, da boste uporabili dovolj prehodnih besed, se izognili spojem vej in pazite tudi, kako se poslovite.

Če želite izvedeti več, smo ustvarili nekaj poslovnih predlog, ki jih lahko takoj uporabite.

Predloge za zahteve strank

Ko poskušate napisati predlogo za zahtevo stranke, upoštevajte najpogostejše zahteve, ki jih prejmete od svoje stranke.

Tukaj je nekaj primerov, ki bi vam lahko koristili:

  • Vaša storitev je neverjetna, ampak moja težava je sledeča.
  • Nisem zadovoljen z vašo storitvijo in tu je razlog zakaj.
  • Sem nov tukaj, kako naj [ukrepam]?

Skripte za klepet v živo in vnaprej pripravljeni odgovori

Čeprav so neverjetno v pomoč, lahko pošiljanje napačnega vnaprej pripravljenega odgovora zmanjša zadovoljstvo strank. Uporabite jih kot predloge, vendar najprimernejši pripravljeni odziv prilagodite situaciji vaše stranke. Prav tako ne pretiravajte s tehničnim žargonom in ga ne pozabite začiniti z malo humorja, kadar je to primerno.

Predloge za prodajo

Te predloge so res zapletene. Vaš cilj je zagotoviti čim večjo vrednost v zelo majhnem številu besed. Pomembno je tudi, da ta sporočila čim bolj prilagodite, da vaša prodajna e -poštna sporočila ne bodo zavržena samo kot neželena pošta.

Če želite izvedeti več, smo ustvarili nekaj prodajnih predlog, ki jih lahko takoj uporabite.

Predloge za trženje

Ko gre za predloge za trženje, se je treba osredotočiti na ohranjanje glasu svoje blagovne znamke, še posebej, če so te predloge namenjene vašim obstoječim strankam.

Če želite izvedeti več, smo ustvarili nekaj predlog za trženje, ki jih lahko takoj uporabite.

SMS predloge

Besedilna sporočila so trenutno med najučinkovitejšimi tržnimi mediji. Težave pri predlogah SMS so, da morajo biti kratke, vaš cilj pa je, da vstavite prepričljiv poziv k dejanju, ga prilagodite in prejemniku zagotovite veliko vrednost.

Predloge za storitve za stranke, pripravljene za uporabo:

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Predloge.

Zaključek

Predloge so odlična rešitev za širok spekter vprašanj. Podjetja pa se morajo k razvoju komunikacijskih predlog pripraviti s skrbnostjo, saj lahko zlorabljena ali slabo izvedena predloga tudi premaga namen povečanja zadovoljstva strank.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji neposredno v storitvi LiveAgent.

https://youtu.be/hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali lahko predloge storitev za stranke povečajo zadovoljstvo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Da, vendar se morajo podjetja lotiti razvoja komunikacijskih predlog s skrbnostjo, saj lahko zlorabljena ali slabo izvedena predloga tudi premaga namen povečanja zadovoljstva strank.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi morali uporabljati predloge storitev za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ljudje so nagnjeni k napakam, zlasti pri slovnici ali pravopisu, in to je v redu. Podjetja pa bi morala poskušati čim bolj zmanjšati možnost, da bi napačno napisane besede zdrsnile prek e -pošte, sporočil in drugih oblikah interakcije B2C. Predloge za storitve za stranke so odličen način za to.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko prihranite čas s predlogami za storitve za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Z uporabo predlog se lahko ekipa za podporo osredotoči na težave, s katerimi so se srečevale stranke, namesto da porabijo čas za tipkanje. Kljub temu je treba poudariti, da vseh težav ni mogoče rešiti z uporabo predloge, vendar bo to znatno zmanjšalo čas.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.