Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Prednosti programske opreme za klepet v živo

Prednosti programske opreme za klepet v živo

Dandanes se stranke dobro zavedajo, kaj lahko pričakujejo glede storitve za stranke.

  • Stranke dostopajo do vseh kanalov za podporo, da na priročen način dobijo odgovore na svoja vprašanja.
  • Ne pričakujejo, da bodo čakali v dolgih čakalnih vrstah.
  • Želijo podrobne odgovore in želijo jih takoj.

Poleg tega pričakujejo, da bo blagovna znamka dosledna glede podpore!

Ali lahko blagovna znamka dosledno ponuja tako brezhibno storitev za stranke?

Da, in zato vidimo, da lastniki podjetij uporabljajo orodja, kot je programska oprema klepeta v živo – LiveAgent, da olajšajo njihov proces podpore.

Gotovo ste v spodnjem desnem kotu spletnega mesta opazili majhno ikono klepeta. S to programsko opremo kot servisnim orodjem lahko vaše podjetje:

  • Zagotovi podporo v realnem času
  • Spremlja dejavnosti obiskovalcev
  • Sledi povratnim informacijam strank
  • Izračuna stopnjo zadovoljstva strank

Poleg teh prednosti klepeta v živo lahko organizacija doseže veliko več. Skratka, orodje za klepet v živo je postalo priročna možnost ne le za stranke, temveč tudi za lastnike spletnih mest.

Oglejmo si nekatere ključne prednosti klepeta v živo, ki jih lastniki spletnih mest lahko dosežejo z uporabo programske opreme za klepet v živo.

programska-oprema-za-klepet-v-živo-LiveAgent

Ključne prednosti klepeta v živo

Brez dvoma lahko klepet v živo opremi blagovne znamke za hitrejše reševanje poizvedb strank. Vendar uporaba te programske opreme ni omejena na takojšnjo podporo. Blagovna znamka lahko s svojo uporabo pridobi veliko več prednosti.

#1: Zmanjšajte stroške podpore

Glede na raziskavo Forrester, je storitev za stranke, ki jo ponuja klepet v živo, 17-30% cenejša od telefonskega klica. To je zato, ker telefon ne dovoljuje upravljanja več strank hkrati. Medtem ko je upravljanje več strank s klepetom v živo veliko lažje. To podjetjem omogoča prihranek časa in virov.

Nekaj za vas: Nekaj operaterjev klepeta v živo lahko upravlja več strank v primerjavi z veliko ekipo zaposlenih prek telefonske podpore. Posledica tega so manjši stroški podpore.

#2: Povečanje prodaje

Želite povečati prodajo? Izkoristite ugodnosti  klepeta v živo!

Študija ameriškega združenja za trženje navaja, da lahko uporaba klepeta v živo poveča konverzije za 20%, tipična stopnja donosnosti naložbe (iz plačanega orodja za klepet v živo za prodajno ekipo) pa preseže 300%. Še več, študija tudi razkriva, da je pri ljudeh, ki uporabljajo orodje, trikrat večja verjetnost nakupa v primerjavi s tistimi, ki tega ne počnejo.

Nekaj za vas: klepet v živo pomaga ustvariti več potencialnih strank, nato pa pretvorba v prodajo postane učinkovit postopek. Vaša ekipa za podporo dobi več prostora za pretvorbo obiskovalcev v zveste stranke.

#3: Izboljšajte zvestobo strank

Ali ste vedeli, da lahko klepet v živo poveča stopnjo zadovoljstva do 73%v primerjavi z e -pošto (61%) in telefonsko podporo (44%)? No, to je bilo ugotovljeno s študijo, ki jo je izvedla eDigital Customer Service Benchmark..

Na splošno je klepet v živo najboljši prodajni pretvornik, ki ga imamo dandanes. Orodje od pridobivanja strank do konverzije pomaga blagovni znamki, da v realnem času sodeluje z obiskovalci in hitreje reši njihova vprašanja.

Očitno se stranke počutijo bolj samozavestne, če na spletnem mestu najdejo programsko rešitev za klepet v živo. To je zato, ker vedo, da bodo njihova vprašanja rešena v kratkem!

Nekaj za vas: Klepet v živo vam pomaga zagotoviti takojšnjo rešitev in uspe, saj strankam daje enako zagotovilo. To je popoln recept za izboljšanje storitev za stranke in zvestobe.

#4: Odkrijte težave, s katerimi se soočajo stranke

Bili so časi, ko so morale stranke potrpežljivo čakati, da je bil njihov klic zadržan. Toda z razvojem tehnologije se je povečala tudi njihova potrpežljivost. Neprejemanje odgovorov na njihova vprašanja je bila najpomembnejša težava, s katero so se soočale stranke. Vendar se je klepet v živo s težavo spopadel.

Še več, dodajanje osebnega pridiha pogovoru je veliko enostavnejše, razlog pa je, da vaši operaterji spremljajo dejavnosti obiskovalcev v realnem času.

To jim daje prednost pri;

  • možnih težavah, na katere lahko naletijo na strani
  • tem kar jim preprečuje nadaljnje brskanje po strani
  • pričakovanju, če obiskovalec sproži klepet

Za boljše razumevanje različnih bolečih točk strank lahko operaterji dostopajo do zapisov klepeta in si zabeležijo, kaj ne bi smeli storiti, ko naslednjič asistirajo isti stranki.

Nekaj za vas: Hitreje odkrijte težave strank, izboljšajte storitve v tem smislu in navdušite svoje stranke.

#5: Pridobite konkurenčno prednost

Lahko se vprašamo, “kako uporaba programske opreme za klepet v živo daje konkurenčno prednost podjetju?”

Telus International navaja, da velika podjetja na svojem spletnem mestu še vedno ne uporabljajo orodja za klepet v živo. To pomeni, da manjkajo številne prednosti, ki jih ponuja to orodje. Druga študija pa trdi, da je bilo le 9% spletnih mest odkritih s storitvami za klepet v živo, ki svojim strankam ponujajo podporo v realnem času.

Ti statistični podatki kažejo, da lahko vaše podjetje pridobi konkurenčno prednost pred velikimi imeni na trgu, ki klepeta v živo niso uporabili na svojih spletnih mestih. To je odličen način, da postane vaša podpora za stranke dostopna in takojšnja. Vaša ekipa za pomoč strankam dobi tudi priložnost, da postane bolj proaktivna, kar stranke danes pričakujejo od blagovne znamke.

Nekaj za vas: Klepet v živo omogoča, da vaše podjetje izstopa od konkurentov in hitreje doseže več ljudi v primerjavi z drugimi.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Druge prednosti

Poleg teh lahko vaše podjetje pridobi tudi prednosti, kot so:

  • Izboljšanje dostopnost trga
  • da postane proaktivno
  • Dostopajte do poročil, da razumete, kje vaše podjetje kot ponudnik storitev primanjkuje
  • Spremljajte povratne informacije strank, da izboljšate svoje storitve

Če želite doseči te prednosti klepeta v živo, je pomembno vedeti, katere nasvete in zvijače lahko uporabite. Vašemu podjetju bo brez težav pomagalo povečati stopnjo zadovoljstva strank. Poglejmo ta podroben seznam nasvetov in trikov, ki lahko vaši blagovni znamki pomagajo, da bodo kupci vedno navdušeni.

Morate upoštevati nasvete in trike v klepetu v živo

Nenehno spremljanje vašega klepeta v živo in obnašanja obiskovalcev na vaši spletni strani je le ena stran medalje. Če želite doživeti pozitiven učinek uporabe klepeta v živo na svojem spletnem mestu, je pomembno upoštevati nekatere dejavnike, ki dajejo vašemu procesu podpore celosten pogled. Nekateri jih imenujejo odločilni dejavniki, nekateri pa se nam zdijo učinkoviti nasveti in namigi.

Dodajte človeški faktor

Predstavite se svojim strankam po imenu. Namesto da bi predstavili podobo elektronske interakcije, bodo vaše stranke začutile človeški faktor, saj bi vedele, da na drugi strani sedi resnična oseba, ki odgovarja na njihova vprašanja.

Uporabite kazalnike tipkanja

Indikator tipkanja bo vašim obiskovalcem povedal, da so vaši operaterji aktivno vključeni v pogovor.

Izogibajte se uporabi elipse

Izogibajte se uporabi treh pik med pogovorom v živo, saj daje vtis, da operaterji posredno govorijo s strankami.

NE uporabljajte velikih črk

Ne zapišite celotnega stavka z velikimi tiskanimi črkami, da ne bo stranka imela občutka, da operaterji nanjo kričite.

Uporabite emoji

Lahko sprejmete uporabo emojijev, da svojim pogovorom dodate človeški pridih in svojim operaterjem pomagate prikazati svojo prijazno plat.

Uporabite pripravljene odgovore

Uporabljajte vnaprej pripravljene odgovore, da zmanjšate odzivni čas in ohranite doslednost med vsemi operaterji.

Vedno bodite proaktivni

Preden se vaše stranke obrnejo na vas s svojimi težavami, se najprej naučite kako se jim približati. Prek klepeta v živo lahko pošiljate osebno proaktivna sporočila, ki ne samo kažejo, da skrbite zanje, ampak tudi izboljšajo produktivnost vaših operaterjev.

Klepete usmerite v ustrezne oddelke

Klepet v živo vam lahko pomaga poslati pravo poizvedbo strank v ustrezen oddelek. Vse kar morate storiti je, da jih posredujete operaterjem, ki pripadajo ustreznim službam.

Klepet-v-živo--prednosti-Usmerjanje-klepetov-na-ustrezen-oddelek-LiveAgent
Oddelki

Omogočite uporabo prenosa datotek

Poleg uporabe emoji ali izogibanja uporabi velikih črk je še en način, da svojim strankam pokažete, da vam je mar, tudi omogočiti prenos datotek. Ko jim pošljete ustrezne datoteke, bodo dobili vtis, da se vaši operaterji aktivno vključijo v pogovor in raje pravočasno pošljejo pravilne podatke.

Naučite se uporabljati anketne obrazce po klepetu v svojo korist

Namesto da po določenem času vsaki stranki pošljete ločen obrazec NPS, lahko z obrazci za klepet zberete tudi povratne informacije obiskovalcev in strank za svoje storitve. Tako boste vedeli, kje so vaše storitve in kako jih lahko še izboljšate.

Zagotovite pomoč pri brskanju korak po koraku

Uporabite skupno brskanje, če nimate člankov za samopomoč, ki strankam služijo kot vodilo. S praktičnim pristopom med klepetom lahko vaši operaterji strankam nudijo poglobljeno izkušnjo podpore.

Uporabite zgodovino klepeta, če želite spoznati boleče točke strank

Gotovo obstaja razlog, zakaj se nekatere stranke po prvi podpori ne obrnejo na vašo blagovno znamko. Čas je, da se naučimo, zakaj do tega pride. Z zgodovino klepeta analizirajte, kaj je šlo narobe med temi sejami klepeta, in kako to ne ponoviti v prihodnjih pogovorih.

Ujemite potencialne stranke in jih negujte z zmogljivo integracijo CRM

Dodajanje  klepeta v živo zagotovo pomaga vašemu podjetju ustvariti več potencialnih strank. Vendar pa to ni edini rezultat, na katerega bi se radi osredotočili. Integrirajte klepet v živo z zmogljivimi CRM platformami, kot so; Salesforce, MSDynamics ali SugarCRM za ožji izbor kvalificiranih potencialnih strank in jih spodbujajo k nakupu kupcev.

Omogočite interni klepet, da izboljšate odzivni čas

Omogočite svojim operaterjem, da bolje upravljajo težke seje klepeta, tako da omogočite uporabo sporočil “namigov”.

Bodite na voljo svojim strankam kadar koli in kjer koli

Brez dvoma stranke pričakujejo, da boste hitri. Toda, ali je to res mogoče ob katerikoli uri? Ja, res je. Z mobilno aplikacijo klepet v živo vaši operaterji dobijo svobodo pri odgovarjanju na poizvedbe strank, ne glede na to, kje se nahajajo. Ne pozabite, da je takojšnja podpora ključ do pridobivanja vaših strank.

Ugodnosti klepeta v živo; celotno rast vašega podjetja

Z uporabo programske opreme za klepet v živo je toliko za raziskati in razumeti. Vendar pa lahko koristi klepeta v živo dosežete le, če veste, katere strategije uporabiti pri uporabi programske opreme. S tem člankom želimo zajeti:

  • koristi, ki jih lahko podjetje doseže z uporabo orodja
  • podati nasvete in namige, ki izboljšajo njegovo uporabo

Odkrijte sami

Preizkusite svoje znanje neposredno v storitvi LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj je klepet v živo pomemben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Brez dvoma lahko klepet v živo opremi blagovne znamke za hitrejše reševanje poizvedb strank. Vendar uporaba te programske opreme ni omejena na takojšnjo podporo. Poleg tega lahko vaše podjetje doseže tudi prednosti, kot so: izboljšanje dosega trga, da postane proaktivno, dostopa do poročil za razumevanje pomanjkljivosti vašega podjetja kot ponudnika storitev ter spremlja povratne informacije strank za izboljšanje vaših storitev.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko vaša blagovna znamka zmanjša stroške podpore?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Po Forresterjevih besedah so storitve za stranke, ki jih ponuja klepet v živo, 17-30% cenejše od telefonskega klica. To je zato, ker telefon ne dovoljuje upravljanja več strank hkrati. Medtem ko je upravljanje več strank s klepetom v živo veliko lažje. To podjetjem omogoča prihranek časa in virov.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: ” Za koliko klepet v živo poveča vaše konverzije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Študija ameriškega združenja za trženje trdi, da lahko uporaba klepeta v živo poveča konverzije za 20%, značilna stopnja donosnosti naložbe (iz plačljivega orodja za klepet v živo za prodajno ekipo) pa preseže 300%. Še več, študija tudi razkriva, da je pri ljudeh, ki uporabljajo orodje, trikrat večja verjetnost nakupa v primerjavi s tistimi, ki tega ne počnejo.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.