Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Zahvalne kartice in opombe strankam

Zahvalne kartice in opombe strankam

Zakaj bi morali strankam poslati zahvalne kartice?

E -poštna sporočila z strankam spoštljivimi emaili so tudi odličen način za izkazovanje hvaležnosti strankam, vendar se e-poštna sporočila običajno preberejo (če sploh preberejo) in izbrišejo. Vendarle pa bo dobro oblikovana natisnjena zahvala/ročno napisana zahvala bolj verjetno ohranjena vsaj nekaj časa in služila kot opomnik na vašo blagovno znamko. To je učinkovita tržna strategija, ki lahko resnično navduši stranke, izboljša njihovo zvestobo in ustvari več napotitev na vaše podjetje.

Ročno napisano ali natisnjeno?

Odvisno od vrste in velikosti vašega podjetja lahko pošljete natisnjene poslovne zahvale ali ročno napisane zahvale. Za veliko organizacijo, ki se želi zahvaliti več kot 500 strankam, bi bile natisnjene kartice seveda bolj smiselne. Ročno napisani zapiski so bolj primerni za mala podjetja, samostojne podjetnike, osebne storitve in podjetja B2B s skromno bazo strank.

Na splošno, če dopuščajo čas, proračun in sredstva, bi bila ročno napisana zahvala boljša možnost, saj bo vedno imela večji učinek. Resnična pristnost ročno napisanih zapisov je tisto, zaradi česar se lahko stranke počutijo resnično posebne in čustveno ganjene. In čustva veljajo za največje gonilo zvestobe v mnogih panogah. Dejansko je študija CapGemini pokazala, da 70% čustveno angažiranih potrošnikov porabi do dvakrat toliko ali še več pri blagovnih znamkah, katerim so zveste. Poleg tega bodo 80% v svoji družini in med prijatelji promovirali blagovne znamke, ki so jim zvesti.

Kako dolgo morate čakati na pošiljanje zahval?

Če upravljate podjetje in bi se radi svojim strankam zahvalili z zahvalo/voščilnico, je optimalni čas po možnosti takoj po dogodku. Splošno pravilo je nekaj dni v okviru dogodka. Na primer; ko kupec kupi izdelek/storitev pri vašem podjetju. Kljub temu, da vam v roku ne uspe poslati zahvale, vedite le, da je nepošiljanje še slabše.

Poslovne zahvale – predloge

Kaj napišete v zahvalo stranki? Spodaj je nekaj poslovnih zahvalnih kartic – predlogov, ki jih lahko uporabite kot podlago za ustvarjanje lastnih zahvalnih kartic/zapiskov.

Če želite izvedeti več, preberite Kako napisati zahvalno pismo, ki ga bodo vaše stranke cenile.

Zahvala, ker je zvesta stranka

Zahvala stranki za nakup

Zahvala stranki za napotitev

Drugi načini izražanja hvaležnosti do strank

Obstaja nekaj načinov, kako izraziti hvaležnost do svojih strank. Zahvalne kartice in zapiski strank so pomemben del spoštovanja do strank. Vendar pa obstaja veliko drugih načinov. Na primer; kuponi, popusti, brezplačni izdelki/storitve in še veliko več.

Če želite izvedeti več, preberite ideje izražanja spoštovanja do strank.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji neposredno v LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi strankam morali poslati zahvalne kartice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pošiljanje zahvalnih kartic strankam je učinkovita tržna strategija, ki lahko resnično navduši stranke, izboljša njihovo zvestobo in ustvari več napotitev na vaše podjetje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko časa morate počakati za pošiljanje zahvalnic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Splošno pravilo je nekaj dni v okviru dogodka. Na primer, ko kupec kupi izdelek/storitev pri vašem podjetju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Natisnjene ali ročno napisane zahvale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na splošno, če dopuščajo čas, proračun in sredstva, bi bila ročno napisana zahvala boljša možnost, saj bo vedno imela večji učinek.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.