• Akademija
  • Zahvalne kartice in opombe strankam

Zahvalne kartice in opombe strankam

Zakaj bi morali strankam poslati zahvalne kartice?

E -poštna sporočila z strankam spoštljivimi emaili so tudi odličen način za izkazovanje hvaležnosti strankam, vendar se e-poštna sporočila običajno preberejo (če sploh preberejo) in izbrišejo. Vendarle pa bo dobro oblikovana natisnjena zahvala/ročno napisana zahvala bolj verjetno ohranjena vsaj nekaj časa in služila kot opomnik na vašo blagovno znamko. To je učinkovita tržna strategija, ki lahko resnično navduši stranke, izboljša njihovo zvestobo in ustvari več napotitev na vaše podjetje.

Ročno napisano ali natisnjeno?

Odvisno od vrste in velikosti vašega podjetja lahko pošljete natisnjene poslovne zahvale ali ročno napisane zahvale. Za veliko organizacijo, ki se želi zahvaliti več kot 500 strankam, bi bile natisnjene kartice seveda bolj smiselne. Ročno napisani zapiski so bolj primerni za mala podjetja, samostojne podjetnike, osebne storitve in podjetja B2B s skromno bazo strank.

Na splošno, če dopuščajo čas, proračun in sredstva, bi bila ročno napisana zahvala boljša možnost, saj bo vedno imela večji učinek. Resnična pristnost ročno napisanih zapisov je tisto, zaradi česar se lahko stranke počutijo resnično posebne in čustveno ganjene. In čustva veljajo za največje gonilo zvestobe v mnogih panogah. Dejansko je študija CapGemini pokazala, da 70% čustveno angažiranih potrošnikov porabi do dvakrat toliko ali še več pri blagovnih znamkah, katerim so zveste. Poleg tega bodo 80% v svoji družini in med prijatelji promovirali blagovne znamke, ki so jim zvesti.

Kako dolgo morate čakati na pošiljanje zahval?

Če upravljate podjetje in bi se radi svojim strankam zahvalili z zahvalo/voščilnico, je optimalni čas po možnosti takoj po dogodku. Splošno pravilo je nekaj dni v okviru dogodka. Na primer; ko kupec kupi izdelek/storitev pri vašem podjetju. Kljub temu, da vam v roku ne uspe poslati zahvale, vedite le, da je nepošiljanje še slabše.

Poslovne zahvale – predloge

Kaj napišete v zahvalo stranki? Spodaj je nekaj poslovnih zahvalnih kartic – predlogov, ki jih lahko uporabite kot podlago za ustvarjanje lastnih zahvalnih kartic/zapiskov.

Če želite izvedeti več, preberite Kako napisati zahvalno pismo, ki ga bodo vaše stranke cenile.

Zahvala, ker je zvesta stranka


Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****

Zahvala stranki za nakup


Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****

Zahvala stranki za napotitev


Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****

Drugi načini izražanja hvaležnosti do strank

Obstaja nekaj načinov, kako izraziti hvaležnost do svojih strank. Zahvalne kartice in zapiski strank so pomemben del spoštovanja do strank. Vendar pa obstaja veliko drugih načinov. Na primer; kuponi, popusti, brezplačni izdelki/storitve in še veliko več.

Če želite izvedeti več, preberite ideje izražanja spoštovanja do strank.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji neposredno v LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi strankam morali poslati zahvalne kartice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pošiljanje zahvalnih kartic strankam je učinkovita tržna strategija, ki lahko resnično navduši stranke, izboljša njihovo zvestobo in ustvari več napotitev na vaše podjetje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko časa morate počakati za pošiljanje zahvalnic?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Splošno pravilo je nekaj dni v okviru dogodka. Na primer, ko kupec kupi izdelek/storitev pri vašem podjetju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Natisnjene ali ročno napisane zahvale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na splošno, če dopuščajo čas, proračun in sredstva, bi bila ročno napisana zahvala boljša možnost, saj bo vedno imela večji učinek.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.