Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kako ustvariti bazo znanja

Ali ste vedeli, da  70% ljudi raje uporablja odgovor na spletno mesto podjetja kot pošiljanje e -pošte ali klica?

Medtem ko 51% strank raje uporablja tehnično podporo prek baze znanja. Če nimate  baze znanja, verjetno zamudite veliko potencialnih strank in priložnosti za zmanjšanje odpovedi.

Da ne omenjam, da bo dobro zasnovana zbirka znanja zmanjšala število zshtevkov za podporo in pomagala strankam pri iskanju samopostrežne pomoči. Včasih ljudje, ki se počutijo zakopani v navalu zahtevkov za podporo strankam, razmišljajo o povečanju svojih sredstev za podporo strankam – na primer o najemu novih predstavnikov podpore za stranke.

Toda zelo pogosto to ni potrebno. Vse, kar morate storiti, je ustvariti dobro zasnovano in poglobljeno bazo znanja.

Preden vidimo najboljše nasvete in trike, kako ustvariti bazo znanja, poglejmo, kakšne so njene prednosti.

Prednosti obširne baze znanja

Baza znanja ima veliko različnih koristi in vplivov na vaše podjetje. Pogledali si bomo le nekaj najpomembnejših.

Baza znanja bo zmanjšala število zahtevkov

Če se počutite preobremenjeni z zahtevki, najem dodatnih predstavnikov podpore strankam včasih ni najboljša rešitev. Kar pa morate storiti, je, da vlagate v dobro programsko opremo na podlagi znanja.

Kot smo že omenili v statistiki na začetku, veliko strank najprej raje poišče pomoč samo. Šele potem, če z rešitvijo ne bodo zadovoljni, bodo pripravljeni stopiti v stik z vami prek e -pošte.

V tem primeru vam lahko z izgradnjo poglobljene baze znanja, ki bo odgovorila na vse težave vaših strank, večkrat zmanjšate število zahtevkov.

Lahko vam pomaga pretvoriti več obiskovalcev spletnega mesta

Baza znanja je lahko dober kanal za pridobivanje potencialnih strank in njihovo pretvorbo.

Če postavite svojo bazo znanja na spletno mesto, ki je javno vidna vsem, boste svojim potencialnim strankam pomagali, da sami najdejo odgovore.

Razmislite o strani s cenami. Ko bodo potencialni obiskovalci obiskali stran s cenami, bodo v številnih situacijah imeli kopico vprašanj.

Tako boste s predstavitvijo dela svoje baze znanja odgovorili na njihova vprašanja in jih pretvorili v preizkusne stranke – tako kot lemlist:

Kako ustvariti bazo znanja

Svoje uporabnike boste lahko vključili učinkoviteje

Baza znanja ima dobesedno svojo vlogo v vseh delih kupčevega cikla in prodajnega lijaka.

Omogočanje enostavnega dostopa do zbirke znanja z nadzorne plošče vašega uporabnika vam bo zagotovo pomagalo, da se učinkoviteje vključite v uporabnike preizkusov in nadgradite konverzije preizkusa v plačilo.

Kaj se zgodi, če se na primer vaši poizkusni uporabniki nekje obtičijo? Če nimate baze znanja v aplikaciji, vas bodo verjetno kontaktirali prek e-pošte ali klepeta v živo. Če pa imate veliko število zahtev za podporo strankam, bodo verjetno odgovor prejeli čez dan ali dva.

To je veliko obdobje. Uporabniki preskusov zelo hitro izgubijo motivacijo, zato je nujna takojšnja pomoč med postopkom sprejema.

To je razlog, zakaj je vključitev baze znanja v postopek sprejema uporabnikov nujna.

Obstaja več načinov, kako lahko v svoj izdelek vnesete bazo znanja. Za to lahko na primer ustvarite namenske strani v aplikaciji ali pa uporabnike preusmerite na drugo stran na svojem spletnem mestu.

Albacross se je na primer odločil, da v klepet v živo v aplikaciji vstavi hitro vrstico za iskanje:

Kako ustvariti bazo znanja

Baza znanja lahko zmanjša vaše odbijanje in izboljša zadrževanje

Zadnja, a ne najmanj pomembna prednost baze znanja.

Tako kot v postopku sprejema je nujno, da še naprej podpirate svoje plačilne stranke.

Zelo pogosto, tudi če so zadovoljni z vašim izdelkom in če so vaše vrhunske stranke, se lahko počutijo razočarane in imajo težave z vašim izdelkom.

Če jim omogočite, da sami poiščejo pomoč, vam bo zagotovo pomagalo zmanjšati odpovedi in izboljšati stopnjo zadrževanja.

Kako hitro ustvariti bazo znanja v 4 korakih

Ustvarjanje baze znanja s storitvijo LiveAgent je hitro in enostavno.

1. korak – ustvarite poskusni račun LiveAgent

Preprosto pojdite na spletno mesto LiveAgent in ustvarite poskusni račun. Celoten postopek registracije se izvede v manj kot eni minuti.

2. korak – na nadzorni plošči poiščite bazo znanja

Takoj, ko ustvarite račun za LiveAgent, poiščite bazo znanja na svoji nadzorni plošči. Če želite to narediti, se preprosto pomaknite do slike “panteon” na levi in izberite bazo znanja. Če želite ustvariti svoj prvi članek in kategorijo, kliknite »ustvari«.

3. Korak – ustvarite svojo prvo kategorijo

Za lažje krmarjenje po bazi znanja in boljšo dostopnost odgovorov uporabljamo kategorije za organiziranje naše baze znanja. Ko kliknete »ustvari«, izberite »kategorija« in vnesite naslov, ključne besede in ali želite svojo kategorijo prikazati javno ali interno.

Na primer, vaša prva kategorija je lahko “določanje cen”.

4. Korak – Ustvarite članek

Ko ste ustvarili svojo prvo kategorijo, je čas, da v njej ustvarite članek. Če želite to narediti, preprosto kliknite svojo kategorijo, znova pojdite na gumb »ustvari« in izberite »članek«.

Dajte naslovu svojega članka, napišite kopijo in izpolnite vsa druga potrebna polja. Po tem kliknite »Ustvari«.

Čestitamo!

Ko to storite, preprosto ustvarite vse druge kategorije in članke iz baze znanja, ki jih želite, in pripravljeni boste podpreti svoje stranke prek baze znanja.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock&t

Namigi in triki, kako kar najbolje izkoristiti bazo znanja

Za najboljše rezultate ni potrebno samo ustvariti baze znanja. Če želite zmanjšati število zahtevkov, vključiti več uporabnikov, pretvoriti več strank in zmanjšati odpovedi, morate upoštevati nekaj najboljših praks.

Torej, poglejmo si jih.

1. Naj bo vaša baza znanja lahko dostopna

Nima smisla imeti baze znanja, če je nihče ne najde. Zato je pomembno, da obiskovalci/stranke vašega spletnega mesta enostavno dostopajo do vaše baze znanja. Tukaj je nekaj privlačnih položajev, na katerih lahko postavite svojo bazo znanja:

  • Na strani s cenami tik pod cenami in paketi (odlično za vprašanja o cenah).
  • V navigacijskem meniju na svojem spletnem mestu lahko postavite spustni meni z viri (tukaj lahko postavite svoj spletni dnevnik, bazo znanja in druge stvari, ki se vam zdijo pomembne za vašo publiko).
  • Znotraj izdelka lahko ustvarite stran »center za pomoč« – kjer se lahko povežete s svojo bazo znanja
  • Razmislite lahko tudi o tem, da svojo bazo znanja vnesete v klepet v živo, tako kot je to storil Albacross.

2. Organizirajte svojo bazo znanja na najboljši način

Za zagotavljanje samopostrežne pomoči svojim strankam je potrebna dobra organizacija baze znanja. Če vaši uporabniki ne najdejo odgovora, ki ga iščejo, potem nima smisla imeti baze znanja. Zato, da svojim uporabnikom omogočite najboljšo možno izkušnjo, bodite pozorni na strukturo vaše baze znanja.

Razdelitev člankov na različne kategorije je vedno dobra izbira.

3. Prepričajte se, da ste vse zajeli

V svoji bazi znanja morate imeti čim več odgovorov in vprašanj. Robustne strani znanja vedno prinašajo najboljše rezultate. Eden od načinov iskanja vprašanj je zdrava pamet. S sodelavci se lahko pogovorite o stvareh, ki bi jih morali vedeti ali pa kjer bi potrebovali pomoč. To je najboljši pristop, ko prvič pišete svojo bazo znanja. Poskrbite, da boste vključili čim več ustreznih vprašanj in odgovorov. Čez nekaj časa naj vaša skupina za podporo zapiše pogosto zastavljena vprašanja, ki jih prejemajo. Če so nekatera vprašanja zastavljena večkrat, nanje napišite odgovore in jih javno objavite v svoji zbirki znanja.

4. Ne pozabite na kakovost odgovorov

Kakor vse ostalo, je kakovost vaših odgovorov ključnega pomena. Postavite se v kožo svojih uporabnikov. Kakšne odgovore in rešitve iščejo? Poskrbite, da bodo vsi vaši odgovori in članki poglobljeni in zajeli bistvo. Vedno je dobra praksa, da glasno preberete svoje odgovore in se vprašate: “Ali bi še kaj potrebovali naši uporabniki, česar nisem omenil?”

Na ta način boste prepričani, da ste vključili vse potrebne podatke.

5. Razširite svoje članke iz baze znanja

Ena največjih napak, ki jih delajo podjetja, je le povezovanje s stranmi baze znanja iz glave, noge ali kjer koli drugje na spletnem mestu. Dobra praksa je, da uporabnikom pokažete svojo bazo znanja točno takrat, ko jo potrebujejo.

To je trenutek, ko se morata baza znanja in tokovi vključevanja uporabnikov med seboj nemoteno poigravati. Med vključevanjem uporabnikov je zaželeno, da se v različnih pozivih in opisih uporabniškega vmesnik prikažejo povezave do ustreznih člankov v bazi znanja.

Na ta način svojim uporabnikom posredujete svojo bazo znanja v kontekstu in glede na njihovo trenutno vedenje v aplikaciji.

Spodnja meja

Kot lahko vidite, je zelo pomembno, da imate na svojem spletnem mestu in v svojem izdelku dobro oblikovano, privlačno, poglobljeno in enostavno iskanje  baze znanja. Da ne omenjam različnih koristi, ki jih prinaša tovrstna baza znanja:

  • Prejeli boste manj zahtevkov.
  • Učinkoviteje boste lahko vključili svoje uporabnike in nadgradili preizkusne konverzije.
  • Zmanjšalo se bo število odpovedi in izboljšalo število obstoječih strank.
  • Na svojo spletno stran boste pritegnili več ljudi.

Na srečo za vas ustvarjanje odlične baze znanja ni nujno problem. S storitvijo LiveAgent je to relativno enostavno. Torej, kaj še čakate? Ustvarite poizkusni računpri LiveAgentu zdaj in zgradite svojo bazo znanja iz nič v nekaj minutah.

Odkrijte sami

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti baze znanja??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednosti obširne baze znanja vključujejo zmanjšano število zahtevkov, več konverzij obiskovalcev spletnega mesta, izboljšano vključitev in zmanjšano stopnjo odpovedi.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Zakaj bi morali imeti dobro oblikovano bazo znanja?? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Dobro zasnovana zbirka znanja bo zmanjšala število vaših zahtevkov in vašim strankam pomagala najti samopostrežno pomoč.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko kar najbolje izkoristite svojo bazo znanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Za zagotavljanje samopostrežne pomoči svojim strankam je potrebna dobra organizacija baze znanja. Če vaši uporabniki ne najdejo odgovora, ki ga iščejo, potem nima smisla imeti baze znanja. Zato, da svojim uporabnikom omogočite najboljšo možno izkušnjo, bodite pozorni na strukturo vaše baze znanja. Razdelitev člankov na različne kategorije je vedno dobra izbira.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.