Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Zahteve za pomoč pri programski opremi

Zahteve za pomoč pri programski opremi

Programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko na splošno razvrstimo v različne vrste glede na; način uvajanja, velikost ciljne publike in razpoložljivost izvorne kode. Obstaja 5 vrst; Spletna služba za pomoč, služba za pomoč v oblaku, služba za pomoč na kraju samem, služba za pomoč podjetjem in odprtokodna služba za pomoč uporabnikom. Vsaka vrsta rešitve ponuja določen nabor funkcij in ima določene prednosti in slabosti.

Vrste programske opreme za pomoč uporabnikom

Spletna služba za pomoč

Spletno programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko rečemo gostujoča v oblaku ali programska oprema kot storitev (SaaS). Gostuje na strežniku prodajalca. Po tem lahko podjetja najamejo orodje za dostop in uporabo; spletni brskalnik (spletno mesto prodajalca) ali lokalno nameščena namizna/mobilna aplikacija. Stranke se naročijo na storitev za mesečno ali letno plačilo. Običajno vključuje stalno tehnično podporo, vzdrževanje in nadgradnjo sistema ter varnostno kopiranje podatkov.

Spletne mize za pomoč vedno potrebujejo internetno povezavo. V nasprotnem primeru si ne boste mogli ogledati in posodobiti zahtevkov. Veliko malih in srednje velikih podjetij uporablja to vrsto službe za pomoč. To je posledica; dejstva, da nimajo lastne IT ekipe zaradi enostavne namestitve in prilagodljivih možnosti plačila. Številni prodajalci pa lahko povečajo svojo ponudbo s funkcijami na ravni podjetja, da zadovoljijo velika podjetja.

Služba za pomoč v oblaku

zahteve-programske-opreme-za-pomoč-uporabnikom

Pisarne za pomoč v oblaku so po delovanju in shranjevanju podatkov na oddaljenih strežnikih podobne spletnim rešitvam. Medtem ko spletnivstopnični  sistemi delujejo samo na strežnikih prodajalca; mize za pomoč v oblaku lahko gostijo na več podvojenih strežnikih, ki jih vodijo tretji ponudniki.

Za razliko od spletnih aplikacij, službe za pomoč v oblaku uporabljajo internetno povezavo predvsem za nalaganje in prenos podatkov. Poleg tega lahko uporabniki dostopajo do podatkov tudi brez povezave. Običajno ponujajo veliko prilagodljivost in fleksibilnost Tako ga lahko izvedete po nizki ceni, z malo ali brez strokovnega znanja na področju IT.

Lokalna služba za pomoč uporabnikom

Lokalna služba za pomoč je znana tudi kot samopostrežna služba za pomoč. Gre za licencirano lastniško programsko opremo, ki gostuje lokalno na strežniku stranke. Z lokalnimi rešitvami imajo podjetja v lasti svojo službo za pomoč in imajo tako popoln nadzor nad varnostjo podatkov in zasebnostjo podatkov. Orodje zahteva enkratno plačilo za nakup licence, vendar lahko nadgradnje programske opreme zahtevajo dodatno plačilo.

Ta vrsta službe za pomoč običajno vključuje velike naložbe in jo večinoma uporabljajo organizacije na ravni podjetja z lastnimi IT ekipami. Zato lahko upravljajo namestitev, vzdrževanje in posodobitve. Podjetja lahko preprosto prilagodijo in integrirajo lokalno mizo za pomoč z drugimi poslovnimi sistemi.

Služba za pomoč podjetjem

Pisarne za pomoč podjetjem imajo najbolj zapleteno strukturo med vsemi vrstami vstopničnih sistemov. To so rešitve, bogate s funkcijami, ki lahko vključujejo številne kompleksne module. Na primer upravljanje sredstev IT, upravljanje računov, izpolnjevanje zahtev po storitvah in upravljanje anket.

Poleg tega, da nudijo robustne zmogljivosti podpore strankam, lahko sistemi za pomoč podjetjem izboljšajo splošno učinkovitost organizacije z zagotavljanjem globoko prilagodljivih orodij za podporo medresorske komunikacije v organizaciji. Zato se najbolje ujemajo z velikimi, običajno svetovnimi organizacijami. To je posledica dejstva, da potrebujeta podporo za oba; notranje ekipe in zunanje stranke.

Odprtokodna služba za pomoč

V nasprotju z licenčnimi rešitvami odprtokodne službe za pomoč podjetjem omogočajo popoln dostop do izvorne kode programske opreme. Tako lahko orodje spremenite in izboljšate nad ravnijo osnovne integracije in dodajanja vtičnikov. Podjetjem omogoča, da sistem popolnoma prilagodijo svojim posebnim poslovnim potrebam.

Odprtokodne službe za pomoč so na voljo brezplačno. Vendar pa prodajalci običajno ponujajo plačljive funkcije in storitve. Na primer nastavitev programske opreme, integracija, usposabljanje, namenska podpora itd. Tovrstno  informacijsko IT službo imajo raje organizacije, ki imajo lastne IT ekipe za programiranje.

Kako izbrati pravo programsko opremo – zahteve službe za pomoč uporabnikom

Kateri so glavni dejavniki, ki jih morate upoštevati pri izbiri ponudnika sistema za pomoč uporabnikom za vaše podjetje? Številne izbire, ki so na voljo na trgu, bi lahko otežile postopek odločanja pri izbiri prave rešitve, ki bo najbolje ustrezala potrebam vaše organizacije. Zahteve za pomoč pri programski opremi lahko določite tako, da odgovorite na naslednja temeljna vprašanja:

Vrsta službe za pomoč

Katera vrsta vstopničnega sistema za pomoč uporabnikom je najboljša za vašo vrsto in velikost podjetja?

Seznam funkcij

Iščete orodje z osnovnim naborom funkcij ali naprednimi funkcijami? Kaj sta značilnosti „must have“ in „nice to have“?

https://www.youtube.com/watch?v=UFcJo3fZ0uo&t=534s

Uvajanje

Ali vaša organizacija po zakonu dovoljuje uporabo programske opreme, ki gostuje v oblaku? Ali lahko aplikacijo gostite doma?

Enostavnost uporabe

Kako enostavno je mogoče uporabiti orodje? Ali ga lahko kdo uporablja brez tehničnih veščin?

Možnosti integracije

Ali se lahko programska oprema enostavno integrira z drugimi poslovnimi orodji (CRM), ki jih trenutno uporabljate?

Varnost

Ali orodje ponuja varnostne funkcije, kot so šifriranje podatkov in dovoljenja za dostop za zaščito podatkov podjetja in strank?

Razširljivost:

Ali je programska oprema prilagodljiva za prihodnjo rast poslovanja? Ali lahko dodate več funkcij, modulov, več agentov in dolgoročno upravljate z več zahtevki?

Večjezične zmogljivosti

Ali orodje podpira več jezikov (če vaše podjetje deluje globalno)?

Cene

Ali začetni stroški ali stroški ponavljajočih se naročnin na storitve ustrezajo proračunu vašega podjetja?

Pomoč strankam

Ali prodajalec v primeru težav zagotavlja hitro, kompetentno in zanesljivo podporo strankam?

Povzetek

Ko boste v ožji izbor uvrstili potencialne prodajalce, ki ustrezajo zahtevam vaše službe za pomoč, se lahko prijavite za preizkus in preizkusite vsako rešitev za pomoč, da jo vidite v akciji.

Večina ponudnikov programske opreme za informacijsko službo ponuja brezplačne preizkuse z vsemi razpoložljivimi funkcijami. Ker ga bo vaša ekipa za podporo strankam uporabljala vsak dan, mora biti orodje preprosto, uporabniku prijazno in enostavno za uporabo.

Testiranje programske opreme pred sprejetjem končne odločitve o nakupu je ključnega pomena za zagotovitev učinkovite rešitve za potek dela s podporo strankam in za najboljšo vrednost vaše naložbe.

Odkrijte sami

Znanje je pomembno, vendar le v praksi. Preizkusite vse v naši akademiji neposredno v storitvi LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je lokalna služba za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Lokalna služba za pomoč je znana tudi kot samopostrežna služba za pomoč. Je licenčna lastniška programska oprema, ki gostuje lokalno na strežniku stranke. Z lokalnimi rešitvami imajo podjetja v lasti svojo službo za pomoč in imajo tako popoln nadzor nad varnostjo podatkov in zasebnostjo podatkov.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako izberete pravo programsko opremo za pomoč za svoje podjetje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Testiranje programske opreme pred sprejetjem končne odločitve o nakupu je ključnega pomena za zagotovitev učinkovite rešitve za potek dela s podporo strankam in za najboljšo vrednost vaše naložbe.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je odprtokodna služba za pomoč?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Orodje je mogoče spremeniti in izboljšati prek ravni osnovne integracije in dodajanja vtičnikov. Podjetjem omogoča, da sistem popolnoma prilagodijo svojim posebnim poslovnim potrebam.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.