Iščete alternativo za Gorgias?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gorgiasu na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite biti bolj družabni in s pravo programsko opremo za storitve za stranke prodati več? Gorgias je odličen, toda ali ste že poskusili LiveAgent? Povečajte zadovoljstvo strank s programsko opremo, ki vas ne bo razočarala. Z LiveAgentom lahko iz programske opreme za izdelavo zahtevkov, klepeta v živo ali baze znanja dobite več. Izkoristite številne funkcije in integracije, kot so Shopify, družbeni mediji, kot so Instagram, Facebook Messenger ali Twitter. Berite naprej in ugotovite, zakaj smo prava vsekanalna programska rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

3 razlogi, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gorgiasu

Ugotovite, kakšne so prednosti uporabe programske opreme LiveAgent

Poveča donosnost naložbe

Izgradnja boljših odnosov s strankami vodi do boljše baze strank in večjega prihodka.

Prihrani čas in denar

Funkcije, kot so analitika, intuitivni management sistem in sistem za izdelavo zahtevkov, vam pomagajo bolje upravljati vaše vire.

Izboljša potek dela

Uporabite orodja, kot so družbeni mediji, odličen sistem za izdelavo zahtevkov, baza znanja in druga orodja za boljši potek dela in zanesljivejšo večkanalno podporo strankam.

Kratka primerjava med Gorgiasom in LiveAgentom

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Gorgija
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja vstopnice v načrtu za 60 USD/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja klepet v živo v načrtu za 60 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja klicni center v načrtu za 300 USD/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Gorgias ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Gorgias ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 60 USD/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Gorgias ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov..
Gorgias ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 60 USD/mesec.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Gorgias ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Gorgias ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Gorgias ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 60 USD/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja funkcije API v načrtu za 60 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Gorgias ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Gorgias ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 60 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Gorgias ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 60 USD/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Gorgias ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Gorgias ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 60 USD/mesec.
Call routing time

Programska oprema za pomoč strankam, ki vas ne bo razočarala

Kaj potrebujete od programske opreme za podporo strankam? Zagotovite boljšo podporo strankam s pravo programsko opremo in pravim naborom orodij. Izboljšajte svojo službo za pomoč uporabnikom s programom LiveAgent še danes. LiveAgent vam lahko ponudi orodja, funkcije in integracije za zagotavljanje boljše podpore za stranke. Z našim pripomočkom za klepet v živoje najhitrejši na trgu – zagotovite bliskovite odgovore. Prilagodite svoj potek dela z integracijami, kot so Shopify, Instagram, Slack ali katera koli druga. Brez težav uporabljajte klicni center in bazo znanja. Možnosti so na voljo, vse ostalo pa je odvisno od vas in vaše ekipe, LiveAgent vam ne bo stal na poti.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču

Pri tem smo zelo resni. Trdo smo delali, da bi izpopolnili naš pripomoček za klepet v živo, in bilo je vredno. Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu, saj je hitrost prikaza klepeta 2.5 sekunde. Zdaj imate v službi za pomoč uporabnikom lahko resnično hiter klepet v živo. Uporabite LiveAgentov klepet v živo za zagotavljanje izjemno hitre in zanesljive izkušnje strank, ne glede na to, ali uporabljate Shopify ali celo, ko samostojno upravljate svojo trgovino. S klepetom v živo lahko preprosto obrnete karte in obiskovalca spletnega mesta spremenite v kupca.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Oglejte si naš klepet v živo

Bolje je preveriti, kaj lahko naredi alternativna programska oprema za storitve za stranke. Oglejte si naš klepet v živo in se odločite, ali je prava izbira za vašo službo za pomoč uporabnikom. Oglejte si naš kanal, saj imamo videoposnetke o naših orodjih in funkcijah za pomoč uporabnikom, kot so funkcija klicnega centra, IVR in še več, ki bodo kmalu na voljo.

Programska oprema za podporo strankam in odlična izkušnja strank

Podjetje s programsko opremo za podporo strankam mora biti zgled in zagotavljati najboljšo podporo strankam. Vesela ekipa za pomoč uporabnikom uporablja programsko opremo za podporo strankam, ki zagotavlja odlično izkušnjo za stranke. Zato svojim strankam zagotavljamo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Samo izberite kanal, pa naj bo to telefonski klic, sporočilo na družabnih omrežjih ali baza znanja, mi smo vam na voljo.
get inspired

Kako je videti odlična izkušnja strank

Primerjava med LiveAgentovim in Gorgiasovim pregledom

LiveAgent vs Gorgias comparison
Pravilno od 16. 9. 2020
increase availability

Preizkusite brezplačno še danes

Preklopite z Gorgiasa na našo programsko opremo za storitve za stranke in preizkusite naše napredne funkcije, kot so baza znanja, klicni center, socialni mediji ali Shopify integracije. Pridobite brezplačen 14-dnevni preizkus brez kakršnih koli obveznosti in brez podatkov o kreditni kartici. Želimo vam dokazati, da smo prava programska oprema za storitve za stranke za vaše podjetje. Izboljšajte svojo izkušnjo s strankami z LiveAgentom še danes.

Nas želite primerjati z drugo programsko opremo za pomoč strankam?

Vas zanima, kako se primerjamo z drugimi priljubljenimi rešitvami za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte, kaj vse vam lahko ponudimo.
Povezani članki zAlternativa Gorgiasu
Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x