Iščete alternativo za Gorgias?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gorgiasu na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite biti bolj družabni in s pravo programsko opremo za storitve za stranke prodati več? Gorgias je odličen, toda ali ste že poskusili LiveAgent? Povečajte zadovoljstvo strank s programsko opremo, ki vas ne bo razočarala. Z LiveAgentom lahko iz programske opreme za izdelavo zahtevkov, klepeta v živo ali baze znanja dobite več. Izkoristite številne funkcije in integracije, kot so Shopify, družbeni mediji, kot so Instagram, Facebook Messenger ali Twitter. Berite naprej in ugotovite, zakaj smo prava vsekanalna programska rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Prihranite več z LiveAgentom

3 razlogi, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gorgiasu

Ugotovite, kakšne so prednosti uporabe programske opreme LiveAgent

Poveča donosnost naložbe

Izgradnja boljših odnosov s strankami vodi do boljše baze strank in večjega prihodka.

Prihrani čas in denar

Funkcije, kot so analitika, intuitivni management sistem in sistem za izdelavo zahtevkov, vam pomagajo bolje upravljati vaše vire.

Izboljša potek dela

Uporabite orodja, kot so družbeni mediji, odličen sistem za izdelavo zahtevkov, baza znanja in druga orodja za boljši potek dela in zanesljivejšo večkanalno podporo strankam.

Kratka primerjava med Gorgiasom in LiveAgentom

Funkcije Liveagent Gorgija
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja vstopnice v načrtu za 60 USD/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja klepet v živo v načrtu za 60 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja klicni center v načrtu za 300 USD/mesec.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Gorgias ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Gorgias ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 60 USD/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Gorgias ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov..
Gorgias ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 60 USD/mesec.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Gorgias ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Gorgias ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Gorgias ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 60 USD/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja funkcije API v načrtu za 60 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Gorgias ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Gorgias ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 60 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Gorgias ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 60 USD/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Gorgias ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Gorgias ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Gorgias ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 60 USD/mesec.
Call routing time

Programska oprema za pomoč strankam, ki vas ne bo razočarala

Kaj potrebujete od programske opreme za podporo strankam? Zagotovite boljšo podporo strankam s pravo programsko opremo in pravim naborom orodij. Izboljšajte svojo službo za pomoč uporabnikom s programom LiveAgent še danes. LiveAgent vam lahko ponudi orodja, funkcije in integracije za zagotavljanje boljše podpore za stranke. Z našim pripomočkom za klepet v živoje najhitrejši na trgu – zagotovite bliskovite odgovore. Prilagodite svoj potek dela z integracijami, kot so Shopify, Instagram, Slack ali katera koli druga. Brez težav uporabljajte klicni center in bazo znanja. Možnosti so na voljo, vse ostalo pa je odvisno od vas in vaše ekipe, LiveAgent vam ne bo stal na poti.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču

Pri tem smo zelo resni. Trdo smo delali, da bi izpopolnili naš pripomoček za klepet v živo, in bilo je vredno. Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu, saj je hitrost prikaza klepeta 2.5 sekunde. Zdaj imate v službi za pomoč uporabnikom lahko resnično hiter klepet v živo. Uporabite LiveAgentov klepet v živo za zagotavljanje izjemno hitre in zanesljive izkušnje strank, ne glede na to, ali uporabljate Shopify ali celo, ko samostojno upravljate svojo trgovino. S klepetom v živo lahko preprosto obrnete karte in obiskovalca spletnega mesta spremenite v kupca.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Oglejte si naš klepet v živo

Bolje je preveriti, kaj lahko naredi alternativna programska oprema za storitve za stranke. Oglejte si naš klepet v živo in se odločite, ali je prava izbira za vašo službo za pomoč uporabnikom. Oglejte si naš kanal, saj imamo videoposnetke o naših orodjih in funkcijah za pomoč uporabnikom, kot so funkcija klicnega centra, IVR in še več, ki bodo kmalu na voljo.

Programska oprema za podporo strankam in odlična izkušnja strank

Podjetje s programsko opremo za podporo strankam mora biti zgled in zagotavljati najboljšo podporo strankam. Vesela ekipa za pomoč uporabnikom uporablja programsko opremo za podporo strankam, ki zagotavlja odlično izkušnjo za stranke. Zato svojim strankam zagotavljamo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Samo izberite kanal, pa naj bo to telefonski klic, sporočilo na družabnih omrežjih ali baza znanja, mi smo vam na voljo.
get inspired

Kako je videti odlična izkušnja strank

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Primerjava med LiveAgentovim in Gorgiasovim pregledom

LiveAgent vs Gorgias comparison
Pravilno od 16. 9. 2020
increase availability

Preizkusite brezplačno še danes

Preklopite z Gorgiasa na našo programsko opremo za storitve za stranke in preizkusite naše napredne funkcije, kot so baza znanja, klicni center, socialni mediji ali Shopify integracije. Pridobite brezplačen 14-dnevni preizkus brez kakršnih koli obveznosti in brez podatkov o kreditni kartici. Želimo vam dokazati, da smo prava programska oprema za storitve za stranke za vaše podjetje. Izboljšajte svojo izkušnjo s strankami z LiveAgentom še danes.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAlternativa Gorgiasu
Najboljše alternative klepeta v živo vsebujejo določen nabor funkcij, ki vam bodo zagotovile uspet. Še danes ugotovite, katere so!

Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo uporabniki v različnih panogah. Podjetja opažajo boljšo podporo strankam, povečane prodaje in zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgenta. LiveAgent omogoča klepet z strankami in statističen pregled kategorij vstopnic. Izboljša produktivnost, odzivni čas in učinkovitost storitve za stranke. Cena LiveAgenta je cenovno ugodna in strokovno podprta.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.

Preklopite s Hesk na LiveAgent in si zagotovite večkanalni sistem za zahtevke, ki upravlja s socialnimi mediji in super hiter pripomoček za klepet v živo.

Ali iščete alternativo Hesku?

LiveAgent je program, namenjen pomoči strankam in podpira pripomočke v 43 jezikih. Primeren je za mala in srednja podjetja ter velike korporacije. All-inclusive načrt stane $39 na mesec, vse funkcije pa lahko preizkusite brezplačno. Izdelek je najbolj cenjena programska op, ki jo lahko uporabljate za povečanje prihranka in donosnosti naložb, skupaj s selitvijo iz Bitrix24. Našli boste tudi informacije o izdelavi vašega LiveAgenta in njegovi pripravi za uporabo. Poleg tega lahko rezervirate klepet v živo ali klic ena na ena, da izveste več.

Iščete alternativo za Olark? Poglejte si LiveAgent zmogljivosti, orodja, funkcije in večkanalno podporo za ugodno ceno.

Iščete Olark alternativo?

LiveAgent je najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Ponuja tri plačljive pakete z odličnimi orodji, funkcijami in integracijami za izboljšanje delovnega toka. Ugodna cena za vse orodja.

LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki v enem vmesniku poveže več kanalov. Izvedite več o alternativi OTRS in se izboljšajte takoj.

Iščete alternativo za OTRS?

LiveAgent je alternativa za program Dashly, ki ponuja več kot 175 funkcij za boljšo podporo strankam in produktivnost agentov. Sistem CRM omogoča upravljanje odnosov s strankami vključno z e-pošto, klici, portalom za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. Po registraciji pri LiveAgentu, bodo na e-poštni naslov poslani podatki za prijavo. Za več informacij o LiveAgentu kot tudi rezervacijo termina za demo različico, se lahko kontaktira preko spletnega obrazca, e-pošte ali v klepetu v živo. Spletna stran uporablja piškotke, kar se strinjate z uporabo.

Iščete boljšo alternativo za LivePerson? Razmislite o LiveAgent, nagrajeni, večkanalni programski opremi za podporo strankam.

Ali iščete boljšo alternativo LivePerson?

LiveAgent ponuja različne funkcije in integracije za večjo učinkovitost pri podpori strankam, z vključevanjem avtomatizacije, samodejnih odgovorov, video klicev in analitike. Kljub izboljševanju tehnologije ima bot za klepet svoje omejitve, zato je pomembno, da agenti ponudijo več kot le komunikacijo. Prikrojitev po želji omogoča boljšo komunikacijsko izkušnjo in izpolnitev pričakovanj strank. Podjetje si prizadeva zadovoljiti stranke in jim ponuditi odlično podporo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico