Če želite svoj kontaktni center dvigniti na višjo raven, je programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent prava rešitev za vas! Ponujamo več kot 175 osnovnih in naprednih funkcij, tako da ste lahko prepričani, da bo vaš kontaktni center ostal najboljši.
Lahko preklopite v LiveAgent v nekaj minutah in svoje stare vstopnice lahko vzamete s seboj. Ponujamo hitro in enostavno selitev vstopnic, ki vam omogoča selitev starih podatkov službe za pomoč uporabnikom neposredno v vaš račun LiveAgent.
Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih alternativ
Ne glede na način, na katerega vaše stranke stopijo v stik z vami, ste z LiveAgentom lahko prepričani, da vas lahko dosežejo 24/7.
Postavite svojo podporo strankam na prvo mesto in zvišajte svoje stopnje konverzije z rešitvijo kontaktnega centra LiveAgent.
S programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent ste lahko prepričani, da imate preprosto obvladljivo, razširljivo in prilagodljivo rešitev kontaktnega centra za vaše podjetje.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Sodelovanje
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Collab ne ponuja vstopnic.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Collab ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Collab ponuja klicni center.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
|
Collab ne ponuja samopostrežne storitve.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Collab ponuja integracijo s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Collab ponuja integracijo Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Collab ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
Collab ne ponuja integracije Viber.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Collab ne ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
Zmogljiva alternativa CollabKo gre za vaš kontaktni center, naj vas ne bo strah razmišljati veliko s 175+ funkcijami LiveAgent in na desetine integracij. Ne omejujte se le na tradicionalne možnosti podpore strankam. Izboljšajte izkušnjo svojih strank in ustvarite bazo zvestih strank z družabnimi mediji, klepetom v živo in podporo po e-pošti. Z s to vsestransko večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom ste lahko prepričani, da ne boste zamudili nobene komunikacije s strankami. Preprost, a zanesljiv klicni centerNe glede na to, ali prejmete več dohodnih ali odhodnih klicev, je Ne glede na to, ali prejmete več dohodnih ali odhodnih klicev, je LiveAgentov spletni klicni center zmogljiv, a enostaven za upravljanje. Izberite s seznama podprtih ponudnikov storitev VoIP in se pripravite na dvig zadovoljstva svojih strank, hkrati pa ohranite nizke operativne stroške. Neomejeno snemanje klicevNe glede na to, ali potrebujete programsko opremo za snemanje klicev za usposabljanje agentov, zagotavljanje kakovosti ali preglednost poslovanja, ne iščite več! Z LiveAgentom lahko shranite posnetek kot digitalno datoteko s kristalno čistim zvokom z neomejeno zmogljivostjo shranjevanja. IVR in samodejni povratni klicČe želite skrajšati čakalne dobe, lahko ustvarite meni IVR po meri, ki vašim strankam omogoča, da vas lažje dosežejo. Vaš meni IVR lahko vključuje celo možnost samodejnega povratnega klica za udobje strank. Pametno usmerjanje klicevV LiveAgentu lahko konfigurirate možnosti usmerjanja klicev. Dohodne telefonske klice lahko naključno dodelite razpoložljivim agentom, izkoristite lahko usmerjanje na podlagi spretnosti ali ustvarite lastna vnaprej določena merila. Programska oprema za odlično podporo strankamLiveAgent je vse na enem mestu, ko gre za zagotavljanje izjemne storitve za stranke. Omogočamo vam, da ostanete v stiku s svojimi strankami, ne glede na to, ali ste v zdravstvu, proizvodnji, Saasu ali e-trgovini. Ponujamo podporo strankam 24/7, tako da lahko prejmete pomoč, kadar koli jo potrebujete. Programska oprema za zahtevke za večje zadovoljstvo strankNudimo neverjetno programsko opremo za prodajo vstopnic, ki vse interakcije vaših strank pretvori v vstopnice in jih pošlje naravnost v univerzalni nabiralnik. Vsak del komunikacije s strankami vam je na voljo prek priročne nadzorne plošče, ki je odlično orodje za upravljanje, ki vam pomaga ostati organiziran. Najhitrejši vmesnik za klepet v živoZ najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu lahko zagotovite enostavno in preprosto komunikacijo tako vašim agentom kot strankam. Na svoje spletno mesto lahko dodate LiveAgentov gumb za klepet v živo in začnete odgovarjati na pereča vprašanja svojih strank. Baza znanja in portal za strankeNudimo prilagodljiv portal za stranke, ki vključuje obsežno bazo znanja. Stranke, ki cenijo neodvisnost in rade težave rešujejo same, bodo uživale v funkcijah, kot so forumi, pogosta vprašanja in možnosti samopostrežnih storitev. Poleg tega lahko na ta način zagotovite najboljšo podporo strankam, tudi ko so vaši agenti brez povezave. Funkcije poročanjaNa najboljši način izkoristite svoje vire in vodite učinkovit kontaktni center. Z LiveAgentom boste lahko poskrbeli, da bodo operacije centra organizirane in nemoteno potekale ter da bodo vaši agenti ostali produktivni. Povečajte svojo produktivnostLiveAgent analytics overview vam omogoča dnevno spremljanje operacij kontaktnega centra. Spremljate lahko produktivnost agenta, dohodne in odhodne klice, e-pošto in še veliko več. Spoznajte podrobnosti svojega kontaktnega centra s poročanjem o storitvah za stranke, da okrepite najpogosteje uporabljene kanale, prepoznate odstopanja med svojimi agenti in izboljšate svojo uspešnost. Sledenje, analiziranje in izboljšanjeSpremljanje vaših KPI-jev, SLA-jev in drugih centrov za stike metrics vam omogoča, da bolje razumete, kje se lahko izboljšate. Uporabite napredne funkcije analitike in poročanja, da dobite najboljšo vrednost za svoj denar. AvtomatizacijaPametni lastniki podjetij vedo, da sodobni kontaktni centri potrebujejo le malo pomoči današnje tehnologije. Vendar pa vsi ne vedo, kako izkoristiti njegovo moč. Z LiveAgentom avtomatizacija dvigne breme vsakodnevnih nizkih opravil z ramen vaših agentov. Ustvarite lahko splošna sporočila kot odgovore na ponavljajoča se vprašanja na več platformah, kot so kanali družbenih medijev, e-pošta, klepet v živo, Viber itd. Poleg tega obstaja nešteto pravil za avtomatizacijo, ki jih lahko nastavite, da izboljšate svoje odzivne čase in zmanjšate človeške napake ter hkrati zmanjšate stroške podpore. Primerjava LiveAgent in CollabPojdite na Capterra za primerjavo ocen platforme za pomoč strankam LiveAgent in Collab na podlagi mnenj strank Zadovoljstvo strank je naša prioritetaProsto lahko preverite, kaj druge stranke pravijo o LiveAgent. LiveAgent je zbral več kot 2800 ocen na različnih trgih programske opreme, kot je Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Nasveti glede programske opreme. Primerjajte nas z drugimi rešitvami službe za pomoč uporabnikomAli vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo. |
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team