Potrebujete alternativo za sodelovanje?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Collab na trgu

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste pripravljeni preklopiti na osupljivo alternativo programske opreme Collab?

Če želite svoj kontaktni center dvigniti na višjo raven, je programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent prava rešitev za vas! Ponujamo več kot 175 osnovnih in naprednih funkcij, tako da ste lahko prepričani, da bo vaš kontaktni center ostal najboljši.

Lahko preklopite v LiveAgent v nekaj minutah in svoje stare vstopnice lahko vzamete s seboj. Ponujamo hitro in enostavno selitev vstopnic, ki vam omogoča selitev starih podatkov službe za pomoč uporabnikom neposredno v vaš račun LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih alternativ

Različni kontaktni center

Ne glede na način, na katerega vaše stranke stopijo v stik z vami, ste z LiveAgentom lahko prepričani, da vas lahko dosežejo 24/7.

Izboljšano zadovoljstvo strank

Postavite svojo podporo strankam na prvo mesto in zvišajte svoje stopnje konverzije z rešitvijo kontaktnega centra LiveAgent.

Enostavno upravljanje

S programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent ste lahko prepričani, da imate preprosto obvladljivo, razširljivo in prilagodljivo rešitev kontaktnega centra za vaše podjetje.

Collab proti LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent Sodelovanje
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Collab ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Collab ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Collab ponuja klicni center.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
Collab ne ponuja samopostrežne storitve.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Collab ponuja integracijo s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Collab ponuja integracijo Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Collab ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Collab ne ponuja integracije Viber.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Collab ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.

Zmogljiva alternativa Collab

Ko gre za vaš kontaktni center, naj vas ne bo strah razmišljati veliko s 175+ funkcijami LiveAgent in na desetine integracij.

Ne omejujte se le na tradicionalne možnosti podpore strankam. Izboljšajte izkušnjo svojih strank in ustvarite bazo zvestih strank z družabnimi mediji, klepetom v živo in podporo po e-pošti.

Z s to vsestransko večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom ste lahko prepričani, da ne boste zamudili nobene komunikacije s strankami.

Preprost, a zanesljiv klicni center

Ne glede na to, ali prejmete več dohodnih ali odhodnih klicev, je

Ne glede na to, ali prejmete več dohodnih ali odhodnih klicev, je LiveAgentov spletni klicni center zmogljiv, a enostaven za upravljanje. Izberite s seznama podprtih ponudnikov storitev VoIP in se pripravite na dvig zadovoljstva svojih strank, hkrati pa ohranite nizke operativne stroške.

Neomejeno snemanje klicev

Ne glede na to, ali potrebujete programsko opremo za snemanje klicev za usposabljanje agentov, zagotavljanje kakovosti ali preglednost poslovanja, ne iščite več! Z LiveAgentom lahko shranite posnetek kot digitalno datoteko s kristalno čistim zvokom z neomejeno zmogljivostjo shranjevanja.

IVR in samodejni povratni klic

Če želite skrajšati čakalne dobe, lahko ustvarite meni IVR po meri, ki vašim strankam omogoča, da vas lažje dosežejo. Vaš meni IVR lahko vključuje celo možnost samodejnega povratnega klica za udobje strank.

Pametno usmerjanje klicev

V LiveAgentu lahko konfigurirate možnosti usmerjanja klicev. Dohodne telefonske klice lahko naključno dodelite razpoložljivim agentom, izkoristite lahko usmerjanje na podlagi spretnosti ali ustvarite lastna vnaprej določena merila.

Programska oprema za odlično podporo strankam

LiveAgent je vse na enem mestu, ko gre za zagotavljanje izjemne storitve za stranke. Omogočamo vam, da ostanete v stiku s svojimi strankami, ne glede na to, ali ste v zdravstvu, proizvodnji, Saasu ali e-trgovini. Ponujamo podporo strankam 24/7, tako da lahko prejmete pomoč, kadar koli jo potrebujete.

Fast, smart and convenient support

Programska oprema za zahtevke za večje zadovoljstvo strank

Nudimo neverjetno programsko opremo za prodajo vstopnic, ki vse interakcije vaših strank pretvori v vstopnice in jih pošlje naravnost v univerzalni nabiralnik. Vsak del komunikacije s strankami vam je na voljo prek priročne nadzorne plošče, ki je odlično orodje za upravljanje, ki vam pomaga ostati organiziran.

Priority assignment

Povečajte svoje sodelovanje s podporo družbenih medijev

Ne glede na to, ali je na Facebook, Twitter ali Instagram, vas bodo vaši sledilci vedno lahko dosegli. Ni se vam treba prijaviti v vsak račun posebej, vsako sporočilo, omemba ali tvit bo prišel v vaš nabiralnik v obliki vstopnice.

Problematic sharing of information

Najhitrejši vmesnik za klepet v živo

Z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu lahko zagotovite enostavno in preprosto komunikacijo tako vašim agentom kot strankam. Na svoje spletno mesto lahko dodate LiveAgentov gumb za klepet v živo in začnete odgovarjati na pereča vprašanja svojih strank.

Solution lies in shared inbox

Baza znanja in portal za stranke

Nudimo prilagodljiv portal za stranke, ki vključuje obsežno bazo znanja. Stranke, ki cenijo neodvisnost in rade težave rešujejo same, bodo uživale v funkcijah, kot so forumi, pogosta vprašanja in možnosti samopostrežnih storitev. Poleg tega lahko na ta način zagotovite najboljšo podporo strankam, tudi ko so vaši agenti brez povezave.

Funkcije poročanja

Na najboljši način izkoristite svoje vire in vodite učinkovit kontaktni center. Z LiveAgentom boste lahko poskrbeli, da bodo operacije centra organizirane in nemoteno potekale ter da bodo vaši agenti ostali produktivni.

Povečajte svojo produktivnost

LiveAgent analytics overview vam omogoča dnevno spremljanje operacij kontaktnega centra. Spremljate lahko produktivnost agenta, dohodne in odhodne klice, e-pošto in še veliko več. Spoznajte podrobnosti svojega kontaktnega centra s poročanjem o storitvah za stranke, da okrepite najpogosteje uporabljene kanale, prepoznate odstopanja med svojimi agenti in izboljšate svojo uspešnost.

Sledenje, analiziranje in izboljšanje

Spremljanje vaših KPI-jev, SLA-jev in drugih centrov za stike metrics vam omogoča, da bolje razumete, kje se lahko izboljšate. Uporabite napredne funkcije analitike in poročanja, da dobite najboljšo vrednost za svoj denar.

Avtomatizacija

Pametni lastniki podjetij vedo, da sodobni kontaktni centri potrebujejo le malo pomoči današnje tehnologije. Vendar pa vsi ne vedo, kako izkoristiti njegovo moč.

Z LiveAgentom avtomatizacija dvigne breme vsakodnevnih nizkih opravil z ramen vaših agentov. Ustvarite lahko splošna sporočila kot odgovore na ponavljajoča se vprašanja na več platformah, kot so kanali družbenih medijev, e-pošta, klepet v živo, Viber itd.

Poleg tega obstaja nešteto pravil za avtomatizacijo, ki jih lahko nastavite, da izboljšate svoje odzivne čase in zmanjšate človeške napake ter hkrati zmanjšate stroške podpore.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

Primerjava LiveAgent in Collab

Pojdite na Capterra za primerjavo ocen platforme za pomoč strankam LiveAgent in Collab na podlagi mnenj strank

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Popravljeno na dan 16. 5. 2022

Zadovoljstvo strank je naša prioriteta

Prosto lahko preverite, kaj druge stranke pravijo o LiveAgent. LiveAgent je zbral več kot 2800 ocen na različnih trgih programske opreme, kot je Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Nasveti glede programske opreme.

Primerjajte nas z drugimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

Povezani članki zAlternativa za sodelovanje
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x