Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za klepet v živo na trgu.
  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternative za klepet v živo?

Vaš klepet v živo ne ustreza vašim pričakovanjem? Ste pripravljeni na druge možnosti klepeta v živo?

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
Funkcije LiveAgent LiveChat Inc.
Primerjajte LiveChat Inc. z LiveAgentom.
Intercom
Primerjajte Intercom z LiveAgentom.
Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
Olark
Primerjajte Olark z LiveAgentom.
Ocena
LiveAgent je prejel skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveChat Inc. je prejel skupno oceno 4,6 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.5
Intercom je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.3
Zendesk je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.5
Olark je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,6 od 5 možnih.
4.7
LiveChat Inc. je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih.
4.4
Intercom je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,4 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih.
4.7
Olark je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocena podpore strankam s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.6
LiveChat Inc. je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.3
Intercom je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.6
Olark je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveChat Inc. ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so Intercom ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so Olark ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
29-39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
19-59 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
39-49 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
49-99 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
19 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Prednastavljeni odgovori
Ustvarite vnaprej pripravljene odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, ki jih lahko namestite z enim klikom.
LiveAgent ponuja prednastavljene odgovore.
LiveChat Inc. ponuja prednastavljene odgovore.
Intercom ponuja prednastavljene odgovore.
Zendesk ponuja prednastavljene odgovore.
Olark ponuja prednastavljene odgovore.
Prilagajanje blagovne znamke
Možnost uporabe brez blagovne znamke
LiveAgent ponuja prilagajanje blagovne znamke.
LiveChat Inc. ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Intercom ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Zendesk ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Olark ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Geografsko ciljno usmerjanje
Obiskovalcem spletnega mesta pošljite prilagojena vabila za klepet ali prikažite večjezične gumbe za klepet po meri glede na njihovo geografsko lokacijo.
LiveAgent ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
LiveChat Inc. ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Intercom ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Zendesk ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Olark ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Obrazec brez povezave
Omogoča obiskovalcem spletnega mesta, da z vami stopijo v stik tudi zunaj delovnega časa preko obrazcev za klepet brez povezave, ki se takoj pretvorijo v zahtevke in je na njih mogoče odgovoriti v vašem obratovalnem času.
LiveAgent ponuja obrazce brez povezave.
LiveChat Inc. ponuja obrazce brez povezave.
Intercom ne ponuja obrazcev brez povezave.
Zendesk ponuja obrazce brez povezave.
Olark ponuja obrazce brez povezave.
Proaktivni klepet
Samodejno povabi obiskovalce spletnega mesta v klepet na podlagi vnaprej določenih pravil.
LiveAgent ponuja proaktivna vabila za klepet.
LiveChat Inc. ponuja proaktivna vabila za klepet.
Intercom ponuja proaktivna vabila za klepet.
Zendesk ponuja proaktivna vabila za klepet.
Olark ponuja proaktivna vabila za klepet.
Skupna raba zaslona
Souporaba zaslona med strankami in agenti za hitrejše reševanje težav.
LiveAgent ponuja souporabo zaslona.
LiveChat Inc. ponuja souporabo zaslona.
Intercom ne ponuja souporabe zaslona.
Zendesk ne ponuja souporabe zaslona.
Olark ne ponuja souporabe zaslona.
Prenašanje/usmerjanje
Samodejno preusmerite ali ročno prenesite pogovore k agentom, ki so najbolje usposobljeni za odgovarjanje na vprašanja strank.
LiveAgent ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
LiveChat Inc. ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Intercom ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Zendesk ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Olark ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Integracije tretjih ponudnikov
Integracije s priljubljeno programsko opremo, orodji in omrežji, kot so družbeni mediji, CRM-ji ali plačilni procesorji.
LiveAgent ponuja integracije tretjih ponudnikov.
LiveChat Inc. ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Intercom ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Zendesk ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Olark ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Vpogled v sporočila
Realni vpogled v to, kaj stranka vnaša v polje za klepet.
LiveAgent ponuja vpoglede v sporočila.
LiveChat Inc. ponuja vpoglede v sporočila.
Intercom ne ponuja vpogledov v sporočila.
Zendesk ne ponuja vpogledov v sporočila.
Olark ne ponuja vpogledov v sporočila.
Neomejena zgodovina klepeta
Število shranjenih prepisov klepeta, ki jih lahko kadarkoli pridobite, ni omejeno.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Only in $39+/month plans Pri LiveChat Inc. neomejena zgodovina klepeta ni na voljo v paketu za 19 $/agenta/mesec.
Intercom ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Zendesk ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Olark ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Neomejeno spremljanje obiskovalcev
Število obiskovalcev spletnega mesta, ki jih lahko spremljate, ni omejeno.
LiveAgent ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
LiveChat Inc. ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Intercom ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Zendesk ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Olark ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Označevanje klepeta
Dodajte oznake kateremkoli pogovoru, da si na hitro ogledate njegovo vsebino ali da ga lažje najdete.
LiveAgent ponuja označevanje klepeta.
Only in $39+/month plans Pri LiveChat Inc. označevanje klepeta ni na voljo v paketu za 19 $/agenta/mesec.
Intercom ponuja označevanje klepeta.
Zendesk ponuja označevanje klepeta.
Olark ponuja označevanje klepeta.

Zaupa nam več kot 30.000 podjetij in 150 milijonov končnih uporabnikov

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spremljajte vedenje in ukrepajte ob pravem času

Pretvorite obiskovalce spletnega mesta v plačljive stranke z osebnimi vabili na klepet, ki temeljijo na CRM vpogledih in vedenjskem sledenju.

Ugotovite, po kateri strani brska posamezna stranka, dolžino brskanja in kdo jo je napotil na vaše spletno mesto.

Povečajte agentovo učinkovitost z prednastavljenimi sporočili

Prihranite si do 15 ur dela na teden z odgovarjanjem na pogosta vprašanja s prednastavljenimi sporočili. Ustvarite neomejeno število odgovorov in jih razporedite z enim samim klikom.
Canned messages (Macros) in LiveAgent

Vzpostavite klepet v živo v le nekaj sekundah

Kopirajte in prilepite delček naše kode na svoje spletno mesto, da začnete slediti in klepetati z obiskovalci spletnega mesta v realnem času.

Prilagodite s samo nekaj kliki

Izberite gumbe za klepet, okna za klepet ter obrazce za pred klepetom in brez povezave iz naše galerije ali ustvarite svojega s CSS po meri.

Customize your chat window in LiveAgent

Bodite na tekočem

Predvidevajte potrebe vsake stranke, s tem da imate vpogled v polje za klepet in vidite, kaj vtipkajo, preden stisnejo pošlji. Pozitivno izkušnjo dopolnite z našim vgrajenim CRM-jem, ki vam omogoča ogled vseh informacij o strankah, preteklih nakupov in preteklih povpraševanj.

Enostavna podpora, ki izboljša prodajo

Omogočite vašim strankam uporabo orodij za samopomoč, ki so neposredno vključena v vaš pripomoček za klepet. Zmanjšajte število zahtevkov in povečajte prodajo z našo alternativo za klepet v živo še danes!

Ustavite slabe storitve za stranke

Spremljajte uspešnost svoje ekipe. Prilagodite spreminjanje agentov glede na količino zahtevkov in povečano število ur, spremljajte, kdo klepeta s kom, kaj govorijo in se učite iz ocenjenosti agentov.
Reports feature by LiveAgent

Povežite točke

Nič več ugibanja ali predvidevanja. Sledite poti razrešitve zahtevka vaše stranke od začetka do konca po različnih kanalih v eni sami niti zahtevka.

Zagotovite 24-urno podporo

LiveAgent ponuja funkcijo klepeta brez povezave, ki obiskovalcem spletnega mesta omogoča, da vas kontaktirajo tudi izven delovnega časa. Preberite več o naši alternativi za klepet v živo
LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100 % prilagodljiv in skalabilen

Naša alternativa za klepet v živo je 100 % skalabilen in prilagodljiv, ne glede na to, ali se vzpenjate do zvezd ali morate sezonsko zmanjšati.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Zakaj je LiveAgent najboljša alternativa klepetu v živo?

Ker najboljše alternative klepetu v živo ponujajo dodatne funkcije brez dodatnih stroškov!

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte LiveAgentov klepet v živo s konkurenčnimi pripomočki za klepet, in ugotovite kateri ponuja boljše razmerje med kakovostjo in ceno za vašo službo za pomoč strankam.

Naše stranke to najbolje povedo

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAlternative za klepet v živo
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!

Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS

Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!

LiveAgent je prva ocena programske opreme za SMB v letih 2019 in 2020. Bi radi prešli z Bitrix24 na LiveAgent? Imamo te!

Selitev iz Bitrix24 v LiveAgent?

Preselite agente, skrbnike, končne uporabnike in stranke z Bitrix24 na LiveAgent ter izkoristite 24-urno podporo agentov in več kot 175 funkcij.

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.

LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet

Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico