Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za klepet v živo na trgu.
  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternative za klepet v živo?

Vaš klepet v živo ne ustreza vašim pričakovanjem? Ste pripravljeni na druge možnosti klepeta v živo?

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Funkcije LiveAgent LiveChat Inc.
Primerjajte LiveChat Inc. z LiveAgentom.
Intercom
Primerjajte Intercom z LiveAgentom.
Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
Olark
Primerjajte Olark z LiveAgentom.
Ocena
LiveAgent je prejel skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveChat Inc. je prejel skupno oceno 4,6 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.5
Intercom je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.3
Zendesk je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.5
Olark je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe s strani preverjenih uporabnikov Chapterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,6 od 5 možnih.
4.7
LiveChat Inc. je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih.
4.4
Intercom je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,4 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih.
4.7
Olark je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocena podpore strankam s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.6
LiveChat Inc. je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.3
Intercom je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.6
Olark je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveChat Inc. ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so Intercom ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so Olark ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
29-39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
19-59 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
39-49 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
49-99 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
19 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Prednastavljeni odgovori
Ustvarite vnaprej pripravljene odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, ki jih lahko namestite z enim klikom.
LiveAgent ponuja prednastavljene odgovore.
LiveChat Inc. ponuja prednastavljene odgovore.
Intercom ponuja prednastavljene odgovore.
Zendesk ponuja prednastavljene odgovore.
Olark ponuja prednastavljene odgovore.
Prilagajanje blagovne znamke
Možnost uporabe brez blagovne znamke
LiveAgent ponuja prilagajanje blagovne znamke.
LiveChat Inc. ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Intercom ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Zendesk ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Olark ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Geografsko ciljno usmerjanje
Obiskovalcem spletnega mesta pošljite prilagojena vabila za klepet ali prikažite večjezične gumbe za klepet po meri glede na njihovo geografsko lokacijo.
LiveAgent ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
LiveChat Inc. ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Intercom ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Zendesk ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Olark ponuja geografsko ciljno usmerjanje.
Obrazec brez povezave
Omogoča obiskovalcem spletnega mesta, da z vami stopijo v stik tudi zunaj delovnega časa preko obrazcev za klepet brez povezave, ki se takoj pretvorijo v zahtevke in je na njih mogoče odgovoriti v vašem obratovalnem času.
LiveAgent ponuja obrazce brez povezave.
LiveChat Inc. ponuja obrazce brez povezave.
Intercom ne ponuja obrazcev brez povezave.
Zendesk ponuja obrazce brez povezave.
Olark ponuja obrazce brez povezave.
Proaktivni klepet
Samodejno povabi obiskovalce spletnega mesta v klepet na podlagi vnaprej določenih pravil.
LiveAgent ponuja proaktivna vabila za klepet.
LiveChat Inc. ponuja proaktivna vabila za klepet.
Intercom ponuja proaktivna vabila za klepet.
Zendesk ponuja proaktivna vabila za klepet.
Olark ponuja proaktivna vabila za klepet.
Skupna raba zaslona
Souporaba zaslona med strankami in agenti za hitrejše reševanje težav.
LiveAgent ponuja souporabo zaslona.
LiveChat Inc. ponuja souporabo zaslona.
Intercom ne ponuja souporabe zaslona.
Zendesk ne ponuja souporabe zaslona.
Olark ne ponuja souporabe zaslona.
Prenašanje/usmerjanje
Samodejno preusmerite ali ročno prenesite pogovore k agentom, ki so najbolje usposobljeni za odgovarjanje na vprašanja strank.
LiveAgent ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
LiveChat Inc. ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Intercom ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Zendesk ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Olark ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov.
Integracije tretjih ponudnikov
Integracije s priljubljeno programsko opremo, orodji in omrežji, kot so družbeni mediji, CRM-ji ali plačilni procesorji.
LiveAgent ponuja integracije tretjih ponudnikov.
LiveChat Inc. ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Intercom ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Zendesk ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Olark ponuja integracije tretjih ponudnikov.
Vpogled v sporočila
Realni vpogled v to, kaj stranka vnaša v polje za klepet.
LiveAgent ponuja vpoglede v sporočila.
LiveChat Inc. ponuja vpoglede v sporočila.
Intercom ne ponuja vpogledov v sporočila.
Zendesk ne ponuja vpogledov v sporočila.
Olark ne ponuja vpogledov v sporočila.
Neomejena zgodovina klepeta
Število shranjenih prepisov klepeta, ki jih lahko kadarkoli pridobite, ni omejeno.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Only in $39+/month plans Pri LiveChat Inc. neomejena zgodovina klepeta ni na voljo v paketu za 19 $/agenta/mesec.
Intercom ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Zendesk ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Olark ponuja neomejeno zgodovino klepeta.
Neomejeno spremljanje obiskovalcev
Število obiskovalcev spletnega mesta, ki jih lahko spremljate, ni omejeno.
LiveAgent ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
LiveChat Inc. ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Intercom ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Zendesk ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Olark ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev.
Označevanje klepeta
Dodajte oznake kateremkoli pogovoru, da si na hitro ogledate njegovo vsebino ali da ga lažje najdete.
LiveAgent ponuja označevanje klepeta.
Only in $39+/month plans Pri LiveChat Inc. označevanje klepeta ni na voljo v paketu za 19 $/agenta/mesec.
Intercom ponuja označevanje klepeta.
Zendesk ponuja označevanje klepeta.
Olark ponuja označevanje klepeta.

Zaupa nam več kot 30.000 podjetij in 150 milijonov končnih uporabnikov

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spremljajte vedenje in ukrepajte ob pravem času

Pretvorite obiskovalce spletnega mesta v plačljive stranke z osebnimi vabili na klepet, ki temeljijo na CRM vpogledih in vedenjskem sledenju.

Ugotovite, po kateri strani brska posamezna stranka, dolžino brskanja in kdo jo je napotil na vaše spletno mesto.

Povečajte agentovo učinkovitost z prednastavljenimi sporočili

Prihranite si do 15 ur dela na teden z odgovarjanjem na pogosta vprašanja s prednastavljenimi sporočili. Ustvarite neomejeno število odgovorov in jih razporedite z enim samim klikom.
Canned messages (Macros) in LiveAgent

Vzpostavite klepet v živo v le nekaj sekundah

Kopirajte in prilepite delček naše kode na svoje spletno mesto, da začnete slediti in klepetati z obiskovalci spletnega mesta v realnem času.

Prilagodite s samo nekaj kliki

Izberite gumbe za klepet, okna za klepet ter obrazce za pred klepetom in brez povezave iz naše galerije ali ustvarite svojega s CSS po meri.

Customize your chat window in LiveAgent

Bodite na tekočem

Predvidevajte potrebe vsake stranke, s tem da imate vpogled v polje za klepet in vidite, kaj vtipkajo, preden stisnejo pošlji. Pozitivno izkušnjo dopolnite z našim vgrajenim CRM-jem, ki vam omogoča ogled vseh informacij o strankah, preteklih nakupov in preteklih povpraševanj.

Enostavna podpora, ki izboljša prodajo

Omogočite vašim strankam uporabo orodij za samopomoč, ki so neposredno vključena v vaš pripomoček za klepet. Zmanjšajte število zahtevkov in povečajte prodajo z našo alternativo za klepet v živo še danes!

Ustavite slabe storitve za stranke

Spremljajte uspešnost svoje ekipe. Prilagodite spreminjanje agentov glede na količino zahtevkov in povečano število ur, spremljajte, kdo klepeta s kom, kaj govorijo in se učite iz ocenjenosti agentov.
Reports feature by LiveAgent

Povežite točke

Nič več ugibanja ali predvidevanja. Sledite poti razrešitve zahtevka vaše stranke od začetka do konca po različnih kanalih v eni sami niti zahtevka.

Zagotovite 24-urno podporo

LiveAgent ponuja funkcijo klepeta brez povezave, ki obiskovalcem spletnega mesta omogoča, da vas kontaktirajo tudi izven delovnega časa. Preberite več o naši alternativi za klepet v živo
LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100 % prilagodljiv in skalabilen

Naša alternativa za klepet v živo je 100 % skalabilen in prilagodljiv, ne glede na to, ali se vzpenjate do zvezd ali morate sezonsko zmanjšati.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.

black Slido logo

Zakaj je LiveAgent najboljša alternativa klepetu v živo?

Ker najboljše alternative klepetu v živo ponujajo dodatne funkcije brez dodatnih stroškov!

Klicni center

Baza znanja

Podpora družbenih medijev

Sledenje času

Zaznavanje zahtevka v obdelavi

Podpora 24/7

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte LiveAgentov klepet v živo s konkurenčnimi pripomočki za klepet, in ugotovite kateri ponuja boljše razmerje med kakovostjo in ceno za vašo službo za pomoč strankam.

Naše stranke to najbolje povedo

Povezani članki zAlternative za klepet v živo
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x