S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | LiveAgent
Brezplačno preizkusite najhitrejši pripomoček za klepet v živo! Kreditna kartica ni potrebna. | LiveChat Inc.
Primerjajte LiveChat Inc. z LiveAgentom. | Intercom
Primerjajte Intercom z LiveAgentom. | Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom. | Olark
Primerjajte Olark z LiveAgentom. |
---|---|---|---|---|---|
Ocena
LiveAgent je prejel skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre. | 4.6 LiveChat Inc. je prejel skupno oceno 4,6 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre. | 4.5 Intercom je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre. | 4.3 Zendesk je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre. | 4.5 Olark je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Chapterre. | |
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe s strani preverjenih uporabnikov Chapterre. | 4.6 LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,6 od 5 možnih. | 4.7 LiveChat Inc. je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih. | 4.4 Intercom je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,4 od 5 možnih. | 4.3 Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih. | 4.7 Olark je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Chapterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih. |
Podpora strankam
Ocena podpore strankam s strani preverjenih uporabnikov Capterre. | 4.7 LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih. | 4.6 LiveChat Inc. je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih. | 4.3 Intercom je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih. | 4.2 Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih. | 4.6 Olark je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih. |
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre. | 4.7 Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno. | 4.5 Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveChat Inc. ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno. | 4.0 Preverjeni uporabniki na Capterri so Intercom ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno. | 4.1 Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno. | 4.5 Preverjeni uporabniki na Capterri so Olark ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno. |
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec. |
29-39 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec. |
19-59 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec. |
39-49 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec. |
49-99 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec. |
19 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec. |
Prednastavljeni odgovori
Ustvarite vnaprej pripravljene odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, ki jih lahko namestite z enim klikom. | LiveAgent ponuja prednastavljene odgovore. | LiveChat Inc. ponuja prednastavljene odgovore. | Intercom ponuja prednastavljene odgovore. | Zendesk ponuja prednastavljene odgovore. | Olark ponuja prednastavljene odgovore. |
Prilagajanje blagovne znamke
Možnost uporabe brez blagovne znamke | LiveAgent ponuja prilagajanje blagovne znamke. | LiveChat Inc. ponuja prilagajanje blagovne znamke. | Intercom ponuja prilagajanje blagovne znamke. | Zendesk ponuja prilagajanje blagovne znamke. | Olark ponuja prilagajanje blagovne znamke. |
Geografsko ciljno usmerjanje
Obiskovalcem spletnega mesta pošljite prilagojena vabila za klepet ali prikažite večjezične gumbe za klepet po meri glede na njihovo geografsko lokacijo. | LiveAgent ponuja geografsko ciljno usmerjanje. | LiveChat Inc. ponuja geografsko ciljno usmerjanje. | Intercom ponuja geografsko ciljno usmerjanje. | Zendesk ponuja geografsko ciljno usmerjanje. | Olark ponuja geografsko ciljno usmerjanje. |
Obrazec brez povezave
Omogoča obiskovalcem spletnega mesta, da z vami stopijo v stik tudi zunaj delovnega časa preko obrazcev za klepet brez povezave, ki se takoj pretvorijo v zahtevke in je na njih mogoče odgovoriti v vašem obratovalnem času. | LiveAgent ponuja obrazce brez povezave. | LiveChat Inc. ponuja obrazce brez povezave. | Intercom ne ponuja obrazcev brez povezave. | Zendesk ponuja obrazce brez povezave. | Olark ponuja obrazce brez povezave. |
Proaktivni klepet
Samodejno povabi obiskovalce spletnega mesta v klepet na podlagi vnaprej določenih pravil. | LiveAgent ponuja proaktivna vabila za klepet. | LiveChat Inc. ponuja proaktivna vabila za klepet. | Intercom ponuja proaktivna vabila za klepet. | Zendesk ponuja proaktivna vabila za klepet. | Olark ponuja proaktivna vabila za klepet. |
Skupna raba zaslona
Souporaba zaslona med strankami in agenti za hitrejše reševanje težav. | LiveAgent ponuja souporabo zaslona. | LiveChat Inc. ponuja souporabo zaslona. | Intercom ne ponuja souporabe zaslona. | Zendesk ne ponuja souporabe zaslona. | Olark ne ponuja souporabe zaslona. |
Prenašanje/usmerjanje
Samodejno preusmerite ali ročno prenesite pogovore k agentom, ki so najbolje usposobljeni za odgovarjanje na vprašanja strank. | LiveAgent ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov. | LiveChat Inc. ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov. | Intercom ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov. | Zendesk ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov. | Olark ponuja prenašanje/usmerjanje klepetov. |
Integracije tretjih ponudnikov
Integracije s priljubljeno programsko opremo, orodji in omrežji, kot so družbeni mediji, CRM-ji ali plačilni procesorji. | LiveAgent ponuja integracije tretjih ponudnikov. | LiveChat Inc. ponuja integracije tretjih ponudnikov. | Intercom ponuja integracije tretjih ponudnikov. | Zendesk ponuja integracije tretjih ponudnikov. | Olark ponuja integracije tretjih ponudnikov. |
Vpogled v sporočila
Realni vpogled v to, kaj stranka vnaša v polje za klepet. | LiveAgent ponuja vpoglede v sporočila. | LiveChat Inc. ponuja vpoglede v sporočila. | Intercom ne ponuja vpogledov v sporočila. | Zendesk ne ponuja vpogledov v sporočila. | Olark ne ponuja vpogledov v sporočila. |
Neomejena zgodovina klepeta
Število shranjenih prepisov klepeta, ki jih lahko kadarkoli pridobite, ni omejeno. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino klepeta. |
Only in $39+/month plans
Pri LiveChat Inc. neomejena zgodovina klepeta ni na voljo v paketu za 19 $/agenta/mesec. | Intercom ponuja neomejeno zgodovino klepeta. | Zendesk ponuja neomejeno zgodovino klepeta. | Olark ponuja neomejeno zgodovino klepeta. |
Neomejeno spremljanje obiskovalcev
Število obiskovalcev spletnega mesta, ki jih lahko spremljate, ni omejeno. | LiveAgent ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev. | LiveChat Inc. ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev. | Intercom ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev. | Zendesk ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev. | Olark ponuja neomejeno spremljanje obiskovalcev. |
Označevanje klepeta
Dodajte oznake kateremkoli pogovoru, da si na hitro ogledate njegovo vsebino ali da ga lažje najdete. | LiveAgent ponuja označevanje klepeta. |
Only in $39+/month plans
Pri LiveChat Inc. označevanje klepeta ni na voljo v paketu za 19 $/agenta/mesec. | Intercom ponuja označevanje klepeta. | Zendesk ponuja označevanje klepeta. | Olark ponuja označevanje klepeta. |
Pretvorite obiskovalce spletnega mesta v plačljive stranke z osebnimi vabili na klepet, ki temeljijo na CRM vpogledih in vedenjskem sledenju.
Ugotovite, po kateri strani brska posamezna stranka, dolžino brskanja in kdo jo je napotil na vaše spletno mesto.
Kopirajte in prilepite delček naše kode na svoje spletno mesto, da začnete slediti in klepetati z obiskovalci spletnega mesta v realnem času.
Izberite gumbe za klepet, okna za klepet ter obrazce za pred klepetom in brez povezave iz naše galerije ali ustvarite svojega s CSS po meri.
Omogočite vašim strankam uporabo orodij za samopomoč, ki so neposredno vključena v vaš pripomoček za klepet. Zmanjšajte število zahtevkov in povečajte prodajo z našo alternativo za klepet v živo še danes!
Naša alternativa za klepet v živo je 100 % skalabilen in prilagodljiv, ne glede na to, ali se vzpenjate do zvezd ali morate sezonsko zmanjšati.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Ker najboljše alternative klepetu v živo ponujajo dodatne funkcije brez dodatnih stroškov!
Primerjajte LiveAgentov klepet v živo s konkurenčnimi pripomočki za klepet, in ugotovite kateri ponuja boljše razmerje med kakovostjo in ceno za vašo službo za pomoč strankam.
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!
Selitev iz Bitrix24 v LiveAgent?
Preselite agente, skrbnike, končne uporabnike in stranke z Bitrix24 na LiveAgent ter izkoristite 24-urno podporo agentov in več kot 175 funkcij.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih