Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa klicnemu centru na trgu.
  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete primerjavo za programsko opremo klicnega centra?

Ste naveličani trenutnih orodij za podporo in delovnih postopkov? Čas je, da preidete na alternativo za klicni center! Odkrijte bogate integracije, avtomatizacijo, profesionalne funkcije in velike prihranke.

Naša temeljita primerjava bo osvetlila najbolj priljubljene alternative za klicne centre, njihove funkcije in ocene strank ter vam pomagala izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in panogo.

Funkcije Liveagent AirCall
Primerjajte AirCall Inc. z LiveAgentom.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Primerjajte Zendesk Talk z LiveAgentom.
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je prejel skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.2
AirCall je prejel skupno oceno 4,2 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.3
RingCentral je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.5
TalkDesk je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.3
Zendesk Talk je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,6 od 5 možnih.
4.4
AirCall je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,4 od 5 možnih.
4.3
RingCentral je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih.
4.7
TalkDesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih.
4.3
Zendesk Talk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocena podpore strankam s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.2
AirCall je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.4
RingCentral je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
4.6
TalkDesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.2
Zendesk Talk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so AirCall ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so RingCentral ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so TalkDesk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk Talk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
30-50 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
19,99-49,99 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Cena na zahtevo TalkDesk ponuja ceno po meri za vsako stranko. Pošljite povpraševanje preko njihove spletne strani.
49-99 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Mešani klicni center
S klicnim centrom lahko kličete in sprejemate klice z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja mešani klicni center.
AirCall ponuja mešani klicni center.
RingCentral ponuja mešani klicni center.
TalkDesk ponuja mešani klicni center.
Zendesk Talk ponuja mešani klicni center.
Beleženje klicev
Zbirajte in analizirajte število klicev, informacije o klicateljih in rezultate klicev.
LiveAgent ponuja beleženje klicev.
AirCall ponuja beleženje klicev.
RingCentral ponuja beleženje klicev.
TalkDesk ponuja beleženje klicev.
Zendesk Talk ponuja beleženje klicev.
Snemanje klicev
Posnemite vsak klic, ki ga opravite ali prejmete, in ga predvajajte kadar želite.
LiveAgent ponuja snemanje klicev.
AirCall ponuja snemanje klicev.
RingCentral ponuja snemanje klicev.
TalkDesk ponuja snemanje klicev.
Zendesk Talk ponuja snemanje klicev.
Upravljanje z eskalacijo
Opozorila in eskalacije za klice s prednostno obravnavo na podlagi SLA.
LiveAgent ponuja upravljanje z eskalacijo.
AirCall ne ponuja upravljanja z eskalacijo.
RingCentral ponuja upravljanje z eskalacijo.
TalkDesk ponuja upravljanje z eskalacijo.
Zendesk Talk ponuja upravljanje z eskalacijo.
Dohodni klicni center
Klicni center, ki je opremljen za sprejemanje dohodnih klicev strank.
LiveAgent ima dohodni klicni center.
AirCall ima dohodni klicni center.
RingCentral ima dohodni klicni center.
TalkDesk ima dohodni klicni center.
Zendesk Talk ima dohodni klicni center.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki klicateljem omogoča navigacijo po telefenskem sistemu, pred pogovorom s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
AirCall ponuja funkcije IVR.
RingCentral ponuja funkcije IVR.
TalkDesk ponuja funkcije IVR.
Zendesk Talk ponuja funkcije IVR.
Ročni klicalnik
Osnovni klicalnik, ki ga agenti uporabljajo za ročno klicanje strank eno za drugo.
LiveAgent ponuja ročni klicalnik.
AirCall ponuja ročni klicalnik.
RingCentral ponuja ročni klicalnik.
TalkDesk ponuja ročni klicalnik.
Zendesk Talk ponuja ročni klicalnik.
Odhodni klicni center
Klicni center z opremo za odhodne klice (od agenta do stranke).
LiveAgent ponuja klicni center za odhodne klice.
AirCall ponuja klicni center za odhodne klice.
RingCentral ponuja klicni center za odhodne klice.
TalkDesk ponuja klicni center za odhodne klice.
Zendesk Talk ponuja klicni center za odhodne klice.
Predvidevalni klicalnik
Predvidevalni klicalnik samodejno kliče številke, dokler ne zazna povezave, nato pa klic preusmeri k agentu.
LiveAgent ne ponuja predvidevalnega klicalnika.
AirCall ne ponuja predvidevalnega klicalnika..
RingCentral ponuja predvidevalni klicalnik.
TalkDesk ponuja predvidevalni klicalnik.
Zendesk Talk ponuja predvidevalni klicalnik.
Progresivni klicalnik
Progresivni klicalnik je samodejni sistem za klicanje, ki agentu pred izbiranjem telefonske številke predstavi kontaktne podatke stranke.
LiveAgent ne ponuja progresivnega klicalnika.
AirCall ne ponuja progresivnega klicalnika.
RingCentral ponuja progresivni klicalnik.
TalkDesk ponuja progresivni klicalnik.
Zendesk Talk ponuja progresivni klicalnik.
Upravljanje klicnih čakalnih vrst
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
LiveAgent ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
AirCall ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
RingCentral ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
TalkDesk ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
Zendesk Talk ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
Klepet v realnem času
Lastni pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svoje spletno mesto in uporabite za komunikacijo z obiskovalci spletnega mesta v realnem času.
LiveAgent ponuja klepet v realnem času.
AirCall ne ponuja klepeta v realnem času.
RingCentral ponuja klepet v realnem času.
TalkDesk ponuja klepet v realnem času.
Zendesk Talk ponuja klepet v realnem času.
Poročanje/analize
Nadzorna plošča za analitiko, ki omogoča izdelavo poročil uspešnosti.
LiveAgent ponuja poročanje in analitiko.
AirCall ponuja poročanje in analitiko.
RingCentral ponuja poročanje in analitiko.
TalkDesk ponuja poročanje in analitiko.
Zendesk Talk ponuja poročanje in analitiko.

Vaši izbranci uporabljajo našo alternativo klicnemu centru

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Neprimerljivi prihranki pri strojni opremi in mednarodnih klicih

Spletni klicni center LiveAgent je stroškovno učinkovita rešitev za lokalne in mednarodne dohodne in odhodne klice. Ni nobenih skritih pristojbin za uporabo ali dodatnih stroškov.

Nenehno dodajamo nove funkcije in izboljšujemo programsko opremo, zato bo vaš virtualni klicni center vedno opremljen z najnovejšo tehnologijo — brezplačno.

Cenovno ugoden, zanesljiv in enostaven za uporabo

Preklopite na naš alternativni klicni center še danes. V nekaj minutah začnite opravljati in sprejemati klice. Preprosto izberite ponudnika VoIP, nastavite naprave svojih agentov in že lahko začnete. Enostavno.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionalna alternativa klicnemu centru

Kdo pravi, da alternativni klicni centri ne morejo biti profesionalni? LiveAgent ponuja bogate integracije, vrhunsko varnost in profesionalne funkcije, kot so IVR, ACD, prevezava klicev z najavo in samodejni povratni klici.

Tako za velika kot za mala podjetja

LiveAgent je popolna alternativa klicnemu centru za samostojne podjetnike, zagonska podjetja, mala in srednje velika podjetja in druga podjetja. Programska oprema je skalabilna in 100-odstotno prilagodljiva vašim potrebam, ne glede na to, ali jo uporabljate za notranjo podporo ali prodajo na daljavo.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Brez dodatnih stroškov na minuto

Ste naveličani vseh orodij pod soncem, za katere odštejete celo premoženje? Plačajte samo za uporabo v realnem času! Brez skritih in dodatnih stroškov na minuto in brez stroškov shranjevanja. To je LiveAgentov način!

Vsebinsko bogat

Podkrepite svoje agente za podporo z nemotenimi prehodi med odgovarjanjem na klice in med iskanjem pomembnih podatkov o strankah. LiveAgent omogoča enostavno iskanje vseh vsebinskih informacij o reševanju težav stranke, od začetka do konca, zahvaljujoč našemu vgrajenemu CRM-ju.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Vsi kanali podpore pod eno streho

Najboljše alternative za klicne centre ponujajo intuitiven uporabniški vmesnik z enotnim namizjem za agente , ki pregledno organizira interakcije s strankami iz različnih komunikacijskih kanalov, kot so klepet v živo, družbeni mediji, e-pošta in portali za stranke.

Odlično za ustvarjanje nepozabnih izkušenj s strankami

Želite svojim strankam ponuditi nekaj več? Dogovorjeno! Naša funkcija video klica vam omogoča, da stranke vodite skozi zapletene težave, tako da združite klepet v živo, video in spremljanje spletnih obiskovalcev. To je storitev za stranke!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Imate občutek, da ste obtičali?

Naša alternativa za klicni center nudi brezplačne klepete in klice v aplikaciji. Pokličite sodelavca, kadar koli potrebujete pomoč ali imate hitro vprašanje.

Še nekaj razlogov zakaj je LiveAgent najboljša izbira med primerjavami programskih oprem za klicni center

Prihranite več z LiveAgentom

Oglejte si, kako se LiveAgentova programska oprema za klicni center odreže v primerjavi z konkurenti, in poiščite pravo rešitev za klicanje za svoje podjetje.

Naše stranke to povedo najbolje

Povezani članki zAlternative za klicni center
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x