Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste naveličani svoje programske opreme za klicni center?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za klicni center na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo

Ste naveličani trenutnih orodij za podporo in delovnih postopkov? Čas je, da preidete na alternativo za klicni center! Odkrijte bogate integracije, avtomatizacijo, profesionalne funkcije in velike prihranke.

Naša temeljita primerjava bo osvetlila najbolj priljubljene alternative za klicne centre, njihove funkcije in ocene strank ter vam pomagala izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in panogo.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funkcije Liveagent AirCall
Primerjajte AirCall Inc. z LiveAgentom.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Primerjajte Zendesk Talk z LiveAgentom.
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je prejel skupno oceno 4,7 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.2
AirCall je prejel skupno oceno 4,2 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.3
RingCentral je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.5
TalkDesk je prejel skupno oceno 4,5 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.3
Zendesk Talk je prejel skupno oceno 4,3 od 5 s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,6 od 5 možnih.
4.4
AirCall je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,4 od 5 možnih.
4.3
RingCentral je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih.
4.7
TalkDesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,7 od 5 možnih.
4.3
Zendesk Talk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, prejel oceno 4,3 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocena podpore strankam s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.2
AirCall je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.4
RingCentral je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
4.6
TalkDesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.2
Zendesk Talk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov na Capterri, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so AirCall ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki na Capterri so RingCentral ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so TalkDesk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk Talk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
30-50 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
19,99-49,99 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Cena na zahtevo TalkDesk ponuja ceno po meri za vsako stranko. Pošljite povpraševanje preko njihove spletne strani.
49-99 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Mešani klicni center
S klicnim centrom lahko kličete in sprejemate klice z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja mešani klicni center.
AirCall ponuja mešani klicni center.
RingCentral ponuja mešani klicni center.
TalkDesk ponuja mešani klicni center.
Zendesk Talk ponuja mešani klicni center.
Beleženje klicev
Zbirajte in analizirajte število klicev, informacije o klicateljih in rezultate klicev.
LiveAgent ponuja beleženje klicev.
AirCall ponuja beleženje klicev.
RingCentral ponuja beleženje klicev.
TalkDesk ponuja beleženje klicev.
Zendesk Talk ponuja beleženje klicev.
Snemanje klicev
Posnemite vsak klic, ki ga opravite ali prejmete, in ga predvajajte kadar želite.
LiveAgent ponuja snemanje klicev.
AirCall ponuja snemanje klicev.
RingCentral ponuja snemanje klicev.
TalkDesk ponuja snemanje klicev.
Zendesk Talk ponuja snemanje klicev.
Upravljanje z eskalacijo
Opozorila in eskalacije za klice s prednostno obravnavo na podlagi SLA.
LiveAgent ponuja upravljanje z eskalacijo.
AirCall ne ponuja upravljanja z eskalacijo.
RingCentral ponuja upravljanje z eskalacijo.
TalkDesk ponuja upravljanje z eskalacijo.
Zendesk Talk ponuja upravljanje z eskalacijo.
Dohodni klicni center
Klicni center, ki je opremljen za sprejemanje dohodnih klicev strank.
LiveAgent ima dohodni klicni center.
AirCall ima dohodni klicni center.
RingCentral ima dohodni klicni center.
TalkDesk ima dohodni klicni center.
Zendesk Talk ima dohodni klicni center.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki klicateljem omogoča navigacijo po telefenskem sistemu, pred pogovorom s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
AirCall ponuja funkcije IVR.
RingCentral ponuja funkcije IVR.
TalkDesk ponuja funkcije IVR.
Zendesk Talk ponuja funkcije IVR.
Ročni klicalnik
Osnovni klicalnik, ki ga agenti uporabljajo za ročno klicanje strank eno za drugo.
LiveAgent ponuja ročni klicalnik.
AirCall ponuja ročni klicalnik.
RingCentral ponuja ročni klicalnik.
TalkDesk ponuja ročni klicalnik.
Zendesk Talk ponuja ročni klicalnik.
Odhodni klicni center
Klicni center z opremo za odhodne klice (od agenta do stranke).
LiveAgent ponuja klicni center za odhodne klice.
AirCall ponuja klicni center za odhodne klice.
RingCentral ponuja klicni center za odhodne klice.
TalkDesk ponuja klicni center za odhodne klice.
Zendesk Talk ponuja klicni center za odhodne klice.
Predvidevalni klicalnik
Predvidevalni klicalnik samodejno kliče številke, dokler ne zazna povezave, nato pa klic preusmeri k agentu.
LiveAgent ne ponuja predvidevalnega klicalnika.
AirCall ne ponuja predvidevalnega klicalnika..
RingCentral ponuja predvidevalni klicalnik.
TalkDesk ponuja predvidevalni klicalnik.
Zendesk Talk ponuja predvidevalni klicalnik.
Progresivni klicalnik
Progresivni klicalnik je samodejni sistem za klicanje, ki agentu pred izbiranjem telefonske številke predstavi kontaktne podatke stranke.
LiveAgent ne ponuja progresivnega klicalnika.
AirCall ne ponuja progresivnega klicalnika.
RingCentral ponuja progresivni klicalnik.
TalkDesk ponuja progresivni klicalnik.
Zendesk Talk ponuja progresivni klicalnik.
Upravljanje klicnih čakalnih vrst
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst.
LiveAgent ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
AirCall ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
RingCentral ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
TalkDesk ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
Zendesk Talk ponuja upravljanje klicne čakalne vrste.
Klepet v realnem času
Lastni pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svoje spletno mesto in uporabite za komunikacijo z obiskovalci spletnega mesta v realnem času.
LiveAgent ponuja klepet v realnem času.
AirCall ne ponuja klepeta v realnem času.
RingCentral ponuja klepet v realnem času.
TalkDesk ponuja klepet v realnem času.
Zendesk Talk ponuja klepet v realnem času.
Poročanje/analize
Nadzorna plošča za analitiko, ki omogoča izdelavo poročil uspešnosti.
LiveAgent ponuja poročanje in analitiko.
AirCall ponuja poročanje in analitiko.
RingCentral ponuja poročanje in analitiko.
TalkDesk ponuja poročanje in analitiko.
Zendesk Talk ponuja poročanje in analitiko.

Vaši izbranci uporabljajo našo alternativo klicnemu centru

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Inbound and Outbound Call Center Software

Neprimerljivi prihranki pri strojni opremi in mednarodnih klicih

Spletni klicni center LiveAgent je stroškovno učinkovita rešitev za lokalne in mednarodne dohodne in odhodne klice. Ni nobenih skritih pristojbin za uporabo ali dodatnih stroškov.

Nenehno dodajamo nove funkcije in izboljšujemo programsko opremo, zato bo vaš virtualni klicni center vedno opremljen z najnovejšo tehnologijo — brezplačno.

Cenovno ugoden, zanesljiv in enostaven za uporabo

Preklopite na naš alternativni klicni center še danes. V nekaj minutah začnite opravljati in sprejemati klice. Preprosto izberite ponudnika VoIP, nastavite naprave svojih agentov in že lahko začnete. Enostavno.

voip call center
ivr 1

Profesionalna alternativa klicnemu centru

Kdo pravi, da alternativni klicni centri ne morejo biti profesionalni? LiveAgent ponuja bogate integracije, vrhunsko varnost in profesionalne funkcije, kot so IVR, ACD, prevezava klicev z najavo in samodejni povratni klici.

Tako za velika kot za mala podjetja

LiveAgent je popolna alternativa klicnemu centru za samostojne podjetnike, zagonska podjetja, mala in srednje velika podjetja in druga podjetja. Programska oprema je skalabilna in 100-odstotno prilagodljiva vašim potrebam, ne glede na to, ali jo uporabljate za notranjo podporo ali prodajo na daljavo.

call-logs
call routing

Brez dodatnih stroškov na minuto

Ste naveličani vseh orodij pod soncem, za katere odštejete celo premoženje? Plačajte samo za uporabo v realnem času! Brez skritih in dodatnih stroškov na minuto in brez stroškov shranjevanja. To je LiveAgentov način!

Vsebinsko bogat

Podkrepite svoje agente za podporo z nemotenimi prehodi med odgovarjanjem na klice in med iskanjem pomembnih podatkov o strankah. LiveAgent omogoča enostavno iskanje vseh vsebinskih informacij o reševanju težav stranke, od začetka do konca, zahvaljujoč našemu vgrajenemu CRM-ju.

crm integrations
tour 02

Vsi kanali podpore pod eno streho

Najboljše alternative za klicne centre ponujajo intuitiven uporabniški vmesnik z enotnim namizjem za agente , ki pregledno organizira interakcije s strankami iz različnih komunikacijskih kanalov, kot so klepet v živo, družbeni mediji, e-pošta in portali za stranke.

Odlično za ustvarjanje nepozabnih izkušenj s strankami

Želite svojim strankam ponuditi nekaj več? Dogovorjeno! Naša funkcija video klica vam omogoča, da stranke vodite skozi zapletene težave, tako da združite klepet v živo, video in spremljanje spletnih obiskovalcev. To je storitev za stranke!

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Imate občutek, da ste obtičali?

Naša alternativa za klicni center nudi brezplačne klepete in klice v aplikaciji. Pokličite sodelavca, kadar koli potrebujete pomoč ali imate hitro vprašanje.

Še nekaj razlogov zakaj je LiveAgent najboljša alternativa klicnemu centru

Prihranite več z LiveAgentom

Oglejte si, kako se LiveAgentova programska oprema za klicni center odreže v primerjavi z konkurenti, in poiščite pravo rešitev za klicanje za svoje podjetje.

Naše stranke to povedo najbolje

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Zakaj bi se morali odločiti za LiveAgent kot alternativo za klicni center?

Z LiveAgentom nadzorujete podporo klicnega centra. Naša rešitev v oblaku vam zagotavlja službo za pomoč uporabnikom, ki jo je enostavno uporabljati in upravljati. Cena je preprosta in plačujete samo tisto, kar uporabljate. Agente in storitve lahko dodajate, spreminjate ali brišete.

Katere funkcije klicnega centra ponuja LiveAgent?

LiveAgent ponuja veliko funkcij klicnega centra, kot so video klici, interni klici, IVR, samodejni povratni klic, neomejeno snemanje klicev, in drugo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico