Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša  alternativna možnost za izdelavo zahtevkov na trgu.

  • ✓ Brez stroškov za vzpostavitev   
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativne možnosti za izdelavo zahtevkov?

Ali vaša programska oprema za izdelavo zahtevkov ne izpolnjuje vaših pričakovanj? Potrebujete alternativo? Naša temeljita primerjava bo razkrila najbolj priljubljene sisteme za izdelavo zahtevkov.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za izdelavo zahtevkov?

Social customer service templates

več kot 130 integracij

Call center agent provides support via phone

Neomejen prostor za shranjevanje

Person drafting the integration flow

Več funkcij

Person speaking multiple languages

24/7 podpora

Funkcije Liveagent Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
SysAid
Primerjajte SysAid z LiveAgentom.
Helpdesk.com Help Scout
Primerjajte Help Scout z LiveAgentom.
Ocena
Skupna ocena programske opreme s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je od preverjenih uporabnikov na Capterri prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je od preverjenih uporabnikov na Capterri prejel skupno oceno 4,3 od 5 možnih.
4.5
SysAid je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
4.6
Helpdesk.com je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,6 od 5 možnih.
4.7
Help Scout je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.4
SysAid je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
4.8
Helpdesk.com je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
4.7
Help Scout je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocene podpore za stranke, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.5
SysAid je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,5 od 5 možnih.
4.8
Helpdesk.com je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
4.8
Help Scout je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
15 $/mesec/agenta Cena je obračunana v USD na agenta na mesec.
5 $/mesec/agenta Cena je obračunana v USD na agenta na mesec.
Ni podatka
4 $/mesec/agenta Cena je obračunana v USD na agenta na mesec.
15 $/mesec/agenta Cena je obračunana v USD na agenta na mesec.
Opozorila/eskalacije
Opozorila in eskalacije za zahtevke in pogodbe SLA glede na prednost in vnaprej določene pogoje.
LiveAgent ponuja upravljanje z opozorili in eskalacijo.
Zendesk ponuja upravljanje z opozorili in eskalacijo.
SysAid ponuja upravljanje z opozorili eskalacijo.
Helpdesk.com ponuja upravljanje z opozorili in eskalacijo.
Help Scout ponuja upravljanje z opozorili in eskalacijo.
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov na določene oddelke in k določenim agentom, na podlagi vnaprej določenih pogojev.
LiveAgent oponuja avtomatizirano usmerjanje.
Zendesk ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Omejeno SysAid ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Groove ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Help Scout ponuja avtomatizirano usmerjanje.
Upravljanje klicnega centra
Centralizirana nadzorna plošča za sprejemanje in upravljanje klicev.
LiveAgent ponuja upravljanje klicnega centra.
Zendesk ponuja upravljanje klicnega centra.
SysAid ne ponuja upravljanja klicnega centra.
Helpdesk.com ne ponuja upravljanja klicnega centra.
Help Scout ponuja upravljanje klicnega centra.
Prilagajanje blagovne znamke
Možnost uporabe brez blagovne znamke
LiveAgent ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Zendesk ponuja prilagajanje blagovne znamke.
SysAid ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Helpdesk.com ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Help Scout ponuja prilagajanje blagovne znamke.
Integracija elektronske pošte
Možnost povezave programske opreme za izdelavo zahtevkov z več e-poštnimi naslovi za prejemanje, odgovarjanje in pisanje e-poštnih sporočil neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracije elektronske pošte.
Zendesk ponuja integracije elektronske pošte.
SysAid ponuja integracije elektronske pošte.
Helpdesk.com ponuja integracije elektronske pošte.
Help Scout ponuja integracije elektronske pošte.
Sledenje interakcijam
Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu in na katerem spletnem mestu se nahajajo.
LiveAgent ponuja sledenje interakcijam.
Zendesk ponuja slednje interakcijam.
SysAid ponuja sledenje interakcijam.
Helpdesk.com ponuja sledenje interakcijam.
Help Scout ponuja sledenje interakcijam.
Upravljanje baze znanja
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje obsežnih skladišč znanja.
LiveAgent ponuja upravljanje baze znanja.
Zendesk ponuja upravljanje baze znanja.
SysAid ponuja upravljanje baze znanja.
Helpdesk.com ne ponuja upravljanje baze znanja.
Help Scout ponuja upravljanje baze znanja.
Makroji/vzorčni odgovori
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje vnaprej pripravljenih odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja, ki jih je mogoče uporabiti z enim klikom.
LiveAgent ponuja makroje/vzorčne odgovore.
Zendesk ponuja makroje/vzorčne odgovore.
SysAid ponuja makroje/vzorčne odgovore.
Helpdesk.com ponuja makroje/vzorčne odgovore.
Help Scout ponuja makroje/vzorčne odgovore.
Večkanalno komuniciranje
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družbenimi mediji), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da nanje odgovorijo iz programske opreme za izdelavo zahtevkov.
LiveAgent podpira večkanalno komuniciranje.
Zendesk podpira večkanalno komuniciranje.
SysAid podpira večkanalno komuniciranje.
Helpdesk.com podpira večkanalno komuniciranje.
Help Scout ne podpira večkanalno komuniciranje.
Nadzor omrežja
Spremljajte stanje sistema/omrežja, da vidite, ali so vsi sistemi vklopljeni in delujejo pravilno.
LiveAgent ponuja nadzor omrežja.
Zendesk ponuja nadzor omrežja.
SysAid ne ponuja nadzora omrežja.
Helpdesk.com ne ponuja nadzora omrežja.
Help Scout ponuja nadzor omrežja.
Klepet v realnem času
Lasten pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko namestite na svoje spletno mesto in uporabite za komunikacijo z obiskovalci spletnega mesta v realnem času.
LiveAgent ponuja klepet v realnem času.
Zendesk ponuja klepet v realnem času.
SysAid ponuja klepet v realnem času.
Helpdesk.com ne ponuja klepeta v realnem času.
Help Scout ponuja klepet v realnem času.
Dostop/nadzor na daljavo
Možnost oddaljenega dostopa in nadzora strankinega računalnika za hitrejše reševanje težav.
LiveAgent ne ponuja dostopa/nadzora na daljavo.
Zendesk ne ponuja dostopa/nadzora na daljavo.
SysAid ponuja možnost dostopa/nadzora na daljavo.
Helpdesk.com ne ponuja dostopa/nadzora na daljavo.
Help Scout ne ponuja dostopa/nadzora na daljavo.
Poročanje/Analitika
Analitična nadzorna plošča, ki uporabnikom omogoča izdelavo poročil uspešnosti.
LiveAgent ponuja možnost poročanja/analitike.
Zendesk ponuja možnost poročanja/analitike.
Omejeno SysAid ponuja možnost poročanja/analitike.
Helpdesk.com ponuja možnost poročanja/analitike.
Help Scout ponuja možnost poročanja/analitike.
Samopostrežni portal
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerem se lahko vaše stranke registrirajo in s tem dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Zendesk ponuja samopostrežni portal.
SysAid ponuja samopostrežni portal.
Helpdesk.com does not offer self service portalne ponuja samopostrežnega portala.
Help Scout ponuja samopostrežni portal.
Upravljanje sporazumov o ravni storitev (SLA)
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje SLA dnevnikov, skladnosti s SLA-jem in še več.
LiveAgent ponuja upravljanje sporazumov o ravni storitev (SLA).
Zendesk ponuja upravljanje sporazumov o ravni storitev (SLA).
SysAid ponuja upravljanje sporazumov o ravni storitev (SLA).
Helpdesk.com ne ponuja upravljanja sporazumov o ravni storitev (SLA).
Help Scout ponuja upravljanje sporazumov o ravni storitev (SLA).
Integracija družabnih medijev
Integracije priljubljenih družabnih omrežij, kot je Facebook.
LiveAgent ponuja integracijo družabnih medijev.
Zendesk ponuja integracijo družabnih medijev.
SysAid ne ponuja integracije družabnih medijev.
Helpdesk.com ne ponuja integracije družabnih medijev.
Help Scout ne ponuja integracije družabnih medijev.
Izdelava zahtevkov
Zahtevke lahko upravljate na različne načine, s prenosi, združevanjem in deljenjem, označevanjem zahtevkov kot nezaželeno pošto, dremežem in še več.
LiveAgent ponuja izdelavo zahtevkov.
Zendesk ponuja izdelavo zahtevkov.
SysAid ponuja izdelavo zahtevkov.
Helpdesk.com ponuja izdelavo zahtevkov.
Help Scout ponuja izdelavo zahtevkov.
Konfiguracija delovnega procesa
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče implementirati za pospešitev postopkov podpore strankam.
LiveAgent ponuja konfiguracijo delovnega procesa.
Zendesk ponuja konfiguracijo delovnega procesa.
SysAid ponuja konfiguracijo delovnega procesa.
Helpdesk.com ponuja konfiguracijo delovnega procesa.
Help Scout ne ponuja konfiguracije delovnega procesa.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zaupa nam več kot 30.000 podjetij in 150 milijonov končnih uporabnikov

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Postavitev na mestu

Naša programska oprema za izdelavo zahtevkov podpira večuporabniški dostop in vsa sporočila iz družabnih medijev, e-pošte, klepeta v živo in telefona usmerja v v en sam poštni predal.

Prihranite pri shranjevanju

V nasprotju s številnimi konkurenti vam LiveAgent ponuja neomejeno shranjevanje zahtevkov, dokumentov in posnetkov klicev. Še en razlog, zakaj smo najboljša alternativa za izdelavo zahtevkov.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Vzemite si čas za prodajo

LiveAgent se ponaša z najbogatejšimi  funkcijami avtomatizacije, zato je popolna alternativa vašemu trenutnemu ponudniku za izdelavo zahtevkov. Z avtomatizacijo vsakdanjih opravil, kot so dodeljevanje oznak in odgovornosti ali spremljanje e-poštnih sporočil, poenostavite procese.

Informacije na dosegu roke

Naša alternativa za izdelavo zahtevkov odpravlja potrebo po zunanjih orodjih, saj zagotavlja vgrajene alternative. Na primer, naš vgrajeni CRM agentom omogoča pregledovanje informacij o strankah in odgovarjanje na zahtevke iz enega vmesnika.
Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Imate občutek, da ste obtičali?

Naša alternativa za izdelavo zahtevkov ponuja brezplačne interne klepete v aplikaciji in klice.

Za še večje udobje vam naša alternativa za izdelavo zahtevkov omogoča, da lahko s sodelavci delite klikljive ID-je zahtevkov.

Bodite v prednosti

Z ustvarjanjem vnaprej pripravljenih odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja v obliki prednastavljenih sporočil svojim agentom prihranite več kot 15 ur dela na teden.
Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Izboljšajte odzivni čas za 26 %

Ste prejeli zahtevek z različnimi prošnjami? Razdelite zahtevek na dva dela, da zagotovite hitrejše reševanje težave. Lahko pa dva ali več zahtevkov združite v enega, da ne boste izgubljali časa z večkratnim reševanjem iste zahteve.

Popolnoma prilagodljiv

LiveAgent je 100-odstotno skalabilen in prilagodljiv vašim poslovnim potrebam, ne glede na to, ali ste na poti do zvezd ali pa morate sezonsko zmanjšati obseg.
Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Dosezite več

Najboljša alternativa za izdelavo zahtevkov vam omogoča, da se poglobite. Ugotovite, koliko zahtevkov prejmete vsak mesec, na koliko ste odgovorili pravočasno, kateri dogovori SLA niso bili izpolnjeni in kdo je bil zanje odgovoren.

Naj bo to igra

Ali vaša programska oprema za izdelavo zahtevkov vsakodnevno delo naredi zabavno? Naša alternativna možnost za izdelavo zahtevkov je ena najboljših, saj agentom omogoča igranje iger, ki spodbujajo zdravo tekmovalnost in povečujejo učinkovitost.
Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov and avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Prihranite več z LiveAgentom

Priskrbite si največ za svoj denar in ugotovite, kako se LiveAgentova programska oprema za izdelavo zahtevkov kosa v primerjavi s konkurenčnimi programskimi rešitvami za izdelavo zahtevkov.

Kaj pravijo naše stranke

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zAlternativne možnosti za izdelavo zahtevkov
Kako stopiti v stik s službo za stranke ActiveCampaign prek e-pošte, podpore v klepetu v živo, telefonske številke, podpore družbenih medijev in samopostrežne podpore.

Kontakti službe za pomoč uporabnikom ActiveCampaign

ActiveCampaign je programska oprema za pomoč uporabnikom, ticketing, klicni center in podpora preko družbenih medijev. Kontaktne informacije: help@activecampaign.com +1 800-357-0402.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema vam omogoča izkoristiti prednosti in uporabiti funkcije programske opreme za upravljanje poizvedb strank. LiveAgent je zanesljivo, razširljivo in prilagodljivo orodje za zahtevke s naprednimi funkcijami in enostavno uporabo prek več komunikacijskih kanalov.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema

Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki nudi interaktivne spletne seminarje za razumevanje funkcij in zmožnosti programske opreme.

LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA

LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki pomaga upravljati poizvedbe strank. Poglobite se v funkcije skozi spletni seminar.

LiveAgent je vse-v-enem rešitev za podporo strankam, ki omogoča učinkovito upravljanje operacij podpore strankam in izboljšanje zadovoljstva strank. Spletni seminarji pa omogočajo pridobivanje znanja iz prve roke.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Spoznajte službe za pomoč uporabnikom, njeno nadrejeno kategorijo, zgodovino in razvoj. Preberite in izvedite več v tem članku.

Opis službe za pomoč uporabnikom

Programska oprema LiveAgent omogoča boljše razumevanje težav strank, hitrejšo obravnavo zahtevkov in povečanje zadovoljstva ter učinkovitosti podpornih agentov. Z integriranimi samopostrežnimi možnostmi, enostavnim dostopom do zgodovine interakcij in avtomatizacijo procesov, je to odlična rešitev za izboljšanje storitev za stranke.

LiveAgentov spletni seminar za storitve za stranke se osredotoča na večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom. Vključeni so klepet v živo, programska oprema za izdelavo zahtevkov, klepet v živo, vgrajeni klicni center in še veliko več. LiveAgentova brezplačna preizkusna različica je na voljo za omejen čas.

Preberite vse o LiveAgentovih spletnih seminarjih

LiveAgent omogoča neposreden stik s strankami in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico