Iščete alternativo Birdeye?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Birdeye na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent vam bo pomagal do najboljših ocen vaših strank in pri nudenju izvrstne podpore. Preidite na namensko rešitev za pomoč strankam z večkanalnim vstopničnim sistemom, najhitrejšim klepetom v živo in upravljanjem družbenih omrežij. Upravljajte z elektronsko pošto, klici, sporočili na družbenih omrežjih, klepetom in portalom za stranke v eni aplikaciji. Berite naprej in spoznajte, zakaj je LiveAgent odlična alternativa Birdeye ali pa začnite z brezplačnim preizkusom že danes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Primerjava BirdEye in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Ptičje oko
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
BirdEye ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
BirdEye ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
BirdEye ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
BirdEye ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
BirdEye ponuja integracijo Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
BirdEye ponuja integracijo s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
BirdEye ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
BirdEye ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
BirdEye ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
BirdEye ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
BirdEye ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
BirdEye ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
BirdEye ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
BirdEye ponuja videoklice.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
BirdEye ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
BirdEye ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
BirdEye ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
BirdEye ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
BirdEye ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
BirdEye ponuja neomejeno podporo 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Z našimi zmogljivimi orodji ustvarjajte neverjetno izkušnjo za stranke

Bodite prisotni na vsakem pomembnem komunikacijskem kanalu, pomagajte svojim strankam in zbirajte pozitivne povratne informacije. To je mogoče zaradi zmogljivih orodij, ki jih ponuja LiveAgent in vstopničnega sistema, ki združuje vso komunikacijo v eni aplikaciji. Razširite svojo prisotnost z elektronsko pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viber-jem, Facebook-om, Twitter-jem in Instagram-om.

Pridobite dobre ocene strank s pravimi orodji

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pridobite najhitrejši klepet v živo za podporo strankam

Recite “NE” negativnim ocenam in na vašo spletno stran namestite gumb za klepet živo ter s tem ponudite najhitrejšo podporo strankam. LiveAgent ponuja najhitrejši klepet v živo na tržišču, podprt pa je tudi z odličnimi funkcijami, kot sta pregled tipkanja v realnem času in proaktivna vabila h klepetu. Ponudite izjemno hitro podporo svojim strankam, povečajte pozitivne ocene in pridobite več zvestih kupcev.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Pridobite več zvestih strank z našim hitrim klepetom v živo

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Ustvarite integrirano izkušnjo za vaše agente

LiveAgent podpira vsako orodje z osnovnimi in naprednimi funkcijami, zato se lahko osredotočite na podporo strankam. Dodatno pa lahko izboljšate svoj potek dela z več kot 140 integracijami aplikacij, ki jih uporabljate. Spoznavanje z LiveAgent vam bo vzelo zelo malo časa, zahvaljujoč našemu predstavitvenemu vodiču, ki je na voljo od samega začetka.

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bila prva platforma na tržišči, ki je ponudila klepet v živo in funkcije za podporo strankam. Leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam na tržišču. Uporablja jo 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu.

30%

Ustvarite več prihodkov

Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.

97%

Povečajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.

16×

Povečajte "vrednost" strank

Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.

Prihranite več z LiveAgentom

Zadovoljstvo strank je naša ključna prioriteta

Preidite na programsko opremo, za katero stoji podpora, ki je za vas tu, ko jo potrebujete. Naša ekipa za podporo strankam odlično opravlja svoje delo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Strankam omogoča vrhunsko izkušnjo, ki jo prinaša uporaba naše platforme. Tako nam uspeva ohranjevati naš poslovni ugled. Poglejte si naše dosežke in avtentična mnenja uporabnikov, ki so se odločili za uporabo LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na naše orodje za interakcijo s strankami?

Začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom in ugotovite, kako lahko izboljšate interakcijo s strankami s klepetom v živo in celotnim vstopničnim sistemom. Poglejte si tudi naše ugodne plačljive pakete ali pa predstavitveni video in spoznajte vse zmogljivosti LiveAgent.

V dobrih rokah boste!​

Veste kaj imajo Huawei, BMW, Yamaha in O2 skupnega? Uganili ste…LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki zBirdeye alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x