Iščete alternativo Birdeye?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Birdeye na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent vam bo pomagal do najboljših ocen vaših strank in pri nudenju izvrstne podpore. Preidite na namensko rešitev za pomoč strankam z večkanalnim vstopničnim sistemom, najhitrejšim klepetom v živo in upravljanjem družbenih omrežij. Upravljajte z elektronsko pošto, klici, sporočili na družbenih omrežjih, klepetom in portalom za stranke v eni aplikaciji. Berite naprej in spoznajte, zakaj je LiveAgent odlična alternativa Birdeye ali pa začnite z brezplačnim preizkusom že danes.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Primerjava BirdEye in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent Ptičje oko
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
BirdEye ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
BirdEye ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
BirdEye ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
BirdEye ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
BirdEye ponuja integracijo Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
BirdEye ponuja integracijo s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
BirdEye ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
BirdEye ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
BirdEye ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
BirdEye ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
BirdEye ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
BirdEye ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
BirdEye ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
BirdEye ponuja videoklice.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
BirdEye ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
BirdEye ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
BirdEye ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
BirdEye ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
BirdEye ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
BirdEye ponuja neomejeno podporo 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Z našimi zmogljivimi orodji ustvarjajte neverjetno izkušnjo za stranke

Bodite prisotni na vsakem pomembnem komunikacijskem kanalu, pomagajte svojim strankam in zbirajte pozitivne povratne informacije. To je mogoče zaradi zmogljivih orodij, ki jih ponuja LiveAgent in vstopničnega sistema, ki združuje vso komunikacijo v eni aplikaciji. Razširite svojo prisotnost z elektronsko pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viber-jem, Facebook-om, Twitter-jem in Instagram-om.

Pridobite dobre ocene strank s pravimi orodji

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pridobite najhitrejši klepet v živo za podporo strankam

Recite “NE” negativnim ocenam in na vašo spletno stran namestite gumb za klepet živo ter s tem ponudite najhitrejšo podporo strankam. LiveAgent ponuja najhitrejši klepet v živo na tržišču, podprt pa je tudi z odličnimi funkcijami, kot sta pregled tipkanja v realnem času in proaktivna vabila h klepetu. Ponudite izjemno hitro podporo svojim strankam, povečajte pozitivne ocene in pridobite več zvestih kupcev.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Pridobite več zvestih strank z našim hitrim klepetom v živo

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Ustvarite integrirano izkušnjo za vaše agente

LiveAgent podpira vsako orodje z osnovnimi in naprednimi funkcijami, zato se lahko osredotočite na podporo strankam. Dodatno pa lahko izboljšate svoj potek dela z več kot 140 integracijami aplikacij, ki jih uporabljate. Spoznavanje z LiveAgent vam bo vzelo zelo malo časa, zahvaljujoč našemu predstavitvenemu vodiču, ki je na voljo od samega začetka.

Pionirska programska oprema

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bila prva platforma na tržišči, ki je ponudila klepet v živo in funkcije za podporo strankam. Leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam na tržišču. Uporablja jo 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu.

30%

Ustvarite več prihodkov

Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.

97%

Povečajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.

16×

Povečajte "vrednost" strank

Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.

Prihranite več z LiveAgentom

Zadovoljstvo strank je naša ključna prioriteta

Preidite na programsko opremo, za katero stoji podpora, ki je za vas tu, ko jo potrebujete. Naša ekipa za podporo strankam odlično opravlja svoje delo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Strankam omogoča vrhunsko izkušnjo, ki jo prinaša uporaba naše platforme. Tako nam uspeva ohranjevati naš poslovni ugled. Poglejte si naše dosežke in avtentična mnenja uporabnikov, ki so se odločili za uporabo LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na naše orodje za interakcijo s strankami?

Začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom in ugotovite, kako lahko izboljšate interakcijo s strankami s klepetom v živo in celotnim vstopničnim sistemom. Poglejte si tudi naše ugodne plačljive pakete ali pa predstavitveni video in spoznajte vse zmogljivosti LiveAgent.

V dobrih rokah boste!​

Veste kaj imajo Huawei, BMW, Yamaha in O2 skupnega? Uganili ste…LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Povezani članki zBirdeye alternativa
Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.

Iščete alternativo za ConnectWise? Spoznajte odličen LiveAgent vstopnični sistem, ki je podprt z neverjetnimi funkcijami in integracijami.

Iščete alternativo ConnectWise?

LiveAgent je prva platforma za klepet v živo in podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po svetu ter je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam. Z uporabo LiveAgenta lahko podjetja povečajo svoje prihodke, zadovoljstvo strank ter ohranijo zvestobo strankam. Sprememba poslovnih ciljev v resničnost je mogoča s pomočjo LiveAgenta, ki omogoča produktivno in učinkovito izvajanje podpore za stranke.

Preklopite s Hesk na LiveAgent in si zagotovite večkanalni sistem za zahtevke, ki upravlja s socialnimi mediji in super hiter pripomoček za klepet v živo.

Ali iščete alternativo Hesku?

LiveAgent je program, namenjen pomoči strankam in podpira pripomočke v 43 jezikih. Primeren je za mala in srednja podjetja ter velike korporacije. All-inclusive načrt stane $39 na mesec, vse funkcije pa lahko preizkusite brezplačno. Izdelek je najbolj cenjena programska op, ki jo lahko uporabljate za povečanje prihranka in donosnosti naložb, skupaj s selitvijo iz Bitrix24. Našli boste tudi informacije o izdelavi vašega LiveAgenta in njegovi pripravi za uporabo. Poleg tega lahko rezervirate klepet v živo ali klic ena na ena, da izveste več.

LiveAgent je alternativa Hiver, ki pomaga nadzirati več predalov elektronske pošte in več komunikacijskih kanalov. Spoznajte več o LiveAgent.

Iščete alternativo Hiverju?

LiveAgent je visokokakovosten pripomoček za klepet v živo, ki ponuja hitro in gladko komunikacijo s strankami, proaktivna vabila h klepetu ter podpora 24/7 preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Podjetje skrbi za srečo svojih strank in nudi vrhunsko podporo ter uporabne članke o LiveAgent na svojem portalu.

LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki v enem vmesniku poveže več kanalov. Izvedite več o alternativi OTRS in se izboljšajte takoj.

Iščete alternativo za OTRS?

LiveAgent je alternativa za program Dashly, ki ponuja več kot 175 funkcij za boljšo podporo strankam in produktivnost agentov. Sistem CRM omogoča upravljanje odnosov s strankami vključno z e-pošto, klici, portalom za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. Po registraciji pri LiveAgentu, bodo na e-poštni naslov poslani podatki za prijavo. Za več informacij o LiveAgentu kot tudi rezervacijo termina za demo različico, se lahko kontaktira preko spletnega obrazca, e-pošte ali v klepetu v živo. Spletna stran uporablja piškotke, kar se strinjate z uporabo.

LiveAgent je idealna alternativa SysAid. Spoznajte več o naši platformi za podporo strankam in začnite z brezplačnim preizkusom že danes.

Iščete pravo alternativo SysAid?

LiveAgent is a cost-effective solution for managing customer support requests across multiple channels, including email, social media, and phone. It has received positive testimonials from various businesses, who appreciate its user-friendly interface and helpful support team. LiveAgent has also been praised for its ability to improve response times and increase customer satisfaction rates.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico