Iščete uporabniško podobno alternativo?
CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Iščete alternativo ConnectWise?
LiveAgent je prva platforma za klepet v živo in podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po svetu ter je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam. Z uporabo LiveAgenta lahko podjetja povečajo svoje prihodke, zadovoljstvo strank ter ohranijo zvestobo strankam. Sprememba poslovnih ciljev v resničnost je mogoča s pomočjo LiveAgenta, ki omogoča produktivno in učinkovito izvajanje podpore za stranke.
LiveAgent je program, namenjen pomoči strankam in podpira pripomočke v 43 jezikih. Primeren je za mala in srednja podjetja ter velike korporacije. All-inclusive načrt stane $39 na mesec, vse funkcije pa lahko preizkusite brezplačno. Izdelek je najbolj cenjena programska op, ki jo lahko uporabljate za povečanje prihranka in donosnosti naložb, skupaj s selitvijo iz Bitrix24. Našli boste tudi informacije o izdelavi vašega LiveAgenta in njegovi pripravi za uporabo. Poleg tega lahko rezervirate klepet v živo ali klic ena na ena, da izveste več.
LiveAgent je visokokakovosten pripomoček za klepet v živo, ki ponuja hitro in gladko komunikacijo s strankami, proaktivna vabila h klepetu ter podpora 24/7 preko elektronske pošte, klepeta v živo in telefona. Podjetje skrbi za srečo svojih strank in nudi vrhunsko podporo ter uporabne članke o LiveAgent na svojem portalu.
LiveAgent je alternativa za program Dashly, ki ponuja več kot 175 funkcij za boljšo podporo strankam in produktivnost agentov. Sistem CRM omogoča upravljanje odnosov s strankami vključno z e-pošto, klici, portalom za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. Po registraciji pri LiveAgentu, bodo na e-poštni naslov poslani podatki za prijavo. Za več informacij o LiveAgentu kot tudi rezervacijo termina za demo različico, se lahko kontaktira preko spletnega obrazca, e-pošte ali v klepetu v živo. Spletna stran uporablja piškotke, kar se strinjate z uporabo.
Iščete pravo alternativo SysAid?
LiveAgent is a cost-effective solution for managing customer support requests across multiple channels, including email, social media, and phone. It has received positive testimonials from various businesses, who appreciate its user-friendly interface and helpful support team. LiveAgent has also been praised for its ability to improve response times and increase customer satisfaction rates.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih