Brezplačen preizkus

Iščete alternativo Birdseed?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Birdseedu na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite izboljšati izkušnjo vaših strank in jim ponuditi vrhunsko podporo? Preizkusite LiveAgent že danes! LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij, klepet v živo, elektronsko pošto, klicni center in še veliko več odličnih orodij za vaše podjetje. Narediti spremembo je enostavno! Ponujamo vam pomoč pri migraciji in selitvi vseh vaših podatkov z Birdseed k LiveAgent. Je brezplačna in traja samo 5 minut.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Pravi način konverzacijskega marketinga z večkanalno programsko opremo za podporo strankam

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava Birdseed in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent Ptičje seme
Zahtevki
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja zahtevke.
Birdseed ne ponuja zahtevkov.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Birdseed ponuja klepet v živo v načrtu za 39 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Birdseed ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja samopostrežni portal v načrtu za 39 USD/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Birdseed ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Birdseed ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Birdseed ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Birdseed ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja bazo znanja v načrtu za 39 USD/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Birdseed ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Birdseed ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Birdseed ne ponuja funkcij API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Birdseed ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja video klice v načrtu za 99 USD/mesec.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 39 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 39 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Birdseed ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil.
Birdseed ne ponuja neomejenih zahtevkov/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Birdseed ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Birdseed ne ponuja neomejene podpore 24/7.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Tachometer icon

Najhitrejši klepet v živo

Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na tržišču. Hitrost prikaza klepeta je manj kot 2.5 sekunde. Ponudite podporo svojim strankam s svetlobno hitrostjo
Statistic icon

Bogat nabor funkcij

LiveAgent vsebuje več kot 175 naprednih funkcij za lažji, bolj učinkovit in prijetnejši potek dela. Osredotočite se na najbolj pomembna opravila.
Union icon

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in število konverzij. Stranke imajo rade hitro in natančno pomoč. Osredotočite se na to z LiveAgent.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa za Birdseed

LifeAgent ponuja več načinov za komunikacijo s strankami na eni platformi. Ti načini so: elektronska pošta, klepet v živo, klicni center, podpora na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in Twitter) in baza znanja. Podpira neomejeno število agentov in več kot 175 funkcij za izboljšanje vašega poteka dela. Dostop do toliko funkcij in opcij ne stane vedno ogromno denarja. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vašega podjetja ne bodo udarili po žepu.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Prikazni čas klepeta je le 2.5 sekunde. Tukaj lahko vidite rezultate in primerjavo. Klepet v živo omogoča vašim strankam, da vas kontaktirajo direktno preko spletne strani. Če želite spremeniti obiskovalca vaše strani v stranko, je funkcija klepeta v živo na vaši strani nujna.
The fastest live chat on the market
  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Do more customer support for less money

Naredi več za manj

Za pridobitev vseh neverjetnih orodij, funkcij in integracij ni treba uničiti vašega proračuna. LiveAgent ponuja cenovno ugodne plačljive načrte za vsako podjetje, ki ponujajo različne kombinacije orodij in funkcij za vaše storitve za stranke.

Dražje ne pomeni vedno boljše, če imate pripravljeno pravo programsko opremo, ki vam lahko pomaga. Oglejte si naše načrte in se odločite sami.

Ste pripravljeni na spremembe?

Zakaj ne bi prešli k LiveAgent že danes? Lahko začnete s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom vsega, kar ponujamo. Tako boste izvedeli zakaj je LiveAgent tako dober. LiveAgent je najbolje ocenjena platforma za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Z LiveAgent bodite bližje vašim strankam in jim pomagajte hitreje.
Ready to switch to LiveAgent

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je alternativa Birdseed?

LiveAgent je odlična alternativa za Birdseed, če iščete funkcije in rešitve, ki so bolj usmerjene na stranko. Je kompleksna programska oprema za pomoč strankam z več kot 180 funkcijami, ki bodo izboljšale rezultate vaše službe za pomoč strankam.

Kakšne so prednosti uporabe LiveAgent?

Prednosti uporabe LiveAgent so učinkovit potek dela, večje zadovoljstvo strank, boljša izkušnja strank in njihov manjši osip.

Kako deluje LiveAgent?

LiveAgent zbira informacije o strankah na več platformah in jih združi v enem vmesniku. Posledično lahko agenti bolj učinkovito delajo z zahtevki z družabnih omrežij, klepeta v živo, elektronske pošte in več.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico