Iščete alternativo Birdseed?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Birdseedu na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Želite izboljšati izkušnjo vaših strank in jim ponuditi vrhunsko podporo? Preizkusite LiveAgent že danes! LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij, klepet v živo, elektronsko pošto, klicni center in še veliko več odličnih orodij za vaše podjetje. Narediti spremembo je enostavno! Ponujamo vam pomoč pri migraciji in selitvi vseh vaših podatkov z Birdseed k LiveAgent. Je brezplačna in traja samo 5 minut.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Pravi način konverzacijskega marketinga z večkanalno programsko opremo za podporo strankam

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjava Birdseed in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Ptičje seme
Zahtevki
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja zahtevke.
Birdseed ne ponuja zahtevkov.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Birdseed ponuja klepet v živo v načrtu za 39 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Birdseed ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja samopostrežni portal v načrtu za 39 USD/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Birdseed ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Birdseed ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Birdseed ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Birdseed ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja bazo znanja v načrtu za 39 USD/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Birdseed ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Birdseed ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Birdseed ne ponuja funkcij API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Birdseed ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja video klice v načrtu za 99 USD/mesec.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 39 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu zahtevkov za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 39 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Birdseed ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/poštnih sporočil.
Birdseed ne ponuja neomejenih zahtevkov/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Birdseed ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Birdseed ne ponuja neomejene podpore 24/7.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Najhitrejši klepet v živo

Naš pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na tržišču. Hitrost prikaza klepeta je manj kot 2.5 sekunde. Ponudite podporo svojim strankam s svetlobno hitrostjo

Bogat nabor funkcij

LiveAgent vsebuje več kot 175 naprednih funkcij za lažji, bolj učinkovit in prijetnejši potek dela. Osredotočite se na najbolj pomembna opravila.

Večje zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in število konverzij. Stranke imajo rade hitro in natančno pomoč. Osredotočite se na to z LiveAgent.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa za Birdseed

LifeAgent ponuja več načinov za komunikacijo s strankami na eni platformi. Ti načini so: elektronska pošta, klepet v živo, klicni center, podpora na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram in Twitter) in baza znanja. Podpira neomejeno število agentov in več kot 175 funkcij za izboljšanje vašega poteka dela. Dostop do toliko funkcij in opcij ne stane vedno ogromno denarja. LiveAgent ponuja tri plačljive pakete, ki vašega podjetja ne bodo udarili po žepu.
Spoznaj funkcije

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Prikazni čas klepeta je le 2.5 sekunde. Tukaj lahko vidite rezultate in primerjavo. Klepet v živo omogoča vašim strankam, da vas kontaktirajo direktno preko spletne strani. Če želite spremeniti obiskovalca vaše strani v stranko, je funkcija klepeta v živo na vaši strani nujna.
Preberi več
The fastest live chat on the market
Do more customer support for less money

Naredi več za manj

Za pridobitev vseh neverjetnih orodij, funkcij in integracij ni treba uničiti vašega proračuna. LiveAgent ponuja cenovno ugodne plačljive načrte za vsako podjetje, ki ponujajo različne kombinacije orodij in funkcij za vaše storitve za stranke.

Dražje ne pomeni vedno boljše, če imate pripravljeno pravo programsko opremo, ki vam lahko pomaga. Oglejte si naše načrte in se odločite sami.

Ste pripravljeni na spremembe?

Zakaj ne bi prešli k LiveAgent že danes? Lahko začnete s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom vsega, kar ponujamo. Tako boste izvedeli zakaj je LiveAgent tako dober. LiveAgent je najbolje ocenjena platforma za pomoč strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Z LiveAgent bodite bližje vašim strankam in jim pomagajte hitreje.
Ready to switch to LiveAgent

Želite primerjavo LiveAgent z ostalo programsko opremo za klepet v živo?

Vas zanima kako se LiveAgent odreže v primerjavi z ostalimi rešitvami za klepet v živo? Poglejte si naše primerjalne strani in spoznajte, kaj vse ponujamo.
    Povezani članki zBirdseed alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x