Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & preselite svoje podatke iz Birdseed danes

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Bi se preselili z Birdseed k LiveAgent?

Ali želite preklopiti s Birdseeda na LiveAgent? Ustvarite svoj brezplačni preizkusni račun še danes in se seznanite z našo najsodobnejšo rešitev za pomoč uporabnikom. Prenesite svoje podatke in izboljšajte svoje zmogljivosti podpore strankam že danes.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Kakšne podatke lahko preselite z Birdseed k LiveAgent?

Ljudje

Preselite vstopnice, priponke, polja uporabnikov in vstopnic.

Oznake

Preselite oznake vaših oddelkov in vstopnic.

Vstopnice

Preselite vse povratne informacije, ki ste jih dobili v vašem portalu.

Primerjava Birdseed in LiveAgent

Funkcije Liveagent Ptičje seme
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Birdseed ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/uporabnika/mesec.
Birdseed ponuja klepet v živo v načrtu za 39 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Birdseed ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja samopostrežni portal v načrtu za 39 USD/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Birdseed ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Birdseed ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Birdseed ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Birdseed ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja bazo znanja v načrtu za 39 USD/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Birdseed ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Birdseed ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Birdseed ne ponuja funkcij API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Birdseed ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja videoklice v paketu All-inclusive za 49 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja video klice v načrtu za 99 USD/mesec.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 39 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Birdseed ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 39 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Birdseed ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Birdseed ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Birdseed ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Birdseed ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Data migration from one solution to another

Preklopite na hitrejši klepet v živo

LiveAgent ponuja večkanalni sistem za izdajo vstopnic za pomoč uporabnikom, ki podpira e-pošto, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, bazo znanja in družbene medije za pošteno ceno, ki ne bo uničila vašega proračuna. Raziščite zmogljivosti LiveAgenta in ugotovite, kako lahko migracija iz Birdseeda na našo rešitev izboljša vašo službo za pomoč uporabnikom.

Naš klepet v živo je eden najhitrejših na voljo na trgu, podpira blagovno znamko po meri in odlične funkcije, kot je pogled tipkanja v realnem času. Raziščite našo rešitev za klepet v živo in pridobite več informacij.

Bi selitev radi opravili sami?

LiveAgent ponuja vtičnike za selitev za vse vrste programske opreme za pomoč uporabnikom. Sporočite nam, če vas zanima vtičnik za migracijo Birdseed in dodali ga bomo na naš seznam.

Migrate data to LiveAgent on your own

Ste pripravljeni na selitev z Birdseed k LiveAgent?

Poglejte si prednosti selitve k LiveAgent

Izjemna storitev za stranke

Pomoč naših agentov 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Tu smo za vas, ko nas potrebujete.

Najboljša rešitev za pomoč uporabnikom

Uporabna orodja, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij. Imamo vse, kar potrebujete.

Povečajte prihranke in donosnost naložb

Pridobite LiveAgent brezplačno za vedno ali pa izberite enega izmed treh plačljivih paketov.
Izbirajte med 43 različnimi jeziki. LiveAgent podpira pripomočke, ki so na voljo v več jezikih.

Prenesite svoje podatke iz Birdseeda še danes

LiveAgent je najbolj cenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letih 2019 in 2020. Pridruži se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Univerza Oxford, pri zagotavljanju podpore svetovnega razreda svojim strankam.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zBirdseed migracija
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico