Konkurenti Zendesk: najboljše izbire leta 2022
Ocene

Konkurenti Zendesk: najboljše izbire leta 2022

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová


Zadnjič spremenjeno dne April 23, 2022 ob 7:23 pm

V današnjem poslovnem svetu je dobro orodje za podporo strankam bistveno za upravljanje interakcij s strankami prek več komunikacijskih kanalov – družbenih medijev, spletnega mesta, mobilnih aplikacij. Zendesk je najbolj uspešna rešitev v tem prostoru, ki v zadnjem desetletju prevladuje na trgu programske opreme za pomoč uporabnikom.

Z drugimi besedami, to je rešitev vse v enem, z vgrajenim centrom za pomoč in forumom skupnosti, kjer lahko stranke iščejo odgovore na pogosta vprašanja ali komunicirajo z drugimi uporabniki. Posledično lahko agenti več časa posvetijo zapletenim poizvedbam.

Vendar, tako kot vse druge programske rešitve v skoraj kateri koli panogi, Zendesk ni bil zasnovan tako, da bi služil vsem vrstam poslovanja – morda ni tako prilagodljiv in razširljiv. Nekatera podjetja bodo morda ugotovila, da ni dostopna v cenovnem razredu ali da nima nekaterih ključnih funkcij in integracij, ki jih zahteva njihovo poslovanje.

V tem priročniku smo zbrali nekaj najboljših konkurentov Zendesk in jih primerjali na podlagi naslednjih dejavnikov:

  • Cene: Temu se ne morete izogniti – pomemben je proračun, ki ga vložite v programsko opremo za storitve za stranke. Dolgoročno lahko znatno spremeni vaš rezultat in donosnost naložbe. Ta članek bo primerjal različne cenovne načrte in z njimi povezane ključne značilnosti, da bi ugotovil, kateri zagotavlja najboljšo vrednost za denar.
  • Osnovne funkcije: Programska oprema za podporo strankam bi morala olajšati delo vaši celotni skupini za podporo z osnovnimi funkcijami, kot so intuitivna nadzorna plošča, klepetalni roboti, sistem za upravljanje vstopnic itd. To je nekaj, kar mora ponuditi vsaka rešitev za pomoč uporabnikom. na zanesljiv in cenovno ugoden način.
  • Napredne funkcije: Samodejni delovni poteki, izdelava pogostih vprašanj za shranjevanje najpogostejših vprašanj strank in druge napredne funkcije vam lahko pomagajo narediti vtis na uporabnike in skrajšati odzivne čase.
  • Poročanje: želite imeti dober pregled nad tem, kako se obravnavajo poizvedbe vaših strank, in prepoznati potencialne priložnosti za izboljšave. To se naredi s temeljito analitiko in drugimi funkcijami poročanja. Zato mora vsako orodje, ki želi postati vaša izbira, izdelano zbirko poročanja, ki zagotavlja poglobljen pregled vaših rezultatov.
  • Integracije: Integracije z drugimi orodji so lahko zelo pomembne, zlasti ko gre za platforme za e-trgovino. Na primer, integracija s Shopify vam lahko omogoči, da začnete vračila, si ogledate zgodovino strank in počnete druge stvari. Članek bo ocenil, katera orodja se integrirajo s katero drugo programsko opremo, s poudarkom na platformah za e-trgovino.

LiveAgent

LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 11 - Liveagent Best Rated Chat.png

LiveAgent je dobra alternativa Zendesku na trgu.

V LiveAgentu združujemo preprostost in enostavnost uporabe z dovršenimi funkcijami, ki vam lahko pomagajo izboljšati podporo strankam na več načinov. Vse se začne z našim intuitivnim vstopničnim sistemom, ki je eno od bistvenih orodij za učinkovite stranke storitev. Sistem samodejno ustvari zahtevke za vsako zahtevo stranke in jih dodeli ustreznemu agentu in oddelku.

Funkcija vstopničnega sistema v programski opremi za pomoč uporabnikom – LiveAgent

LiveAgent je tudi obsežno orodje za pomoč uporabnikom, ki ponuja univerzalno mapo »Prejeto«, ki vam omogoča dostop do vseh vaših sporočil iz enega mesto. To bo poenostavilo vaše vstopnice, e-pošto, sporočila družbenih medijev, e-pošto, telefonske klice – v bistvu vse, kar bi vaše stranke lahko uporabile za stik z vami.

Naš pripomoček za klepet v živo zagotavlja personalizirana podpora v realnem času skupaj z vgrajenim CRM in samodejnim usmerjanjem klepeta za skrajšanje odzivnega časa. Svojo podporo lahko prilagodite glede na obiskane strani strank, lokacijo in čas, ki ga porabijo na vašem spletnem mestu.

LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 01 - Live Chats Overview Example LiveAgent.png

V čem se razlikuje od Zendeska?

Če cenite hitrost, je LiveAgent ena najboljših možnosti na trgu: to je najhitrejši pripomoček za klepet, popolnoma naložen v samo 2,5 sekundah!

Funkcija okna za klepet v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent

LiveAgent se ujema tudi z Zendeskom v skoraj vseh funkcijah, vključno s samopostrežnim portalom za stranke, bazami znanja, pravili avtomatizacije, naprednimi funkcijami klepeta, neomejeno zgodovino klepetov in neomejeno podporo strankam 24 ur na dan. Še pomembneje je, da bo prehod na LiveAgent prihranil do 73 % vašega proračuna. Ponujamo tudi brezplačno selitev iz drugih storitev – vse podatke svojega trenutnega ponudnika lahko prenesete s pomočjo vtičnika ali s pomočjo naših strokovnjakov za tehnično podporo.

LiveAgent ima brezplačno 14-dnevno preskusno različico s paketom All-Inclusive, ki ga je mogoče pozneje prenesti v enega od plačljivih paketov (od začetka od 15 USD/agent/mesec) ali znižano na brezplačni osnovni načrt.

Zendesk ponuja tri načrte: Support Team (19 USD/agent/mesec), Support Professional (49 USD/agent/mesec) in Support Enterprise (99 USD/agent/mesec). Poleg tega, da boste resnično sprostili zmogljivosti Zendeska, boste morali raziskati njihov načrt Support Professional ali Support Enterprise, ki je lahko veliko dražji od LiveAgenta, zlasti za velike podporne ekipe.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Freshdesk

Freshdesk - App - Uploads - 2021 - 11 - Freshdesk Home Page.png

Takoj, ko se prijavite v Freshdesk, boste videli, da so zahtevki v središču orodja. Vaše glavno okno je nadzorna plošča za poročanje, ki prikazuje zapadle liste, nerešene prijave, skupno število odprtih prijav in druge meritve. Nadzorno ploščo je mogoče prilagoditi za dodajanje pripomočkov, kot so statistika zadovoljstva strank in kartice z rezultati.

Funkcije, kot so spremenjena sporočila, avtomatizacija scenarijev in Orodja za izdajo vozovnic po meri pomagajo povečati produktivnost agentov, saj osvobajajo ponavljajoče se naloge.

Freshdesk-ova izstopajoča funkcija je Freshdesk Arcade – funkcija igerifikacije, ki ustvari lestvico najboljših za ločljivost zahtevkov in podeljuje značke za vaše najboljše igralce. Kar se vam bo morda zdelo še posebej kul pri Arcade, je to, da je prilagodljivo: odločite se lahko, kateri dogodki dajejo točkovne vrednosti in ustvarite naloge po meri.

Zmogljivosti sodelovanja, kot so povezovanje podobnih zahtevkov za podporo, dostava situacijskih rešitev in bolj zapleteni sistemi za izdajo zahtevkov, so prav tako uporabne funkcije.

V čem se razlikuje od Zendeska?

Poleg funkcije igerifikacije je ena pomembna prednost, ki jo ima Freshdesk pred Zendeskom, njegova enostavna uporaba – ne samo za vašo ekipo za podporo, ampak tudi za stranke.

Zahvaljujoč integraciji s Enterprise Botom so e-poštni odgovori, ki jih prejmejo vaše stranke, ki jih poganja umetna inteligenca, videti naravni in spontani, tako kot če bi jih poslal človek. Izkušnja klepeta je tudi intuitivna; spominja celo na Whatsapp ali podobno storitev za sporočanje. Zendesk naredi te procese nekoliko bolj okorne z robotskimi e-poštnimi sporočili in postavitvijo strank v čakalno vrsto, nato pa morajo izpolniti obrazec, preden je njihov zahtevek dodeljen.

Freshdesk je tudi cenejši, zlasti v zgornjem nivoju – njihov Enterprise načrt je 79 USD/agent/mesec, medtem ko je Zendesk 99 USD/uporabnika/mesec.

Looking for great ticketing software for reasonable price?​

Help Scout

Help Scout - App - Uploads - 2021 - 11 - Help Scout Home Page.png

Videz Help Scout je bil razvit tako, da spominja na osebni e-poštni nabiralnik – ni zahtevkov, primerov ali podobnih podpornih kanalov, ki bi jih lahko spremljali. Če iščete orodje, ki je preprosto za uporabo in ne vsebuje zapletene nadzorne plošče, ki zahteva nekaj časa za obvladovanje, bo Help Scout ena vaših najboljših možnosti. Uporabnikom se zdi dokaj intuitivna in enostavna za krmarjenje, čeprav je morda nekoliko preveč poenostavljena, če vodite veliko skupino za podporo.

Uporabniki lahko nastavijo več nabiralnikov za vsak skupni e-poštni naslov, kar jim omogoča sodelovanje med oddelki ali upravljanje različnih blagovnih znamk z enim samim računom. To je prilagojeno agencijam za trženje in podporo strankam, ki upravljajo več računov hkrati.

Ena od izstopajočih funkcij Help Scout je Help Scout Beacon, ki vašim uporabnikom omogoča, da dobijo pomoč, ki jo potrebujejo, ne da bi zapustili stran, po kateri trenutno brskajo na vašem spletnem mestu. To je preprosta iskalna vrstica, ki se prikaže na vsaki strani vašega spletnega mesta in obiskovalcem omogoča iskanje po vaši bazi znanja brez mora najti stran “pomoč”.

V čem se razlikuje od Zendeska?

Prva velika razlika, ki jo boste opazili, je ta, da je Help Scout veliko lažje in hitreje nastaviti. Traja le nekaj minut, da ga zaženete in začnete olajšati večkanalno komunikacijo z uporabniki.

Če želite preklopiti z Zendeska na Help Scout, lahko uporabite njihovo orodje za uvoz Zendesk, da vse svoje profile strank, zgodovino zahtevkov in članke centra za pomoč preselite v Help Scout iz Zendeska. Vse to je mogoče narediti samodejno v nekaj trenutkih, brez pomoči vaše IT pisarne.

Tako kot mnogi drugi konkurenti Zendesk na tem seznamu je tudi Help Scout cenejši, saj ponuja dva načrta: Standard (20 USD/agent/mesec) in Plus (35 USD/agent/mesec).

Zoho Desk

Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 11 - Zoho Desk Home Page.png

Ena izmed najbolj zanimivih funkcij Zoho Desk je veliko število možnosti prilagajanja, ki jih dobite v skoraj vsakem cenovnem načrtu. Vse lahko preuredite v zgornjem meniju, preimenujete komponente in nastavite posamezne poglede. Na ta način lahko ustvarite 100 % prilagojeno izkušnjo, po kateri se vam zdi najlažje krmariti.

Po drugi strani pa je ena od glavnih težav, ki jih imajo uporabniki proti Zoho Desku, njegov zastarel vmesnik. Varno je reči, da Zoho Desk tukaj ni dohajal konkurence – besedilo prevladuje v večini vmesnika in ga ni lahko obvladati, če niste tehnološko podkovani. Na srečo, tako kot številne platforme za pomoč uporabnikom, Zoho uporablja barvno kodiranje, da vam pomaga pri določanju prednostnih vstopnic, kar vsekakor pomaga pri navigaciji.

Zoho je ponosen na svojega oblikovalca delovnega toka, imenovanega Zoho Blueprint – vizualno orodje, ki vam pomaga ustvarjati poteke dela z uporabo predmetov in konektorjev povleci in spusti. Poleg načrta imate tudi dostop do številnih vnaprej izdelanih avtomatizacijskih sredstev, ki so lahko zelo uporabne.

Zoho Desk ponuja tudi integracijo socialne podpore, tako da lahko stranke postavljajo vprašanja in celo oddajo zahteve za podporo prek glavnih platform družbenih medijev, kot sta Facebook in Twitter.

V čem se razlikuje od Zendeska?

Eden od ključnih razlogov, zakaj bi upoštevali Zoho Desk, je ta, da ima Zoho Desk dvosmerno integracijo z Zoho CRM. Če ste že ljubitelj tega ekosistema, bi morala biti Zoho Desk vaša najboljša izbira.

Če nudite različne storitve ali upravljate več blagovnih znamk pod eno streho, boste potrebovali službo za pomoč uporabnikom, ki bo obravnavala vse te spremenljivke. Na Zoho Desk lahko dodate več oddelkov in prilagodite izkušnjo vsakega oddelka s specializirano skupino za podporo strankam, samopostrežnimi portali, SLA itd.

Zia, Zoho Desk AI Assistant, se lahko pogovarja z vašimi strankami in razume njihov kontekst in čustva. To omogoča AI, da pridobi ustrezne članke o podpori in pomaga pri reševanju težav pri podpori strankam.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Intercom

Intercom - App - Uploads - 2021 - 11 - Intercom Home Page 1024x481.png

Intercom je platforma za sporočanje strank, ki se uporablja za trženje, prodajo in podporo. Zanaša se na algoritem, ki temelji na botu, ciljana e-poštna sporočila in integrirano službo za pomoč uporabnikom, ki olajša povezave s strankami in pretvori potencialne stranke v stranke.

Orodje je označeno kot Conversational Relationship Platform, igra na CRM (Upravljanje odnosov s strankami) kar poudarja osredotočenost Intercoma na komunikacijo.

Dobra stvar pri Intercomu je, da ponuja tudi številne marketinške funkcije, ki so posebej usmerjene v ogrevanje vaših potencialnih strank, ne le za reševanje pogostih vprašanj strank.

Ta orodja vključujejo:

  • Spletni pripomočki
  • Pasice
  • Klepeti
  • Objave
  • Mobile Push
  • Pregled izdelkov

Torej, če iščete podporno orodje, ki ponuja bolj trženjsko osredotočen kot, je Intercom odlična izbira. Številnim uporabnikom se zdijo njegove zmožnosti avtomatizacije navdihujoče, njegov pripomoček za klepet pa dobro zasnovan.

Ena izmed najbolj zanimivih funkcij tukaj je Intercom Series: vizualni gradnik, ki vam omogoča, da ustvarite celotno kampanjo za vsako od vaših novih strank. Lahko načrtujete njihovo celotno pot strank in se odločite, kakšno vsebino bodo prejeli, ko izpolnijo določena merila.

V čem se razlikuje od Zendeska?

Intercomovi klepetalni roboti in predstavitve izdelkov so tisto, kar ga takoj loči od Zendeska. Platforma se razvija iz namiznega orodja v bolj zapleteno programsko rešitev, ki vam pomaga avtomatizirati skoraj vsak del vaše dnevne rutine, ko gre za podporo in pridobivanje potencialnih strank.

Interkom je tudi enostavnejši za uporabo in njihov sodoben dizajn uporabniškega vmesnika je skoraj neprimerljiv. Vendar Intercom ne uspe tudi tam, kjer uspejo skoraj vse alternative Zendeska na tem seznamu – drag je in, kar je še huje, njihovi načrti cen so precej zmedeni. Začetni paket za mala podjetja znaša 79 USD/mesec za prvega uporabnika in 19 USD/mesec za vsak dodatni sedež z vključenimi le 1000 doseženimi osebami/mesec. Vsi dodatki zahtevajo dodatna plačila. In vsi načrti podjetja so prilagojeni glede na število sedežev in število doseženih ljudi.

Re:amaze

Re:amaze - App - Uploads - 2021 - 11 - Re Amaze Help Center 1024x478.png

Re:amaze je služba za pomoč uporabnikom in platforma za klepet v živo, ki se ukvarja s sodelovanjem strank. Z uporabo Re:amaze lahko ustvarite klepetalne robote za svoje družbene medije, spletno mesto in SMS.

Re:amaze ponuja tri privzete bote, ki vam pomagajo začeti: Hello Bot, Order Bot in FAQ Bot. Prva in zadnja sta precej samoumevna: Hello Bot se uporablja za pozdrave, medtem ko FAQ Bot najde najboljšo stran s pogostimi vprašanji za vsako poizvedbo stranke. Skupaj z robotom za naročila, ki odgovarja na vprašanja o naročilu, lahko te tri privzete bote uporabite za reševanje številnih težav strank in skrajšanje odzivnih časov.

Edina stvar, ki pri teh botih manjka, je prilagajanje – so vnaprej izdelani in skoraj vse, kar lahko storite, je, da jih namestite. Ne morete narediti nobenih sprememb in roboti niti ne podpirajo drugih jezikov razen angleščine, kar je lahko velik problem za mednarodna podjetja.

Vendar pa obstajajo boti, ki jih lahko prilagodite. Imenujejo se roboti delovnega toka po meri in se odzivajo na potek dela, ki je vnaprej določen sprožilec, ki ga lahko ustvarite na podlagi običajnih dejanj, ki jih izvaja vaša stranka. To je standardni tok Če-Potem za vizualizacijo in prilagajanje vaših odgovorov na podlagi tipičnih poizvedb strank.

V čem se razlikuje od Zendeska?

Re:amaze je cenejši (zlasti na višjih nivojih) in vključuje vse, kar boste morda potrebovali od večkanalne podporne platforme. Izdajanje vstopnic, klepet v živo, služba za pomoč uporabnikom, avtomatizacija – vse je vključeno v to orodje in vam ni treba posebej plačevati različne programe ali dodatke.

Re:amaze je tudi veliko lažje nastaviti: celoten postopek je precej poenostavljen in ni vam treba biti preveč tehnološki podkovan, da bi orodje zagnali in zagnali.

Poleg tega se Re:amaze integrira z glavnimi platformami za e-trgovino – kot sta Shopify in Woocommerce. To omogoča agentom za podporo strankam, da delajo z naročili neposredno z nadzorne plošče Re:amaze, ne da bi nadzorna plošča za e-trgovino ostala odprta na istem zaslonu.

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte različne kombinacije najpogosteje uporabljenih programskih orodij za podporo strankam in ugotovite, kaj vam najbolj ustreza.

Zaključna beseda

Vsi ti konkurenti Zendesk so izvedljive alternative, ki so jih že leta razvijale usposobljene ekipe razvijalcev v industriji.

Čeprav so zagotovo vsa kakovostna orodja, bi lahko nekatera od njih ustrezala vašim potrebam bolje kot druga. Pozorno si oglejte njihove cenovne načrte in edinstvene funkcije, po katerih se razlikujejo od Zendeska – vsi ponujajo omejene brezplačne preizkuse, zato kar najbolje izkoristite to obdobje, če želite izvedeti več o vsakem orodju.

Vendar pa z LiveAgentom ne morete zgrešiti: hiter je, intuitiven, enostaven za nastavitev in ponuja podporo 24 ur na dan.

Thinking about switching?

If LiveAgent sounds like the right alternative for you, check it out!

FAQ

What is similar to Zendesk?

LiveAgent is a sophisticated help desk software with plenty of features, but it can be costly. If you're looking for an alternative that comes as close as possible to Zendesk, Zoho Desk and Freshdesk are probably your best options. But if you're looking for a faster and easier-to-use alternative, we suggest LiveAgent. You'll get all the helpdesk features you're looking for – including social media monitoring – at a fraction of the cost.

What big companies use Zendesk?

Because of its elaborate features and great enterprise support, Zendesk is particularly popular among larger companies. Some of the biggest names include Siemens, Tesco, Uber, Mailchimp, Polaris, and others. However, Zendesk's focus on enterprises and complex features leaves many small businesses overwhelmed and paying more than they can afford.

What is Zendesk's competitive advantage?

The main reason why you would choose Zendesk over its competitors is the magnitude of its services and features. At its core, Zendesk is a help desk software solution – but it also offers much more than this if you're willing to pay extra. The tool also provides powerful analytics that help you make smart decisions using customer data.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.