Najnovejša posodobitev LiveAgent 5.28 je bila pred kratkim uvedena in kot običajno smo bili zaposleni. Delali smo na več popravkih, izboljšavah in posodobitvah, katerih namen je narediti vaš potek dela nemoten in bolj dostopen. Osredotočili smo se predvsem na popravke in izboljšave v LiveAgentu 5.28. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti, kaj so in kako jih lahko uporabite v svojo korist.
Nove izboljšave
Prikaz datuma v internem klepetu
Naš interni klepet vam bo pokazal čase, ko so bila poslana ločena sporočila. Vendar niste mogli preveriti datuma, ko je bilo sporočilo poslano. Čeprav to v zadnjem času v klepetih ni bila tako velika težava, to ni bila težava, ko so enkrat dostopali do zgodovine klepetov. Izboljšali smo naš zaslon, da vam prikaže datum, ko z miško premaknete miško nad informacijo »pred X« v vaših internih sporočilih za klepet.
Potrditev odstranitve ključa API v3
Ključe API v3, ustvarjene v LiveAgentu, je bilo enostavno odstraniti. Dodali smo možnost potrditve odstranitve, da ne boste slučajno odstranili svojih ključev API v3. Vsakič, ko želite odstraniti enega od ključev, boste morali potrditi potrditveno polje za potrditev odstranitve. To vam bo pomagalo preprečiti neželene odstranitve.
Nove vrste skupin e-poštnih sporočil
Za lažje razlikovanje smo dodali dve novi skupini e-poštnih sporočil. Te vrste sta dohodna in odhodna e-pošta. To spremembo lahko vidite v uporabniškem vmesniku v pravilih, ko nastavite pogoj za vrsto skupine sporočil. Ta sprememba bo olajšala razlikovanje med poslanimi in prejetimi sporočili.
Nove popravke, popravki in druge posodobitve
Popravek obnašanja prejemnika e-pošte
Nekateri uporabniki so morda opazili težavo, ko so pritisnili funkcijo »Odgovori« v LiveAgentu med pogovori z več prejemniki. Funkcija bi izmed vseh vključenih v pogovor izbrala naključnega prejemnika, kar se ne bi smelo zgoditi. To smo odpravili tako, da smo ustvarili ločeno skupino, imenovano »udeleženci zahtevkov«. Ta skupina vključuje vse ljudi, ki so predhodno sodelovali v e-poštni verigi. Sistem bo zdaj pravilno prepoznal predvidenega prejemnika vaših odgovorov.
Druga sprememba prihaja z vedenjem »Odgovori vsem«. Pred posodobitvijo 5.28 je funkcija dodala vse prejemnike, ki so sodelovali v e-poštnem pogovoru od prve e-poštne karte. Funkcija »Odgovori vsem« bo zaradi večje udobja dodala samo prejemnike iz zadnjega prejetega sporočila. Ta pomemben popravek nam je pomagal tudi pri odpravljanju drugih povezanih težav. Spodaj si oglejte tri najpomembnejše popravke.
Napačna imena v pozdravih v zahtevkih
Ime poštnega računa pošiljatelja se običajno uporablja v pozdravu vsakega odgovora na e-pošto. Vendar je to postalo težava, če e-poštni naslov ni vseboval imena osebe. Avtomatizacija bi ustvarila zanimive pozdrave, na primer Živjo [ime podjetja] namesto Živjo [ime osebe]. To težavo smo odpravili v novejših različicah LiveAgenta in ime v pozdravu bi moralo biti pravilno prikazano.
Seznam prejemnikov Cc v zahtevkih
Kadar koli ste nameravali uporabiti »odgovori vsem«, ste morda opazili, da se prejemniki v Kp niso prikazali takoj. Za ogled udeležencev ste morali klikniti Dodaj prejemnike. To težavo smo odstranili v LiveAgentu 5.28 in e-poštni naslovi v Kp bodo prikazani pravilno.
E-poštni naslov se podvoji v zahtevkih
Ko pritisnete funkcijo »odgovori vsem« pri izdaji zahtevkov, sistem pogosto dvakrat doda pošiljateljev izvirni e-poštni naslov. Ta težava ni povzročila večjih težav, vendar je bila zmedena in uporabniki so bili prisiljeni izbrisati kopijo istega e-poštnega naslova. Ta težava je bila odstranjena.
Barve oznak v brskalniku Firefox
Izbira različnih barv oznak za vaše zahtevke je bila težavna zaradi napake, s katero so se morda srečali uporabniki Firefoxa. Brskalnik ni nikoli shranil izbire barve za določene oznake, zato ni mogel spremeniti barve. Ta težava je bila odpravljena in vsi uporabniki LiveAgenta, ki uporabljajo Firefox, ne bodo več imeli te težave.
Dvojno kopiranje v zahtevke
Nekatere situacije kopiranja in lepljenja v zahtevkih strank so pokazale napako, pri kateri se kopirana slika dvakrat prilepi z enim samim pritiskom tipke. Pred nadaljevanjem je bilo treba sliko nato ročno odstraniti iz zahtevka. Opazili smo to napako in jo odstranili, tako da vam ne bo treba brisati vsakič, ko funkcija kopiranja in lepljenja dvakrat prilepi sliko.
Težave s časovnim filtrom
Časovni filtri za odhodno e-pošto niso prikazovali nekaterih e-poštnih sporočil v izbranem času. To težavo je povzročilo pomanjkanje pretvorbe iz lokalnega v strežniški čas. Ta težava je bila odpravljena in časovni filter ne bo prikazal vseh e-poštnih sporočil iz izbranega časa.
Težave z zahtevki pri starejših različicah Safarija
Uporabniki, ki se zanašajo na starejše različice brskalnika Safari, so morda imeli težave z zahtevki. Zahtevki se ne bi odprli v različicah Safari 13 in starejših. Zavedamo se, da nadgradnja brskalnika ni možnost za vsakogar iz različnih razlogov, zato smo to težavo odpravili in omogočili dostop do starejših različic.
Iskanje IP v dnevnikih prepovedi
Iskanje prepovedanih naslovov IP v dnevnikih prepovedi je bilo nekaj nemogoče zaradi hrošča, ki ni prikazovala IP-jev, ki so jih uporabniki iskali. Ta težava je bila odpravljena in ne bo povzročala več težav.
Iskanje IVR zapisov
Naši zapisi interaktivnega glasovnega odziva so vedno shranjeni, vendar se uporabniki LiveAgenta pogosto zanašajo na naš iskalni pripomoček, da najdejo tiste, ki jih iščejo, ko jih naberejo. Naše iskanje zapisov IVR je imelo napako, ki je ustavila vsako iskanje in osvežila seznam zapisov. Te težave v LiveAgentu 5.28 ni, iskalni pripomoček pa bo deloval pravilno.
Pridobivanje Facebook sporočila
Funkcija izdajanja zahtevkov na Facebooku je imela napako, pri kateri vstopnični sistem LiveAgent ni mogel pridobiti sporočil z določenimi parametri. Zaradi te težave so manjkala sporočila, ki jih ni bilo mogoče samodejno pridobiti. LiveAgent 5.28 nima več te težave in sistem bo pridobil vsa Facebook sporočila.
Napaka pri nalaganju grafa in diagrama
Nekatera poročila z diagrami ali grafi so imela napako, pri kateri se nobena od vizualizacij poročil ne bi prikazala. Kadar koli so uporabniki kliknili po vrstah diagramov in bi želeli videti prejšnjo možnost, bi dobili napako. Zaradi te napake je aplikacija prenehala nalagati graf ali diagram. Ta težava je bila odstranjena.
QR koda za dvofaktorsko preverjanje pristnosti
Pri LiveAgentovi nastavitvi dvofaktorske avtentikacije je prišlo do težave. Kadar koli bi želeli omogočiti dvofaktorsko preverjanje pristnosti, bi QR, potreben za omogočanje te funkcije, včasih izginil. To je pomenilo, da vsi uporabniki, ki so naleteli na to težavo, niso mogli omogočiti dvofaktorskega preverjanja pristnosti v svojem sistemu za pomoč uporabnikom. To težavo smo opazili in jo odstranili v 5.28.
Težava pri razvrščanju zahtevkov brez povezave
Kadarkoli stranka v zahtevku pusti sporočilo za agente brez povezave, naj bi naš sistem prilagodil razvrščanje teh zahtevkov glede na njihovo pomembnost. Zaradi določene napake je sistem ignoriral pomen sporočil brez povezave in jih ni ustrezno razvrstil. Naša ekipa je nemudoma odpravila to napako, povezano s sporočili brez povezave.
Poročila o razpoložljivosti klepeta
Poročila o razpoložljivosti klepetov so včasih pokazala napačno razpoložljivost klepeta v vseh oddelkih, ko so naši uporabniki izbrali vrednost “katere koli”. Ko so kliknili na ločene oddelke, so poročila pokazala točne ure. Ta težava je povzročila nekaj zmede glede vrednosti razpoložljivosti agenta za klepet v živo. Težava ni več prisotna v različici 5.28.
Težave pri ustvarjanju objave na Facebooku
Nekateri uporabniki so imeli težave pri ustvarjanju novih objav na Facebooku v LiveAgentu. Novo okno se odpre, ko uporabniki ustvarijo objavo na Facebooku prek LiveAgenta in pritisnejo pošlji. Ko pa bi poskušali odpreti zahtevek, potem ko je bila ustvarjena, bi uporabniki dobili napako in objava se ne bi odprla. Odstranili smo to težavo z objavo na Facebooku.
Hiperpovezave v zahtevkih
Naši zahtevki vedno podpirajo hiperpovezave za udobje agentov in strank. Vendar smo odkrili težavo s kodami zahtevkov v zahtevkih, ki niso bile pretvorjene v hiperpovezave. Ta težava je upočasnila potek dela agenta pri skupni rabi ID-jev zahtevkov z drugimi. Težava je bila odstranjena in hiperpovezave ID-ja zahtevkov bodo delovale pravilno.
Napaka pri odstranjevanju prejemnika zahtevkov
Včasih, ko pritisnete gumb za odgovor v kupčevi listini, se e-poštno sporočilo prejemnika izbriše iz polja. Namesto tega je sistem skril e-poštni naslov v Kp. To je zmedlo zastopnike, ki so poskušali odgovoriti svojim strankam, in je povzročilo presenečenje, ko niso mogli videti prejemnikovega e-poštnega naslova.
Kaj bi radi videli pri naslednji posodobitvi?
Trenutno delamo na naslednji posodobitvi LiveAgenta in radi bi slišali vaše ideje. Ali imate predloge za izboljšave, posodobitve ali celo nove funkcije, ki bi jih želeli videti v prihodnjih različicah? Pokličite nas po e-pošti, nam pošljite sporočilo v klepetu ali nas pokličite in nam sporočite svoje ideje.
Delite ta članek
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.