Taktike blagovne znamke
Rast

Taktike blagovne znamke

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Zadnjič spremenjeno dne April 16, 2022 ob 6:48 pm

V sodobni dobi naraščajoče priljubljenosti družbenih medijev podjetja težko ostanejo pomembna med konkurenco. Z novimi podjetji, ki se začenjajo vsak dan, je trg vse gostejši, kot bi si želeli.

Seveda vas bo kot lastnika podjetja skrbelo, ali si boste ustvarili ime ali ohranili pozitivno podobo, ki jo ljudje ohranjajo v mislih. S tako številnimi možnostmi, ki so na voljo na trgu, je ustvariti ime za podjetje in ga spremeniti v blagovno znamko, ena izmed najzahtevnejših stvari.

Tu nastopi blagovna znamka. Znamka je zelo donosna za podjetje in je bistvenega pomena za ustvarjanje ugleda. Ljudje pogosto mislijo, da njihovo podjetje ne potrebuje taktike blagovne znamke, ker je namenjeno majhni publiki ali pa je podjetje že postalo stabilno na trgu. Vendar pa je resnica, da mora vsako podjetje imeti vzpostavljeno učinkovito strategijo blagovne znamke, ne glede na to, kako majhno ali dobro znano je.

Blagovna znamka je tisto, kar vas loči in definira vašo osebnost. Vaše podjetje kot blagovna znamka si bo utrlo pot v srca ljudi. Potem boste lahko vedno ostali na površini v morju, polnem rib.

Kaj je taktika blagovne znamke?

Taktike poslovne blagovne znamke so učinkoviti dolgoročni načrti, posebej zasnovani za pomoč pri rasti podjetja. Taktično trženje je ena izmed najbolj iskanih tehnik za ustvarjanje pozitivne podobe blagovne znamke. Podjetja vsako leto plačajo na tone denarja strokovnjakom za blagovno znamko za obravnavo taktik blagovnih znamk za svoja podjetja.

Taktika blagovne znamke se razlikuje od logotipa, spletne strani, barvne palete in spletne prisotnosti, kar se zdi, da ljudje pogosto mešajo. Urejanje zgoraj omenjenih stvari za vaše podjetje je le del vzpostavitve blagovne znamke. Neizmerljive komponente, kot so prepoznavnost blagovne znamke, lastnost blagovne znamke in dojemanje podjetja, so ključne za uspešno taktiko blagovne znamke.

Taktike vaše blagovne znamke zajemajo razloge, zakaj vaše podjetje deluje, razen ustvarjanja dobička. Izraža edinstvene značilnosti vašega podjetja, kako se razlikuje od konkurentov in kako kot blagovna znamka potrebujete, da vaši potrošniki vidijo vaše podjetje.

Kaj je taktika blagovne znamke? - App - Uploads - 2022 - 01 - Branding Strategy.png

Zakaj je pomembno, da v marketinško strategijo uvedemo taktike blagovne znamke?

Zdaj, ko smo ugotovili, kaj je taktika blagovne znamke, se poglobimo v pomen njene implementacije v svojo marketinško strategijo.

1. Pomagal bo pri ustvarjanju domačega imena vašega podjetja

Ali ne želite, da je vaše podjetje tako priljubljeno, da ga ljudje razpravljajo v naključnih pogovorih ali da postane govorna točka na srečanju? Prepričani smo, da bi želeli takšno izpostavljenost. To je mogoče, če taktike blagovne znamke integrirate v širšo marketinško strategijo.

Trženje podjetja vključuje vse od upravljanja družbenih medijev do oglaševanja. To lahko naredite še bolj plodno z dodajanjem taktik blagovne znamke. S pravilno izvedbo bodo ljudje kmalu prepoznali vašo blagovno znamko in jo uveljavili kot domače ime.

Glavna taktika blagovne znamke je, da vaše podjetje postane bolj prepoznavno, pri čemer je nujno vključiti te zastavljene taktike za povečanje prepoznavnosti in izgradnjo dragocene baze strank.

2. Bolj zavestno odločanje

Ko veste, da je ogrožen ugled vašega podjetja, se bolj zavedate okolice in se posledično bolj zavedate odločanja. Kot podjetje boste porabili več časa za ugotavljanje naslednjega koraka, pri čemer boste upoštevali vsako najmanjšo podrobnost in vas bo to na dolgi rok prihranilo pred napačnimi odločitvami. Prizadevanja v vašem podjetju bodo najvišje kakovosti, vi pa boste ostali na pravi poti.

3. Več talentov bi želeli povezati z vašo blagovno znamko

To ni pomembno samo za privabljanje najboljših trženjskih vplivnežev k vaši blagovni znamki , pomaga pa tudi zbrati usposobljeno delovno silo, ko vaše podjetje postane blagovna znamka; vedno več nadarjenih ljudi se želi povezati z njim, saj pomaga pri njihovi karieri.

Uveljavljene blagovne znamke dobijo na tisoče prijav za zaposlitev in vedno imajo najboljše ljudi, ki delajo zanje. Učinkovita taktika blagovne znamke bo vašemu podjetju omogočila rast. Ko postane v središču pozornosti, bi več kvalificiranih ljudi želeli sodelovati pri tem, kar bo koristilo vašemu podjetju.

4. Oglasi se bodo izboljšali

V današnji oglaševalski dobi vaše podjetje ne bo doseglo želenega uspeha, če ne bo pravilno oglaševalo. Blagovna znamka in oglaševanje sta močno prepletena. Če želite izboljšati oglaševanje svojega podjetja, boste morali vložiti nekaj časa in truda v razvoj ugleda svoje blagovne znamke.

Ko promovirate svoje podjetje, želite, da so stvari dosledne in da čim bolj natančno odražajo vrednostni sistem vašega podjetja. To je morda težko, če si nimate dovolj časa, da razvijete svojo podobo.
Če promovirate, ne da bi imeli močno blagovno znamko, zamudite veliko potencialnih možnosti za ustvarjanje uspešne oglaševalske akcije za vaše podjetje.

Človek pritisne like na Facebooku gif

Kako delujejo taktike blagovne znamke?

Obstaja celoten postopek izvajanja taktike blagovne znamke. Kot vemo, blagovna znamka vpliva na dojemanje podjetja, zato mora strategija za izgradnjo blagovne znamke iti skozi številne faze, preden doseže cilj.

Tukaj je nekaj korakov postopka, ki vplivajo na uspešno taktiko blagovne znamke. Upoštevajte, da se rezultati lahko razlikujejo glede na panogo. Postopek se lahko razlikuje tudi glede na potrebe podjetja.

  • Ugotovite, kaj želite blagovno znamko. Se želite osredotočiti na določene izdelke ali storitve ali želite v celoti blagovno znamko podjetja? Preden se obrnete na oglaševalsko agencijo za izdelavo strategije blagovne znamke, se odločite, kaj blagovno znamko. Strateška skupina lahko naredi načrt bolj prepričan, če ima popolno jasnost.
  • Raziščite svoj ciljni trg in bodite posebno pozorni na taktike, ki jih uporabljajo vaši konkurenti. Oglejte si spletno prisotnost vaše največje konkurence in narišite stvari, ki jih želite za svojo blagovno znamko. Svoj čas vložite v ozaveščanje z raziskavami, saj vam bodo pomagale ugotoviti svoje strategije.
  • Ko izberete oglaševalske kanale, se posvetujte s svojo oglaševalsko agencijo, saj bodo vas lahko vodi. Ko je vse odločeno, poiščite ciljno publiko na oglaševalskem kanalu in poglejte, v kaj se ukvarjajo.
  • Določite, za čem stremi vaše podjetje, od česa ima koristi, kakšno kakovost bo prineslo in kakšen vtis bo naredilo na vaše ciljno oglaševanje, dizajn vaših izdelkov, osebnost vašega podjetja in storitev, ki jo zagotavljate.
  • Načrtujte svojo oglaševalsko akcijo, ko nastavite ton sporočila in vse druge bistvene komponente blagovne znamke.
  • Odločite se za svojo vsebinsko strategijo s pomočjo strateške ekipe. Pritegnite svoje občinstvo z vrstami vsebine, ki so najbolj vidne v vaši panogi. Vsebina ima pomembno vlogo pri prežemanju pozitivne podobe blagovne znamke.
  • Zagotovite, da vaše podjetje zagotavlja zanesljivo enotne in odlične potrošniške izkušnje, ki gradijo zvestobo med ljudmi, ki zastopajo, sprejemajo in ostajajo predani blagovni znamki.
  • Vedno bodite pripravljeni na vse spremembe, ki se lahko pojavijo v panogi ali v vašem podjetju. Spremembe nikoli ne bi smele ovirati taktike vaše blagovne znamke. Ohranite ustreznost in verodostojnost vašega podjetja v primeru kakršnih koli verjetnih sprememb.
  • To je stalen proces in ni očitnega konca. Dosegli boste svoje cilje, vendar to še ni konec. Spremembe so neizogibne, saj se časi spreminjajo
Človek na telefonu, medtem ko dela na prenosnem računalniku z grafom in časopisi

Prednosti taktike blagovne znamke

Pogovorimo se o nekaterih prednostih taktike blagovne znamke za vaše podjetje.

1. Priznanje

To točko smo že ugotovili, vendar je to pomemben del blagovne znamke, ki ga nikoli ne moremo prezreti. Taktike blagovne znamke bodo naredite vaše podjetje lahko prepoznavno, vi pa boste lahko dosegli večjo bazo strank in postali vodilni na trgu.

2. Zvestoba strank

Pozitivna strategija blagovne znamke povečuje vrednost podjetja in gradi zvestobo strank. Podjetja, ki imajo neverjetno osebnost blagovne znamke, bodo bolj verjetno našla stranke. Stranke bodo vzpostavile sentimentalen odnos z blagovno znamko, ko bodo uporabile taktike blagovne znamke, da bi dokazale vse, v kar verjamete.

3. Uvedba novih storitev ali izdelkov je dobrodošla

Ko vaše majhno podjetje preide v blagovno znamko z ustrezno taktiko blagovne znamke, lahko preprosto uvedete nove izdelke ali storitve na trg, ne da bi vam bilo treba veliko delati. Če ljudje že prepoznajo vašo blagovno znamko in se z njo lahko povežejo, bo predstavitev verjetno dobro sprejeta in dobičkonosna. Z blagovno znamko ugotovite, kaj počnete in katere vrednote spoštujete. Tako bo kupca še bolj zanimala vaša blagovna znamka.

4. Konstruktivne povratne informacije

Z ustrezno blagovno znamko ste bolj v interakciji s svojimi strankami in imajo možnost izraziti, kako se počutijo o vaši blagovni znamki. Ljudje se lahko zlahka obrnejo na vas, vi pa lahko bolj poglobljeno preučite skrbi svojih strank. Povratne informacije strank vam bodo pomagale premagati morebitne pomanjkljivosti v vašem podjetju in lahko rešite težave, preden postanejo večja težava.

5. Lahko ustvarite ime za svojo blagovno znamko

Podjetje si na izjemno nasičenem trgu težko ustvari ime. Če želite izstopati med množico, mora biti blagovna znamka vaš pristop. Želite, da bi bili ljudje navdušeni takoj, ko naletijo na vaše podjetje. Prvi vtisi imajo večji pomen, kot si mislimo.

6. Verodostojnost

Z izgradnjo uveljavljene in prepoznavne blagovne znamke se zdi, da ste strokovnjak v svoji panogi. Ljudje bodo bolj nagnjeni k nakupu v vašem podjetju, če se vam zdi, da imate industrijo. Predstavite svojo blagovno znamko na dostojanstven način in pokažite strokovnost.

Kako izbrati pravo taktiko blagovne znamke za moje podjetje?

Če imate podjetje, ki bi ga radi ustanovili kot blagovno znamko, je izbira prave taktike blagovne znamke ključnega pomena. Tukaj je nekaj nasvetov, ki jih morate upoštevati pri izbiri popolne taktike blagovne znamke za vaše podjetje.

  • Vedno ne pozabite, da se taktike blagovne znamke lahko razlikujejo za več panog. Na primer, blagovna znamka luksuzne mode se bo razlikovala od blagovne znamke farmacevtskih izdelkov. Torej, če nekaj deluje za eno podjetje, še ne pomeni, da se bo izšlo tudi za vaše.
  • Ugotovite svoje temeljne vrednote, poslovno strategijo, ton sporočila blagovne znamke in ključ blagovne znamke, preden se potopite v proces.
  • Ugotovite, kako svoje podjetje tržiti vaši ciljni publiki kot potencialni stranki.
  • Barvno paleto, tipografijo, postavitve in dizajne je treba izbrati v skladu s posebno podobo vašega podjetja.
  • Ugotovite svoje osrednje občinstvo in kakšno sporočilo jim želite posredovati.
  • Pojasnite sporočilo svoje blagovne znamke, da bo strokovnjak za blagovno znamko lahko dobro opravil svoje delo.
  • Dovolite strokovnjakom, da prevzamejo, saj so oni tisti, ki vas bodo ustrezno vodili. Na njih se lahko zanesete, da bodo ugotovili učinkovito kampanjo za osebno blagovno znamko, ki se poveže z vašim občinstvom. Zagotovili bodo ustrezne rešitve; na primer, želite slušno blagovno znamko, vendar se ne bo ujemala z vašim sporočanjem, zato vam bodo priporočili drugačen pristop, na primer vizualno blagovno znamko.

18 najboljših taktik blagovnih znamk

1. Govorite o strokovnih dogodkih

Ena najučinkovitejših, a pogosto spregledanih taktik vključuje govor na strokovnih dogodkih o vaši blagovni znamki. Vsaka industrija ima načrtovane dogodke v živo in vi ste lahko del njih. Udeležba na takšnih dogodkih vam bo omogočila veliko izpostavljenosti in ljudem boste lahko povedali več o vašem podjetju. Pomagal vam bo tudi pri vzpostavljanju stikov.

Priporočeno za: zagonska podjetja in mala podjetja.

Prednosti: stvari lahko bolje razložite ustno, vzpostavite stike in pridobite samozavest.

Slabosti: Ni primerno za ljudi z anksioznostjo pred javnim nastopanjem.

1. Govorite o strokovnih dogodkih - App - Uploads - 2022 - 01 - Speaker Talking Before Audience Scaled.jpg

2. Osredotočite se na težave strank

Če se osredotočite na težave strank, vas samodejno pripelje do dobrih knjig, ljudje pa vas bodo pohvalili za zagotavljanje odlične storitve za stranke.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: zadovoljstvo strank, zvestoba in pozitivna beseda.

Slabosti: Ni očitnih slabosti. Morda vam manjka v drugih oddelkih, če se osredotočite samo na to strategijo.

3. Pričevanja

To je popolna taktika za razvijanje zaupanja v ljudi glede vaše blagovne znamke. Pričevanja delujejo kot čar, saj ljudje kupujejo na priporočenih mestih in imajo odlične ocene.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: Ljudje bodo manj zaskrbljeni, ko bodo kupovali pri vas, stranke bodo lažje sprejemale odločitve.

Slabosti: Preveč pričevanj lahko preplavi stranke in vpliva na njihovo odločitev za nakup.

3. Pričevanja - App - Uploads - 2020 - 12 - GetApp Livechat Review.png

4. Opredelitev ciljne publike

4. Opredelitev ciljne publike

Priporočeno za: vse vrste podjetij, še posebej novejše.

Prednosti: Vaše sporočilo je definirano in ne boste izgubljali časa za promocijo napačnim ljudem.

Slabosti: morda boste zamudili potencialno občinstvo izven skupine ciljne skupine.

5. Najemi talente

Najemite nadarjene posameznike, ki bodo namesto vas promovirali vaše podjetje in pomagali pri izgradnji blagovne znamke.

Priporočeno za: uveljavljena podjetja, saj je za nova podjetja lahko drago.

Prednosti: Ljudje, ki se povežejo s talenti, se bodo zanimali za vašo blagovno znamko.

Slabosti: drago in lahko povzroči negativnost.

6. Identiteta blagovne znamke

Za vzpostavitev identitete blagovne znamke morate narediti logotip in vlagati v glasila, spletna mesta in kanale družbenih medijev.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: edinstvena identiteta, izstopajoča osebnost.

Slabosti: če identiteta ni na mestu ali se ne zdi profesionalna, se lahko stranke odvrnejo.

7. Pristnost

Nič ni bolj cenjenega kot pristnost blagovne znamke. Ljudje imajo radi podjetja, s katerimi se lahko povežejo, zato bodite resnični in pristni.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: Čustvena povezava a>, pozitivna podoba in realizem.

Slabosti: morda boste zamudili nekaj trendov

8. Video vsebine

Video vsebina je danes najvidnejši pristop k blagovni znamki. Ljudje imajo radi vsebino, ki je dobro definirana in pravilno izvedena. Video vsebina omogoča oseben pridih.

Priporočeno za: vse vrste podjetij, zlasti uveljavljena, za čim boljšo uporabo strategije.

Prednosti: Več vizualnega učinka in osebni pridih.

Proti: lahko je nekoliko drago, težko ga je monetizirati, dolgi videoposnetki pa lahko postanejo dolgočasni.

Video o vstopničnem sistemu LiveAgent

9. Infografika

Infografika je odlično vizualno orodje, saj je ob pravilni uporabi barv, oblik in negativnih prostorov vsebino mogoče pretvoriti v slike, ki so značilne, pritegnejo pozornost in prepričljive v svoji učinkovitosti.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: Enostavna izdelava s spletno programsko opremo, vizualno privlačna in stroškovno učinkovita.

Slabosti: če se informacije ne izvedejo pravilno, se morda zdijo zgoščene.

10. Glasilo

Novice so čudovit način za uvedbo novih izdelkov ali storitev ter tekočih popustov itd. vaši obstoječi bazi strank. Ljudje bodo bolj verjetno kupovali pri blagovnih znamkah, ki jih že poznajo, glasila pa so kot nalašč za opomnitev ljudi na vašo blagovno znamko.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: Osebna povezava s strankami, nizko tveganje, povečuje verodostojnost vaše blagovne znamke.

Slabosti: Ljudje lahko prezrejo glasila.

10. Glasilo - App - Uploads - 2022 - 01 - 02 Mail Accounts.png

11. Razmislite o preteklih uspešnih korakih

Držite se korakov, ki so vašemu podjetju že pomagali pri blagovni znamki, saj so dokazali svojo učinkovitost.

Priporočeno za: uveljavljena podjetja.

Prednosti: Zanesljivost in znanje strategije.

Slabosti: Podjetja se pogosto držijo enega pristopa in ne raziskujejo drugih strategij. V okolju, ki se spreminja, je to lahko škodljivo.

12. Zgodba o podjetniku

Ljudje se radi povezujejo s podjetji. Če kot podjetnik delite zgodbe o svojem boju in težavah, s katerimi ste se soočili ob ustanovitvi podjetja, se bodo ljudje navezali na vas. To je plodna taktika blagovne znamke.

Priporočeno za: uveljavljena podjetja.

Prednosti: globlja povezanost z ljudmi se zdi navdihujoča.

Slabosti: Ni očitnih slabosti, vendar se lahko soočite z nekaj kritikami.

13. Postanite strokovnjak

Ko se vam zdi, da veste, o čem govorite, vam bodo ljudje bolj zaupali. Blagovna znamka, ki je strokovnjak na temo, bo pritegnila širše občinstvo.

Priporočeno za: vse vrste podjetij

Prednosti: Več znanja, večja zanesljivost in želje strank.

Slabosti: Da postaneš strokovnjak, je potrebno veliko časa in truda.

14. Družbena prisotnost

Ta je danost. Imejte močan položaj na družbenih medijih in zgradite pozitivno, bolj prefinjeno podobo blagovne znamke. Družabna prisotnost je kralj na današnjem trgu.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: širše občinstvo, interakcija s strankami in trendi.

Slabosti: upravljanje vseh družbenih medijev naenkrat je lahko zahtevno.

15. Osebnostna rast

Podoba blagovne znamke je zbirka človeških lastnosti, povezanih s podjetjem. Korporaciji omogoča, da oblikuje, kako jo drugi dojemajo. Osebnost podjetja vzbuja empatičen odziv pri potrošnikih, kar prispeva k izgradnji trajne zvestobe.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: gradi odnos, deluje kot osebno in povezano.

Slabosti: nekateri ljudje morda niso povezani z osebnostjo blagovne znamke.

16. Bloganje

Bloganje je bilo vedno učinkovita taktika blagovne znamke. Video blogi ali pisni blogi imajo moč vplivati na stranko.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: Zgradite zaupanje med ljudmi, ustvarite močno identiteto.

Slabosti: pisanje blogov je lahko zamudno, zbiranje vsebine pa je lahko težava.

16. Bloganje - App - Uploads - 2021 - 12 - Image 4 54.png

17. Doslednost

Pri ustvarjanju podobe je ključna doslednost. Če želite povezati se z ljudmi, morate biti dosledni objave ali spletno prisotnost, sicer bodo izgubili zanimanje.

Priporočeno za: vse vrste podjetij, še posebej novejša.

Prednosti: baza zvestih strank, interakcija s strankami, povečano zanimanje.

Slabosti: težko slediti.

18. Donatorski projekti, skupnosti

Doniranje, sodelovanje v donacijski akciji ali pomoč skupnosti vas ne bo le postavilo v pozitivno luč, ampak vam bo pomagalo doseči tudi širšo publiko. Ljudje vas bodo začeli bolj prepoznavati.

Priporočeno za: vse vrste podjetij.

Prednosti: pozitivna podoba blagovne znamke in všečna osebnost blagovne znamke

Slabosti: včasih bo morda imel manj oprijema.

Zaključek

Taktike blagovne znamke so pomemben vidik preoblikovanja podjetja v popolno blagovno znamko. Marketinške strategije so nepopolne brez ustrezne taktike blagovne znamke. Določeno sporočanje podjetja in ciljna publika sta ključnega pomena za uspešno blagovno znamko. Blagovna znamka brez strukturiranega pristopa lahko povzroči, da podjetja trpijo in izgubijo svoje poslovanje pred konkurenco.

Trgi za vse izdelke in storitve so polni podjetij in vsako želi biti na vrhu. V tako konkurenčnem okolju morate začeti zgodaj s taktiko vaše blagovne znamke. Ugotovite, kaj želite kot podjetje in kako se želite približati občinstvu in vlagati v strategijo blagovne znamke bolje kot vaši konkurenti.

Tekmovanje bodo preživeli le najmočnejši. Vse moraš imeti načrtovano. Z upoštevanjem 18 taktik blagovne znamke, ki so na voljo v tem blogu, lahko postanete tudi sila, s katero morate računati.

FAQ

Which branding tactic is the most used?

Content marketing on social media is the most popular and widely used branding tactic in the market. However, many other tactics, such as influencer branding and customer service branding, are also very popular.

How to implement branding tactics?

Implementing branding tactics is a continuous process and requires a lot of effort. Implementing a suitable branding tactic requires planning your brand voice, deciding the look and feel of your company, and determining the right tactics for you.

How do you determine your audience?

An easy way to determine the audience is by conducting market research, looking at the competitors, using Google analytics and other professional tools. You should be aware of what product or service you are offering.

How do you define brand audience?

Looking into the psychographics and behavioral characteristics of the target market helps you define your brand audience. Once you have determined your audience, you start catering specifically to them because you don’t want to miss out on potential customers.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.