Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Iščete pravo alternativo za Bold360?

LiveAgent je spletna rešitev za podporo strankam, ki ponuja boljšo izkušnjo za vaše stranke. Nadgradite vašo podporo strankam na višji nivo z več kot 175 funkcijami in lastnostmi ter prilagodljivimi orodji za podporo strankam kot so: najhitrejši widget za pogovor v živo, zanesljiv “ticketing” sistem, možnost klicnega centra in lastno bazo znanja.

LiveAgent pravtako ponuja integracijo z družbenimi omrežji Facebook, Twitter in Instagram ter vam tako omogoča ponuditi boljšo uporabniško izkušnjo na njih.

Izboljšajte upravljanje s strankami in jim pomagajte z LiveAgent že danes. Če bi želeli izvedeti več, nadaljujte z branjem ali pa začnite z brezplačno 14-dnevno uporabo. Nobenih skritih zank in nobenega vnosa podatkov kreditne kartice.

livechat jane full

Najhitrejša programska oprema za pogovor v živo

Želite pošiljati vaša sporočila hitreje in ponuditi pomoč več obiskovalcem vaše strani? Povežite se z vašimi strankami hitreje s pomočjo najhitrejšega widget-a za pogovor v živo na tržišču, ki se prikaze po samo 2.5 sekundah.

Naš napredni widget za pogovor v živo je prava rešitev za vsak posel. Izkoristite prednosti proaktivnih povabil na pogovor ali pa pogovor s tipkanjem v realnem času in hitreje pomagajte vašim strankam.

Za lažji potek dela in zbiranje informacij uporabite pregled obiskovalcev, ki vam pokaže: zgodovino strank, napotitveno stran ali geografski položaj.

Spoznajte najhitrejši pogovor v živo

Združeno delovno okolje za agente podpore strankami s pravo zbirko orodij

Delo s strankami na dnevni ravni je, brez pravih orodij, zahtevno opravilo. Widget za pogovor v živo je eno najboljših in najbolj uporabnih orodij. Kaj pa stranke, ki imajo raje drugačne načine komuniciranja?

Naše združeno delovno okolje vsebuje zanesljiv “ticketing” sistem, ki združuje vse vaše komuniciranje v enem predalu.

Povežite vaše elektronske naslove, Facebook, Twitter, Instagram in Viber. Vzpostavite klicni center z možnostjo video klicev in vzpostavite lastno bazo znanja, ki bo polna uporabnih vsebin. Tako boste pridobili največ iz zmogljivosti večkanalne povezanosti, ki jo ponuja LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Vsa potrebna orodja pod isto streho

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Odlične lastnosti niso nujno tudi drage

Izboljšajte segmentacijo strank z oznakami, opombami in skupinami kontaktov, medtem, ko boste izboljšali tudi produktivnost in vključenost agentov z nagradami, priznanji in ostalimi “priboljški”.

Pošiljajte elektronska sporočila masovno, izdelujte predloge za njih ali pa integrirajte številne druge aplikacije, ki jih dnevno uporabljate, da ugodite svojim strankam. Po ugodni ceni lahko izberete pravi paket glede na velikost vašega podjetja. Za spreminjanje obiskovalcev vaše strani v zadovoljne stranke ne boste segli pregloboko v žep.

Programska oprema za podporo strankam je lahko cenovno ugodna in LiveAgent to dokazuje. Poglejte si naše pakete. Naj bo LiveAgent programska oprema za bazo znanja in možnostjo klepeta v živo, napredni klicni center ali pa le preprost “ticketing” sistem za podporo strankam po elektronski pošti. Izbira je vaša.

Pridružite se drugim podjetjem, ki so prešla na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent vsebuje odličen program za pogovor v živo, "ticketing" sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljati izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ste pripravljeni na preizkus?

Spoznajte se z LiveAgent platformo in ugotovite, če ustreza vašemu poslu. Preizkusite naš widget za pogovor v živo, “ticketing” sistem, bazo znanja in ostale lastnosti. Vse to popolnoma brezplačno. Za 14-dnevno brezplačno uporabo pritisnite spodnji gumb. 

Za to ne potrebujete vnosa podatkov kreditne kartice. V ozadju ni nobenih skritih zank. Obljubimo!

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico