Iščete brezplačno programsko opremo za upravljanje strank?

Mi vam ponujamo brezplačno izdelavo zahtevkov, sistem za upravljanje znanja, klepet v živo in klicni center.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Iščete brezplačno programsko opremo za upravljanje strank?

LiveAgent je prava izbira za vaše podjetje. Uporabljate lahko brezplačni račun za vedno in dostopate do osnovnih funkcij za zagotavljanje odlične podpore strankam in upravljanje strank. LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prednosti brezplačne programske opreme za upravljanje strank

Upravljanje odnosov s strankami ni nujno težavno, če imate pravo orodje za to delo.

Eno mesto za stik

Poizvedbe vaših strank so shranjene na enem mestu, zato se lahko osredotočite na reševanje in ne na iskanje. Vsa vaša komunikacija je urejena pod eno streho.

Zadovoljne stranke

Svoje stranke lahko zadovoljite tudi z brezplačnim računom, v katerem imate dostop do osnovnih funkcij za zagotavljanje podpore strankam.

Povečanje produktivnosti

Z LiveAgentovim reševanjem upravljanja strank lahko izboljšate potek dela in povečate učinkovitost podpore.
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Upravljanje strank z LiveAgentom

S pravo programsko opremo poskrbite, da bo interakcija s strankami glavna prednostna naloga. Z LiveAgentovo brezplačno programsko opremo za upravljanje strank dobite eno mesto za vsa elektronska sporočila, klepete v živo, klice in kontaktne obrazce. Poleg tega imate na voljo neomejeno število agentov za upravljanje celotne komunikacije.

Seznam funkcij brezplačnega LiveAgentovega računa

LiveAgentov brezplačni paket je omejen in ne vključuje vseh funkcij za izdelavo zahtevkov in pomoč uporabnikom, kot so avtomatizacije, pravila, SLA pogodbe, računi družbenih medijev in napredna poročila… Preverite in primerjajte, katere funkcije so vključene in katere manjkajo v brezplačnem paketu.
Free help desk software migration icon

Brezplačni paket

Brezplačno
7-dnevna zgodovina zahtevkov Omejene integracije Brez računov družabnih medijev Manjkajoče funkcije
Free Live Chat-icon

Plačljiv paket

od 15 $/mesec
Brez omejitev Veliko uporabnih funkcij Računi družabnih medijev Celotna zgodovina sporočil in veliko več…
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Brezplačni klepet v živo

S klepetom v živo na spletnem mestu imate možnost neposredne interakcije s strankami, še preden zapustijo vaše spletno mesto. Klepet v živo ponuja hitro rešitev za vaše stranke, ki iščejo nasvet ali informacije. LiveAgent ima najhitrejši gradnik za klepet v živo na trgu, saj je hitrost prikazovanja klepeta 2,5 sekunde. Vključen je v brezplačni račun, brez kakršnih koli omejitev.

Brezplačni sistem za izdelavo zahtevkov

LiveAgentov sistem za zahtevke je pravi odgovor za vsako podjetje. Sistem za izdelavo zahtevkov spremeni vso prejeto komunikacijo s strankami v zahtevke, ki se samodejno razvrščajo na LiveAgentovi nadzorni plošči. Nič več neurejene komunikacije ali neskončnega iskanja v ločenih kanalih. Vse je v enem odličnem orodju za vaše udobje.
LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Brezplačni klicni center

V nekaj minutah vzpostavite svoj klicni center in upravljajte stranke na bolj osebni ravni prek brskalnika, strojne opreme telefona ali mobilnih aplikacij. To pomeni, da vam niti ni treba kupiti nastavitve telefona ali kupiti posebne strojne opreme za vzpostavitev fizičnega klicnega centra, če tega ne želite. Vse, kar zadeva telefonske klice, upravlja LiveAgent, vi pa se lahko osredotočite na pomoč svojim strankam.

Brezplačna baza znanja

Ali ste vedeli, da bodo stranke verjetno same poiskale informacije, preden se obrnejo na strokovnjake za podporo? Brezplačno ustvarite svojo bazo znanja in strankam ponudite koristne članke o svojem podjetju. Lahko jo celo prilagodite tako, da se ujema z blagovno znamko vašega podjetja. Ustvarite članke o najpogostejših poizvedbah, agenti pa naj se osredotočijo na pomembnejše zadeve.
book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni na boljše upravljanje strank?

Spremenite upravljanje strank in jim zagotovite najboljše, kar lahko. Za to vam ni treba plačati ničesar. Če želite nekaj dodatnega, lahko za razumno ceno preidete na plačljiv paket z izjemnimi funkcijami, podporo za družbene medije in še veliko več.
Povezani članki zBrezplačna programska oprema za upravljanje strank
V tem informativnem članku se naučite, kako enostavno integrirati številke Voiceland VoIP z rešitvijo LiveAgent. Pridobite dragocene vpoglede še danes.

Voiceland

Voiceland je specializiran ponudnik telefonije za podjetja in strokovnjake. Ponuja prilagojene telefonske rešitve z vrhunsko infrastrukturo. Integracija z LiveAgentom omogoča gladko delovanje klicnega centra. Storitve Voicelanda so stroškovno učinkovite in zanesljive, brez skritih stroškov.

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x