Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The #1 brezplačna programska oprema za upravljanje zahtevkov

Uživajte v brezplačnem klepetu v živo, klicanju in upravljanju znanja.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Brezplačna programska oprema za upravljanje zahtevkov

Brezplačna programska oprema za upravljanje zahtevkov vam omogoča zaznavo komunikacije vaših strank preko večih kanalov. Vsa povpraševanja strank so prejeta v enem nabiralniku in imajo enak videz.

Brezplačna programska oprema za upravljanje zahtevkov je neverjetno uporabna podjetjem vseh velikosti. Agentom daje jasnost, izboljšuje odzivni čas in povečuje zadovoljstvo strank.

Izboljšanje stopnje zadovoljstva vaših strank je najboljša brezplačna pobuda za vaše podjetje. Po navedbah Forbesa, 84 % podjetij, ki delajo na izboljšanju izkušnje njihovih strank, poročajo o povečanju prihodkov.

Koristi brezplačne programske opreme za upravljanje zahtevkov

V svojem podjetju uvedite brezplačno programsko opremo za upravljanje zahtevkov in pridobite sledeče prednosti:

Clock icon

Hitrejši odzivni čas

Brezplačne funkcije za upravljanje zahtevkov vam pomagajo zmanjšati skupni čas, ki ga porabite za reševanje strankinega problema.

Cloud icon

Kontaktna točna

Vaša skupina za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahtevke strank iz večih kanalov.

Tachometer icon

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Z upravljanjem vseh podpornih kanalov na enem mestu vaši agenti porabijo manj časa za reševanje zahtev.

undraw emails 6uqr

Brezplačne funkcije programske opreme za upravljanje zahtevkov

Naša brezplačna programska oprema za upravljanje zahtevkov sprejema zahtevke iz štirih kanalov – klepeta v živo, e-maila, klicnega centra in baze znanja.

Klepet v živo: Sodelujte s svojimi obiskovalci spletne strani preden zapustijo stran. Pomagajte jim s postopkom nakupa in odkrijte njihove boleče točke.

Klicni center: Dodajte svojo telefonsko številko v LiveAgenta in začnite klicati in prejemati klice preko vašega brskalnika, mobilnega aparata ali mobilnih aplikacij. Shranite neomejene posnetke klicev v LiveAgentu.

E-mail: Prejmite vse zahteve vaših strank z večih kanalov in jih obravnavajte z enega skupnega nabiralnika.

Baza znanja: Prejemajte obvestila, ko dobite komentar v forum portala za stranke. Zbirajte pomembne povratne informacije in nove ideje od strank.

Omejitve naše brezplačne programske opreme za upravljanje zahtevkov

Želeli bi izkoristiti naš sistem brezplačne programske opreme za upravljanje zahtevkov, vendar je potrebno določiti omejitve za zmanjšanje zlorab. V poštev pridejo naslednje omejitve:

7-dnevna ticket zgodovina: Ne boste mogli videti vseh sporočil, ki so starejša od 7 dni.

Ena integracija: Nič več kot en sam e-mail naslov, gumb za klepet v živo, telefonska številka, kontaktni obrazec.

Družabni računi: Ni integracije s Facebookom, Instagramom, Twitterjem.

Manjkajoče funkcije: Večkratne funkcije, avtomatizacija, pravila so omejena na ta plan.

developer support

Brezplačna programska oprema za upravljanje zahtevkov izbriše nazadovanje pri storitvah za stranke

Clock

Počasni odzivni časi

12 % Američanov ocenjuje, da je njihova frustracija številka ena pri storitvah za stranke “pomanjkanje hitrosti”. Statista

Group 370 icon

Pomanjkanje jasnosti pri medijih

72 % strank vidi razlaganje njihovega problema različnim osebam kot slabo storitev za stranke.  Dimensional Research

 

Zoom icon

Pomanjkanje preglednosti

72 % strank pravi, da ob kontaktiranju storitev za stranke pričakujejo, da agent “ve, kdo oni so, kaj so kupili in ima vpogled v prejšnje dogovarjanje.” Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Preizkusite LiveAgenta še danes

LiveAgent je največkrat komentirana in #1 ocenjena služba za pomoč strankam za SMB v 2020. Pričnite z našo brezplačno rešitvijo za upravljanje zahtevkov in nadgradite v plačljivo verzijo kadarkoli, da prejmete neomejeno zgodovino zavihkov, več funkcij in nič več omejitev na število gumbov za klepet v živo, e-mail naslove, telefonske številke in kontaktne obrazce.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako lahko brezplačen poskus programske opreme za upravljanje zahtevkov pomaga vaši ekipi?

Brezplačen poskus programske opreme za upravljanje zahtevkov vašim agentom omogoča, da se spoznajo s sistemom in prav tako omogoča nemudoma boljšo pomoč pri storitvah za stranke. Z avtomatiziranimi poenotenimi sistemi lahko agenti upravljajo več povpraševanj v manjšem času in z manj truda. Poleg tega lahko agenti znižajo število zahtevkov z ustvarjanjem pronicljivih člankov o bazi znanja, kot so vodniki Kako.

Katere so koristi uporabe sistema za upravljanje zahtevkov?

Koristi sistema za upravljanja zahtevkov vključujejo zadrževanje strank, zadovoljstvo strank, povečanje zaslužka, izboljšanje delovnega procesa med uslužbenci, delovno obremenitev in kompetenčno prednost.

Katera je najboljša brezplačna ali nizkocenovna spletna platforma za storitve za stranke za proračunsko ozaveščeno start-up podjetje?

LiveAgent ponuja brezplačen račun in proračunsko prijazno naročnino za vsa podjetja, ki bi želela nemudoma izboljšati svoje podporne storitve. Pridobite poskus z naročnino ali ustvarite brezplačen račun za vselej.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico