LiveAgent Pricing

Zaračunavamo v USD in končni znesek zaračunavanja temelji na menjalnem razmerju ECB USD/EUR od dneva izdaje računa.
Programska oprema za pomoč pri več kanalih skupaj z napredno avtomatizacijo, klepetom v živo, socialnimi integracijami in zmogljivostmi klicnega centra
14 -dnevni brezplačni preizkus
Kreditna kartica ni potrebna
Nadgradite in plačajte
Brez pogodb
Brez stroškov namestitve
Prekličite kadarkoli
Ticket

Zahtevek

Nepogrešljivo organizacijsko orodje za zahtevke po e-pošti

$15/agent/month
15€/agent/month
  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • Neomejeno število e -poštnih naslovov
  • Napredno poročanje
  • Portal za stranke + forum
  • API + integracije
  • Pravila in časovna pravila
  • Storitev za stranke
  • Nastavitev white glove
Zahtevek+Klepet

Zahtevek + Klepet

Robustna večkanalna rešitev za klepet v živo in zahtevke

$29/agent/month
29€/agent/month

Vse v zahtevku, plus:

  • Neomejeno število gumbov za klepet
  • Upravljanje povratnih informacij
  • Obiskovalci v realnem času
  • Proaktivna povabila na klepet
  • Ankete o zadovoljstvu s klepetom
  • Socialna omrežja*
  • Sledenje času*
  • Audit vnos*
Vse vključeno

Vse vključeno

Zmogljiva večkanalna služba za pomoč s 180+ funkcijami

$49/agent/month
49€/agent/month

Vse v storitvi Zahtevek + klepet, plus:

  • Podpora za klicni center
  • Video klic
  • Interaktivni glasovni odziv
  • Usmerjanje in prenos klicev
  • Hardware IP telefon
  • Neomejeno število posnetkov klicev
  • Vse storitve z zvezdico iz prejšnjih paketov so v tem paketu brezplačne
Free

Brezplačno

Za vedno brezplačen račun z nekaterimi omejitvami

$0/agent/month
0€/agent/month
  • 7 -dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 telefonska številka
  • 1 e -poštni naslov
  • Osnovna poročila
  • Portal za stranke + forum
  • Neomejena zgodovina zahtevkov Vse zahtevke imejte pri roki, ko jih potrebujete. LiveAgent shrani vse zahtevke za neomejen čas.
  • Neomejeno število e -poštnih naslovov Povežite neomejeno število e-poštnih naslovov (prodaja, trženje, tehnična podpora) z vašim računom LiveAgent, da zagotovite nemoteno podporo za celotno podjetje.
  • Napredno poročanje Ustvarite napredna poročila (kanal, agent, oddelek, skladnost s SLA itd.) V obliki stolpčnih grafikonov, tortnih grafikonov, področnih grafikonov ali črtnih grafov.
  • Portal za stranke + forum Uporabite naš portal za stranke, da zgradite svojo lastno bazo znanja. Izpolnite ga s forumi, navodili za uporabo, pogostimi vprašanji ter polji za povratne informacije in predloge.
  • API + integracije Integrirajte svoje najljubše aplikacije z našo programsko opremo za pomoč uporabnikom prek našega edinstvenega ključa API. Povežite sisteme za upravljanje obračunavanja, CRM -je, orodja za sodelovanje inše več
  • Pravila in časovna pravila Ustvarite dejanja po meri ali časovno sprožena pravila avtomatizacije, da pospešite ponavljajoča se opravila, ki ne zahtevajo pozornosti vaših agentov.
  • Storitev za stranke Če potrebujete pomoč, nas kontaktirajte na katerem koli od naših komunikacijskih kanalov. Nudimo 24/7 podporo strankam, vse leto.
  • Nastavitev White Glove Sedite in se sprostite, medtem ko za vas nastavimo vaš račun LiveAgent. Prijavite se v sistem za pomoč uporabnikom, ki je pripravljen za uporabo, kar bo povečalo produktivnost vašega agenta in izboljšalo kakovost storitev za stranke.

Vse v zahetvku, plus:

  • eomejeno število gumbov za klepet Na svoje spletno mesto postavite neomejeno število gumbov za klepet na različnih URL -jih. Pokaži/skrij vsak gumb glede na posebne vedenjske sprožilce.
  • Upravljanje povratnih informacij Spodbujajte svoje stranke, da vam pošiljajo nove ideje in povratne informacije za prihodnji razvoj.
  • Spremljanje obiskovalcev v realnem času Spremljajte, kaj nameravajo obiskovalci vaše spletne strani. Oglejte si, katere URL -je so odprli, koliko časa brskajo po posameznih straneh, in bodite obveščeni, ko se pomaknete na novo stran vašega spletnega mesta.
  • Proaktivna povabila na klepet S proaktivnimi povabili v klepet se obrnite na obiskovalce svojega spletnega mesta. Sporočite jim, da ste na spletu in ste pripravljeni pomagati
  • Ankete o zadovoljstvu s klepetom Po vsaki seji klepeta v živo dobite takojšnje povratne informacije. Ugotovite, kako lahko izboljšate, kaj je bilo storjeno prav, in sčasoma spremljajte zadovoljstvo strank
  • Socialna omrežja* Vzemite nazaj nadzor nad svojimi družabnimi mediji. Integrirajte LiveAgent s Facebookom, Instagramom, Twitterjem in Viberjem, da poenostavite vse komentarje, sporočila in omembe neposredno v vašo službo za pomoč v obliki zahtevka.
  • Časovno sledenje* Sledite svojim delovnim navadam. Oglejte si, koliko časa potrebujete, da se odzovete na vsak zahtevek, ali kako dolgi so bili vaši odmori.
  • Audit vnos* Ste našli kaj sumljivega? Preglejte dnevnik revizije, da vidite, katera dejanja je v določenem časovnem obdobju izvedel vsak agent.

Vse v zahtevku + klepetu, plus:

  • Podpora za klicni center Ustvarite popolnoma delujoč navidezni klicni center skupaj z ACD, IVR, naprednimi možnostmi povratnega klica in drugimi.
  • Video klic Želite postati bolj osebni? Začnite videoklic, da svojim strankam zagotovite bolj edinstveno in prilagojeno izkušnjo podpore..
  • IVR Izboljšajte izkušnjo klicnega centra svojih strank z oblikovanjem celovitih dreves interaktivnih glasovnih odzivov (IVR), ki jih usmerijo v ustrezen oddelek za podporo ali agenta
  • Usmerjanje in prenos klicev Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in prenosom obiskanih klicev. Uživajte v nemotenem prehodu klicev iz enega agenta v drugega danes.
  • Hardware IP telefon Se počutite bolj udobno pri uporabi telefona s strojno opremo? Ni problema! Za sprejemanje klicev ga povežite z LiveAgentom. Če vam ni všeč, vam ni treba uporabljati mehkih telefonov ali odgovarjati na klice v brskalniku.
  • Neomejeno število posnetkov klicev Vsi dohodni in odhodni klici, opravljeni z LiveAgentom, se samodejno zabeležijo za vaše udobje. V vsakem trenutku dostopajte do posnetkov klicev za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje ali pravne namene.
  • Vse storitve z zvezdico iz prejšnjih paketov so v tem paketu brezplačne
  • 7 -dnevna zgodovina zahtevkov Vsak zahtevek si lahko po prejemu ogledate največ 7 dni. Po 7 dneh zahtevek ne bo več na voljo.
  • 1 gumb za klepet Gumbu za klepet dodajte en izbrani URL.
  • 1 telefonska številka Povežite eno telefonsko številko za klicanje in sprejemanje klicev prek navideznega klicnega centra.
  • 1 e -poštni naslov Povežite en e -poštni naslov z našo programsko opremo za izdajanje zahtevkov, da boste pravočasno organizirali, spremljali in odgovarjali na vsa poizvedbe po e -pošti.
  • Osnovna poročila Pridobite popoln pregled nad vašo analitiko in uspešnostjo zastopnika. Ustvarite poročila v več oblikah, vključno s stolpčnimi, tortnimi ali črtnimi grafikoni.
  • Portal za stranke + forum Uporabite naš portal za stranke, da zgradite svojo lastno bazo znanja. Izpolnite ga s forumi, navodili za uporabo, pogostimi vprašanji ter polji za povratne informacije in predloge.
  • Storitev za stranke Podporo za stranke nudimo 24/7 vse leto. Pišite nam v klepetu v živo, e -pošti, telefonu, družabnih medijih ali preko našega portala za stranke.
* Storitev se zaračunava po ceniku, ki ga najdete v spodnji popolni primerjavi načrtov

Primerjajte načrte

Oglejte si naše primerjave načrtov in izberite najboljšega za vas

Zahtevek

Zahtevek+Klepet

Vse vključeno

Brezplačno

Ticket

Zahtevek

$15/agent/month
15€/agent/month
Zahtevek+Klepet

Zahtevek + Klepet

$29/agent/month
29€/agent/month
All-inclusive

Vse vključeno

$49/agent/month
49€/agent/month

Free

Brezplačno

$0/agent/month
0€/agent/month
Komunikacijski kanali
Portal za stranke
Nastavite portala za stranke skupaj z bazo znanja, forumom, in pogosto zastavljenimi vprašanji Funkcije portala za stranke
Obrazci za stik
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo preko obrazca za stik, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
Obvestila Slack
Prejemajte obvestilo Slack vsakič, ko prejmete nov zahtevek ali odgovor na zahtevek v LiveAgentu.Funkcija Slack obveščanja
Forum strank
Ustvarite spletni forum skupnosti za svoje uporabnike. Omogočite jim, da postavljajo vprašanja, odgovarjajo in vodijo razprave. Funkcija foruma strank
E-poštni zahtevki (e-poštni naslovi)
Pametni zahtevek za e -pošto zagotavlja, da se nobena e -pošta ne izgubi ali ostane brez odgovora. Naš sistem zahtevkov preprečuje tudi podvojene odzive s funkcijo odkrivanja trkov agentov. Funkcija zahtevkov
Neomejeno
Neomejeno
Neomejeno
1 E-poštni naslov
Klepet v živo
Pridobite zaupanje strank in povečajte prodajo s prilagojeno podporo za klepet v živo v realnem času. Funkcija klepeta v živo
Neomejeno
Neomejeno
1 >Gumb za klepet
Proaktivna povabila na klepet
Pritegnite obiskovalce svojega spletnega mesta tako, da jih povabite na klepet s svojimi agenti. Funkcija proaktivnih povabil na klepet
Upravljanje povratnih informacij
Spodbujajte stranke, da vam pošiljajo nove ideje in povratne informacije za prihodnji razvoj. Funkcija povratnih informacij in predlogov
Instagram
Poenostavite vse komentarje in omembe svoje strani na Instagramu ter se odzovite neposredno z nadzorne plošče za zahtevke LiveAgent.Instagram funkcija
$39/month/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Viber
Odgovarjajte na sporočila Viber neposredno z nadzorne plošče LiveAgent. Funkcija Viber
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Twitter
Spremljajte edinstvene ključne besede in se odzivajte na tvite, ki zahtevajo ukrepanje. Vsi odgovori, ki jih posreduje LiveAgent, so poslani kot tviti.Funkcija Twitter
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna pristojbina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Facebook
Odgovarjajte na Facebook sporočila, objave, komentarje ali omembe neposredno iz LiveAgent. Funkcija Facebook
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$39/mesec/per acc 39€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Podpora za klicni center
Izberite svojega VoIP ponudnika storitev iz seznama naših partnerjev, nastavite neomejeno število agentov in začnite odgovarjati na telefonske klice neposredno iz brskalnika. Podpora za klicni center
1 telefonska številka
Video klic
Povečajte odhodno prodajo in izboljšajte zadovoljstvo strank z našo funkcijo videoklica. Bodite osebni in ne pozabite se nasmejati! Funkcija videoklica
Upravljanje pogovorov
Zgodovina zahtevkov
Shranite vse zahtevke in zapise klepeta za nedoločen čas. Kadar koli dostopajte do preteklih zahtevkov, pogovorov in posnetkov klicev za zagotavljanje kakovosti, pravne ali izobraževalne namene.
Unlimited
Unlimited
Unlimited
7 dni
Združite zahtevke
Ste prejeli več zahtevkov o istem vprašanju in jih želite združiti?Ni problema! Uporabite našo funkcijo združevanja zahtevkov tickets feature.
Polja za zahtevke po meri
Ste izvedeli nekaj dragocenih informacij? Ustvarite polje za zahtevke po meri in ga dodajte na ploščo z informacijami o zahtevkih. Funkcija polja za zahtevke po meri
Razdelite zahtevke
Ste prejeli zahtevek z več zahtevami? Razdelite zahtevek na dva in vsakega dodelite drugemu agentu/oddelku. Funkcija razdelitve zahtevka
Interni zahtevki
Ustvarite notranjo opombo za svoje sodelavce. Opombe so vidne samo agentom, zato vam ni treba skrbeti, da bodo drugi končni uporabniki ali stranke videli vaše zasebne zapiske. Interni zahtevki
Priloge
Enostavno povlecite in spustite priloge (slike, glasbo, video, dokumente itd.), Da jih delite s svojimi strankami. Funkcija prilog
Množična dejanja zahtevka
Izberite več zahtevkov hkrati in izvedite množična dejanja, da prihranite čas. S to funkcijo lahko z enim klikom razrešite, prenesete ali izbrišete več zahtevkov. Funkcija množičnih dejanj zahtevkov
To Solve Algorithm
Samodejno dajte prednost zahtevkom, ki jih je treba rešiti v skladu s sporazumi o ravni storitev (SLA) ter datumom in časom prejema. Funkcija razrešitve
Anketa o zadovoljstvu zahtevkov
Po vsaki interakciji samodejno pošljite e-poštna sporočila z anketo o zadovoljstvu zahtevkov, da zagotovite svojim strankam visoko kakovost storitev.
Oznake po meri
Dodajte oznake po meri za organiziranje in filtriranje zahtevkov, medtem ko si na prvi pogled ogledate njihovo vsebino.
Filtri zahtevkov po meri
Ustvarite edinstvene filtre zahtevkov za lažje iskanje in filtriranje. Funkcija filtrov zahtevkov po meri
Zapisniki agentov v zahtevku
Kljukicam dodajte zasebne opombe. Zasebne opombe so vidne samo agentom, zato vam ni treba skrbeti, da jih vidijo vaše stranke ali drugi končni uporabniki. Funkcija opomb agentov v zahtevku
Nadzorne plošče v realnem času
Pregled vaše statistike uporabe v realnem času.
Prenos zahtevkov
Prenesite zahtevke agentom ali oddelkom, ki so najbolje opremljeni za upravljanje z enim samim klikom.
Urejevalnik WYSIWYG
Uporabite naš urejevalnik WYSIWYG za oblikovanje vsebine vaših e -poštnih sporočil, e -poštnih predlog in člankov v bazi znanja. Funkcija urejevalnika WYSIWYG
Več zavihkov zahtevka
Rešujete več kot en zahtevek hkrati? Ni problema! ComparePlansTable__odprite več zavihkov zahtevkov v aplikaciji LiveAgent in po potrebi preklapljajte naprej in nazaj. Funkcija večih zavihkov zahtevka
Delovni čas
Kdaj ste na voljo za pomoč svojim strankam? Sporočite jim z Funkcijo delovnega časa
Oddelki
Ustvarite oddelke za prodajo, trženje in tehnično podporo za lažje usmerjanje zahtevkov in delitev odgovornosti.Funkcija Oddelkov
Vnaprej pripravljeni odgovori
Pospešite svoje odgovore z uporabo vnaprej določenih zaporedij besedila. Funkcija vnaprej pripavljenih odgovorov
Stiki in skupine
Segmentirajte stranke po interesih, starosti, narodnosti ali kateri koli drugi metriki. Funkcija stikov & Funkcija skupin
Vnaprej določeni odgovori
Ustvarite vnaprej določene odgovore za poizvedbe o podpori, na katere lahko odgovorite s splošnim odgovorom.Funkcija vnaprej določenih odgovorov
Prepisi klepeta
Ali vaše stranke potrebujejo kopijo pogovora, ki so ga imeli z vami? Posredujte jim prepise klepeta po e -pošti.
Omejeno na 1 gumb za klepet
Skupna raba datotek prek klepeta
Naš klepet v živo podpira skupno rabo datotek JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF in TXT.
Omejeno na 1 gumb za klepet
Okno za mobilni klepet
Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni - stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilnih ali namiznih računalnikih.
Omejeno na 1 gumb za klepet
Nastavitev sporočila dobrodošlice za klepet
Obiskovalcem novega spletnega mesta pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo po potrebi.
Omejeno na 1 gumb za klepet
Spremljanje obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj nameravajo obiskovalci vaše spletne strani. Oglejte si, katere URL -je so odprli, koliko časa brskajo po posameznih straneh, in bodite obveščeni, ko se pomaknete na novo stran vašega spletnega mesta.
Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Po vsaki interakciji s stranko dobite takojšnje povratne informacije. Ugotovite, kako lahko izboljšate, kaj je bilo storjeno pravilno, in sčasoma spremljajte zadovoljstvo strank. Funkcija ocenjevanja agentov
Sledenje časa
Pridobite globlje razumevanje uspešnosti vaše službe za pomoč, tako da sledite delovnim navadam svojega agenta. Poglejte, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsak zahtevek, kako dolgo so bili na spletu ali kako dolgi so bili njihovi odmori. Funkcija sledenju časa
$19/month/per acc 19€ /mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zaposleni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicalce. Indikator čakalne vrste klicev
Omejeno na 1 telefonsko številko
IVR
IIzboljšajte izkušnjo klicnega centra vaše stranke z oblikovanjem celovitih dreves interaktivnih glasovnih odzivov (IVR), ki jih usmerijo v ustrezen oddelek za podporo ali agenta. IVR funkcija
Unlimited call recordings
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno zaščiteni s kakovostnimi posnetki svojih klicev, kadar jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenega snemanja klicev
Usmerjanje in prenos klicev
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z avtomatizirano distribucijo in prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v nemotenem prehodu klicev iz enega oddelka v drugega. Usmerjanje klicev and Funkcija prenosa klicev
Prilagoditev
API
Povežite različne programe, programsko opremo ali orodja z LiveAgentom in avtomatizirajte nešteto opravil. API feature
Predloge e -poštnih sporočil strank
Konfigurirajte e -poštne predloge za svoje stranke in agente. Vse predloge e -poštnih sporočil, poslane iz LiveAgent, se lahko oblikujejo kot e -poštna sporočila HTML ali navadna besedila. Funkcija predloge pošte
Pravila in časovna pravila
Ustvarite sprožilce po meri, pravila avtomatizacije in časovna pravila za pospešitev ponavljajočih se nalog, ki ne zahtevajo pozornosti vaših agentov. Pravila in Funkcija časovnih pravil
Gamifikacija
Motivirajte, zabavajte, povečajte produktivnost in spodbujajte sodelovanje v skupinah. Funkcija gamifikacije
Prilagoditev pripomočkov za obrazec za stik
Izberite pripomoček za obrazec za stik iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da ustreza estetiki vašega podjetja.
Omejeno na 1 obrazec
Prilagoditev pripomočkov za klepet
Izberite pripomoček za klepet iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da se ujema z barvno paleto vašega podjetja.
Omejeno na 1 obrazec
Prilagoditev pripomočkov za vabila v klepet
Izberite obliko povabila za klepet iz naše galerije predlog in jo prilagodite svojim potrebam.
Sound configuration
Prilagodite ali onemogočite zvoke obvestil, ki jih slišite v LiveAgentu. Izberite med obstoječimi zvoki ali naložite svoje datoteke. Sound configuration feature
$5/mesec/per acc 5€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Išči in zamenjaj
LiveAgent lahko samodejno poišče določene nize v vsakem dohodnem sporočilu in jih pred prikazom ali shranjevanjem v zbirki podatkov zamenja z nečim drugim. Search & replace feature
$9/mesec/per acc 9€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Prilagoditev pripomočkov za klice
Ustvarite privlačne pripomočke za klice ali izberite iz naše galerije predlog. Obstoječo zasnovo prilagodite svojim potrebam.
Omejeno na 1 klepet
Prilagoditev pripomočkov za video klice
Ustvarite privlačne pripomočke za video klice ali izberite obstoječo zasnovo iz naše galerije predlog. Vsako obstoječo predlogo prilagodite svojim potrebam.
Dodatna baza znanja
Več zbirk znanja* vam daje možnost, da ustvarite neomejeno količino ločenih portalov za stranke, kjer ima lahko vsak od njih svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. Dodatna baza znanja
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Branding free
Odstranite blagovno znamko LiveAgent iz oken in gumbov za klepet v živo, baze znanja/portala strank, oken in gumbov za klice, obrazcev za stik, obrazcev za povratne informacije in predlog e -pošte.
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
Reporting
Osnovna poročila
Pregled analitike
Pridobite pregled svoje podpore za stranke. Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte storitve, ki jih prejemajo. Pregledna funkcija Analytics
Poročilo o uspešnosti
Spremljajte uspešnost svojih podpornih agentov. Poglejte, kdo je najbolj produktiven, kdo ima raje e-pošto pred klepeti v živo in kdo sčasoma prinaša dosledne rezultate. Funkcija poročila o uspešnosti
Napredno poročanje
Poročilo agenta
Ustvarite poročila agentov za delovni čas, sprejete zahtveke, klepete, klice, prodajo, ocene in drugo iz določenega časovnega obdobja. Funkcija poročila agenta
Ocene agentov
Ustvarite poročila o oceni agenta skupaj s komentarji strank. Funkcija ocenjevanja agentov
Poročilo oddelka
Ustvarite poročila o številu odgovorjenih zahtevkov, klepetov, klicev in drugih oddelkih v določenem časovnem obdobju. Funkcija poročila oddelka
Poročilo kanala
LiveAgent vam ponuja podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal: e -pošto, klepet v živo, klicni center, kontaktne obrazce, Instagram, Facebook sporočila, tvite itd. Funkcija poročanja o kanalih
Poročilo o oznakah
Ustvarite poročila o oznakah za določeno časovno obdobje. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po časovnem razponu, oddelku, kanalu in agentu. Funkcija poročanja o oznakah
Zgodovina zahtevkov
Filtrirajte zahtevke po dnevu, tednu, mesecu, letu ali časovnem obdobju po meri, da ustvarite poročilo o zgodovini zahtevkov. Ugotovite, kateri oddelki so imeli največ dodeljenih zahtevkov, kateri agenti so jih rešili, njihove trenutne statuse in drugo.
Moje poročilo o delu
Ustvarite poročila o delu, ki ste ga opravili v enem dnevu, tednu, mesecu, letu ali v časovnem obdobju po meri. Ugotovite, koliko zahtevkov vam je bilo dodeljenih, s katerega kanala so prišli in njihov trenutni status.
Dostopnost agenta za klice, klepete, zahtevek
Spremljajte razpoložljivost svojih agentov in natančno preverite, kdaj so na spletu (datum, ure, od, do). Funkcija razpoložljivosti agenta
Pokliči, razpoložljivost klepeta
Ustvarite poročila o razpoložljivosti vsakega agenta za sprejemanje klicev in klepetov. Odkrijte, kdo je najbolj vpleten in kdo mora okrepiti svoja prizadevanja za podporo.
Klic, klepet, nalaganje zahtevkov
Ugotovite, katerim agentom je bilo dodeljenih največ zahtvkov, klicev in klepetov za primerjavo in optimizacijo delovnih obremenitev vašega agenta.
Poročilo o času
Ugotovite, koliko časa je trajalo odgovarjanje na zahtevkeiz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po zastopniku, zahtevku, stranki, podjetju, datumu poročila, datumu obračuna, vrsti (ročno, samodejno). Funkcija poročanja o času
$19/mesec/per acc 19€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)
SLAs with Reports
Klici, klepeti, zahtevki skladni s SLA
LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in zamujenih SLA iz določenega časovnega obdobja in oddelka. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po oddelku, agentu in datumu. Funkcija skladnosti s SLA
Dnevnik SLA klicev, klepetov, zahtevkov
LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in zamujenih SLA iz določenega časovnega obdobja in oddelka. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po prosilcu, ID -ju zahtevka, začetnem času SLA, oddelku, agentu, datumu zapadlosti, datumu zaprtja in preostalem/zapadlem času SLA. Funkcija dnevnika SLA
Integracije
Squarespace.
LiveAgent vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta Squarespace. Squarespace integracija
1 Gumb za klepet
Weebly
LiveAgentova integracija Weebly vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta Weebly. Weebly integracija
1 Chat button
Wix
Integracija WiA z LiveAgentom vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta Wix. Wix integracija
1 Gumb za klepet
WordPress
LiveAgentova integracija WordPress vam omogoča, da na spletno mesto ali blog v WordPressu postavite gumb za klepet v živo. Svoje spletno mesto spremenite v zmogljiv WordPress HelpDesk ali WordPress klepet v živo z LiveAgentom. WordPress integracija
1 Chat button
PipeDrive
Registrirajte nove ponudbe PipeDrive in si oglejte vse registrirane ponudbe, ki se nanašajo na stranko, ki ji pomagate. PipeDrive integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
ActiveCampaign
Integrirajte ActiveCampaign z LiveAgentom za avtomatizacijo procesov, kot so ustvarjanje novih poslov, posodabljanje stikov in drugo. ActiveCampaign integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Mailchimp
Naročite se in odjavite stike s svojih poštnih seznamov MailChimp neposredno od LiveAgent. MailChimp integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Jira
Povežite Jiro z vašim računom LiveAgent, če si želite ogledati zahtevke, povezane z nalogami Jira, združiti naloge z zahtevki določenih strank in poiskati zahtevke Jira v LiveAgentu. Jira integracija
Google Analytics
Sledite dogodkom klepetov v živo v storitvi Google Analytics. Zahvaljujoč tem podatkom lahko ocenite vpliv klepeta v živo na konverzije ali vaših agentov na prodajo podjetja. Google Analytics integracija
Zapier
Povežite Zapier z računom LiveAgent, da nastavite sprožilce po meri, ki izvajajo želena dejanja. Zapier integracija
Magento 2
Zberite vpogled v prejšnja naročila vaših strank v trgovini Magento neposredno na plošči s podrobnostmi o zahtevkih LiveAgent. Magento 2 integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Prestashop
Na spletno mesto Prestashop postavite pripomoček za klepet v živo in si oglejte naročila strank neposredno na plošči s podrobnostmi o zahtevkih LiveAgent. Prestashop integracija
Shopify
V trgovino Shopify postavite gumb za klepet v živo. Shopify integracija
1 Gumb za klepet
Bigcommerce
Place a live chat button on your Bigcommerce store. Bigcommerce integracija
Opencart
V trgovino Opencart postavite gumb za klepet v živo. Opencart integracija
Salesforce
Dodajte nove ali uredite obstoječe ponudbe v svojem kanalu SalesForce neposredno iz podokna z informacijami o zahtevkih LiveAgent. Zmanjšajte podvojene vnose podatkov v različnih aplikacijah in se namesto tega osredotočite na nemoteno podporo svojim najbolj cenjenim strankam.Salesforce integracija
CMS
SpringBuilder
Na spletno mesto SpringBuilder dodajte gumb za klepet v živo, da pospešite reševanje težav in komunikacijo s strankami. SpringBuilder integracija
1 Gumb za klepet
Joomla!
Če želite na spletno mesto Joomla dodati enega od naših gumbov za klepet v živo, lahko to storite tako, da kodo gumba vstavite v nogo Joomla. Joomla! integracija
1 Gumb za klepet
Adobe Business Catalyst
Integracija programa Adobe Business Catalyst LiveAgent vam omogoča, da na spletno mesto Adobe Business Catalyst postavite gumb za klepet v živo. Adobe Business Catalyst integration
1 Gumb za klepet
Drupal
Povežite se s strankami v realnem času tako, da na svojem spletnem mestu Drupal postavite gumb za klepet v živo. Uporabite tudi obrazce brez povezave in zmogljivosti službe za pomoč uporabnikom. Drupal integracija
1 Gumb za klepet
ExpressionEngine
LiveAgent vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta ExpressionEngine. ExpressionEngine integracija
1 Gumb za klepet
GoDaddy
Integracija LiveAgent z GoDaddy vam omogoča, da na spletno mesto GoDaddy postavite gumb za klepet v živo. GoDaddy integracija
1 Gumb za klepet
Squarespace
LiveAgent vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta Squarespace. Squarespace integracija
1 Gumb za klepet
SpringBuilder
Na spletno mesto SpringBuilder dodajte gumb za klepet v živo, da pospešite reševanje težav in komunikacijo s strankami. SpringBuilder integracija
1 Gumb za klepet
uKit
LiveAgentova integracija uKit vam omogoča, da v svojo trgovino uKit postavite gumb za klepet v živo. uKit integracije
1 Gumb za klepet
Web.com
LiveAgent’s Integracija Weebly vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta Weebly. Weebly integracija
1 Gumb za klepet
Wix
Integracija WiA z LiveAgentom vam omogoča, da gumbe za klepet v živo postavite na svoja spletna mesta Wix. Wix integracija
1 gumb za klepet
WordPress
LiveAgentova integracija WordPress vam omogoča, da na spletno mesto ali blog v WordPressu postavite gumb za klepet v živo. Svoje spletno mesto spremenite v zmogljiv WordPress HelpDesk ali WordPress klepet v živo z LiveAgentom. WordPress integracija
1 Gumb za klepet
CRM
Salesflare
Izvlecite podatke o strankah iz klepetov in obrazcev ter jih shranite neposredno v Salesflare s podokna z informacijami o zahtevkih LiveAgent. Salesflare integracija
PipeDrive
Registrirajte nove ponudbe PipeDrive in si oglejte vse registrirane ponudbe, ki se nanašajo na stranko, ki ji pomagate. PipeDrive integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Vectera
Načrtujte sestanke, predavanja ali celo klice iz oči v oči s strankami neposredno iz LiveAgent. Vectera integracija
Highrise
Aktivirajte integracijo Highrise in začnite upravljati podatke Highrise v LiveAgentu (in obratno). Registrirajte nove ponudbe, uredite obstoječe ponudbe in drugo. Highrise integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
SharpSpring
Sinhronizacija LiveAgent in SharpSpring vam omogoča samodejno sinhronizacijo kontaktnih podatkov na obeh platformah. SharpSpring integracija
Salesforce (kmalu)
Dodajte nove ali uredite obstoječe ponudbe v svojem kanalu SalesForce neposredno iz podokna z informacijami o zahtevkih LiveAgent. Zmanjšajte podvojene vnose podatkov v različnih aplikacijah in se namesto tega osredotočite na nemoteno podporo svojim najbolj cenjenim strankam.
Email marketing
ActiveCampaign
Integrirajte ActiveCampaign z LiveAgentom za avtomatizacijo procesov, kot so ustvarjanje novih poslov, posodabljanje stikov in drugo. ActiveCampaign integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Klaviyo
Naročite svoje stranke na svoje poštne sezname Klaviyo v LiveAgentu. Integrirajte oba orodja, da zmanjšate količino napora in časa, ki ga morate vložiti pri upravljanju baze podatkov. Klaviyo integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
SpamAssassin
Filtrirajte dohodna e -poštna sporočila skozi filter neželene pošte SpamAssassin. E -poštna sporočila, označena kot vsiljena pošta, še vedno najdete v zahtevkih označenih kot neželena pošta. SpamAssassin integracija
AWeber
Aktiviranje vtičnika AWeber vam omogoča, da se naročite in odjavite stike na poštne sezname in z njih neposredno iz LiveAgent. AWeber integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
GetResponse
Dodajte stranke na svoje poštne sezname GetResponse na plošči s podatki o zahtevkih. Če se želite izogniti pošiljanju neželene e-pošte, se stiku pošlje prijava za prijavo, ko jih dodate na nov poštni seznam. (Naročnino mora potrditi kontakt). GetResponse integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Mailchimp
Naročite se in odjavite stike s svojih poštnih seznamov MailChimp neposredno od LiveAgent. MailChimp integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Social
GIPHY
GIPHY Search vam omogoča, da takoj poiščete točno tisti GIF, ki ga iščete, in ga vstavite v telo zahtevka. GIPHY integracija
Socialbakers
Integracija Socialbakers za LiveAgent vam lahko pomaga pri upravljanju družabnih medijev in prodaji zahtevkov. Socialbakers integracija
Phone
Cloudtalk
CloudTalk prikaže podatke o stikih, zgodovino klicev, zapiske in zahtevke, povezane s klicateljem, in jih sinhronizira z LiveAgentom. Cloudtalk integracija
Chatbot
Quriobot
Ustvarite intuitivnega klepetalnika, ki bo ves čas komuniciral s strankami. Quriobot chatbot se lahko uporablja za ustvarjanje potencialnih strank, podporo strankam in povratne informacije. Quiobot integracija
Tracking
Clockify
Uporabite Clockify za sledenje časa, ki ga porabite za reševanje zahtevkov in urejanje člankov v bazi znanja. Izboljšajte svojo produktivnost, donosnost in sledite dnevnikom dejavnosti skupine. Clockify integracija
Jira
Povežite Jiro z vašim računom LiveAgent, če si želite ogledati zahtevke, povezane z nalogami Jira, združiti naloge z zahtevki določenih strank in poiskati zahtevke Jira v LiveAgentu. Jira integracija
Google Analytics
Track events of live chat sessions in Google Analytics. Zahvaljujoč tem podatkom lahko ocenite vpliv klepeta v živo na konverzije ali vaših agentov na prodajo podjetja. Google Analytics integration
Workflow
Bold BI
Uporabite podatke LiveAgent za ustvarjanje nadzorne plošče z informacijami o vaših dohodnih poizvedbah v realnem času. Bold BI integracija
CloudApp
Posnemite zaslon, ga označite in ga pošljite v prilogo z CloudApp. Pomagajte svojim strankam natančno razumeti, kaj potrebujete od njih za učinkovito reševanje njihovih težav. CloudApp integracija
Zapier
Povežite Zapier z računom LiveAgent, da nastavite sprožilce po meri, ki izvajajo želena dejanja. Zapier integracija
Pabbly
Uporabite sprožilce, logična pravila, filtre in pogoje podjetja Pabbly za racionalizacijo prodajnih, trženjskih in podpornih procesov na različnih platformah. Pabbly integration
Feedback
Klaus
Ocenite uspešnost svojega agenta, podajte povratne informacije v skladu z različnimi merili, izboljšajte potek dela in še več. Klaus integracija
Nicereply
Ali veste, kako se stranke počutijo glede vaše storitve za stranke? Sledite kakovosti storitev za stranke z Nicereplyjem-orodjem za merjenje zadovoljstva strank, ki je vse v enem, izdelano za LiveAgent. Nicereply integracija
eCommerce
CS-Cart
LiveAgent’s CS-Cart integracija vam omogoča, da v svojo trgovino CS-Cart postavite gumb za klepet v živo. CS-Cart integracija
1 Gumb za klepet
Fortune 3
Integracija Forune3 LiveAgent vam omogoča, da v svojo trgovino Fortune3 postavite gumb za klepet v živo. Fortune 3 integracija
1 Gumb za klepet
Magento 2
Zberite vpogled v prejšnja naročila vaših strank v trgovini Magento neposredno na plošči s podrobnostmi o zahtevkih LiveAgent. Magento 2 integracija
Omejeno
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
Oxatis
Začnite zagotavljati boljšo podporo strankam tako, da v trgovini Oxatis postavite gumb za klepet v živo. Oxatis integracija
1 Gumb za klepet
Post Affiliate Pro
Začnite nuditi bolj prilagojeno podporo strankam tako, da na podružnični plošči in strani za prijavo postavite gumb za klepet v živo. Post Affiliate Pro integration
Prestashop
Na spletno mesto Prestashop postavite pripomoček za klepet v živo in si oglejte naročila strank neposredno na plošči s podrobnostmi o zahtevkih LiveAgent. Prestashop integracija
Shopify
V trgovino Shopify postavite gumb za klepet v živo. Shopify integracija
1 Gumb za klepet
Volusion
Začnite nuditi prilagojeno podporo strankam tako, da v trgovini Volusion postavite gumb za klepet v živo. Volusion integracija
X-Cart
LiveAgentova integracija X-Cart vam omogoča, da v trgovine X-Cart postavite gumb za klepet v živo. X-Cart integration
1 Gumb za klepet
3dcart
LiveAgentova 3dcart integracija vam omogoča, da v svojo trgovino 3dcart postavite gumb za klepet v živo. 3dcart integration
Bigcommerce
V svojo trgovino Bigcommerce postavite gumb za klepet v živo. Bigcommerce integracija
CoreCommerce
V trgovino CoreCommerce postavite gumb za klepet v živo. Corecommerce integracija
1 Gumb za klepet
Opencart
V trgovino Opencart postavite gumb za klepet v živo. Opencart integracija
Monitoring
NetCrunch
Pretvorite opozorila NetCrunch v zahtevke in jih prejemajte neposredno v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent. NetCrunch integration
LDAP
Uvozite posrednike iz imeniške strukture LDAP ali prijavne posrednike z uporabo metode preverjanja pristnosti LDAP. Če storitev LDAP ni na voljo, bo LiveAgent uporabil svojo privzeto metodo avtentike. LDAP integracija
Vtičniki za selitev
Selitev službe za pomoč uporabnikom Relokia
Prenesite svoje podatke med lokalnimi sistemi in sistemi za pomoč v oblaku s sistemom Relokia. Selljivi podatki vključujejo zahtevke, agente, skupine, stike, oznake, priloge, zapiske in polja po meri. Relokia integracija
Upravljanje obračunavanja
ChargeDesk
Oglejte si nedavna plačila, vračila kupcev ali trajna naročila svoje stranke, ne da bi se morali prijaviti v svoj račun ChargeDesk. Integriranje ChargeDeska z LiveAgentom bo pospešilo vašo podporo in vas seznanilo z vsako stranko. ChargeDesk integracija
Braintree
Preklic in vračilo plačil neposredno na plošči zahtevkov na nadzorni plošči LiveAgent. Braintree integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
2Checkout
V trgovini 2Checkout postavite gumb za klepet v živo. 2Checkout integracija
Vodenje projektov
ClickUp
Pretvorite e -poštna sporočila v opravila, povežite zahtevke v obstoječa opravila in upravljajte projekte iz posrednika Live Agent. ClickUp integracija
Limited
V brezplačnem načrtu ni na voljo vtičnika, vendar je na voljo zunanja integracija prek Zapierja.
ProjectManager.com
Project Manager vam pomaga upravljati agente in oddelke z ustvarjanjem novih opravil, časovnic ali projektov, ko se nove stranke pridružijo LiveAgentu. ProjectManager.com integracija
Podpora in storitve
Storitev za stranke
Podporo za stranke nudimo 24/7 vse leto. Pišite nam v klepetu v živo, e -pošti, telefonu, družabnih medijih ali preko našega portala za stranke. Ponujamo tudi večjezično podporo.
24/7
24/7
24/7
24/7
Nastavitev White Glove
Sedite in se sprostite, medtem ko za vas nastavimo vaš račun LiveAgent. Prijavite se v sistem za pomoč uporabnikom, ki je pripravljen za uporabo, kar bo povečalo produktivnost vašega agenta in izboljšalo storitve za stranke.
Baza znanja
Ustvarite kategorije na svojem portalu za stranke glede na vaše izdelke, storitve ali vrste strank. Ustvarite pripomočke za iskanje v bazi znanja in strankam omogočite enostaven dostop do člankov v vaši bazi znanja. Funkcija baze znanja
IPhone/Android apps
Ponujamo aplikacijo LiveAgent za operacijske sisteme Android in iOS. iPhone/Funkcija mobilnih aplikacij za Android
Podpora v več jezikih
LiveAgent trenutno podpira 45 jezikovnih prevodov, pri čemer se redno dodajajo novi. Funkcija večjezične podpore
Podpora večih spletnih mest
Imate več podjetij, izdelkov ali poddomen z edinstvenimi spletnimi mesti? Ni problema, LiveAgent lahko pridobi in poenostavi vse zahtevke v en račun LiveAgent.
Podpora za več blagovnih znamk
Ustvarite več baz znanja za vsak izdelek, blagovno znamko ali skupino uporabnikov.
Hardware IP phone
Se počutite bolj udobno pri uporabi telefona s strojno opremo? Ni problema! Za sprejemanje klicev ga povežite z LiveAgentom. Če vam ni všeč, vam ni treba uporabljati mehkih telefonov ali odgovarjati na klice v brskalniku.
Varnost in dovoljenja
EU/US/UK/SG Data Center
Trenutno imamo več podatkovnih centrov po vsem svetu. Račune strank nameščamo na najboljšo možno točko strežnika, odvisno od tega, kje se nahajajo, in upoštevamo njihovo nacionalno zakonodajo. Več podatkovnih centrov
SPAM filtri
Prihranite čas in se borite proti neželeni pošti z avtomatskim filtriranjem neželene pošte. LiveAgent izvaja platformo SpamAssassin za preprečevanje neželene pošte, ki blokira neželeno pošto. Funkcija SPAM filtrov
Omejitev dostopa do podokna agenta
Omejite število številk IP, ki imajo dostop do plošče vašega posrednika.
Upravljanje politike gesla
LiveAgent zagotavlja, da geslo, ki ste ga izbrali za svoj račun, ni bilo ogroženo pri prejšnjih kršitvah podatkov.
Preverjanje v dveh korakih
Zaščitite svoj račun LiveAgent z geslom in dodatno kodo iz mobilne aplikacije Google Authenticator. Funkcija preverjanja v dveh korakih.
Šifriranje HTTPS
Vsi gostujoči računi LiveAgent delujejo na varni povezavi s protokolom HTTPS. Funkcija šifriranja HTTPS
Seznam prepovedanih obiskovalcev
Ali vam kdo pošilja neželeno pošto ali je neprijeten? Prepovedite njihov naslov IP, da preprečite klepet z vami. Prepoved prekličite, ko boste pripravljeni, tako da pregledate seznam obiskovalcev, ki jim je prepovedan dostop do vašega klepeta.
Revizijski dnevnik
Ste našli kaj sumljivega? Preglejte revizijski dnevnik, da vidite, kakšna dejanja je v določenem časovnem obdobju opravil vsak agent. Funkcija revizijskega dnevnika
$9/month/per acc 9€/mesec/per acc
Dodatna mesečna naročnina za funkcije. (Število agentov na vašem računu ne poveča ali zmanjša to dodatno mesečno naročnino.)

LiveAgent
Poglej kako deluje!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgent cene

Ali potrebujete pomoč pri izbiri najboljšega načrta za vas?

Vsako podjetje je drugačno. Imamo ekipo upraviteljev uspeha strank, ki so pripravljeni pogledati vaš primer uporabe.

Prihranite več z LiveAgentom

Najboljše uporabniške izkušnje so
ustvarjene z LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR potovalna agencija je največja potovalna agencija na Slovaškem z več kot 100 letno tradicijo in ima 90 000 zadovoljnih strank, ki vsako leto lahko potujejo v več kot 150…

    Preberite več o Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht se je začel kot šolski projekt in je kasneje zrasel v pravo podjetje, zahvaljujoč dobrim storitvam za stranke in uspehu.

    Preberite več o FrëschKëscht

View all
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Povezani članki zCene
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x