Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Chaport na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Chaport alternativo?

Zakaj ne bi imeli za klepet nekaj več, kot le orodje? LiveAgent vam ponuja najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, več orodij, več integracij in razumne cene.

Naredite spremembo že danes in preizkusite LiveAgent brezplačno!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Podpora strankam ni samo klepet v živo.
Naj stranke izberejo njim najljubšo vrsto podpore z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Chaport proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent Chaport
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja vstopnični sistem za $19 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet v živo za $29 na agenta/mesec.
Chaport ponuja klepet v živo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
Chaport ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
Chaport ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno.
Chaport ponuja Facebook integracijo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Chaport ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Chaport ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo v vstopničnem paketu za dodatnih $39/mesec na račun ali v All-inclusive paketu brez dodatnih stroškov.
Chaport ponuja Viber integracijo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Chaport ne ponuja baze znanja.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Chaport ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Chaport ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja API funkcije v paketu za $19/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR funkcijo.
Chaport ne ponuja IVR funkcije.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Chaport ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v vstopničnem sistemu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja neomejeno zgodovino v paketu za $29 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v Vstopnice+klepet v živo paketu za $29 na agenta/mesec.
Chaport ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Chaport ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Chaport ne ponuja neomejene 24/7 podpore.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Chaport

LiveAgent vam ponuja svobodo za komuniciranje z vašimi strankami na več načinov. Pokriva vse: elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja in tudi telefon. Vi se lahko osredotočite na pomembne stvari.

Zanesljiv vstopnični sistem, ki vam omogoča slediti vsej komunikaciji, vam se pa ni treba truditi z razvrščanjem sporočil.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. S prikaznim časom 2.5 sekunde bo vaša podporna služba dobila le najboljše.

Vrnite se k vašim strankam s svetlobno hitrostjo in jih ne pustite več čakati.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Phone icon

Podpora klicnega centra

Poleg ostalih funkcij, LiveAgent ponuja tudi klicni center. Postavitev je hitra in enostavna.

Statistic icon

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

Money Bag

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.

Professional built-in call center software

Podpora klicnega centra

Ena najpomembnejših funkcij LiveAgent je klicni center. Lahko postavite svoj virtualni klicni center in se z njim povezujete z brskalnikom, telefonom ali katero drugo opremo po vaši izbiri.

Pridobite več s svojo podporno službo in ponudite svojim strankam bolj oseben pristop.

Dosegajte več po ugodni ceni

Z LiveAgent lahko storite veliko več, po ugodni ceni. Ponujamo vam tri pakete, ki vsebujejo uporabne funkcije in integracije. Z njimi bo vaša podpora strankam odlična, vašega proračuna pa ne bo prizadela.

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim z LiveAgent pomagajte hitreje.

Do more customer support for less money

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako se LiveAgent primerja s Chaport?

LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije: Twitter integracijo, Instagram integracijo, bazo znanja, forum za stranke in 24/7 podporo.

Kakšne so dodatne prednosti uporabe LiveAgent?

Dodatne prednosti uporabe LiveAgent so povišano zadovoljstvo strank, zadrževanje strank, nižji stroški službe za podporo, manjše odtekanje strank in boljši proces dela agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico