Iščete Chaport alternativo?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Chaport na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Zakaj ne bi imeli za klepet nekaj več, kot le orodje? LiveAgent vam ponuja najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču, več orodij, več integracij in razumne cene.

Naredite spremembo že danes in preizkusite LiveAgent brezplačno!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Podpora strankam ni samo klepet v živo.
Naj stranke izberejo njim najljubšo vrsto podpore z LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Prihranite več z LiveAgent

Chaport proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Chaport
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja vstopnični sistem za $19 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni pripomoček za klepet, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Vstopnice+klepet v živo za $29 na agenta/mesec.
Chaport ponuja klepet v živo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
Chaport ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
Chaport ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo v vstopničnem paketu za $39 na mesec/račun, v All-inclusive paketu pa brezplačno.
Chaport ponuja Facebook integracijo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Chaport ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Chaport ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo v vstopničnem paketu za dodatnih $39/mesec na račun ali v All-inclusive paketu brez dodatnih stroškov.
Chaport ponuja Viber integracijo v paketu za $19 na agenta/mesec.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Chaport ne ponuja baze znanja.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Chaport ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Chaport ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja API funkcije v paketu za $19/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR funkcijo.
Chaport ne ponuja IVR funkcije.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Chaport ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v vstopničnem sistemu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja neomejeno zgodovino v paketu za $29 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v Vstopnice+klepet v živo paketu za $29 na agenta/mesec.
Chaport ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu $15 na agenta/mesec.
Chaport ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $19 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak odhajajoč in prejeti klic in si kadarkoli zavrtite posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Chaport ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Chaport ne ponuja neomejene 24/7 podpore.
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa Chaport

LiveAgent vam ponuja svobodo za komuniciranje z vašimi strankami na več načinov. Pokriva vse: elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja in tudi telefon. Vi se lahko osredotočite na pomembne stvari.

Zanesljiv vstopnični sistem, ki vam omogoča slediti vsej komunikaciji, vam se pa ni treba truditi z razvrščanjem sporočil.

Najhitrejši pripomoček za klepet v živo

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. S prikaznim časom 2.5 sekunde bo vaša podporna služba dobila le najboljše.

Vrnite se k vašim strankam s svetlobno hitrostjo in jih ne pustite več čakati.

The fastest live chat on the market

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg ostalih funkcij, LiveAgent ponuja tudi klicni center. Postavitev je hitra in enostavna.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko za razumno ceno. Izberite enega naših treh plačljivih paketov ali pa izberite posamezne funkcije in izboljšajte svojo podporno službo.
Professional built-in call center software

Podpora klicnega centra

Ena najpomembnejših funkcij LiveAgent je klicni center. Lahko postavite svoj virtualni klicni center in se z njim povezujete z brskalnikom, telefonom ali katero drugo opremo po vaši izbiri.

Pridobite več s svojo podporno službo in ponudite svojim strankam bolj oseben pristop.

Dosegajte več po ugodni ceni

Z LiveAgent lahko storite veliko več, po ugodni ceni. Ponujamo vam tri pakete, ki vsebujejo uporabne funkcije in integracije. Z njimi bo vaša podpora strankam odlična, vašega proračuna pa ne bo prizadela.

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim z LiveAgent pomagajte hitreje.

Do more customer support for less money

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Želite primerjavo LiveAgent z ostalo programsko opremo za klepet v živo?

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zChaport alternativa
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x