Kontrolni seznam za grafično oblikovanje. Preverite, ali ste uporabili prave barvne načine, pisave, postavitve in kompozicije za vaš dizajn. Vključite informacije o avtorskih pravicah in optimizirajte svoje slike. Pripravite smernice za blagovno znamko.
Pri oblikovanju grafike je treba upoštevati veliko elementov, zato je pomembno, da raziščete, preden začnete. Uporabite ta priročen kontrolni seznam, ki vam bo pomagal.
Kontrolni seznam za grafično oblikovanje je seznam elementov, ki jih morate preveriti pred objavo katere koli vsebine. Razmisliti morate o tem, kako se vsak vidik nanaša na vaše posebne cilje.
Pomaga se izogniti pogostim napakam. Prav tako zagotavlja, da je vaša grafika natančna in profesionalnega videza. Poleg tega pomaga ustvariti visokokakovostno grafiko, ki bo vaše podjetje izstopala od konkurence.
Povzetek za načrtovanje je dokument, ki vsebuje vse pomembne informacije o projektu. Vsebovati mora:
Zagotavlja vam vse informacije, ki jih potrebujete za začetek dela na projektu. Če nekateri kritični elementi manjkajo, lahko to povzroči napake in zamude pozneje v procesu.
Povzetek lahko napišete sami, vendar je najbolje, da to storite s stranko. Tako bo že od začetka izpolnil njihova pričakovanja.
V tem koraku ni treba uporabljati profesionalnega vektorskega programa za načrtovanje in risanje. Lahko preprosto uporabite Google Dokumente ali drug urejevalnik besedil.
Raziskave so ključnega pomena za ustvarjanje visokokakovostnih vizualnih elementov, ki natančno prenašajo sporočilo. Poskrbite, da boste zbrali informacije o temi, o kateri komunicirate, in o vseh ustreznih modelih konkurentov.
Pomaga vam izvedeti več o svojem občinstvu in o tem, kaj iščejo v smislu vizualnih vsebin. Želite zagotoviti, da so informacije ali koncept, ki se sporočajo, jasni in jih ne zmedejo.
Oglejte si druge modele v vaši panogi in blagovne znamke konkurentov. Glede na oblikovalske želje potrošnikov na tem trgu se lahko odločite, kaj bo delovalo in kaj ne.
Če niste prepričani, kje začeti, poskusite uporabiti Behance ali Pinterest, da dobite navdih.
To vam omogoča, da razvijete inovativne ideje za vaš koncept oblikovanja. Najboljši način za spopadanje s to stopnjo je zagotoviti, da ni omejitev ali omejitev, tako da lahko raziščete čim več možnosti.
Ta korak bo zagotovil, da boste imeli na izbiro širok nabor konceptov, preden se premaknete na naslednjo stopnjo.
Imejte ustvarjalno okolje, kjer lahko vsak prispeva svoje ideje, ne glede na to, kako nenavadne se zdijo. Ne pozabite, da v možganskih nevihtah ni slabih idej.
Potrebovali boste zvezek in pisalo, da boste lahko zapisali svoje misli in ideje, ne glede na to, kako preprosto.
Ko gre za izbiro oblikovalskega koncepta, se ustvarjalci pogosto trudijo, saj je težko vedeti, kaj bo prineslo želeni rezultat.
Na tej stopnji boste zožili vse koncepte, ki ste jih ustvarili med brainstormingom, kar bo olajšalo proces oblikovanja.
Osnova skupina se mora dogovoriti o konceptu, preden gre naprej. To bo preprečilo kasnejša nesoglasja in zmedo.
Tabela razpoloženja vam lahko pomaga vizualizirati določen koncept in spraviti vse na isto stran.
Če želite ustvariti najboljši možni dizajn, je čas, da začnete ocenjevati svoje ideje.
Pomagal bo določiti posebne podrobnosti vašega dizajna in zagotoviti, da je vse v skladu z vašo vizijo.
Pred ocenjevanjem idej morate poznati svoje cilje. Če člani ekipe sodelujejo, redno sporočajte morebitne spremembe.
Predloge lahko pomagajo pri vizualnem oblikovanju vaših idej in ocenjevanju različnih možnosti oblikovanja.
Eden najpomembnejših vidikov vsakega projekta je določitev in izpolnjevanje rokov. Ta korak pomaga zagotoviti, da vsi, ki so vključeni v projekt, vedo, kaj morajo narediti in kdaj je to treba storiti.
To bo pomagalo, da bodo vsi na pravi poti in se izognili zamudam ali zgrešenim mejnikom.
Ustvarite časovnico s posebnimi roki za vsako fazo procesa oblikovanja. To bo zagotovilo, da bo vse ostalo na pravi poti.
Orodje za vodenje projektov, kot je Asana.
Pri oblikovanju katere koli vrste vsebine upoštevajte svoj proračun. Ne boste porabili več od dodeljenega proračuna, medtem ko boste še vedno dokončali vse elemente v svoji zasnovi.
Za zagotovitev, da ne boste presegli proračuna in kljub temu dosegli videz in občutek, ki si ga želite.
Vnaprej se pogovorite o morebitnih potrebah in omejitvah vaše ekipe. Pomagal vam bo določiti proračun za vsako fazo.
Preglednica v Google Preglednicah za organiziranje in spremljanje proračuna.
Naslednji korak je osnutek načrtov, ko dokončate svoj koncept. Tako boste dobili boljšo predstavo o tem, kako naj bi vse izgledalo, ko bo končano.
Ta korak omogoča revizije in povratne informacije, tako da je mogoče izvesti vse potrebne spremembe, preden je zasnova dokončana.
Člani ekipe se lahko obrnejo, če imajo v tem času kakršne koli pomisleke ali vprašanja. Prav tako lahko prispeva k preprečevanju kakršnih koli sprememb v zadnjem trenutku, ki bi lahko vplivale na roke.
Adobe Photoshop ali Illustrator, čeprav sta to razmeroma zapletena orodja. Za tiste brez tehničnih veščin je Canva veliko lažja alternativa.
Preden sploh začnete izdelovati grafično zasnovo, si oglejte nastavitev projekta. To pomeni izbiro pravih orodij in učinkovito nastavitev delovnega prostora.
Če uporabljate napačna orodja ali vaš delovni prostor ni pravilno nastavljen, lahko to upočasni vaš potek dela in povzroči frustracije.
Če na primer delate na spletni zasnovi, poskrbite, da boste vso potrebno programsko opremo prenesli in namestili vnaprej.
Potrebujete dober program za oblikovanje (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, InDesign itd.) in tablico za risanje za grafične oblikovalce.
Za začetek se prepričajte, da je velikost dokumenta pravilno nastavljena.
Uporaba napačne velikosti dokumenta lahko popači vašo grafiko in negativno vpliva na celoten videz vašega dizajna.
Ne pozabite preveriti dimenzij, ki so potrebne za projekt. Vaša zasnova mora ustrezati namenu.
Vsi programi za načrtovanje vam omogočajo spreminjanje velikosti dokumenta v nastavitvah dokumenta.
Rob je prostor med glavno vsebino in robovi. Krvavitev je območje, ki sega čez “končani” rob reza.
Če te niso pravilno nastavljene, bo vaša grafika morda obrezana ali pa bo na koncu videti popačena.
V večini primerov boste privzeto delali z robom 0,25″ in bleedom 0,125″.
Večina programov za načrtovanje ima privzete nastavitve robov in izpustov, ki jih lahko po potrebi spremenite.
Barvni način lahko določi, kako se barve kombinirajo glede na število kanalov v barvnem modelu. To lahko vpliva na barvne podrobnosti in velikost datoteke.
Če izberete napačen barvni način, se lahko vaša grafika po tiskanju ali distribuciji zdi popačena ali izprana. Lahko so tudi videti popolnoma drugačne od barv, ki jih vidite v svojem oblikovalskem projektu.
Če delate na dizajnu spletnega mesta ali družabnih medijev itd., se prepričajte, da je barvni način nastavljen na RGB . Tako boste zagotovili, da bo vaš logotip videti natančen, ko je prikazan na zaslonu računalnika.
Če morate natisniti svoj dizajn, boste morali spremeniti barvni način v CMYK.
Adobe Photoshop in Illustrator imata različne barvne načine, med katerimi lahko izbirate, kot so indeksni način (256 barv), način sivin (256 sivin) in način bitne slike (2 barvi).
V Adobe Photoshop in Illustrator lahko dostopate do teh možnosti v novem oknu dokumenta. Če ste projekt že ustvarili, pojdite v Datoteka > Barvni način dokumenta.
Poskrbite, da bodo pisave lahko berljive. Ne želite, da bi bilo vaše besedilo težko skenirati.
Težko berljive pisave lahko otežijo razumevanje vaše vsebine.
Najprej se držite le nekaj različnih pisav in jih dosledno uporabljajte v celotnem dizajnu.
Drugič, izogibajte se zasedenim pisavam, kot so kurzivi ali slogi rokopisa, razen če ustrezajo vaši identiteti blagovne znamke.
Če niste prepričani, katere pisave uporabiti, vam nekatera spletna mesta omogočajo, da pred potrditvijo skupaj preizkusite različne pisave, npr. Flippingfonts.com.
V grafičnem oblikovanju se postavitev nanaša na razporeditev vizualnih elementov na strani, ki sestavljajo vsebino dizajna.
Postavitev ima dva cilja: pravilno prenesti sporočilo in predstaviti informacije na logičen in skladen način, ki poudarja najbolj kritične točke. Če postavitev ni pravilna, lahko vaša grafika izgleda neprofesionalno in/ali neorganizirano.
Tukaj je treba upoštevati pet točk za pripravo dobre postavitve:
S funkcijo Postavitev vodnikov je mogoče ustvariti in shraniti svoje postavitve vodnikov kot prednastavitve.
Čas je, da izberete svojo barvno paleto za projekt.
Spletno mesto ali grafika je lahko videti povsem drugače, če je uporabljena napačna barva.
Na primer, svetlo rdeče ozadje morda ni primerno za vsebino spletne strani. Tudi uporaba belega besedila ne bo pomagala, saj ga uporabniki ne bodo prebrali.
Na splošno bi morali uporabljati barve, ki se dobro ujemajo in imajo namen v dizajnu. Če ne veste, kako, sledite teoriji barv.
V programu Adobe lahko ustvarite barvno paleto po meri. Različne barvne kombinacije lahko najdete tudi na spletu ali v učbenikih za oblikovanje, če se zataknete.
Če v projekt vključite katero koli sliko, jo najprej optimizirajte.
Slike, ki niso optimizirane, bodo naredile velikost vaše končne zasnove prevelike ali pa bo morda videti pikselirana.
Obstaja veliko različnih načinov za optimizacijo slike. Datoteko lahko zmanjšate tako, da jo stisnete, ali pa uporabite obliko slike, kot sta JPEG ali PNG, ki jo samodejno optimizira.
V Adobe Photoshopu vam možnost Shrani za splet omogoča optimizacijo slik, preden jih izvozite v različne formate. Najdete lahko tudi spletna orodja, ki bodo brezplačno optimizirala vaše slike.
Če vaš dizajn vsebuje besedilo, si zastavite naslednja vprašanja:
Če niste previdni, lahko z uporabo napačnih pisav ali poravnave besedila vaš dizajn izgleda neprofesionalno.
Če želite izbrati pravilno shemo pisav, je ključnega pomena, da imate splošno predstavo o tem, kako želite, da izgleda vaš dokument. Če na primer ustvarjate letak za dogodek, uporabite pisave, ki jih je enostavno brati in se ujemajo s tonom dogodka.
V Adobe Photoshopu lahko uporabite orodje Besedilo za ustvarjanje in urejanje besedila. V Adobe Illustratorju ločeno orodje Vrsta omogoča oblikovanje in poravnavo besedila. Več možnosti za urejanje besedila v obeh programih lahko najdete tudi v meniju Okno.
Če v svojem dizajnu uporabljate črno ozadje, je pomembno, da namesto standardne črne uporabite bogato črno. Še posebej, če nameravate natisniti svoj dizajn.
Bogata črna je globlja od standardne črne, zaradi česar so besedilo in drugi elementi videti ostrejše in čistejše.
Morate spremeniti vrednosti črnila CMYK. Morda boste potrebovali nekaj poskusov, da boste našli svojo popolno bogato črno formulo.
V Adobe Illustratorju obstaja vzorec, imenovan Graphic Black, ki ga lahko uporabite za ustvarjanje bogate črne barve.
Zakon o avtorskih pravicah ščiti ustvarjalno delo pred nepooblaščeno reprodukcijo in uporabo. Če uporabljate slike ali pisave, ki niso vaše, v dokument vključite podatke o avtorskih pravicah lastnika.
Uporaba slik ali pisav brez dovoljenja je nezakonita, zato se morate zahvaliti njihovim ustvarjalcem.
Pred uporabo katerega koli dela, ki je zaščiteno z avtorskimi pravicami, morate pridobiti dovoljenje. Da se izognete kršitvi avtorskih pravic, jo natančno preberite in razumejte.
Katera orodja uporabiti za vključitev informacij o avtorskih pravicah?
Podatke o avtorskih pravicah lahko dodate kateremu koli dokumentu v Illustratorju, Photoshopu ali InDesignu, tako da izberete Datoteka > Informacije o datoteki.
Kontrast je odličen način, da poudarite, kaj je bistveno, in pritegnete oči obiskovalcev na določeno področje projekta.
Če bo vaš dizajn premalo kontrasta, bo branje besedila in prepoznavanje drugih elementov težko.
Kontrast ni omejen le na barve. Svojim dizajnom lahko dodate kontrast z uporabo različnih velikosti elementov, tekstur in vzorcev.
Za določitev razlik med različnimi elementi lahko uporabite brezplačno spletno orodje, kot je Contrast Checker.
Če uporabljate slike ali ilustracije, ki vsebujejo besedilo, se prepričajte, da so elementi uravnoteženi.
Grafični elementi morajo biti pri oblikovanju uravnoteženi, tako da bodo videti namerno in ne naključno.
Ravnovesje je mogoče doseči z različnimi vizualnimi utežmi, kot so Simetrična, Asimetrična, Radilna ali celo Izvenravnotežna em>.
V Adobeju obstaja nekaj načinov za doseganje ravnovesja pri oblikovanju. Eden od načinov je uporaba mreže Pravilo tretjin. Prav tako lahko prilagodite položaj in velikost elementov, dokler niso videti uravnoteženi.
Če nameravate natisniti svoj dizajn, je pomembno, da vključite oznake obrezovanja.
Oznake za obrezovanje pomagajo tiskalniku prepoznati, kje naj izreže papir, tako da se vse prikaže pravilno.
Če nameravate svoj dokument dati komercialno natisnjeno, najprej izdelajte vzorec strani, da zagotovite, da so oznake obrezovanja točne.
V Adobe lahko dodate oznake za obrezovanje po meri tako, da prilagodite nastavitve v razdelku Oznake obrezovanja.
Zadnji korak ustvarjanja dizajna je priprava smernic za blagovno znamko, da bodo vsi vedeli, kako natančno lahko uporabljajo grafično zasnovo.
Prepričajte se, da smernice za blagovno znamko določajo, kako in kdaj je mogoče uporabiti vaš dizajn, še posebej, če oblikujete logotip ali marketinško podobo. Neupoštevanje jasnih pravil bi lahko povzročilo težave v prihodnosti.
Smernice za blagovno znamko morajo vključevati informacije o sprejemljivih oblikah datotek, barvah in velikosti za naslednje elemente:
Izberete lahko katerega od naslednjih programov: Adobe Illustrator, Microsoft Word ali Google Slides.
Še enkrat preverite svoj dizajn, preden ga objavite ali pošljete tiskalniku ali odjemalcu.
Da se izognete morebitnim napakam v končnem izdelku, morate vse skupaj še enkrat preveriti.
Prepričajte se, da niste spregledali ničesar pomembnega, tako da znova pregledate vse korake kontrolnega seznama grafičnega oblikovanja.
Z našim kontrolnim seznamom je to verjetno najlažji način za dosego tega. Ugotovite sami!
Ko je vaš dizajn končan, je čas za distribucijo končnega izdelka.
Prepričajte se, da projekt shranite v pravi obliki. V nasprotnem primeru lahko zmanjša kakovost vašega dela.
Najboljši način za to je izvoz enega projekta v več oblikah.
Standardne rastrske datoteke so JPEG, PNG in GIF. Poleg tega lahko svoj dizajn shranite v PDF ali ga izvozite v AI, EPS, TIFF in PSD za nadaljnje urejanje.
Konceptualna faza:
Nastavitev projekta:
Elementi oblikovanja:
Izhod:
It should include specific design requirements, principles to be followed, and a review process. Complete the checklist and you'll see that we cover all these aspects.
Rates can vary greatly depending on a designer's experience and the type of project. However, in general, graphic designers charge anywhere from $25 to $200 per hour, with the average rate being around $75 per hour. Some designers may also charge a flat fee for a project type rather than charging by the hour. This fee could be anywhere from $500 to $5,000 for a project that typically takes 50-100 hours to complete.
Professional graphic designers will produce high-quality graphics that adhere to your company's aesthetic aspect, stand out on social media, persuade new customers, and foster loyalty. The designs won't require time-consuming and expensive design updates down the road, but rather look fresh for years to come.
Choosing too many fonts, including low-resolution images, using text that's too small or difficult to read, and not adding enough white space. It’s best to stick to two or three fonts at the most and make sure they complement each other. Low-resolution images often look blurry and pixelated when enlarged, so it's wise to use high-resolution images whenever possible. White space is critical for creating a visually appealing layout and making text easy to read.
Kontrolni seznam za zagon spletnega mesta
Pred objavo nove spletne strani je pomembno upoštevati več faktorjev. Kontrolni seznam zagotavlja, da so vključene vse ključne točke za uspešen zagon. Pomaga pri prihranku časa in denarja ter je koristen za blogerje, lastnike podjetij in podjetnike.
Discovery call kontrolni seznam
Uporaba orodij za poenostavitev dela klicev je ključna za učinkovit prodajni proces. LiveAgent je ena izmed najboljših izbir za integracijo s CRM-ji. Povezovanje vprašanj s potjo kupca je pomembno za pridobivanje zaupanja strank. Organiziranje prodajnih sestankov kaže spoštovanje časa strank in omogoča produktivne pogovore.
Prodajni klic kontrolni seznam
Prehod na poslovno temo je ključen za varčevanje časa stranke. Predstavite sebe, podjetje in opišite vsebino klica. Postavljajte odprta vprašanja za boljše razumevanje potencialnih strank.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih