Služba za pomoč kontrolni seznam vsebuje korake, ki jih je treba upoštevati za postavitev učinkovite službe za pomoč uporabnikom. Vključuje cilje, izbiro programske opreme, organizacijo agentov po oddelkih, določanje delovnega časa in vzpostavljanje komunikacijskih kanalov.
Organizirate in vodite lastno službo za pomoč uporabnikom? Tukaj je obsežen seznam stvari, ki jih morate početi in jih ne smete zamuditi.
Dobro organizirana služba za pomoč uporabnikom je osnova dobre podporne službe, ki izboljšuje zadovoljstvo strank in povečuje zvestobo.
Kontrolni seznam službe za pomoč uporabnikom je povzetek tega, kar je treba storiti, da bo vaša služba za pomoč uporabnikom delovala nemoteno. Je neprecenljivo orodje pri ustvarjanju ali upravljanju nove službe za pomoč uporabnikom, ki zagotavlja, da so bile vse pomembne naloge opravljene.
Služba za pomoč je nujna za vsako podjetje, veliko ali majhno. Strankam omogoča, da enostavno stopijo v stik s službo za stranke in prejmejo pomoč pri morebitnih težavah strank, s katerimi se soočajo.
Je bistveno orodje za podjetja, ki:
Prva stvar, ki se jo morate vprašati, je, kaj želite doseči s službo za pomoč uporabnikom.
Težko bo izmeriti uspeh vaše službe za pomoč uporabnikom, ne da bi si postavili posebne cilje in preverili, ali so izpolnjeni ali ne.
Cilji morajo biti merljivi, časovno omejeni in realni. Bolj kot so podrobni, boljši so. Na primer: »Želim, da moja ekipa službe za pomoč reši 95 % poizvedb v 24 urah«.
Razvijte cilje za oddelek za pomoč strankam kot celoto in tudi za vsakega posameznika. Začnite z velikimi cilji in jih nato poskusite razdeliti na manjše – zahvaljujoč temu se boste vedno bolj približevali svojim ciljem.
Z določanjem posebnih ciljev vaša ekipa dela v smeri zastavljenih ciljev, namesto da samo »opravlja svoje delo« brez neposrednega namena za tem. To bo motiviralo vaše zaposlene in jih obveščalo o tem, kaj se od njih pričakuje.
Cilji bi morali biti dosegljivi, zato je bolje imeti nekoliko nižje cilje in jih vsakič doseči, kot pa ne doseči nerealnih ciljev.
Ko so cilji vaše službe za pomoč določeni, je čas, da izberete programsko opremo, ki jo bo uporabljala vaša ekipa. Na voljo je veliko različnih vrst programske opreme za pomoč uporabnikom, zato je pomembno, da najdete tisto, ki ustreza potrebam vašega podjetja.
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom je bistvena za upravljanje poizvedb in pritožb strank. Omogoča vam sledenje in spremljanje interakcij s strankami ter shranjevanje celotne komunikacije na enem mestu. Zaradi tega je vaše delo bolj učinkovito in osredotočeno.
Programska oprema, ki jo izberete, mora:
Katera orodja uporabiti za izbiro programske opreme službe za pomoč?
Ko v eni ekipi sodeluje veliko ljudi, je bistveno ustvariti sistem organizacije za komunikacijo in delegiranje nalog.
Organizacija vaše ekipe po oddelkih vam omogoča učinkovitejše upravljanje poizvedb strank. To bo strankam olajšalo iskanje pravega agenta za pogovor in pomagalo ohraniti učinkovito komunikacijo.
Svojo ekipo službe za pomoč morate organizirati v različne oddelke na podlagi njihovih spretnosti in strokovnega znanja. Na primer: »Podpora strankam«, »Prodaja« in »Tehnična podpora« itd.
Vsak oddelek mora imeti vodjo, ki je odgovoren za delegiranje nalog drugim članom skupine in zagotavljanje, da so vsa vprašanja strank obravnavana pravočasno.
Agenti znotraj istega oddelka bi morali biti organizirani glede na njihovo stopnjo usposobljenosti (ali »starost«). Prav tako je pomembno vzpostaviti jasne komunikacijske linije med oddelki, tako da je mogoče vse težave hitro rešiti.
Če želite svojim strankam zagotoviti najboljšo možno storitev, potrebujete učinkovit sistem, ki jim omogoča, da vas kontaktirajo ob različnih urah.
Nastavitev delovnega časa strankam omogoča, da vedo, kdaj lahko pričakujejo vaš odgovor. To bo pomagalo zmanjšati število poizvedb, ki prihajajo ponoči ali ob vikendih, ko nihče ni na voljo, da bi nanje odgovoril. Tudi delovni čas vpliva na vašo skladnost s SLA.
Določiti morate čas, ko bodo vprašanja strank obravnavali agenti za podporo, zato si oglejte, kdaj vaše stranke običajno stopijo v stik z vami. Ne pozabite na časovne pasove, če nudite mednarodno podporo. Poskrbite tudi, da bo ta delovni čas jasno viden na vašem spletnem mestu in/ali kontaktni strani.
Namig: če prejmete povpraševanje izven svojega delovnega časa, lahko imate nameščen avtomatiziran odzivni sistem, ki stranke obvešča, kdaj lahko pričakujejo odgovor od vas.
Sprejeli ste že odločitev in izbrali programsko rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki ustreza vašim potrebam. Čas je, da nastavite vse njegove funkcije in ga pripravite za vašo podporo strankam.
Z dobro delujočim sistemom službe za pomoč uporabnikom vaši člani skupine za podporo lažje upravljajo poizvedbe strank in spremljajo njihov napredek.
Postopek se bo razlikoval glede na programsko opremo, ki jo izberete. Kljub temu boste zagotovo morali narediti nekaj stvari:
Ne moremo vam povedati, kako izgleda implementacija službe za pomoč pri vsakem ponudniku, lahko pa vam povemo, kako to storite z LiveAgentom. Nastavitev te službe za pomoč uporabnikom je precej preprosta in ne traja predolgo, da jo začnete uporabljati.
LiveAgentov portal za podporo pojasnjuje – preprosto morate: dodati uporabnike, nastaviti e-pošto, vzpostaviti povezavo v svoj nabiralnik, dodajte gumb za klepet v živo na svoje spletno mesto, povežite svoje družabne strani, nastavite portal za stranke in klicni center, in to je vse – pripravljeni ste.
To so kanali, prek katerih lahko komunicirate s svojimi strankami.
Na več načinov, na katere lahko dosežejo vaše stranke, bolje se bodo počutile glede svoje izkušnje z vašo blagovno znamko ali izdelkom. Prav tako jim daje občutek nadzora nad tem, kako želijo komunicirati. Če je na voljo samo ena možnost, morda ne bodo tako motivirani, da bi se obrnili, ko gre kaj narobe.
Odločiti se morate, prek katerih kanalov želite, da dosežejo vaše stranke, in jih ustrezno konfigurirati. Nekaj kanalov, ki jih priporočamo, je:
E-poštni naslov lahko uporabite za vsak komunikacijski kanal, ki ga ponujate (npr. podpora@vašepodjetje.com, prodaja@vašepodjetje.com).
Če želite uporabiti nabiralnik kot svoj kanal, morate nastaviti poštni strežnik in ga konfigurirati za vsako vrsto e-pošte. Poskrbite tudi, da imate dovolj prostora za shranjevanje vseh dohodnih sporočil, da se ne izgubijo zaradi pomanjkanja razpoložljivega prostora. Upoštevajte, da ima podpora samo po e-pošti svoje pomanjkljivosti.
Če želite svojim strankam ponuditi prostor, kjer lahko razpravljajo o vprašanjih, povezanih z izdelki, lahko nastavite forume skupnosti na npr. Facebook. Če želite to narediti, preprosto ustvarite Facebook stran za svoje podjetje in dodajte tablo za razprave. Uporabite lahko tudi druga omrežja družbenih medijev (npr. Twitter, LinkedIn) za nastavitev forumov za podporo strankam.
Klepet v živo je odličen način za zagotavljanje podpore strankam v realnem času, za nastavitev pa lahko uporabite LiveAgent. Če želite zagotoviti podporo strankam 24 ur na dan, vse dni v tednu, razmislite o uporabi samopostrežnih klepetalnih robotov za stranke, da se pogovarjate s svojimi strankami in odgovorite na preprosta vprašanja (npr. “Kako spremenim geslo?”). Z lahkoto jih je mogoče povečati ali zmanjšati, odvisno od tega, koliko ljudi potrebuje podporo v danem trenutku.
Če imate bazo znanja, lahko dodate članke, ki pojasnjujejo uporabo vaših izdelkov ali odpravljanje pogostih težav, kar bo pomagalo zmanjšati število povpraševanj, ki prihajajo po e-pošti ali telefonu. Vendar pa se prepričajte, da so članki vaše baze znanja posodobljeni, točni in zagotavljajo vrednost vašim strankam.
Ponudite lahko telefonsko podporo ob določenih urah dneva, vendar se morate prepričati, da imate dovolj agentov za pomoč strankam, ki bodo lahko prevzeli število prejetih klicev. Prav tako morate nastaviti telefonski sistem (npr. VOIP) in programska oprema klicnega centra za učinkovito upravljanje klicev (npr. LiveAgent).
Prav tako lahko uporabite družbene medije za zagotavljanje storitev za stranke. Pomislite na Facebook Messenger – vašim strankam omogoča preprost način, da stopijo v stik z vami. Prepričajte se le, da spremljate vsa dohodna sporočila, da lahko zagotovite pravočasno pomoč.
Kontaktni obrazec strankam omogoča, da svoje pomisleke izrazijo prek spletnega vmesnika. Poenostavlja postopek vzpostavljanja stika z vašim podjetjem.
Če imate na svojem spletnem mestu kontaktni obrazec, lahko stranke stopijo v stik z vami, ne da bi jim bilo treba dvigniti telefonsko slušalko ali poslati e-pošto, kar jim prihrani čas in težave.
Odločiti se morate, katera polja želite vključiti v kontaktni obrazec: ime, e-poštni naslov (neobvezno), sporočilo itd.
Če nimate znanja programiranja, lahko uporabite orodje, kot sta Gravity Forms ali Contact Form Seven v WordPressu. Če je vaše spletno mesto zgrajeno na drugi platformi, vprašajte razvijalce, kako bi implementirali to funkcijo za vas.
Prav tako se morate odločiti, kje želite, da se kontaktni obrazec prikaže na vašem spletnem mestu. Postavite ga lahko na stran, kot je »Pišite nam«, ali vdelate v stransko vrstico ali nogo.
Prepričajte se, da preizkusite obrazec za stik, preden ga objavite na svojem spletnem mestu. Prepričajte se tudi, da e-poštni naslov, povezan z obrazcem, deluje pravilno.
Ko ustvarjate kontaktni obrazec, ne pozabite, da:
Preden začnete prejemati povpraševanja strank prek svojih komunikacijskih kanalov, morate določiti učinkovit postopek za njihovo obravnavanje, na primer z avtomatiziranim sistemom za distribucijo vstopnic .
Pomaga vašim agentom, da se hitreje odzovejo in delujejo učinkoviteje.
LiveAgent in njegove napredne funkcije prodaje vstopnic, ki poenostavljajo potek dela podpornih storitev
Z uporabo e-poštnih predlog lahko hitro dodate ustrezne informacije že pripravljenemu osnutku in tako prihranite čas.
Poenostavlja postopek ustvarjanja novih e-poštnih sporočil, kar prihrani čas in olajša pošiljanje več sporočil zapored. Pomaga tudi zagotoviti dosledno blagovno znamko v vseh e-poštnih komunikacijah vašega podjetja.
Storitev za stranke zahteva, da se lahko hitro odzovete na vsa vprašanja in obveščate svoje stranke na vsaki posamezni stopnji.
Omogoča vam, da stranke obveščate o poteku njihovih poizvedb. Pomaga tudi izboljšati zadovoljstvo strank, saj jih obvešča o statusu svojih vstopnic.
Vedeti morate, kdo ima dostop do katerih informacij. To je še posebej pomembno, ko gre za storitve za stranke, saj želite, da so vloge in odgovornosti vaših zaposlenih jasno opredeljene, tako da ni zmede glede tega, kdo kaj počne ali kako člani skupine komunicirajo drug z drugim.
Zaposlenim pomaga spoznati njihove omejitve in jim preprečuje dostop do informacij, za katere nimajo dovoljenja za ogled.
SLA jasno opredeljujejo, kaj lahko stranke pričakujejo in za kaj so ponudniki odgovorni, tako da bosta obe strani vedeli za posledice neizpolnjevanja teh pogodb.
S tem zagotovite preglednost in odgovornost pri obravnavi strank, ki niso zadovoljne s storitvijo. Pomaga tudi preprečiti, da bi agenti za pomoč strankam dajali obljube, ki jih ne morejo izpolniti.
Pogodba o ravni storitev lahko zajema in definira številne notranje cilje in meritve. Ključno je ravnotežje – preveč ali premalo pravil bi lahko škodovalo poslovnim odnosom, zato razmislite, koliko prožnosti mora biti, da bodo vsi vpleteni zadovoljni s svojo SLA.
Sistem za upravljanje vstopnic je ključni del vsake službe za pomoč uporabnikom, saj vam omogoča sledenje, upravljanje in dodeljevanje vstopnice do ustreznih agentov. Zagotavlja tudi zgodovino vseh interakcij, ki so potekale med vašim podjetjem in vsako stranko.
Agentom pomaga spremljati vse odprte in zaprte vstopnice in hitreje reševati težave. Zagotavlja tudi zgodovino vseh interakcij, ki so potekale med vašim podjetjem in njegovimi strankami, tako da se lahko učite iz preteklih napak in izboljšate svojo storitev.
Verjemite nam – sčasoma jih bo vedno težje upravljati z vsemi naenkrat. Vendar ne skrbite, imamo rešitev.
Najboljša možnost je, da izberete del programske opreme službe za pomoč uporabnikom, ki ponuja vsekanalni nabiralnik za upravljanje različnih kanalov na enem mestu. Zahvaljujoč takšni rešitvi lahko obravnavate vstopnice iz več kanalov (npr. e-pošte, klepeta, družbenih medijev) in jih integrirate v en poenoten nabiralnik za boljšo vidljivost in hitrejše odzivne čase.
To je natanko tisto, kar je na voljo prek LiveAgenta in je preprosto za nastavitev in uporabo. Začnete lahko v nekaj minutah, tako da ustvarite nov račun in dodate svoj e-poštni naslov. Brezplačna preskusna različica vam omogoča, da jo preizkusite pred nakupom.
Če želite kar najbolje izkoristiti svojo službo za pomoč uporabnikom, razmislite o povezavi s katero koli drugo aplikacijo, ki jo uporabljate.
Omogoča vam upravljanje vseh interakcij s strankami na enem mestu, tako da lahko lažje sledite in razrešujete težave. Z upravljanjem vseh interakcij strank iz enega vmesnika boste bolj produktivni.
Odvisno od aplikacij, s katerimi se želite povezati. Nekatere aplikacije, kot sta LiveAgent in Zendesk, imajo vgrajene integracije z vrsto druge programske opreme. Če za vašo izbrano aplikacijo ni vgrajene integracije, so običajno na voljo priključki, ki vam to omogočajo.
Filtri vam omogočajo organiziranje vstopnic po prioriteti. Na primer, če ima stranka vprašanje o stanju svojega računa in mora agent preveriti, ali je blokiran ali ne, lahko filtrira vse odprte prijave s to vrstico zadeve.
Filtri vam omogočajo, da svoje vstopnice organizirate po prioriteti, tako da lahko agenti preprosto najdejo in rešijo težave. Posledično agentom ne bo treba brskati po vsaki vstopnici, da bi našli tisto, ki jo potrebujejo.
Odvisno od programske opreme službe za pomoč uporabnikom, ki jo uporabljate. Nekatere programske rešitve, kot je LiveAgent, vam omogočajo ustvarjanje filtrov z vnosom ključnih besed (npr. “status računa”). Filtre lahko ustvarite tudi ročno, kar je uporabno, če jih želite prilagoditi ali uporabiti drugačen nabor meril od tistih, ki so na voljo v sami programski opremi.
Pravila in potek dela vam omogočajo avtomatizacijo določenih vidikov vaše službe za pomoč uporabnikom. Na primer, če stranka zahteva svoj e-poštni naslov za ponastavitev gesla, lahko samodejni odgovor samodejno zagotovi te informacije.
Z avtomatizacijo določenih opravil lahko prihranite čas, izboljšate odzivne hitrosti in pustite manj prostora za človeške napake.
Postopek se bo razlikoval glede na programsko opremo, ki jo uporabljate, vendar je običajno razmeroma enostaven. Oglejte si vadnice o tem, kako ustvariti pravila in poteke dela za vašo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, če niste prepričani, kako to narediti.
Avtomatizirana pravila se v LiveAgentu najpogosteje uporabljajo za prenos vstopnic v določene oddelke, dodajanje oznak, označevanje prijav kot vsiljene pošte ali njihovo razreševanje.
Ker težave strank postajajo bolj zapletene, je zastopnikom lahko težko ostati na tekočem z vsemi informacijami. Baza znanja omogoča vašim agentom, da neodvisno rešujejo težave, pogosto tako, da sami najdejo odgovor, ne da bi se morali obrniti na drug oddelek, nadzornika itd.
Notranja baza znanja pomaga ekipam vzdrževati enoten pogled na podatke o podpori strankam in posledično hitreje reševati težave. Novim agentom tudi olajša pridobivanje hitrosti.
Za določene rešitve potrebujete vpogled v lastne možnosti. Notranja ali javna baza znanja, ki vsebuje vse informacije o izdelkih in procesih, je samopostrežna za vaše stranke in zaposlene.
Dobra notranja baza znanja ima nekaj ključnih lastnosti:
Običajno bi bilo treba usposabljanje načrtovati vsaj enkrat letno, vendar bi morali imeti tisti, ki so pripravljeni, več možnosti. Če pa se v podjetju kaj spremeni, kar bi vplivalo na delo agentov službe za pomoč uporabnikom, na primer nova posodobitev programske opreme ali sprememba pravilnika, bi morda želeli razmisliti o njihovem usposabljanju prej kot slej.
Usposabljanje pomaga novim agentom, da se seznanijo s politikami in postopki podjetja ter z veščinami za pomoč strankam, ki so potrebne za zagotavljanje uspešne izkušnje službe za pomoč uporabnikom. Prav tako zmanjšuje fluktuacijo zaposlenih z ustvarjanjem okolja, v katerem se ljudje počutijo cenjene, ker vedo, kako dobro opravljati svoje delo.
To lahko storite tako, da dan ali dva spremljajo izkušenega agenta. Morda boste želeli vključiti tudi usposabljanje kot del usmerjanja, ko se ekipi pridruži nekdo nov.
Če imate veliko agentov, ki vsi potrebujejo usposabljanje hkrati, razmislite o najemu zunanjega svetovalca, ki je specializiran za veščine in postopke za pomoč strankam, kot je kot tehnike upravljanja službe za pomoč ali kako ravnati s težavnimi strankami.
Ocene zadovoljstva strank vam omogočajo, da izmerite, kako zadovoljne ali nezadovoljne so vaše stranke s svojo izkušnjo podpore.
To je pomembno za vsako storitveno organizacijo, saj vam lahko te ocene dajo vpogled v ideje za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom. Poleg tega lahko člani vaše ekipe ugotovijo, katere so njihove prednosti in slabosti.
Vzpostaviti morate sistem, ki strankam omogoča, da pustijo povratne informacije po vsaki interakciji z zaposlenimi v servisni službi, bodisi po telefonu ali e-pošti. Uporabite lahko tudi občasne ankete (npr. enkrat na četrtletje), ki sprašujejo o splošni stopnji zadovoljstva skozi čas, pa tudi o posebnih vprašanjih, povezanih z nedavnimi interakcijami.
Ko uvedete te spremembe, je pomembno, da preizkusite, ali vse deluje pravilno ali ne.
Daje vam pogled na to, kako dobro vse skupaj deluje in kaj je mogoče izboljšati ali spremeniti. Posledično bo izkušnja s storitvami za stranke še naprej delovala nemoteno kljub kakršnim koli prilagoditvam, ki jih je treba opraviti na poti.
Eden od načinov za to bi bil zagon različice beta, ki jo uporabljajo samo določeni ljudje. Ko bodo ti uporabniki vse preizkusili in odobrili, lahko to objavite javno. Svojo službo za pomoč uporabnikom lahko preizkusite tudi tako, da jo uporabite sami ali pa za to prosite nekoga, ki ni bil vključen v njeno ustvarjanje.
Služba za pomoč uporabnikom ni nikoli zares “končana”. Nenehno morate iskati načine, kako izboljšati izkušnjo storitev za stranke.
Zagotavlja, da vaša ekipa vedno dela po najboljših močeh in strankam zagotavlja odlično izkušnjo. Prav tako vam omogoča, da izmerite, kako dobro delujejo spremembe, da lahko nadaljujete z izboljšavami.
Obstaja veliko načinov za implementacijo sistema službe za pomoč uporabnikom. Uporabite lahko model programske opreme kot storitve (SaaS), ki je najbolj priljubljena možnost, ali pa programsko opremo namestite na svoj strežnik. Če želite preizkusiti programsko rešitev službe za pomoč uporabnikom, si oglejte LiveAgent. Lahko ga preizkusite brezplačno in ima najboljšo podporo strankam v panogi.
Kontaktni podatki vaših strank, kot so njihova imena, e-poštni naslovi in telefonske številke. Poleg tega podrobne informacije o primeru (kot so opis in priloge), seznam oznak, povezanih z vsako prijavo, njen status in stopnja prioritete.
Sistem za upravljanje vstopnic, komunikacijski kanali, interna baza znanja, avtomatizacija in integracija. Teh pet komponent skupaj zagotavlja nemoteno uporabniško izkušnjo.
Zagotovite jim podrobno osnovno dokumentacijo in video vadnice. Izvajate lahko usposabljanja in ponudite dodatne možnosti usposabljanja za tiste, ki jih to zanima.
Postavite si cilje in ustrezno konfigurirajte svojo platformo službe za pomoč uporabnikom. Organizirajte svoje podporne agente po oddelkih in določite delovne ure, med katerimi bodo na voljo. Ustvarite komunikacijske kanale (kot so nabiralnik, portal skupnosti, baza znanja, računi v družabnih medijih in klepet v živo) in kontaktni obrazec. Integrirajte svojo službo za pomoč uporabnikom z drugimi aplikacijami tretjih oseb in omogočite ocene zadovoljstva strank. Če želite izvedeti več, si oglejte zgornji kontrolni seznam.
Končni kontrolni seznam klicnega centra
Vas zanima ustanovitev klicnega centra, pa nimate pojma, kje začeti? Pripravili smo kontrolni seznam klicnega centra, ki vas vodi skozi vsak korak.
Kontrolni seznam za nastavitev klicnega centra
Učinkovita organizacijska struktura klicnega centra je ključnega pomena. Spremljanje KPI-jev, načrt obnove po nesreči, zagotavljanje kakovosti storitev in testiranje pred lansiranjem so ključni koraki. LiveAgent ponuja orodja za uspešno vzpostavitev klicnega centra.
Vrednotenje storitev za stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam za oceno storitev za stranke je ključno orodje za izboljšanje storitev in povečanje prihodka. Pomaga prepoznati izzive, postavljati pričakovanja in cilje ter izboljšati komunikacijo s strankami.
Končni kontrolni seznam klicnega centra
Za uspešen klicni center je ključno ustvariti pozitivno okolje, vgraditi čas za nepredvidene težave, imeti kontrolni seznam zahtev, spremljati uspešnost agentov in pravilno vključiti nove zaposlene. Pomembna so tudi ustrezna oprema in učinkovito usposabljanje agentov.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team