Andrej Saxon customer success

VIP linija podpore uspeha za Andreja Saxon

Povežite se neposredno z Andrejem prek spodnjega gumba.

Delovni čas Andreja (CET, lokalni čas Dunaj)

Ponedeljek: 11:00 – 19:00
Torek: 7:00 – 15:00
Sreda: 11:00 – 19:00
Četrtek: 7:00 – 15:00
Petek: 7:00 – 15:00

Povezani članki zAndrej
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.

Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank

Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!

Oglejte si naša e-poštna sporočila z opomniki in vrstice z zadevo, ki zagotavljajo visoke stopnje konverzije in razmerja med prikazi in kliki. Brezplačno kopirajte in prilepite ter se takoj izboljšajte.

E-poštne predloge za opomnike

E-poštni opomniki so ključni za uspešno marketinško kampanjo. Vključujejo predloge za kratka e-poštna sporočila in nasvete za pravočasno pošiljanje. Pomembno je najti pravo ravnovesje med vztrajnostjo in prijaznostjo.

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.

Služba za pomoč je vložnika med drugimi strankami seveda uvrstila. Vsi zahtevki imajo v glavnem potrebne podatke.

Vložnik

Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za pomoč prek katerega koli kanala. Ima pravice stranke in podatke najdete na plošči Zahtevki v storitvi LiveAgent. Areto Systems ponuja spletno plačevanje in podporo strankam. LiveAgent omogoča različna orodja za podporo strankam.

Odlične storitve za stranke se začnejo z boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Spoznajte prednosti LiveAgenta in ga začnite uporabljati v 5 minutah.

Zagotovite odličnestoritve za stranke

LiveAgent je programska oprema za klepet v živo za odlično izkušnjo strank, ki ga uporabljajo številna podjetja. Zanesljiva in cenovno ugodna ponuja neomejeno število agentov, integracijo telefonije in statistični pregled potreb strank. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Tekst predstavlja tudi številne partnerske integracije za pošto, spremljanje in migracijo ter druge aplikacije za elektronsko poslovanje in CRM. Poleg tega so naštete uspešne slovaške podjetja s storitvami, kot so programska oprema za pomoč uporabnikom, spletno gostovanje in turistične storitve.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x