Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Ustvarjanje skupin stikov v LiveAgentu omogoča bolj prilagojeno podporo strankam, s poglobljenimi razlagami funkcij klepeta v živo, anketami in navodili za nastavitev. Spletni seminarji nudijo vpogled v različne zmožnosti klepeta v živo.
Kako ustvariti povabila za klepet v LiveAgent
Vnaprej sestavljena sporočila v LiveAgentu omogočajo hitre in dosledne odgovore, kar olajša osredotočenje agentov na zapletena vprašanja. Upravljanje stikov in skupin ter vnaprej določeni odgovori poenostavijo storitve za stranke.
Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
Programska oprema LiveAgent omogoča večkanalno rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje strank, vzpostavljanje pogovorov in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.
Določen čas za človeško povezavo v službi za stranke | Salena Scardina | TEDxFortWayne
LiveAgent ponuja programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za večje zadovoljstvo in zvestobo. Klepet v živo je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije. Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.