Michaela Gombárová customer success

VIP linija podpore uspeha za Michaelo

Povežite se neposredno z Michaelo prek spodnjega gumba.

Delovni čas Michaele (CET, lokalni čas Dunaj)

Ponedeljek: 9:00 – 17:00
Torek: 11:00 – 19:00
Sreda: 9:00 – 17:00
Četrtel: 11:00 – 19:00
Petek: 9:00 – 17:00

Povezani članki zMichaela
Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.

Služba za stranke v angleščini: Pomiritev razočaranih strank

Naučite se, kako pomiriti razočarane stranke v angleščini s pravimi izrazi in empatijo ter zagotovite odlično storitev za stranke. Učinkovito komuniciranje lahko močno vpliva na zadovoljstvo strank in njihovo odločitev o nadaljnjem poslovanju.

Uporaba makrov v LiveAgent omogoča hitro odzivanje na vprašanja strank, olajša delo agentov in zagotavlja doslednost odzivov. LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam.

Vnaprej sestavljena sporočila (makri) v LiveAgent

Uporaba makrov v LiveAgent omogoča hitro odzivanje na vprašanja strank, olajša delo agentov in zagotavlja doslednost odzivov. LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam.

Ustvarjanje skupin stikov v LiveAgentu omogoča bolj prilagojeno podporo strankam, s poglobljenimi razlagami funkcij klepeta v živo, anketami in navodili za nastavitev. Spletni seminarji nudijo vpogled v različne zmožnosti klepeta v živo.

LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet

Ustvarjanje skupin stikov v LiveAgentu omogoča bolj prilagojeno podporo strankam, s poglobljenimi razlagami funkcij klepeta v živo, anketami in navodili za nastavitev. Spletni seminarji nudijo vpogled v različne zmožnosti klepeta v živo.

Klepet v živo omogoča hitre odgovore na vprašanja strank, večkratno interakcijo hkrati in analizo uspešnosti. Pridobite brezplačno preskusno obdobje in zahtevajte predstavitev!

Prednosti klepeta v živo in kako ga uporabljati

Klepet v živo omogoča hitre odgovore na vprašanja strank, večkratno interakcijo hkrati in analizo uspešnosti. Pridobite brezplačno preskusno obdobje in zahtevajte predstavitev!

LiveAgent ponuja programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za večje zadovoljstvo in zvestobo. Klepet v živo je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije. Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem.

Določen čas za človeško povezavo v službi za stranke | Salena Scardina | TEDxFortWayne

LiveAgent ponuja programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za večje zadovoljstvo in zvestobo. Klepet v živo je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije. Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem.

Pravilno izražanje v storitvah za stranke je ključnega pomena za gradnjo pozitivnega odnosa, vzpostavitev verodostojnosti in zagotovitev jasne komunikacije. Predstavniki službe za stranke naj se izogibajo neprofesionalnega jezika in se osredotočijo na individualne potrebe strank. LiveAgent ponuja programsko opremo za pomoč strankam, ki omogoča sledenje zahtevam in preteklim pogovorom s strankami.

Usposabljanje v klicnem centru: Storitve za stranke – česa NE REČI (z FRAZAMI, ki jih lahko UPORABITE namesto tega!)

Pravilno izražanje v storitvah za stranke je ključnega pomena za gradnjo pozitivnega odnosa, vzpostavitev verodostojnosti in zagotovitev jasne komunikacije. Predstavniki službe za stranke naj se izogibajo neprofesionalnega jezika in se osredotočijo na individualne potrebe strank. LiveAgent ponuja programsko opremo za pomoč strankam, ki omogoča sledenje zahtevam in preteklim pogovorom s strankami.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x