Kaj je dodelitev zahtevka?
Zahtevek je komunikacija med agentom in strankami. Zahtevek se ustvari brez lastništva. Zahtevek je treba dodeliti pravemu zastopniku za stranke ali oddelku in ročno spremeniti lastništvo. Vedite, kdo je odgovoren za reševanje vprašanj in poizvedb, ter se izognite težavam.
V LiveAgent lahko po odgovoru nastavite samodejno dodelitev zahtevkov predstavniku za stranke. Prilagodite svoja merila, pravila in pogoje v konfiguraciji in jo zaženite samodejno.
FAQ
Kaj pomeni dodelitev zahtevka?
Zahtevek je glavno orodje za komunikacijo med agentom in strankami. Dodelitev zahtevka pomeni, da je treba zahtevek dodeliti ustreznemu agentu ali oddelku, da lahko na njem ukrepajo.
Kako lahko dodelite zahtevke s pomočjo Live Agent?
V LiveAgent lahko zahtevke dodelite ustreznemu agentu. To se lahko zgodi tudi samodejno, potem ko agent odgovori stranki. Lastnika danega obvestila je mogoče tudi spremeniti.
Je dodeljevanje zahtevkov avtomatsko?
LiveAgent ima možnost samodejnega dodeljevanja zahtevkov. To se zgodi, ko zadevni agent odgovori stranki. V konfiguraciji lahko prilagodite tudi svoja merila, pravila in pogoje.
Expert’s note
Dodelitev zahtevka v LiveAgent-u omogoča ustrezen prenos zahtevka agentom ali oddelkom za najboljšo rešitev vprašanj strank. Lahko se uporabi tudi samodejno dodeljevanje.
Kako dodati agente v LiveAgent
Vodič za dodajanje agentov v LiveAgent omogoča izboljšano komunikacijo med agenti in strankami ter konfiguracijo nastavitev za izboljšano personalizacijo. Funkcija upravljanja agentov olajša interakcijo s pravo osebo in zagotavlja učinkovito podporo strankam.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.