What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Expert’s note
Pripravljena sporočila so ključna za uspešno komunikacijo s strankami. S pravo strategijo in ustrezno programsko opremo, lahko dosežemo boljše odnose s strankami ter dolgoročno uspešnost poslovanja.
Kako: vnaprej določeni odgovori v LiveAgentu
Vnaprej določeni odgovori v LiveAgentu omogočajo hitre in dosledne odgovore na pogosta vprašanja strank. Videoposnetek prikazuje, kako jih ustvariti in dodati. Za brezplačen račun obiščite njihovo spletno stran.
Vnaprej sestavljena sporočila (makri) v LiveAgent
Uporaba makrov v LiveAgent omogoča hitro odzivanje na vprašanja strank, olajša delo agentov in zagotavlja doslednost odzivov. LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam.
Prednosti klepeta v živo in kako ga uporabljati
Klepet v živo omogoča hitre odgovore na vprašanja strank, večkratno interakcijo hkrati in analizo uspešnosti. Pridobite brezplačno preskusno obdobje in zahtevajte predstavitev!
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.