Kaj je lojalnost?
Zvestoba opredeljuje abstrakten občutek, ki je merilo, kako zveste so vaše stranke vašemu podjetju ali izdelkom, ki jih ponujate. Več zvestobe do blagovnih znamk med vašimi strankami, večji prihodek ustvarite.
To je predvsem zato, ker se marketing bolj opira na besedo kot na oglasne deske. Je cenejši in produktivnejši.
Zagotovite, da bodo vaše stranke ostale zveste vašemu podjetju. Stranki boste morali dati prednost. Kadar koli naredite spremembo v svojem podjetju, pomislite, ali bo vaša stranka to odobrila ali ne.
Frequently Asked Questions
Kaj je lojalnost?
Prodajna zvestoba je pripravljenost, da se večkrat vrnete v podjetje. Stranki je podjetje všeč, ima dobre izkušnje z blagovno znamko in ko potrebuje izdelek iz določene panoge, izbere to podjetje. Obstaja veliko razlogov, zakaj se kupec odloči za določeno blagovno znamko in ji želi biti zvest.
Zakaj je zvestoba pomembna?
Zvestoba strank je pomembna, saj so stranke, ki so zadovoljne in pripravljene ponovno kupiti izdelke in storitve blagovne znamke, glavni generator dobička. Zvesti kupci porabijo več časa in denarja za svojo najljubšo blagovno znamko. Zvestoba strank spodbuja tudi močan občutek zaupanja med blagovno znamko in kupci. Poleg tega je obdržati obstoječo stranko ceneje kot pridobiti novo, zato je za podjetje dobiček.
Kako izboljšati zvestobo strank?
Če želite povečati zvestobo strank, jim ponudite izdelek, ki ga pričakujejo. Pomembno je, da je v skladu z naročilom in je vreden denarja. Poleg tega lahko uporabite preprost sistem točk ali ustvarite obsežen program zvestobe, ki bo spodbudil še več nakupov. Prav tako je odlična ideja, da zgradite uporabno skupnost za svoje stranke tako, da na primer ustvarite skupino na Facebooku. Odlične storitve za stranke so tudi izjemno pomembne za vzpostavitev zvestobe in odnosov.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.