Kaj je večkanalna podpora?
Dajte svojim strankam široko paleto možnosti, da pridejo do vas z vključitvijo številnih različnih komunikacijskih kanalov.
Izbirate lahko med številnimi platformami družbenih medijev, kot sta Facebook ali Twitter, da dosežete širše občinstvo in privabite nove potencialne stranke.
Podobno poskusite razširiti svoje podjetje na več vrst naprav in postati zlahka dosegljivi kjer koli in kadar koli. Podjetje lahko razširite na mobilne telefone, ponudnike e -pošte ali začnete uporabljati storitve klepeta za takojšnjo povezavo s strankami.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija večkanalne podpore?
Večkanalna podpora pomeni večkanalno storitev za stranke, ki se izvaja v več kot dveh različnih kanalih. Nanaša se na situacijo, ko podjetje ponuja podporo po številnih kanalih, stranke pa lahko izberejo najprimernejšega. Na ta način lahko podjetja podprejo stranke na svojem želenem kanalu.
Kakšna so načela večkanalne podpore?
Za večkanalno delovanje obstaja več pravil. Prvi je razumevanje ciljne publike. Zahvaljujoč temu veste, kje je več predstavnikov vaših potencialnih strank in na kaj bodo najbolj želeli stopiti v stik. Druga je načrtovanje storitev, ne kanalov. Pomembno je imeti v mislih cilj, ne le ceste. Drugo pravilo je, da se kupec le redko poda na pot od točke A do točke B. Upoštevati morate, da pogosto beži z izbrane poti. Drugo pravilo je, da uporabniška izkušnja ne pozna meja, zato mora biti jezik komunikacije celotne blagovne znamke in zaposlenih o blagovni znamki dosleden. Nazadnje je pomembno, da preizkusimo različne rešitve.
Ali lahko z LiveAgentom zagotovite večkanalno podporo?
Z LiveAgentom lahko zagotovite večkanalno podporo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom. V eno aplikacijo združuje e -pošto, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter. Zahvaljujoč temu lahko storitve za stranke vaše blagovne znamke izvajate na več kanalih in na visoki ravni.
Expert’s note
Večkanalna podpora omogoča podjetjem učinkovito komunikacijo preko različnih kanalov in zadovoljitev strank. Prednosti vključujejo povečano donosnost naložbe in izboljšano izkušnjo strank.
Storitve za stranke na družbenih omrežjih
Družbeni mediji so popolnoma spremenili delovanje storitev za stranke. Celoten cikel potencialnih strank-strank se začenja videti nekoliko drugače.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.