Kaj je nedodeljen zahtevek?
Zahtevek je lahko nedodeljen zaradi njegoeva upravljavca in to ročno s strani drugega agenta ali z uporabo samodejnih pravil. V nekaterih primerih je bolje, da zahtevki ostanejo nedodeljeni, vendar še vedno pripadajo oddelkom ali pa so označeni.
An agent can unassign a ticket by using the Transfer feature and selecting Transfer to: Department; Assign to: Not assigned.
Frequently Asked Questions
Kako definirate nedodeljeni zahtevek?
Nedodeljeni zahtevek je vsak zahtevek, ki ni bil dodeljen nobenemu agentu niti ročno niti zajet s samodejnim pravilom.
Kako dolgo naj bo zahtevek nedodeljen?
Zahtevek je treba dodeliti čim prej. Če to ni bilo storjeno z uporabo samodejnega pravila, ga morate ročno dodeliti ustreznemu agentu. Vendar obstajajo situacije, ko je bolje, da zahtevke ne dodelite nobenemu agentu, potem je pomembno, da pripada določenemu oddelku in da so označeni.
Kje v LiveAgentu lahko dostopate do seznama vseh nedodeljenih zahtevkov?
V LiveAgent-u lahko najdete dostop do vseh zahtevkov, tudi nedodeljenih, v razdelku Zahtevki na podzavihku Agent.
Expert’s note
Nedodeljeni zahtevek je vsak zahtevek, ki ni bil dodeljen nobenemu agentu niti ročno niti zajet s samodejnim pravilom.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
LiveAgent je sistem za poročanje o napakah, ki omogoča upravljanje zahtev, podporo strankam pri njihovih težavah in avtomatizacijo dela. LiveAgent se lahko šteje za sistem za poročanje o napakah, ki omogoča agentom upravljanje zahtev, podporo strankam in avtomatizacijo dela. Zahtevek pri težavi je prošnja za pomoč, ki se beleži v računalniškem sistemu za upravljanje storitev računalniške podpore. Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Izberite ime za svojo poddomeno LiveAgent in zaženite svoj brezplačen račun.