Kaj je zaposleni agent?
Staff agent is a member of the customer service team with less privileges than a supervisor, team leader or a manager who are appointed to the Admin role. Typically, a staff agent has the Agent role which allows her/him to solve and transfer tickets, have access to specified departments and do only minor configurations.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kdo je zaposleni agent?
Zaposleni agent je agent,ki je član ekipe za storitve za stranke in ima nižjo avtoriteto od svojega nadrejenega, vodje ali direktorja. Njegove naloge vključujejo na prvem mestu celotno storitev za stranke in učinkovito reševanje problemov.
Katera dovoljenja ima zaposleni agent?
Zaposleni agent ima pravice agenta, na primer dostop do vseh njemu dodeljenih zahtevkov ali skupine zahtevkov, ki so mu na voljo. Lahko v polni meri ureja zahtevke in implementira povezane aktivnosti. Ima dostop do spefifičnih oddelkov in izvaja manjše konfiguracije.
Ali lahko nastavite zaposlenega agenta v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite vlogo agenta, ki je namenjena zaposlenim agentom. Omogoča izvajanje nalog, ki so povezane z agentom in upravljanjem z zahtevki.
Kako dodati agente v LiveAgent
Vodič za dodajanje agentov v LiveAgent omogoča izboljšano komunikacijo med agenti in strankami ter konfiguracijo nastavitev za izboljšano personalizacijo. Funkcija upravljanja agentov olajša interakcijo s pravo osebo in zagotavlja učinkovito podporo strankam.
LiveAgent ponuja številne funkcije, vključno s podporo strankam, integracijami in cenovno ugodnimi možnostmi. Agent brez omejitev omogoča popoln dostop do zahtevkov, kar je koristno pri upravljanju strank. LiveAgent je priljubljena programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. Podjetje Areto Systems ponuja spletno plačevanje in podporo strankam z visoko stopnjo zadovoljstva. Ustvarite račun brezplačno in izkoristite vse prednosti LiveAgent-a.