Neskončne možnosti za izboljšavo z
enim orodjem

Zmanjšajte stopnjo obiskov nakupovalnega vozička s pomočjo LiveAgenta.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimizirajte & pridobite nazaj zapuščene nalupovalne košarice

Stopnje opustitve vozička so povezane z ozkimi grli v procesu nakupa. Pogosto vprašanja kupcev ostanejo neodgovorjena ali pa je postopek nakupa lahko preveč zapleten ali adbijajoč. LiveAgent vam daje priložnost, da znatno zmanjšate število zapuščenih nakupovalnih vozičkov in možnost, da z napredno funkcijo klepeta v živo in avtomatizacijo pridobite kupce nazaj.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of cart abandonment

Kaj je zapuščanje košarice?

Zapustitev je izraz e-trgovine, ki se uporablja za opis obiskovalca na spletni strani, ki zapusti to stran, preden dokonča želeno dejanje. Primeri opustitve vključujejo opustitev nakupovalnega vozička, ki se nanaša na obiskovalce, ki dodajo izdelke v svojo spletno nakupovalno košarico, vendar jo zapustijo, ne da bi dokončali nakup.

Kakšna je normalna stopnja opustitve vozička?

Naši najnovejši podatki o opuščanju vozičkov iz leta 2019 določajo, da je svetovna povprečna stopnja opuščenosti vozička 69,91% v vseh sektorjih. Pomembno pa je omeniti, da se stopnje opuščanja vozičkov razlikujejo glede na sektor, saj imajo različna spletna mesta zelo različne postopke nakupa in vedenje strank.
Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Ali se lahko borite proti stopnji zapuščenosti vozička?

Opustitev vozička v spletni trgovini na drobno lahko povzroči veliko frustracij, stresa in bolečine. Na srečo se lahko stopnja zniža z več ključnimi taktikami in strategijami, kot so izboljšanje izkušnje z brskalnikom, čim lažje plačevanje in tudi krepitev zaupanja, zvestobe in ozaveščenosti. Podjetja še naprej dokazujejo, da lahko uporaba večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom pomaga in prinese odlične rezultate.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Zakaj stranke zapustijo svoje vozičke?

Preveč zapleteno ali dolgotrajno nakupovanje

Da bi se izognili strankam, ki iščejo druge možnosti, je ključnega pomena, da med postopkom nakupa zagotovite storitve za stranke v realnem času, še posebej, če so dolge ali preveč zapletene. Postopek nakupa se lahko šteje za zapleten, če zahtevate preveč informacij ali zahtevate, da se stranka pred nakupom prijavi. Pomembno si je zapomniti, da mora biti postopek odjave čim preprostejši in čim krajši.
Complicated and lengthy checkout
No support

Ni podpore

Z zagotavljanjem podpore v realnem času med postopkom nakupa lahko zmanjšate stopnjo opustitve nakupovalne košarice za dvomestne številke in hkrati povečate stopnjo konverzije. Bodite na voljo, da odgovorite na vsa vprašanja, ki jih imajo vaše stranke o vaših izdelkih, dostavi ali cenah.

‘Samo brskanje’

Ker so kupci tehnološko podkovani in vedno iščejo najugodnejšo ponudbo, pogosto dodajajo izdelke v košarico, vendar iste izdelke iščejo tudi na drugih spletnih mestih z boljšimi pogoji (dostava, cena, datum in čas dostave). Bistveno je, da se ta vrsta kupcev se še ni odločila, na katerem spletnem mestu naj kupujejo. Z uporabo proaktivnih povabil na klepet lahko stranki preprosto zagotovite pozitivno izkušnjo storitve, ki jih prepriča, da je vaša trgovina prava za nakup.
Only browsing

Metode za znižanje stopnje opustitve vozička

Zagotovite podporo za klepet v živo

Po podatkih Forrester 44% spletnih potrošnikov pravi, da je “ena od najpomembnejših funkcij, ki jih lahko ponudi spletna stran to, da živa oseba odgovori na vprašanja med spletnim nakupom.”

Spremljajte strani za izhod

Določite točno mesto v postopku nakupa, kjer vaše stranke opustijo svoje vozičke. Napredna funkcionalnost LiveAgent vam omogoča spremljanje, na katerih straneh so vaše stranke in kako dolgo po njih brskajo.

Podpora na vseh kanalih

53% kupcev bo verjetno opustilo njihov spletni nakup, če ne bodo našli hitrih odgovorov na svoja vprašanja. Zagotovite podporo preko klepeta v živo, pogostih vprašanj, družabnih medijev, e -mail in še več!

Borite se proti opustitvi vozička z LiveAgentom

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ponudite podporo v realnem času

Oglejte si naš video, če želite izvedeti več o tem, kako lahko obiskovalcem vašega spletnega mesta zagotovite storitve za stranke v realnem času. Uporabite proaktivna vabila na klepet, da uporabnike spodbudite, da klepetajo z vami v realnem času. Naredite korak naprej z naprednimi funkcijami LiveAgent, ki vam omogočajo spremljanje, na katerih straneh so obiskovalci vašega spletnega mesta in koliko časa porabijo za vsako posamezno stran.

Avtomatizirajte e-mail sporočila za opuščene vozičke

Če ustvarite ustrezna časovna pravila, bo LiveAgent samodejno ustvaril e-mail sporočila za opuščene vozičke 24 ur (ali kateri koli drug čas) po opustitvi. E-mail sporočila za zapuščene vozičke imajo odprte stopnje višje od 45%, razmerje med prikazi in kliki 50%, stopnja konverzije tistih, ki kliknejo, pa je 50%.
Izvedite več
Automate emails
Highest security standards

Zanašajte se na najvišje varnostne standarde

LiveAgent ponuja najsodobnejše varnostne standarde z najnovejšo skladnostjo. Vaša zasebna komunikacija je varna in šifrirana in se nahaja v EU, US ali azijskih podatkovnih centrih, odvisno od vaših želja. LiveAgent je tudi popolnoma skladen z GDPR in sledi najnovejšim in najboljšim praksam v industriji SaaS.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča odlično podporo za stranke.

black Slido logo

Zagotovite vsekanalno podporo

Poleg podpore v realnem času vam lahko LiveAgent pomaga racionalizirati vse vaše komunikacijske kanale. Če z računom LiveAgent povežete neomejeno število telefonskih številk, e-mail naslovov, družabnih računov, baz znanja in portalov strank, boste lahko zagotovili hitro in učinkovito podporo na vseh kanalih, ki jih uporabljajo vaše stranke.
Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Ustvarite samopostrežne portale

Z ustvarjenimi samopostrežnimi portali dajete svojim strankam možnost, da neodvisno najdejo odgovore na svoja vprašanja. Čeprav je klepet v živo potreben in zaželen, nekaterim strankam preprosto ni prijetno govoriti z drugimi. Če svojim strankam zagotovite bazo znanja ali portal za stranke, bo vaše podjetje videti legitimno in zaupanja vredno.

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Most reviewed and number 1
LiveAgent je bil leta 2020 največkrat ocenjen z #1 med programsko opremo za pomoč malim podjetjem.
Preferred by 21k businesses
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
Packed with features
S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Cloud based and secure help desk
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Zadovoljne stranke? Neprecenljivo

Zagotovite brezhibno podporo strankam v realnem času, da zmanjšate število zapuščenih vozičkov v svoji e-trgovini. Z LiveAgent je enostavno.
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zZmanjšajte stopnjo zapustitve nakupovalne košarice

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x