Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
LiveAgent ponuja večkanalni komplet orodij za podporo agentom in zadovoljstvo strank. S tem lahko pokrijete najpogostejše komunikacijske kanale in organizirate stike, skupine ter profile agentov s pomočjo oznak. Poleg tega je mogoče integrirati s več kot 140 aplikacijami, kar bo poenostavilo delovne procese in olajšalo delo. Poskusite zdaj.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki podpira 43 jezikov in se lahko uporablja kot nadomestilo za Outlook ali osTicket. Za večje podjetja je na voljo paket Ticket+Chat za 29 dolarjev na mesec, medtem ko je vstopnica na voljo za 15 dolarjev na mesec za mala podjetja in samostojne podjetnike. LiveAgent je najboljše izbira za podjetja, kot so Huawei, BMW in Yamaha. Podjetjem ponuja možnost integracije z več kot 140 aplikacijami in večkanalnim sistemom za zahtevke. Podjetjem pomaga zagotavljati takojšnje odgovore in zadovoljstvo strank.
Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!
Za povečanje prodaje in zadovoljstva strank je ključno izpolnjevanje in obdelovanje prošenj ter izkazovanje spoštovanja do strank. Večkanalna podpora in strategija spoštovanja strank sta ključni dejavniki za uspeh. Podjetja bi morala uporabljati jezik hvaležnosti in uporabiti ideje za nagrajevanje strank ter poglobitev odnosov. LiveAgent je orodje za izboljšanje zadovoljstva strank preko klepetov v živo, za katerega jamčijo s pomočjo različnih demo različic in pripravijo nadzorno ploščo za prijavo. Na spletni strani je potrebno sprejeti piškotke, preden lahko kontaktirate podjetje.
Ali morate izboljšati svoj ugled na trgu?
LiveAgent ponuja odličen klepet v živo, avtomatizacijo, označevanje in samodejno razvrščanje oddelkov za boljšo storitev strankam. Obstaja tudi funkcionalnost za naraven klepet v živo in vgrajen klicni center, vključno s podporo za video klepet. LiveAgent je odlična izbira za izboljšanje storitve strankam.
Ali morate izboljšati storitve za stranke?
SISTEM za pomoč strankam lahko izboljša vaše storitve s shranjevanjem in dostopom do ključnih informacij. Ponudite 24/7 podporo preko samopostrežnih baz znanja in forume. Zbirajte povratne informacije za izboljšanje storitev ter zagotovite hitro in primerno podporo preko klepeta v živo in klicnega centra.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih