Iščete alternativo Dixe?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Dixa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte LiveAgent – programsko opremo za pomoč uporabnikom z veliko funkcijami, ki lahko pokrivajo več komunikacijskih kanalov in družbeni mediji. Ostanite v stiku s svojimi strankami z e-pošto, klepetom v živo, klicnim centrom, portalom za stranke, Viberjem, WhatsAppom in družbenimi mediji. Izvedite več o LiveAgentu ali začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje, da pridobite izkušnjo.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Primerjava Dixa in LiveAgent na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Dixa
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Dixa ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Dixa ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Dixa ponuja klicni center.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Dixa ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Dixa ponuja integracijo s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Dixa ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Dixa ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Dixa ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Dixa ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Dixa ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Dixa ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Dixa ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Dixa ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Dixa ponuja funkcije IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Dixa ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Dixa ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Dixa ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Dixa ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Dixa ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Dixa ponuja neomejeno snemanje klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Dixa ponuja neomejeno podporo 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Upravljajte interakcijo s strankami prek več kanalov

Izjemne storitve za stranke bi morale prihajati iz več krajev, ki so primerni za vaše stranke. Na srečo lahko poskrbite za kakovostne storitve za stranke iz enega vstopničnega sistema. Upravljajte e-poštno izdajanje zahtevkov in klice, nastavite svoj pripomoček za klepet v živo in povežite Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp in Viber. Vse je pod eno streho, kot mora biti, tako da se lahko vaši agenti osredotočijo na večjo pomoč, ne da bi preklapljali med aplikacijami.

Namensko orodje za pomoč strankam, ki obravnava vse

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zagotovite zadovoljstvo uporabnikov prek več družabnih medijev

Družbeni mediji postajajo vse boljša in hitrejša orodja za pomoč strankam za podporne agente. Zato sta integraciji  Facebook in Facebook Messenger vgrajeni v LiveAgent, tako da lahko preprosto povežete svoj račun. Enako velja za Twitter in Instagram. Družite se prek uporabniku prijaznega sistema vstopnic, upravljajte svoje objave, odgovarjajte na komentarje in preprosto naredite več z enega mesta.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Upravljanje zahtevkov za družabne medije v enem vmesniku

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Klepet v realnem času z intuitivnimi funkcijami

Hitreje rešite težave strank s pravo rešitvijo za podporo strankam. Pridobite osupljive povratne informacije strank zahvaljujoč najhitrejšemu pripomočku za klepet v živo na trgu. Klepet v živo je eno najboljših orodij za podporo strankam in LiveAgent ga podpira s ključnimi funkcijami, ki zagotavljajo nemoteno izkušnje. Oglejte si celoten seznam funkcij klepeta v živo in ugotovite, zakaj je odličen za zadovoljstvo strank. p>

Z našimi klepeti v živo hitreje obravnavajte zahteve strank

Pridobite neverjetno skrb za stranko pri naši podporni skupini

Pogovore s strankami obravnavamo 24/7, da zagotovimo, da lahko kadar koli pomagamo vsem. Pokličite nas pokličite, poklepetajte z nami ali nam pošljite e-pošto a>ko potrebujete našo pomoč pri reševanju težave ali ko želite izvedeti nekaj novega o LiveAgentu. Obiščete lahko tudi naš portal za podporo, ki je poln koristnih člankov o naši rešitvi za pomoč strankam.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Prihranite več z LiveAgentom

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni preizkusiti LiveAgent?

Oglejte si videoposnetek predstavitve, da vidite, kaj še lahko naredi LiveAgent, ali začnite našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico, da jo preizkusite sami. Ogledate si lahko tudi naše ugodne cenovne pakete, primerne za podjetja večine velikosti in panog. Pridružite se LiveAgentu še danes in izboljšajte produktivnost agenta z našo rešitvijo službe za pomoč uporabnikom.

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki zDixa alternativa
    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Pregledi programske opreme za klepet v živo

    Komunikacijska programska oprema za klepet v živo omogoča takojšnjo interakcijo s predstavniki podjetja prek spletnega mesta.

    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    WebSupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

    Poročilo SLA dnevnik

    SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x