Iščete alternativo za Extend?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Extend na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Ali iščete alternativo svoji trenutni programski opremi za podporo strankam? LiveAgent vam ponuja najboljšo rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom.

Extend je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti nekaj drugega. Naša programska oprema za podporo strankam je polna uporabnih orodij, funkcij in integracij. Berite naprej, če želite izvedeti več!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Klicni center je samo en del sestavljanke.
Z LiveAgentom postanite osredotočeni na stranke.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa za Extend

Dvignite svojo podporo strankam na višjo raven s pravo programsko opremo.

LiveAgent je večkanalna rešitev za vašo programsko opremo s podporo za veliko število komunikacijskih kanalov, več kot 175 funkcijami in več kot 40 integracijami. Zagotovite podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družbenih medijev, klicnega centra ali baze znanja.

Zagotovite si popolno alternativo Extend, Jira ali Intercom, preizkusite LiveAgent še danes!

Boljša podpora za stranke

Podpora strankam je pomemben del vsakega uspešnega podjetja. LiveAgent lahko pomaga vašim agentom, da olajšajo njihov potek dela, povečajo donosnost naložbe in preprosto zagotovijo boljšo podporo vašim strankam.

Zanesljiv sistem zahtevkov upravlja vso vašo komunikacijo, tako da se lahko osredotočite na pomembno in med tem prihranite čas torej.

Memorable customer experience

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečana produktivnost

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij, ki olajšajo vaš potek dela in ga naredijo prijetnejšega.

Cenovno ugodno

LiveAgent je odličen za razumno ceno. Izberite enega izmed naših treh plačljivih načrtov ali izberite ločene funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Do more customer support for less money

Prava orodja za pravo ceno

Odlična programska oprema za podporo strankam ni nujno tako draga. LiveAgent je programska oprema za podporo strankam z razumno ceno. Ponujamo vam tri odlične plačljive pakete, ki so polni orodij, funkcij in integracij.

Vse, kar morate storiti, je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše načrte in izvedite več.

Pripravljeni na prehod?

LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Ready to switch to LiveAgent

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Nas želite primerjati z drugimi programskimi opremami?

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zAlternativa Extend
    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x