Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
LiveAgent ponuja večkanalni komplet orodij za podporo agentom in zadovoljstvo strank. S tem lahko pokrijete najpogostejše komunikacijske kanale in organizirate stike, skupine ter profile agentov s pomočjo oznak. Poleg tega je mogoče integrirati s več kot 140 aplikacijami, kar bo poenostavilo delovne procese in olajšalo delo. Poskusite zdaj.
Selitev iz Bitrix24 v LiveAgent?
Preselite agente, skrbnike, končne uporabnike in stranke z Bitrix24 na LiveAgent ter izkoristite 24-urno podporo agentov in več kot 175 funkcij.
Prehod z AirCall na LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja več kot 179 funkcij in več kot 40 integracij v 43 jezikih. Zagotavlja visoko kakovost storitev za stranke 24/7 in je najboljša platforma za nudenje podpore strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. LiveAgent nudi vse potrebno za podporo strankam, kar vključuje klicni center, klepet v živo, elektronsko pošto, podporo družbenim omrežjem, bazo znanja in številne integracije, po razumni ceni. Prav tako ima primerljive poslovne stranke, kot so BMW, Huawei, Yamaha in Oxford University. Migracija iz drugih programov, kot so Groove, SupportBee, TeamSupport in Tawk, v LiveAgent je enostavna in donosna naložba.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki podpira 43 jezikov in se lahko uporablja kot nadomestilo za Outlook ali osTicket. Za večje podjetja je na voljo paket Ticket+Chat za 29 dolarjev na mesec, medtem ko je vstopnica na voljo za 15 dolarjev na mesec za mala podjetja in samostojne podjetnike. LiveAgent je najboljše izbira za podjetja, kot so Huawei, BMW in Yamaha. Podjetjem ponuja možnost integracije z več kot 140 aplikacijami in večkanalnim sistemom za zahtevke. Podjetjem pomaga zagotavljati takojšnje odgovore in zadovoljstvo strank.
Ali razmišljate o selitvi iz OTRS?
The LiveAgent software offers various tools for customer support, including a centralized helpdesk for all channels, customized knowledge base creation, social media integration, and fast live chat support. Agents can handle inquiries from different departments and prioritize them according to tags or date received, while also tracking each customer's journey through the context-rich hybrid ticket stream. Additionally, customers can access self-help information such as FAQs, forums, and articles with your branding, leading to improved satisfaction and sales generation.
Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike
LiveAgent je večkanalna programska oprema za pomoč strankam, ki je primerna za podjetja in agencije. Ponuja klepet v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva, edinstvene CRM vpoglede in analitiko. Program omogoča prilagodljivost glede dodajanja in odstranjevanja agentov. Pomaga zmanjšati število zahtevkov in prihraniti čas pri ponavljajočih se nalogah. CRM sistem omogoča segmentacijo strank, pregled preteklih informacij, bolj gladko komunikacijo in konkurenčno prednost. LiveAgent je najbolj pregledana in ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih