Feature-rich free help desk software.

Utilize free ticketing, knowledge base, call center, and live chat capabilities today.

  • ✓ No setup fee    
  • Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Brezplačen program za pomoč strankam

Izboljšajte interakcijo s strankami z za vedno brezplačnim paketom LiveAgent. Z neomejenimi agenti, e-mail, klepeti v živo, klici in obrazci za stike boste poskrbeli, da bodo vaše stranke vedno zadovoljne in lojalne. Vaši zahtevki se ne bodo več izgubili ali pozabili, saj ko je vsa komunikacija z več podpornih kanalov lepo razvrščena v enem univerzalnem nabiralniku. Kaj je vključeno v brezplačni paket LiveAgent: Free Ticketing System Brezplačen program za zahtevke Brezplačen klepet v živo Call center Brezplačni klicni center Knowledge base Brezplačna baza znanja Free Unlimited Agents Brezplačno neomejeno agentov
Definition of customer engagement

Ali je brezplačna programska oprema za pomoč uporabnikom primerna za vas?

Zavedamo se, da je novim podjetnikom včasih težko finančno vložiti v programsko opremo službe za pomoč strankam, vsaj na začetku poslovanja. Zato ponujamo brezplačen paket službe za pomoč strankam, ki zajema glavne podporne kanale in funkcije zahtevkov. LiveAgent bo vaši ekipi pomagal pri učinkovitejšem delu, tako da boste lahko prihranili čas in privabili nove stranke z zagotavljanjem podpore strankam na vseh komunikacijskih kanalih.

Prednosti brezplačne rešitve službe za pomoč uporabnikom

V svoje podjetje implementirajte brezplačno programsko opremo za pomoč strankam in pridobite naslednje prednosti

Hitrejši odzivni čas

Funkcije službe za pomoč uporabnikom vam pomagajo zmanjšati celoten čas, porabljen za reševanje težav s strankami.

Ena kontaktna točka

Vaša skupina za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz več kanalov.

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Z upravljanjem vseh podpornih kanalov na enem mestu vaši agenti porabijo manj časa za reševanje težav.

Seznam funkcij, vključenih v brezplačni paket

Brezplačni paket LiveAgent je omejen in ne vključuje vseh funkcij zahtevkov in funkcij službe za pomoč uporabnikom, kot so avtomatizacija, pravila, SLA, socialni računi in napredna poročila … Preverite in primerjajte, katere funkcije so vključene ali manjkajo v brezplačnem paketu.

Free help desk software migration icon

Brezplačen račun

7-dnevna zgodovina zahtevkov

Omejene integracije

Ni socialnih računov

Manjkajo funkcije

stars-icon

Plačljiv račun

Že od $15 /mes

Zgodovina zahtevkov ni omejena

Na voljo več funkcij

V redu, videli ste prednosti, ampak za kaj sploh gre?

Želimo, da se podjetja prijavijo na naš brezplačni paket LiveAgent, uporabljajo osnovne funkcije službe za pomoč uporabnikom, hkrati pa uporabljamo omejitve, da zmanjšamo zlorabe. Zato lahko pomagamo manjšim podjetjem, da rastejo in potencialno nadgradijo svoje neomejene načrte s polnim naborom funkcij.  
Če želite ohraniti svoj brezplačen paket LiveAgent aktiven, se prijavite v svoj račun vsaj enkrat na 21 dni, sicer bo vaš račun samodejno deaktiviran. Lahko pa kadarkoli nadgradite svojo brezplačno naročnino, da boste prejemali neomejeno zgodovino vstopnic, več funkcij in neomejeno število gumbov za klepet v živo, e-mail naslovov, telefonskih številk in kontaktnih obrazcev.  

Politika poštene uporabe

Želimo zagotoviti, da lahko vse naše stranke uživajo in uspešno uporabljajo naše storitve ne glede na pogoje. Če nekatere stranke uporabljajo podatke ali tako kršijo pravila, da bi to lahko vplivalo na druge uporabnike, se lahko obrnemo na kršitelje in razmislimo, spremenimo ali prekličemo. Prav tako si pridržujemo pravico do spremembe omejitev računa brez predhodnega obvestila.

 

Limits of the free LiveAgent plan:

Woman looking at her watch

7-dnevna zgodovina zahtevkov

Ne boste mogli videti vseh sporočil, starejših od 7 dni.

Person holding a pen in the left hand

ENA integracija

Ne več kot en e-mail naslov, gumb za klepet v živo, telefonska številka, obrazec za stik.

LiveAgent suitable tool for social listening

Ni socialnih računov

Ni integracije z Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Manjkajo funkcije

V tem paketu so omejene številne funkcije, avtomatizacije in pravila.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

quick quality customer service through live chat

Brezplačno orodje za klepet v živo

Preden zapustijo vaše spletno mesto, se pomenite z obiskovalci . Pomagajte jim pri nakupu in odkrijte njihove težave. Ste pripravljeni na uporabo klepeta v živo chat za povečanje dobička in zmanjšanje odhajanja obiskovalcev?

Brezplačen sistem zahtevkov

En vmesnik za upravljanje vseh komunikacijskih kanalov. Prejemajte vse zahteve za podporo strankam iz različnih kanalov in jih obravnavajte v enem deljenem nabiralniku. Vsaka zahteva kupca se prenese v zahtevek, kar agentom omogoča hitrejše in učinkovitejše reševanje težav.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Brezplačen klicni center

Dodajte svojo telefonsko številko v LiveAgent in začnite klicati in prejemati telefonske klice prek brskalnika, strojne opreme ali mobilnih aplikacij. Shranite neomejene posnetke klicev v LiveAgent, lahko vam pomagajo pri pravnih težavah in s tem ohranijo ugled vašega podjetja.

Brezplačna baza znanja

Ko vzpostavite bazo znanja, lahko vaše stranke hitro same poiščejo rešitve, ne da bi se obrnile na skupino za podporo. Zato lahko vaši agenti izkoristijo prednost in posvetijo več časa nujnim in ključnim vprašanjem.

Z ustvarjenim forumom lahko ustvarite skupnost s svojimi strankami, ki si lahko med seboj pomagajo.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

See why companies switch to LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zBrezplačen program za pomoč strankam
Migracija iz Kustomerja? LiveAgent vam lahko pomaga urejati vse, od elektronske pošte do socialnih medijev in baze znanja. Migrirajte brezplačno še danes.

Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?

LiveAgent ponuja večkanalni komplet orodij za podporo agentom in zadovoljstvo strank. S tem lahko pokrijete najpogostejše komunikacijske kanale in organizirate stike, skupine ter profile agentov s pomočjo oznak. Poleg tega je mogoče integrirati s več kot 140 aplikacijami, kar bo poenostavilo delovne procese in olajšalo delo. Poskusite zdaj.

LiveAgent je prva ocena programske opreme za SMB v letih 2019 in 2020. Bi radi prešli z Bitrix24 na LiveAgent? Imamo te!

Selitev iz Bitrix24 v LiveAgent?

Preselite agente, skrbnike, končne uporabnike in stranke z Bitrix24 na LiveAgent ter izkoristite 24-urno podporo agentov in več kot 175 funkcij.

Želite preseliti vaše podatke z Aircall na drugo platformo? Poglejte si LiveAgent in spoznajte njegove prednosti. Začnite z brezplačnim preizkusom že danes.

Prehod z AirCall na LiveAgent?

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja več kot 179 funkcij in več kot 40 integracij v 43 jezikih. Zagotavlja visoko kakovost storitev za stranke 24/7 in je najboljša platforma za nudenje podpore strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. LiveAgent nudi vse potrebno za podporo strankam, kar vključuje klicni center, klepet v živo, elektronsko pošto, podporo družbenim omrežjem, bazo znanja in številne integracije, po razumni ceni. Prav tako ima primerljive poslovne stranke, kot so BMW, Huawei, Yamaha in Oxford University. Migracija iz drugih programov, kot so Groove, SupportBee, TeamSupport in Tawk, v LiveAgent je enostavna in donosna naložba.

Želite preseliti podatke s Front-a na drugo platformo? Poglejte si LiveAgent in njegove prednosti. Začnite z brezplačno poskusno uporabo že danes.

Migrirati s Front-a?

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki podpira 43 jezikov in se lahko uporablja kot nadomestilo za Outlook ali osTicket. Za večje podjetja je na voljo paket Ticket+Chat za 29 dolarjev na mesec, medtem ko je vstopnica na voljo za 15 dolarjev na mesec za mala podjetja in samostojne podjetnike. LiveAgent je najboljše izbira za podjetja, kot so Huawei, BMW in Yamaha. Podjetjem ponuja možnost integracije z več kot 140 aplikacijami in večkanalnim sistemom za zahtevke. Podjetjem pomaga zagotavljati takojšnje odgovore in zadovoljstvo strank.

Se selite iz OTRS? Preidite se na LiveAgent s pomočjo našega vtičnika ali pa se obrnite na nas in nam dovolite, da to rešimo namesto vas

Ali razmišljate o selitvi iz OTRS?

The LiveAgent software offers various tools for customer support, including a centralized helpdesk for all channels, customized knowledge base creation, social media integration, and fast live chat support. Agents can handle inquiries from different departments and prioritize them according to tags or date received, while also tracking each customer's journey through the context-rich hybrid ticket stream. Additionally, customers can access self-help information such as FAQs, forums, and articles with your branding, leading to improved satisfaction and sales generation.

Razširite svoje samostojno podjetje z LiveAgent, najbolj pregledano in #1 ocenjeno programsko opremo za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike

LiveAgent je večkanalna programska oprema za pomoč strankam, ki je primerna za podjetja in agencije. Ponuja klepet v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva, edinstvene CRM vpoglede in analitiko. Program omogoča prilagodljivost glede dodajanja in odstranjevanja agentov. Pomaga zmanjšati število zahtevkov in prihraniti čas pri ponavljajočih se nalogah. CRM sistem omogoča segmentacijo strank, pregled preteklih informacij, bolj gladko komunikacijo in konkurenčno prednost. LiveAgent je najbolj pregledana in ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico