Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Brezplačen program za pomoč strankam

Izboljšajte interakcijo s strankami z za vedno brezplačnim paketom LiveAgent. Z neomejenimi agenti, e-mail, klepeti v živo, klici in obrazci za stike boste poskrbeli, da bodo vaše stranke vedno zadovoljne in lojalne.

Vaši zahtevki se ne bodo več izgubili ali pozabili, saj ko je vsa komunikacija z več podpornih kanalov lepo razvrščena v enem univerzalnem nabiralniku.

Kaj je vključeno v brezplačni paket LiveAgent:

Free Ticketing SystemBrezplačen program za zahtevke

Brezplačen program za pomoč strankamBrezplačen klepet v živo

Call centerBrezplačni klicni center

Knowledge baseBrezplačna baza znanja

Free Unlimited AgentsBrezplačno neomejeno agentov

Definition of customer engagement

Ali je brezplačna programska oprema za pomoč uporabnikom primerna za vas?

Zavedamo se, da je novim podjetnikom včasih težko finančno vložiti v programsko opremo službe za pomoč strankam, vsaj na začetku poslovanja. Zato ponujamo brezplačen paket službe za pomoč strankam, ki zajema glavne podporne kanale in funkcije zahtevkov.

LiveAgent bo vaši ekipi pomagal pri učinkovitejšem delu, tako da boste lahko prihranili čas in privabili nove stranke z zagotavljanjem podpore strankam na vseh komunikacijskih kanalih.

Prednosti brezplačne rešitve službe za pomoč uporabnikom

V svoje podjetje implementirajte brezplačno programsko opremo za pomoč strankam in pridobite naslednje prednosti

Clock icon

Hitrejši odzivni čas

Funkcije službe za pomoč uporabnikom vam pomagajo zmanjšati celoten čas, porabljen za reševanje težav s strankami.

funnel

Ena kontaktna točka

Vaša skupina za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz več kanalov.

Increase icon

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Z upravljanjem vseh podpornih kanalov na enem mestu vaši agenti porabijo manj časa za reševanje težav.

Seznam funkcij, vključenih v brezplačni paket

Brezplačni paket LiveAgent je omejen in ne vključuje vseh funkcij zahtevkov in funkcij službe za pomoč uporabnikom, kot so avtomatizacija, pravila, SLA, socialni računi in napredna poročila … Preverite in primerjajte, katere funkcije so vključene ali manjkajo v brezplačnem paketu.

Free help desk software migration

Brezplačen račun

7-dnevna zgodovina zahtevkov

Omejene integracije

Ni socialnih računov

Manjkajo funkcije

star

Plačljiv račun

Že od $15 /mes

Zgodovina zahtevkov ni omejena

Na voljo več funkcij

V redu, videli ste prednosti, ampak za kaj sploh gre?

Želimo, da se podjetja prijavijo na naš brezplačni paket LiveAgent, uporabljajo osnovne funkcije službe za pomoč uporabnikom, hkrati pa uporabljamo omejitve, da zmanjšamo zlorabe. Zato lahko pomagamo manjšim podjetjem, da rastejo in potencialno nadgradijo svoje neomejene načrte s polnim naborom funkcij.

 

Če želite ohraniti svoj brezplačen paket LiveAgent aktiven, se prijavite v svoj račun vsaj enkrat na 21 dni, sicer bo vaš račun samodejno deaktiviran. Lahko pa kadarkoli nadgradite svojo brezplačno naročnino, da boste prejemali neomejeno zgodovino vstopnic, več funkcij in neomejeno število gumbov za klepet v živo, e-mail naslovov, telefonskih številk in kontaktnih obrazcev.

 

Politika poštene uporabe

Želimo zagotoviti, da lahko vse naše stranke uživajo in uspešno uporabljajo naše storitve ne glede na pogoje.
Če nekatere stranke uporabljajo podatke ali tako kršijo pravila, da bi to lahko vplivalo na druge uporabnike, se lahko obrnemo
na kršitelje in razmislimo, spremenimo ali prekličemo.
Prav tako si pridržujemo pravico do spremembe omejitev računa brez predhodnega obvestila.

 

Limits of the free LiveAgent plan:

Scale without any problems

7-dnevna zgodovina zahtevkov

Ne boste mogli videti vseh sporočil, starejših od 7 dni.

Person holding a pen in the left hand

ENA integracija

Ne več kot en e-mail naslov, gumb za klepet v živo, telefonska številka, obrazec za stik.

LiveAgent suitable tool for social listening

Ni socialnih računov

Ni integracije z Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Manjkajo funkcije

V tem paketu so omejene številne funkcije, avtomatizacije in pravila.

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges
quick quality customer service through live chat

Brezplačno orodje za klepet v živo

Preden zapustijo vaše spletno mesto, se pomenite z obiskovalci . Pomagajte jim pri nakupu in odkrijte njihove težave.

Ste pripravljeni na uporabo klepeta v živo chat za povečanje dobička in zmanjšanje odhajanja obiskovalcev?

Brezplačen sistem zahtevkov

En vmesnik za upravljanje vseh komunikacijskih kanalov. Prejemajte vse zahteve za podporo strankam iz različnih kanalov in jih obravnavajte v enem deljenem nabiralniku. Vsaka zahteva kupca se prenese v zahtevek, kar agentom omogoča hitrejše in učinkovitejše reševanje težav.

Create-Ticket

Srečne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges
Inbound and Outbound Call Center Software

Brezplačen klicni center

Dodajte svojo telefonsko številko v LiveAgent in začnite klicati in prejemati telefonske klice prek brskalnika, strojne opreme ali mobilnih aplikacij. Shranite neomejene posnetke klicev v LiveAgent, lahko vam pomagajo pri pravnih težavah in s tem ohranijo ugled vašega podjetja.

Brezplačna baza znanja

Ko vzpostavite bazo znanja, lahko vaše stranke hitro same poiščejo rešitve, ne da bi se obrnile na skupino za podporo. Zato lahko vaši agenti izkoristijo prednost in posvetijo več časa nujnim in ključnim vprašanjem.

Z ustvarjenim forumom lahko ustvarite skupnost s svojimi strankami, ki si lahko med seboj pomagajo.

See why companies switch to LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je programska oprema službe za pomoč strankam?

Programska oprema službe za pomoč strankam je enotna rešitev za vsa podjetja, ki se morda spopadajo z velikimi količinami povpraševanj svojih strank. Poleg tega vaši storitvi omogoča učinkovito reševanje težav strank iz enega vmesnika.

Katera je najboljša brezplačna služba za pomoč?

Najboljša brezplačna služba za pomoč se med podjetji razlikuje. Če želite izbrati najboljše za svoje podjetje, predlagamo, da raziščete platforme za pregled programske opreme, da primerjate funkcije, cene in možnosti prilagajanja. S to raziskavo lahko hitro in učinkovito izberete najboljšo brezplačno službo za pomoč glede na potrebe in želje vašega podjetja.

Zakaj mala podjetja potrebujejo programsko opremo službe za pomoč strankam?

Če iščete način za izboljšanje uporabniške izkušnje in pridobitev konkurenčne prednosti, potem je programska oprema službe za pomoč prava izbira za vas. Programska oprema službe za pomoč uporabnikom lahko hitro spremeni vaše majhno podjetje. Zvestoba strank se začne z zagotavljanjem odličnih storitev za stranke.

“Ali

LiveAgent je rešitev za pomoč strankam za vsa podjetja. Ker ima vsako podjetje različne potrebe, ponujamo 3 različne naročnine z različnimi nabori funkcij. Poleg tega za vedno ponujamo tudi brezplačen račun, kar je še posebej dobra možnost za samostojnega podjetnika ali zagonsko podjetje.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico