Iščete alternativo za Freshdesk programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Freshdesk na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Razmislite o LiveAgentu kot o glavni rešitvi za svojo skupino za pomoč strankam, če iščete alternativne platforme za podporo strankam. LiveAgent ponuja vsa orodja za reševanje težav s strankami in ustvarjanje boljših odnosov s strankami.

Nudimo vam več kot 125 zmogljivih funkcij, odličnih orodij in nešteto integracije, ki vam bodo pomagale hitro in enostavno reševati prijave za podporo strankam. Izkoristite e-poštno izdajanje vstopnic, klepet v živo, klicni center, funkcije družbenih medijev ali bazo znanja za ustvarjanje nemotenejše izkušnje z našo programsko opremo in uporabo kar največ iz ene same platforme.

Ste do zdaj zainteresirani? Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti vse prednosti LiveAgenta, ali začnite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Ni potrebnih podatkov o kreditni kartici in nobenih pogojev.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Vsa orodja, ki jih potrebujete za zagotavljanje vrhunskih storitev za stranke

LiveAgent je popolna rešitev, pripravljena za reševanje postopka podpore strankam z različnimi orodji za produktivnost. Naš obsežen nabor funkcij vam pomaga hitreje reševati zahteve strank, hkrati pa odpravlja ponavljajoče se naloge in povečuje produktivnost vašega agenta.

Sistem izdajanja vstopnic spremeni vse pogovore s strankami, kot so e-poštna sporočila, v prijave za pomoč uporabnikom, ki jih lahko razreši agenti za pomoč strankam. Namestitev pripomočka za klepet v živo na vaše spletno mesto se lahko izplača z nemotenimi pogovori s strankami.

Pokažite svetu odlično izkušnjo podpore strankam prek družbenih medijev, kot sta Facebook, Twitter ali Instagram. Izboljšajte upravljanje odnosov s strankami s klicnim centrom LiveAgent ali ustvarite portale za stranke, znane tudi kot baza znanja.

Vse dohodne zahteve strank obravnavajte na enem mestu

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo možnost samopostrežne podpore brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Konkurent
Skupna ocena
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,7 od 5.
4.5
Preverjeni uporabniki na Capterri so prejeli skupno oceno 4,5 od 5.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.6
Ocenjeno s 4,6 od 5 za enostavnost uporabe s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.5
Ocenjeno s 4,5 od 5 za preprostost uporabe s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
Storitev za stranke
Ocene podpore strankam preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Ocena 4,7 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.6
Ocena 4,6 od 5 za podporo strankam s strani preverjenih uporabnikov na Capterri.
Vrednost za denar
Ocene cene in vrednosti preverjenih uporabnikov na Capterri.
4.7
Preverjeni uporabniki na Capterri so ocenili 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.4
Preverjeni uporabniki na Capterri so ocenili vrednost izdelka v primerjavi s ceno 4,4 od 5.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
9 $/mesec/agent Cena v USD na agenta na mesec.
19 $/mesec/agent Cena v USD na agenta na mesec.
Opozorila/eskalacije
Opozorila in eskalacije za vstopnice in SLA na podlagi prednostnih in vnaprej določenih pogojev.
Nudi opozorila in stopnjevanje.
Nudi opozorila in stopnjevanje.
Samodejno usmerjanje
Samodejno usmerjanje vstopnic do določenih oddelkov in agentov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
Ponuja samodejno usmerjanje.
Ponuja samodejno usmerjanje.
Upravljanje klicnega centra
Centralizirana nadzorna plošča za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
Nudi upravljanje klicnega centra.
Nudi upravljanje klicnega centra.
Upravljanje čakalne vrste
Sistem, ki se uporablja za upravljanje čakalnih vrst klicev.
Nudi upravljanje čakalnih vrst.
Nudi upravljanje čakalnih vrst.
Upravljanje e-pošte
Možnost povezovanja programske opreme za prodajo vozovnic z več e-poštnimi naslovi za prejemanje, odgovarjanje in pisanje e-pošte neposredno iz programske opreme.
Nudi upravljanje e-pošte.
Nudi upravljanje e-pošte.
Meritve uspešnosti
Sledite vedenju obiskovalcev svojega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu ali na katerem mestu so.
Nudi meritve uspešnosti.
Nudi meritve uspešnosti.
Upravljanje baze znanja
Funkcija, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje in upravljanje celovitih skladišč znanja.
Nudi upravljanje baze znanja.
Nudi upravljanje baze znanja.
Večkanalna komunikacija
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družabni mediji), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da nanje odgovorijo iz programske opreme za prodajo vstopnic.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Ponuja večkanalno komunikacijo.
Klepet v realnem času
Izvorni pripomoček za klepet v živo, ki ga je mogoče namestiti na vaše spletno mesto in uporabiti za komunikacijo z obiskovalci vašega spletnega mesta v realnem času.
Numi klepet v realnem času.
Numi klepet v realnem času.
Poročanje/Analitika
Analitična nadzorna plošča, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje poročil o uspešnosti.
Nudi poročanje/analitiko.
Ne ponuja poročanja/analitike.
Samopostrežni portal
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
Nudi samopostrežni portal.
Nudi samopostrežni portal.
Upravljanje pogodbe o ravni storitev (SLA).
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnost s SLA in drugo.
Nudi upravljanje pogodbe o ravni storitev (SLA).
Nudi upravljanje pogodbe o ravni storitev (SLA).
Integracija družbenih medijev
Integracije s priljubljenimi družbenimi omrežji, kot je Facebook.
Ponuja integracije družbenih medijev.
Ponuja integracije družbenih medijev.
Upravljanje vstopnic
Upravljajte vstopnice s prenosi vstopnic, združevanjem vstopnic, delitvijo, označevanjem kot neželeno pošto, dremežem in drugim.
Nudi upravljanje vstopnic.
Nudi upravljanje vstopnic.
Upravljanje poteka dela
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče implementirati za pospešitev postopkov podpore strankam.
Nudi upravljanje poteka dela.
Nudi upravljanje poteka dela.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Povečajte svoj odzivni čas z najhitrejšim klepetom v živo

Ni vam treba obravnavati zahtev strank samo po e-pošti. LiveAgent lahko vzdržuje uspešnost vašega agenta in pomaga pri dokončanju poti strank na vašem spletnem mestu z najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu.

Pripravite se na hitrejše odzive in hitro rešite poizvedbe strank. Pripomočki za klepet v živo niso samo učinkovito orodje za podporo strankam, temveč lahko vašo skupnost uporabnikov spremenijo v zadovoljne stranke, ki plačujejo.

V kombinaciji z drugimi funkcijami LiveAgent, kot so gotovi odgovori, pogled tipkanja v realnem času in arhiv odgovorov lahko opravite delo s številnimi produktivnimi aplikacijami LiveAgent in orodja.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Nabiralnik ekipe s klepetom v živo in spletnimi obrazci po meri

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Prave funkcije službe za pomoč strankam za delo

Naše funkcije vam omogočajo izvajanje številnih dejavnosti službe za pomoč uporabnikom in avtomatizacije opravil, ki bi sicer vaš odzivni čas veliko podaljšali. Odstranite ponavljajoča se opravila in odgovorite na pogosta vprašanja s pripravljenimi sporočili.

Ko imate čas na pretek, pomagajte sodelavcem pri težkih nalogah v skupni večkanalni mapi »Prejeto«. Izboljšajte potek dela z zmogljivimi pravili za avtomatizacijo poteka dela, oznakami in notranje opombe v kartah za podporo strankam. Zberite povratne informacije strank, da boste lahko nadaljevali z dobrim delom.

Razširite interakcijo s strankami v kanalih družbenih medijev ter povežite drugo programsko opremo in orodja tretjih oseb, da ustvarite brezhibne integracije z LiveAgent. Raziščite funkcije in nabor orodij LiveAgent ter ugotovite, zakaj je priljubljena izbira za podjetja po vsem svetu.

Naj bo LiveAgent programska platforma po meri, prilagojena za kakovostno storitev za stranke

Ali želite samo zahtevke za podporo strankam ali več kanalov za komunikacijo s strankami?
LiveAgent je lahko programska oprema za podporo strankam ali programska oprema za sodelovanje, ki ustreza slogu in namenu vaše ekipe za podporo strankam.

Definition of shared mailbox

Delate iz svojega Gmailovega nabiralnika? Povežite vse e-poštne naslove, ki jih imate, v svoj nabiralnik ekipe LiveAgent in poskrbite za svojo e-pošto za podporo strankam.

Skupna mapa »Prejeto« LiveAgent vam lahko služi kot najboljši e-poštni odjemalec. Uporabite e-poštne predloge, nastavite pravila za dodelitev in pustite agentom opombe za učinkovito oskrbo milijonov strank.

Right tools to increase sales

Pridobite dostop do klepeta v živo, da poenostavite komunikacijski postopek za agente. Klepet v živo je tudi idealna izbira za stranke, ki želijo hiter odgovor na svoja vprašanja.

Postavite gumb na svoje spletno mesto in s klepetom povečajte zadovoljstvo strank. Prejemajte obvestila v realnem času in spremljajte, koliko ljudi brska po vašem spletu.

Definition of call transfers

Zagotovite odlično izkušnjo podpore strankam z lastnim klicnim centrom. Telefonski klici so del sistema izdajanja vozovnic, tako da lahko spremljate vprašanja strank.

LiveAgent snema vse pogovore strank, vključno s telefonskimi klici. Ustvarite drevesa IVR po meri in klice usmerite k pravim agentom za pomoč strankam.

increase availability

Eden novih priljubljenih komunikacijskih kanalov s strankami so družbeni mediji. Facebook, Twitter in Instagram so na voljo za izboljšanje vaše službe za pomoč uporabnikom.

Podjetja uporabljajo kanale družbenih medijev za prikaz boljše izkušnje strank, pridobivanje zvestobe strank in druge dejavnosti podpore strankam.

Woman brainstorming

Platforme služb za pomoč uporabljajo samopostrežne portale, polne koristnih člankov. Članki v bazi znanja povečujejo samopostrežne zmogljivosti za ljudi, ki želijo najti odgovore.

LiveAgent dobro deluje kot programska oprema za bazo znanja. Dodajte članke iz zbirke znanja, polne dragocenih virov znanja in arhivov odgovorov za vaše stranke, da izkoristijo vse prednosti samopostrežnih možnosti.

Call routing time

Uporabniški vmesnik LiveAgent je poln funkcij, ki obravnavajo preproste procese in velike obremenitve opravil. Aplikacije za produktivnost so del standardne službe za pomoč uporabnikom.

Upravljanje vstopnic za podporo strankam je lažje z integracijami z orodji tretjih oseb. LiveAgent se nato spremeni v večkanalno orodje za sodelovanje za različne namene.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobilna aplikacija

LiveAgent je večkanalno orodje za pomoč strankam. Da bi našim strankam zagotovili najboljše možno servisno orodje, ponujamo tudi mobilno aplikacijo, tako da lahko nudite 24/7 osebno pomoč strankam.

Če vaša ekipa za uspeh strank nima dostopa do namizja, lahko izkoristijo mobilno aplikacijo, ki je na voljo za Android in uporabniki iOS.

Posledično lahko vaše podjetje hitro obravnava vse zahteve strank, kar vodi do izboljšanih ocen zadovoljstva vaših strank.

Zadovoljstvo strank je naša prioriteta

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Ste pripravljeni na 14-dnevni brezplačni preizkus?

Če imate dodatna vprašanja, nas kontaktirajte preko e-pošte, družbenih omrežij ali nas pokličite.

Tukaj smo 24 ur na dan, vse dni v tednu, da vam pomagamo pri vsem, kar zadeva podporo strankam in LiveAgent. Preizkusite LiveAgent še danes brezplačno, brez potrebnih podatkov o kreditni kartici in brez obveznosti.

Če želite več informacij, si oglejte naš videoposnetek Tour Tour s primeri uporabe orodij in učinkovitega poteka dela, da vidite vse, kar ponuja LiveAgent.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Primerjajte nas z drugimi rešitvami za pomoč uporabnikom

    Povezani članki zFreshdesk alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x