Ali prehajate s FrontApp na drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom? Preselite se v svojo novo enotno mapo »Prejeto« z odličnimi osnovnimi orodji in funkcijami, klepetom v živo, družabnimi mediji, bazo znanja in še veliko več. Izberite LiveAgent.
Povežite svoj e-poštni račun, preselite se na LiveAgent še danes in si oglejte, kako izboljšati potek dela in zagotoviti podporo strankam z drugačno rešitvijo.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Features | Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
|
Front
|
---|---|---|
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
|
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
|
Front offers ticketing in plan for $19/agent/month.
|
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
|
Front ponuja klepet v živo v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Front ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Front ponuja samopostrežni portal v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Front ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
|
Front ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Front ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
|
Front ne ponuja integracije Viberja.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Front ne ponuja baze znanja.
|
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Front ne ponuja foruma za stranke.
|
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Front ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Front ponuja funkcije API v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Front ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Front ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Front ne ponuja neomejene zgodovine.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Front ne ponuja neomejenih spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Front ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Front ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Front ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
|
Front ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 19 USD/agenta/mesec.
|
Za selitev iz Front vas z LiveAgentom no ne stane nič. To je na nas in z veseljem vam bomo pomagali preseliti vaše podatke v vašo novo skupno mapo »Prejeto«. Skupaj z zgodovino e-pošte, messengerjem in drugimi pogovori boste prejeli popolnoma nov nabor orodij, ki vam bo pomagal zagotavljati podporo strankam na najboljši način.
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Edini način za selitev podatkov trenutno je ročni prenos podatkov. Sporočite nam, če ste zanima vtičnik za migracijo Front.
Vaše podjetje lahko preseli podatke, kot so zahtevki, skrbniki, zastopniki, podatki o strankah, oznake, priloge in več od Fronta do LiveAgenta.
Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
LiveAgent ponuja večkanalni komplet orodij za podporo agentom in zadovoljstvo strank. S tem lahko pokrijete najpogostejše komunikacijske kanale in organizirate stike, skupine ter profile agentov s pomočjo oznak. Poleg tega je mogoče integrirati s več kot 140 aplikacijami, kar bo poenostavilo delovne procese in olajšalo delo. Poskusite zdaj.
LiveAgent je programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem, ki je na voljo v 43 prevodih v različne jezike. Podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. LiveAgent je najbolj ocenjena programska oprema za podporo strankam in jo uporabljajo podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University. Zahtevek Za mala podjetja in poklicne tržnike je na voljo za $15 /mo, medtem ko je Ticket+Chat idealen za mala in srednje velika podjetja in stane $29 /mo.
LiveAgent je orodje za podporo strankam, ki ponuja vstopnični sistem za organizacijo komunikacij in več komunikacijskih orodij, kot so e-pošta, klepet v živo in klicni center, ter podpora 24/7. Selitev na LiveAgent pa ne pomeni, da se morate znebiti vašega računa Microsoft Outlook, saj omogočajo selitev podatkov za lažje beleženje. Preizkusite brezplačno različico in izboljšajte ravnanje z e-pošto strank.
Prehod z AirCall na LiveAgent?
LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam, vključno z integracijo Viberja, bazo znanja, forumom strank, avtomatizacijo in pravili, funkcijami API, IVR, video klici, neomejeno zgodovino, neomejenim številom spletnih mest in gumbov za klepet, neomejenim številom zahtevkov/poštnih sporočil in snemanjem klicev, ter neomejeno 24/7 podporo. LiveAgent ponuja tudi zahtevke, klepet v živo, klicni center in samopostrežno storitev, ter integracijo s Facebookom, Twitterjem in Instagramom. Medtem ko AirCall nekatere funkcije ponuja po cenah na zahtevo, pa ponuja manj funkcij kot LiveAgent.
Selitev iz storitve Helpshift?
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja z večkanalnim pristopom in klepetom v živo, ki omogoča hitro in enostavno pomoč strankam. Ponuja tudi druge funkcije, kot so e-pošta, vstopnični sistem in podpora na družabnih omrežjih. LiveAgent je primeren za SMB podjetja in startupe, ter podpira pripomočke v 43 jezikih. Obstajajo različne možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico ter plačljivimi možnostmi Small, Medium in Large Business. Do vseh funkcij lahko dostopate preko enostavne in prilagodljive instrumentne plošče.
Prehod iz programske opreme Gorgias na LiveAgent
LiveAgent je programska rešitev za klepet v živo, ki jo uporabljajo in priporočajo številna spletna podjetja. Stranke hvalijo LiveAgent zaradi enostavne uporabe, profesionalnega pristopa in izboljšane produktivnosti. Orodje omogoča neomejeno število agentov, upravljanje vstopnic, integracijo telefonije ter podporo prek različnih kanalov in poročanje. Uporaba LiveAgent-a lahko poveča zadovoljstvo strank, prodajo ter zniža stroške in čas.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih