Spremljajte razpoložljivost svojih Agentov. Poglejte čas (datum, ure, od, do), ko so vaši zastopniki na spletu. Statistične podatke filtrirajte glede na oddelke. Razpoložljivost agenta je mogoče izvoziti v datoteko CSV.
Razpoložljivost agentov
Poročila o razpoložljivosti agentov so na voljo za:
- Zahtevke
- Klepete
- Klice
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Kako dodati agente v LiveAgent
Funkcija LiveAgent omogoča ustvarjanje in upravljanje agentov za izboljšanje izkušnje podpore strankam. Omogoča dodajanje in odstranjevanje agentov ter personalizacijo storitev.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča samodejno dodeljevanje zahtevkov in obvestila preko različnih kanalov. Funkcije omogočajo izboljšanje učinkovitosti agentov ter zadovoljstva strank, vključuje pa tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. LiveAgent zagotavlja podporo strankam in omogoča preprosto upravljanje s pritožbami in odjemalskimi portali. Na voljo je brezplačna preizkusna različica, vključno s podporo in izobraževanjem. Vendar pa trenutno ne omogoča anonimne komunikacije med agenti in strankami, skrbniki pa imajo več privilegijev kot agenti.