Preprečite več Agentom delati na istem zahtevku. LiveAgent prikazuje, kdo gleda zahtevek in kdo odgovarja nanj.
LiveAgent prikazuje:
- Kdo si ogleduje zahtevek
- Kdo odgovarja na zahtevek
Funkcija Zaznavanje hkratnega dela agentov je bistven in zmogljiv del LiveAgentove programske opreme za podporne vozovnice. Nikoli vam ne bo treba skrbeti, da boste pošiljali ponavljajoče se odgovore. Pri delu z algoritmom To Solve zaznavanje trkov poskrbi, da agenti ne odprejo vstopnice, na kateri se že dela.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.