Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam omogočite, da ocenijo odzive in odgovore podpornih Agentov. Ugotovite negativne trende pri podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Vaše stranke lahko povedo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo s predstavnikom stranke. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive Agentovega klepeta in Email odzivov.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo nagrajenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih zastopnikih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.