Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam omogočite, da ocenijo odzive in odgovore podpornih Agentov. Ugotovite negativne trende pri podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Razvrščanje agentov za klepet v živo
Vaše stranke lahko povedo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo s predstavnikom stranke. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive Agentovega klepeta in Email odzivov.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo nagrajenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih zastopnikih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.