Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam dovolite, da ocenijo odzive in odgovore Agentov za podporo strankam. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Vaše stranke lahko priskrbijo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo a agentom. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive na agentov klepet in Email odzive.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo pohvaljenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih agentih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.