Izogibajte se slabši podpori strankam, tako da strankam dovolite, da ocenijo odzive in odgovore Agentov za podporo strankam. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.

Vaše stranke lahko priskrbijo povratne informacije o svoji izkušnji s podporo tako, da ocenijo svojo komunikacijo a agentom. Dovolite svojim strankam, da ocenijo odzive na agentov klepet in Email odzive.
Pregled razvrščanja agentov
LiveAgent ponuja poročilo pohvaljenih in kritiziranih agentov s komentarji strank. Poročilo lahko izvozite v datoteko CSV.
Če izveste več o svojih agentih, lahko nagradite svoje najboljše agente in podprete tiste, ki trenutno zaostajajo. Ugotovite negativne trende pri svoji podpori strankam in ravnajte v skladu z njimi. Izkoristite funkcijo “Razvrščanje” v LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Viri za bazo znanja
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.