LiveAgent ponuja poročilo o delovnem času agenta, zahtevkih, klepetih, klicih, prodajah, nagradah in še več (glejte vse možnosti spodaj) iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Poročila lahko izvozite v datoteko CSV.
Prikaz možnosti agentovega poročila (stolpci):
- Oznaka
- Odgovor
- Povprečen čas novega odgovora
- Povprečen čas odprtega odgovora
- Klici
- Zgrešeni klici
- Minute klicev
- Sporočila v klepetu
- Klepeti
- Zgrešeni klepeti
- Povprečen čas prevzema klepeta
- Povprečen čas klepeta
- Nerazvrščeno
- Nerazvrščeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Slabe ocene
- Slabe ocene %
- Dohodna sporočila
- Dohodni klici
- Zaključeni klici
- Dohodni klepeti
- Končani klepeti
Poročilo o agentu lahko prikazuje podatke v teh vrstah diagramov:
Uporaba poročila o agentu z API
Uporaba LiveAgent REST API za priklic vrednosti iz poročila o agentu.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.