Poročila o agentih

LiveAgent ponuja poročilo o delovnem času agenta, zahtevkih, klepetih, klicih, prodajah, nagradah in še več (glejte vse možnosti spodaj) iz določenega časovnega obdobja. Posamezne vnose je mogoče razvrstiti po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Poročila lahko izvozite v datoteko CSV.

Prikaz možnosti agentovega poročila (stolpci):

  • Oznaka
  • Odgovor
  • Povprečen čas novega odgovora
  • Povprečen čas odprtega odgovora
  • Klici
  • Zgrešeni klici
  • Minute klicev
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Zgrešeni klepeti
  • Povprečen čas prevzema klepeta
  • Povprečen čas klepeta
  • Nerazvrščeno
  • Nerazvrščeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Slabe ocene
  • Slabe ocene %
  • Dohodna sporočila
  • Dohodni klici
  • Zaključeni klici
  • Dohodni klepeti
  • Končani klepeti

Poročilo o agentu lahko prikazuje podatke v teh vrstah diagramov:

Uporaba poročila o agentu z API

Uporaba LiveAgent REST API za priklic vrednosti iz poročila o agentu.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico